Huh, wat is er gebeurd?!quote:
quote:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Ik vraag me af wat hij van plan isquote:Mart Smeets: 'Voor mijn dood doorbreek ik de stilte'
Nee, nee en nog eens nee. Dat was gisteren het antwoord van vrijwel alle vijftig wielrenners op de vraag van AD Sportwereld of zij tussen 1998 en 2005 doping hadden gebruikt.
Een enkeling weigerde te antwoorden. In de sportwereld is het onderzoek van deze krant met veel interesse ontvangen, maar verbazing over de massale ontkenning is er niet.
Ook niet bij wielerverslaggever Mart Smeets van de NOS. 'Het is aan de renners om te antwoorden wat ze antwoorden. Je had de vraag aan 1400 beroepsrenners kunnen stellen over de hele wereld en je had overal hetzelfde antwoord gekregen. Ik had laatst een artikel onder ogen uit een Amerikaans wielerblad over doping in de wielersport. Dat vatte wat er nu gebeurt in de wielerwereld in twee woorden perfect samen: deafening silence, een oorverdovende stilte. Ik kijk er vanaf de zijlijn naar en verbaas me erover. En ik ga die stilte doorbreken. Hoe? Daar heb ik mijn middelen voor. Wanneer? Voordat ik dood ben.' Bron
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 28-11-2012 om 21:53:26Ik zie net Mart Smeets op Nederland 2 en zei bijna als vanzelf "Papa??" reageer retweet
Je weet gewoon dat hij veel meer weet van de dopingpraktijken dan hij erover bericht. Schijnheilig, maar kennelijk om zijn vak en zijn sport te beschermen. Goed nieuws dat hij toch al zijn informatie niet verloren laat gaan. Ik vermoed dat er al wel een boek klaar ligt die na zijn overlijden uit wordt gebracht.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:42 schreef Karina het volgende:
Ik lees net een aparte uitspraak van Mart met betrekking tot doping in het wielrennen:
[..]
Ik vraag me af wat hij van plan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |