Jury : VOL!
Christine
EblijsiE
Henkmanz
SirPsycho
Zing het refrein van Jennifer Lopez - Let's Get Loud
Deze eerste ronde loopt van maandag 5 mei tot woensdag 7 mei 17.00 uur.
Succes allemaal ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 05-05-2003 20:24]
quote:En bovendien is het al mei.
Op maandag 5 mei 2003 15:57 schreef Christine het volgende:
De eerste opdracht luidt:Zing het refrein van Jennifer Lopez - Let's Get Loud
Deze eerste ronde loopt van maandag 5 april tot woensdag 9 april 17.00 uur.
Succes allemaal
quote:tis al mei
Deze eerste ronde loopt van maandag 5 april tot woensdag 9 april 17.00 uur.
Succes allemaal
quote:Zowel Jennifer Lopez als Jamai konden het nummer vlekkeloos zingen, jij zit niet in de jury, en had anders zelf een suggestie gedaan
Op maandag 5 mei 2003 16:07 schreef search64 het volgende:
Buiten het feit dat het een ontzettend kutnummer is, ligt het niet in ieders bereik, en geeft het niet echt aan of iemand kan zingen. Neem alsjeblieft een iets hoogstaander nummer. Bovendien zie ik geen kans voor het weekend iets op te nemen.
Het is idd al mei (ik zat verkeerd te kijken op de kalender
) ik zal het even veranderen.
En aangezien "Let's get loud" me toch echt te ver gaat, doe ik nu zeker niet mee. Als jullie echter nog een jurylid zoeken, ik heb er wel zin in, en aangezien dan het enige criteria is om als jurylid aangenomen te worden zit ik gebakken.
quote:Ik doe niet mee, maar ik wil toch eigenlijk wel even opmerken dat dit een behoorlijk lastig liedje is, omdat het zo hoog is. Ik ben een meisje en ik kom er al nauwelijks aan, dus ik kan me goed voorstellen dat een aantal mensen er best wel moeite mee heeft.
=> misschien toch maar iets anders he. En iets met meer dan 5 tonen graag.
Mensen die mee willen doen nemen een a capella nummer op en posten dat hier, de jury bepaald vervolgens of ze door mogen naar de volgende ronde. Ikzelf zal komende weekend Plush van the Stone temple pilots posten om het goede voorbeeld te geven. Ik weet nu al dat ik iig niet ga winnen, dus maakt de jury me verder niet uit, maar de jury zoals hij nu is, doet niks met dit topic, en bovendien zijn ze niet gekozen op hun kwaliteiten, of hun gezag maar puur op het feit dat ze zin hebben. Dus; er moet een nieuwe jury komen. Als je bijv. op het conservatorium zit/hebt gezeten, of goed kan zingen/een goed gehoor hebt, of andere kwaliteiten bezit die van belang kunnen zijn voor een jurylid, post die dan hier en dan zal door Fok!kers een nieuwe jury worden samengesteld (bijvoorbeeld; iemand post zijn kwaliteiten, en drie mensen zeggen dat ze hem goed genoeg vinden voor een juryplaats, krijgt de persoon een juryplaats. Vier plaatsen blijft het maximum). De topicstarter mag hier natuurlijk ook deel van uitmaken als ie dat wil, het is ten slotte niet mijn idee (maar een jury met verstand van zaken is wel meegenomen);
Ik heb ervaring in verschillende bandjes (als drummer), heb volgens mijn drumleraar een absoluut gehoor, en een goed ritmegevoel. Ik heb hafa A in drums en hobo en weet dus voldoende over de theorie van muziek, zowel op het gebied van toon als ritme. Ik denk dat ik objectief een oordeel over de kandidaten kan vellen, luisterend naar zuiverheid, ritmegevoel, uitvoering en interpretatie van het gezongen nummer.
quote:Hoe weet die dat nou?
Op maandag 12 mei 2003 20:22 schreef search64 het volgende:heb volgens mijn drumleraar een absoluut gehoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |