quote:Paul 'Wix' Wickens.
Op zaterdag 26 april 2003 12:53 schreef Tijn het volgende:
De enige waarvan ik me dat afvroeg was de toetsenist, die stond er erg droog bij. Maar wat 'ie speelde klonk wel erg goed. Er werd al gespeculeerd door ons toen we nog bij de ingang stonden dat 'ie wellicht geluiden heeft gesampled van de originele platen, want z'n synthesizers (een Kurzweil en een Yamaha) hadden echt die Beatle-sound.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 13:00 schreef Zander het volgende:
De recensie uit NRC (netjes overgetypt uit de krant, kan 'm online niet vinden);
[..]Euh, "het minder bekende 'Blackbird'"..
quote:OMG!
Euh, "het minder bekende 'Blackbird'"..
Bedankt voor het overtypen, Zander!
* electric set *
Hello, Goodbye
Jet
All My Loving
Getting Better
Let Me Roll It
Lonely Road
Your Loving Flame
* solo acoustic set *
Blackbird
Every Night
We Can Work It Out
You Never Give Me Your Money / Carry That Weight
Fool On The Hill
Here Today
Something
* band acoustic set *
Eleanor Rigby
Here, There And Everywhere
I've Just Seen A Face
Calico Skies
Two Of Us
Michelle
* 2nd electric set *
Band On The Run
Back In The USSR
Maybe I'm Amazed
Let 'Em In
My Love
She's Leaving Home
Can't Buy Me Love
Birthday
Live And Let Die
Let It Be
Hey Jude
* 1st encore *
The Long And Winding Road
Lady Madonna
I Saw Her Standing There
* 2nd encore *
Yesterday
Sgt Pepper's (reprise) / The End
Dus 36 nummers (of 38, ligt eraan hoe je telt) en niet eens op 2x speed gespeeld. Goed hoor!
quote:Geniale setlist... De betere nummers
Op zaterdag 26 april 2003 13:15 schreef Jane het volgende:
Nog maar een keertje de setlist.- knipperdeknip -
quote:Ik denk dat er op het podium geen ruimte meer was voor het kikkerkoor
Op zaterdag 26 april 2003 13:22 schreef SunChaser het volgende:
De ultieme meezinger staat er niet bijBom Bom Bom... Pahieja, Bom Bom Bom... Pahieja
quote:I agree!
Op zaterdag 26 april 2003 13:36 schreef Jane het volgende:
Ben nu even de 'gewone' versie van Live And Let Die aan het draaien, en die klinkt nu gewoon tam vergeleken met de versie van gisteren.
quote:Het bijna kwijtraken van zijn stem bij We can work it out schrok ik wel even van, maar daarna leek het allemaal wel weer redelijk soepel te gaan.
De recensie uit NRC (netjes overgetypt uit de krant, kan 'm online niet vinden);Euh, "het minder bekende 'Blackbird'"..
quote:En?
Op dinsdag 18 februari 2003 16:05 schreef calvobbes het volgende:Is dit ook zo'n artiest die je een live gezien moet hebben of is het daar wel erg duur voor?
Trouwens ook even de recensie uit de Gelderlander hierheen plakken:
quote:-edit- Nog even een fotootje gezocht en ingescand van de eerste keer dat McCartney in Arnhem was, in augustus 1960 op weg naar Hamburg.
Sir Paul voor even terug in ArnhemDoor WERNER BOSSMANN
ARNHEM - Het Arnhemse Gelredome galmde gisterenavond bij Hey Jude, Live and let die en We can work it out. Paul McCartney was 'in the house' voor een dwarsdoorsnede van zijn oeuvre. Na drie nummers heeft-ie het voor elkaar. Er rolt een traan over mijn wang.
Paul McCartney zingt All My Loving en op de videoschermen in Gelredome verschijnen oude zwartwitbeelden van The Beatles. Op zomaar een vliegveld onthaald door duizenden fans volgens mij is het Schiphol en toegejuicht door duizenden fans tijdens een rondvaart door de Amsterdamse grachten. Op het scherm een jonge vrouw met een kartonnen bord, tekst: 'Never leave us'. Paul is er nog, maar twee andere Beatles niet meer. De fans bestaan ook nog, vanavond staan er een kleine 30.000 in het Gelredome. Het is een perfect geregisseerd moment, dat zich avond aan avond voordoet tijdens de Back to the world-tour maar het werkt. Je krijgt er een brok van in je keel, terwijl McCartney nog geen kwartier bezig is. The Beatles komen nooit meer bij elkaar, maar dit is second best.
Sir Paul draagt aan het begin van tweeëneenhalf uur lang grootste hits een blauw getailleerd jasje. Het doet de oplettende fan meteen denken aan de jasjes die The Beatles droegen bij het concert in Shea Stadium in New York, in 1965. Om de nek de linkshandige Hofner-bas. Achter hem ouderwetse Vox en HiWatt versterkers. Na tien jaar Back in Holland en na veertig jaar Back in Arnhem.

'Their name liveth for evermore...' Hoe profetisch. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-04-2003 16:19]
quote:I'm dying inside
Op zaterdag 26 april 2003 16:10 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib kan een een licht jaloers gevoel niet onderdrukken...
Geweldigen beelden en we zaten echt goed, alleen klote stoelen :S !
Maar echt een SUPER avond om nooit te vergeten!
quote:Ja, wrijf het er nog maar eens goed in bij MuadDib en Theeboon, missPARTY!
Op zaterdag 26 april 2003 16:35 schreef missPARTY het volgende:
Maar echt een SUPER avond om nooit te vergeten!
Iedereen die niet is gegaan is gewoon een oen geweest!
quote:I second that!
Op zaterdag 26 april 2003 16:39 schreef Jane het volgende:
Iedereen die niet is gegaan is gewoon een oen geweest!![]()
quote:Hey Jane.. heb je nog meer foto's? Of waren die nou niet van jou?
Op zaterdag 26 april 2003 16:39 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens goed in bij MuadDib en Theeboon, missPARTY!
![]()
quote:Nee, ik heb geen foto's gemaakt (zou niet durven
Op zaterdag 26 april 2003 16:43 schreef missPARTY het volgende:[..]
Hey Jane.. heb je nog meer foto's? Of waren die nou niet van jou?
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 16:39 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens goed in bij MuadDib en Theeboon, missPARTY!
![]()
quote:Ik had Seborik donderdag op de chat ook al gewaarschuwd. Misschien had ik dat niet moeten doen.
Op zaterdag 26 april 2003 16:47 schreef Price het volgende:
Ik wist van die knallen bij Live an Let Die en hoopte dat ze ook gisteravond weer zouden komen. Veel mensen om mij heen kennelijk niet, want ik zag menigeen ineenkrimpen van de schrik.
Zie hier een nieuwe (mother)fokker. Ik lees met regelmaat de berichten over Sir Paul McCartney. En ook ik ben gisteren naar het concert geweest.
Erg goede show!!! 10 jaar geleden zag ik hem voor de eerste keer.Ik was toen 11. Dit keer ging mijn zusje van 12 mee......
Ik had de cd al dus de verassing was er een beetje af maar het is toch elke keer weer leuk en onwerkelijk om een ex-beatle te zien.
In het beatle forum staan verschillende beatle top 10's .Ik zal ook een lijstje maken.
Misschien ook leuk voor McCartney???!!
Ik bedoel , wie kent het nummer However Absurd van hem?
Groeten van Billy the mountain
quote:*meldt*
Op zaterdag 26 april 2003 16:50 schreef billythemountain het volgende:
Ik bedoel , wie kent het nummer However Absurd van hem?
Van Press To Play. Lang niet gehoord trouwens (heb hem niet op cd). Binnenkort maar weer eens draaien.
Welkom op Fok! en in het bijzonder het Muziekforum btw! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-04-2003 16:58]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |