Mart, als je hem zo goed vindt hou dan je bek op het moment dat hij begint te zingen.

quote:Jahaa, ik zou inderdaad die Belgen geloven... Die maken er een sport van om zich tegen Nederland en Frankrijk af te zetten... En om het nou chauvinistisch te noemen als supporters achter hun LANDENteam gaan staan is nogal raar, daarom is het juist een landenteam...
Op vrijdag 06 april 2001 21:14 schreef dwerg het volgende:
Auw, Nederlanders zijn heel wat chauvinistischer dan Belgen. Daviscup tussen Frankrijk en Nederland, jaartje of twee terug. Canvas, met Frank Raes: "Welkom bij de daviscup wedstrijd tussen Frankrijk en Nederland, de meest chauvinistische landen van West-Europa."
Ik weet niet het trouwens niet zeker hoor, maar volgens mij is de Nederlandse TV de enige zender die LIVE sportevenementen uitzendt waar zelfs geen Nederlander aan mee doet, of favoriet is... Nederlanders zijn volgens mij gewoon gek op sport, ook al doet er geen Nederlander mee...
Natuurlijk worden sporten waarin Nederlanders wel goed zijn eerder uitgezonden (zie darts, schaatsen), maar bij de Olympische Spelen wordt er ook verslag gedaan van (bijna) alle andere sporten...
In het niet-chauvinistische België zenden ze bij de publieken zie je naast voetbal alleen wielrennen (zijn ze goed in), en sinds Clijsters en Henin zenden ze ook tennis uit... eigenlijk alleen van Belgen, maar goed. Verder geen of weinig Olympische Spelen, want ze zijn er niet goed in...
Op de BBC eigenlijk alleen Curling (Britten favoriet), Skeleton (ook kans op medaille) en Bobben (geen idee) live gezien, verder samenvattingen van een paar minuten...
Op Duitsland alleen Duitsers gezien (niet gek, zij zijn echte wintersporters, dus ze kwamen tijd tekort), maar zij zenden ook opeens de Tour uit sinds Jan Ullrich...

Oh ja het feit dat hij in Haarlem woont (of gewoond heeft) maakt hem helemaal een topper natuurlijk!! 

quote:Valt mij altijd op dat de belgen ontzettend afgeven op Nederlanders als ze beter presteren dan de Belgen. Toen twee jaar geleden een nederlander in de tour de ene na de andere overwinning haalde werden er gelijk weer allerlij insinuaties bijgehaald over vermeend doping gebruik.
Op vrijdag 06 april 2001 21:14 schreef dwerg het volgende:
Auw, Nederlanders zijn heel wat chauvinistischer dan Belgen. Daviscup tussen Frankrijk en Nederland, jaartje of twee terug. Canvas, met Frank Raes: "Welkom bij de daviscup wedstrijd tussen Frankrijk en Nederland, de meest chauvinistische landen van West-Europa."
Verder is het bekent dat de belgische VRT nagenoeg failliet is en dat ze beelden van de OS mogen lenen van de NOS en daar zouden ze wel eens dankbaarder voor mogen zijn.
Belgen zijn weer zeer in hun nopjes dat zij nu wel naar het WK voetbal gaan en kunnen het niet laten om daar stevast opmerkingen over te maken richting Nederland.
Wat Smeets betreft... Ik heb de afgelopen twee weken weer van hem genoten. Prachtig zoals hij de emotie van de sport weet aan te tippen.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 25-02-2002 15:16]

quote:Hmmm...Tom zat er ook al toen ik nog op de kleuterschool zat. Dus van echte jonge garde is daar ook geen sprake meer.
Op maandag 25 februari 2002 15:03 schreef beelzebub het volgende:
Goed of niet, wordt 't niet eens tijd dat de jonge garde wordt uitgezonden. Hij gaat al sinds '88 naar de spelen, misschien wel eerder, maar toen volgde ik 't niet zo. Een Humberto Tan of Tom Egbers bijvoorbeeld.
en like they say: "never change a winning team" ![]()
en gezien de kijkcijfers doen ze het nog steeds vrij aardig.

quote:Ik heb ergens gelezen dat Mart Smeets als sinds Innsbruck 1976 naar de Winterspelen (Zomerspelen weet ik niet zeker) gaat. Hij was alleen in Nagano niet van de partij. Hij is er maar 8 jaar langer bij dan Emese Hunyady.
Op maandag 25 februari 2002 15:03 schreef beelzebub het volgende:
Goed of niet, wordt 't niet eens tijd dat de jonge garde wordt uitgezonden. Hij gaat al sinds '88 naar de spelen, misschien wel eerder, maar toen volgde ik 't niet zo. Een Humberto Tan of Tom Egbers bijvoorbeeld.

Hij heeft zo'n ontzettend arrogante houding van ik ben goed, ik ben beter dan de rest, als iemand iets anders doet is dat heel vreemd.
Ook zijn sarcasme kan ik niet waarderen. Ik denk dat Mart Smeets een groot aandeel heeft in de nog steeds voortdurende Duitsershaat, met de opmerkingen die hij tussendoor vaak plaatst.
Het enige positieve dat ik over hem kan zeggen is dat hij tenminste zijn eigen mening durft te tonen en dat hij van bepaalde sporten wel verstand heeft, alleen overdrijft hij dan altijd zo in zijn commentaar.
Maar ik vind hem steeds meer een zelfingenomen kwal worden die geen tegenspraak duldt.

Somesing happened sere on se road...
[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 25-02-2002 19:11]

quote:Hij spreekt de Engelse lettercombinatie TH inderdaad uit als S
Op maandag 25 februari 2002 16:40 schreef PokerFace het volgende:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind... Hij spreekt goed Engels, alleen als er ergens TS geschreven wordt spreekt hij het uit als een S...Somesing happened sere on se road...
Bv. Ian Sorpe 

Senk Joe !

Ok, Mart's basketbalverslagen zijn soms iets TE enthousiast, maar verder is het gewoon een ERG goede verslaggever. Denk b.v. eens aan de 1000 meter op de laatste OS. De manier waarop hij in de dweilpauze spanning wist te creëren voor de ritten die nog moesten komen was geweldig.
Oftewel: Mart for president.

quote:Dus daar komt mijn duitserhaat vandaan.
Op maandag 25 februari 2002 16:22 schreef mberik het volgende:
Ook zijn sarcasme kan ik niet waarderen. Ik denk dat Mart Smeets een groot aandeel heeft in de nog steeds voortdurende Duitsershaat, met de opmerkingen die hij tussendoor vaak plaatst.
Ach Mart is een beste kerel,heeft tenminste verstand van zake van de sporten die hij verslaat,soms iets te enthousiast maar honderd keer beter dan Mister cliché Dijkstra en als je hem zat bent zet je toch gewoon het geluid uit.
Mag ook graag zijn boeken en collums lezen,ben het wel niet altijd met hem eens maar zeker de moeite waard.

quote:Dat zeg ik toch niet!
Dus daar komt mijn duitserhaat vandaan.
Ik zeg alleen maar dat hij niet helpt dat gevoel te verminderen bij degenen die dat hebben.

quote:Zo denk ik er nog steeds over! Mart is nog steeds top, heeft humor en heeft een uitstraling waar alle andere presentatoren van Studio Sport een puntje aan kunnen zuigen.
Op dinsdag 23 januari 2001 10:16 schreef Elbutre het volgende:
* Elbutre kijkt liever naar Mart Smeets dan naar Edward -kijk eens hoeveel ik van tennis weet- van CuilenborgWat is dat kereltje irritant zeg:
Weet gvd bij elke tennisser twintig bijnamen op te noemen! Nou is dat natuurlijk een prestatie op zich, maar BESTE EDWARD< DAARVOOR KIJK IK NIET NAAR TENNIS! dus KOP HOUDEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel leuk dat Dione de Graaf de laatste twee weken de zondagavonduitzending presenteerde. Deed ze erg leuk! Ook Jack van Gelder was erg leuk in zijn Olympische ontbijtshow. Journalistiek gehalte nul, maar erg gezellig!

quote:hahaha, van voetbal nu juist niet!
Op Wednesday 27 February 2002 12:52 schreef JK32 het volgende:
Mart SMeets is ok OLE OLE!!!! Die knaap heeft te veel verstand van voetbal.....

Het meest erger ik mij aan Edward van Cuilenborg ofzo. Met die vreselijk irritante stem en dat vreselijk irritante dialect. Het ligt er gewoon te dik op en het doet dat 3 seconden echt pijn aan m'n oren 

Mart Smeets zij geprezen.

quote:Weet niet of er nogmeer zijn maar Rick is gestopt dus die zalie nietmeer vaak uitspreken
Op woensdag 27 februari 2002 13:09 schreef Freak187 het volgende:
Bij het Basketball doet ie het ook wel goed alleen hij spreekt Smith uit als Smis enzo. De Nederlandse uitspraak bij Engelse namen, terwijl hij wel degelijk het goed uit kan spreken!!

quote:Relax Kimi voor de F1 moet je nou niet bepaald bij de NOS zijn.
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak

quote:Idd, elke keer dat ge-dinkeytoy van Smeets wordt toch wel behoorlijk irritant op den duur...
Op woensdag 27 februari 2002 23:59 schreef raikkonen het volgende:
in sommige dingen vind ik smeets wel aardig zoals schaatsen maar als hij de F1 begint af te kraken tot en met is het een arogante zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |