abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2003 @ 14:37:06 #201
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_10068826
Koeman is een beetje arrogant geworden sinds hij bij 020 trainer is.
852002IWASTHERE
  maandag 28 april 2003 @ 14:39:26 #202
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10068897
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:32 schreef Olmo het volgende:
ten eerste kan die gozer niet ballen
gelul, Mido is een goede spits (vorig seizoen vergeten ) maar hij is onhandelbaar.

Hij wil zelf ook niet terug naar AJAX dus hij zal wel verkocht worden.

pi_10069148
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:32 schreef Olmo het volgende:
ten eerste kan die gozer niet ballen
Dat blijkt. Hij blinkt elke week uit bij Celta en ze snappen niet dat Ajax deze spits zo makkelijk heeft laten gaan.

Overigens gaat Witschge niet naar ADO. De algemeen directeur zij dat daar totaal geen sprake van is. Beide partijen hebben ook nog niet met elkaar gesproken. De kans dat Richard Knopper naar ADO gaat is groter.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10069171
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:37 schreef F1908 het volgende:
Koeman is een beetje arrogant geworden sinds hij bij 020 trainer is.
Met losse flodders graag ff optiefen .
pi_10069293
Zlatan is best een redelijke spits, maar zijn rendement is veel te laag om van een topspits te kunnen spreken. Ajax moet Zlatan verkopen voor 15 miljoen euro, en met dit geld moeten ze een spits aantrekken die minimaal 25 doelpunten per seizoen kan maken. En het lijkt me ook verstandig om nog eens een keertje met Mido om de tafel te gaan zitten, misschien kunnen de problemen uitgepraat worden. Als dit laatste niet lukt moeten ze Mido ook gewoon van de hand doen voor 10 à 15 miljoen.

Stel dat Ajax door de verkoop van Zlatan (en eventueel Mido) een leuk bedrag heeft opgehaald, wie moeten ze dan aantrekken? Ik zou op dit moment echt helemaal niemand weten...

BTW, Kluivert schijnt te koop te staan voor maar 5 miljoen euro, en Ronaldinho voor eenzelfde bedrag. Maarja, deze spelers zullen we een topsalaris verlangen, en niet in Nederland willen voetballen

maandag 28 april 2003 @ 14:55:11 #206
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_10069323
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:49 schreef keeper het volgende:

[..]

Met losse flodders graag ff optiefen .

ik vind dit geen losse flodder. ik geef slechts mijn mening net al een ieder ander
852002IWASTHERE
pi_10069383
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:54 schreef Qi het volgende:
Zlatan is best een redelijke spits, maar zijn rendement is veel te laag om van een topspits te kunnen spreken. Ajax moet Zlatan verkopen voor 15 miljoen euro, en met dit geld moeten ze een spits aantrekken die minimaal 25 doelpunten per seizoen kan maken. En het lijkt me ook verstandig om nog eens een keertje met Mido om de tafel te gaan zitten, misschien kunnen de problemen uitgepraat worden. Als dit laatste niet lukt moeten ze Mido ook gewoon van de hand doen voor 10 à 15 miljoen.

Stel dat Ajax door de verkoop van Zlatan (en eventueel Mido) een leuk bedrag heeft opgehaald, wie moeten ze dan aantrekken? Ik zou op dit moment echt helemaal niemand weten...

BTW, Kluivert schijnt te koop te staan voor maar 5 miljoen euro, en Ronaldinho voor eenzelfde bedrag. Maarja, deze spelers zullen we een topsalaris verlangen, en niet in Nederland willen voetballen

Tief tog op met Mido, die gozer heeft zijn kans allang gehad en hij heeft hem verprutst.

En ronaldinho 5 miljoen??????????? das echt onvoorstelbaar als da zo is? opvolger van ronaldo zo goedkoop naar ajax haha geloof nooit dat dat gebeurd. En zlatan... tja... ik vind hem gewoon te log.

pi_10069509
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:36 schreef Doopy-X- het volgende:
af en toe komt er wel wat zinnigs uit je maar dit is echt
Witsche is 200% Ajacied en publiekslieveling, altijd in voor een geintje (Amsterdamse humor is je vreemd zie ik). Zelfs de commentatoren van Canal + vonden het humor Wat ie gister deed was
Opzich best humor, ja. Maar ik bedoel dat als een Feyenoorder zoiets deed, jullie het 'kinderachtig' en 'onsympathiek' hadden gevonden...
pi_10069633
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:56 schreef Olmo het volgende:

[..]

Tief tog op met Mido, die gozer heeft zijn kans allang gehad en hij heeft hem verprutst.

Als de problemen uitgepraat kunnen worden, en Mido houdt zich voortaan gewoon aan de regels, dan zie ik het probleem niet. Ik schat hem in ieder geval hoger in dan Zlatan.
quote:
En ronaldinho 5 miljoen??????????? das echt onvoorstelbaar als da zo is? opvolger van ronaldo zo goedkoop naar ajax haha geloof nooit dat dat gebeurd. En zlatan... tja... ik vind hem gewoon te log.
Ik zie nu net dat mijn bron de prijzen in Engelse ponden heeft vermeld. 5 miljoen pond is omgerekend 7,29 miljoen euro. Maarja, zoals ik al zei, zulk soort spelers eisen vast een gigantisch salaris, en ze willen waarschijnlijk niet in de Nederlandse competitie voetballen.
pi_10069835
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Qi het volgende:

[..]

Als de problemen uitgepraat kunnen worden, en Mido houdt zich voortaan gewoon aan de regels, dan zie ik het probleem niet. Ik schat hem in ieder geval hoger in dan Zlatan.

NOGMAALS, MIDO HEEFT ZIJN KANS GEHAD, IK SNAP NIET DAT JULLIE ALS AJAXFANS HEM NOG ZO HOOG IN JULLIE BOL HEBBEN ZITTEN, HIJ HEEFT HET VERPRUTST KLAAR
[..]

Ik zie nu net dat mijn bron de prijzen in Engelse ponden heeft vermeld. 5 miljoen pond is omgerekend 7,29 miljoen euro. Maarja, zoals ik al zei, zulk soort spelers eisen vast een gigantisch salaris, en ze willen waarschijnlijk niet in de Nederlandse competitie voetballen.

nee hij wil vast niet naar nederland idd en hoog salaris uiteraard ook maar 7 miljoen is nog steeds niet duur voor zoon speler
  maandag 28 april 2003 @ 15:10:38 #211
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10069849
quote:
Op maandag 28 april 2003 14:55 schreef F1908 het volgende:

[..]

ik vind dit geen losse flodder. ik geef slechts mijn mening net al een ieder ander

Een mening is onderbouwd.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 28 april 2003 @ 15:16:25 #212
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10070014
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:10 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Een mening is onderbouwd.

nee hoor, dat is niet per se noodzakelijk.
pi_10070143
offtopic?
  maandag 28 april 2003 @ 15:22:11 #214
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10070214
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:20 schreef Olmo het volgende:
offtopic?
Helemaal niet, Feyenoord zit aan het begin van deel 8, en die gaan wij inhalen
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 28 april 2003 @ 15:22:23 #215
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10070218
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nee hoor, dat is niet per se noodzakelijk.

Klopt, maar als je geloofwaardig wil overkomen doe je dat wel
pi_10070223
Wie zou Ajax als nieuwe spits aan moeten trekken? Er doen wel wat namen de ronde:

-Allback:

Eerlijk gezegd vind ik hem te licht. Bij Heerenveen heeft hij wel iets laten zien, maar bij Aston Villa vind ik hem maar matig. Nee, ik denk niet dat dit wat is voor Ajax.

-Arveladze:

Is best een goede spits, en hij heeft ook bewezen dat hij het kan bij Ajax, maar hij is al oud (31). Ajax doet er naar mijn mening beter aan om een jonge spits aan te trekken.

-Batistuta:

Schijnt betrokken te kunnen worden bij de verkoop mocht Zlatan aan Inter Milan verkocht worden. Weet niet of Ajax wat aan hem heeft, hij is ook al erg oud en doet het de laatste tijd niet echt geweldig.

pi_10070226
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:03 schreef Qi het volgende:

Ik heb anders bedragen gezien varierend van 10m - 20m pound sterling. Dat zijn heel andere bedragen. 10m komt het vaakst voor. Man Utd wil 'm naar het schijnt hebben. Die komt dat sowieso niet meer naar Ajax, voor zover hij er ook maar enige interesse in mocht hebben.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 28 april 2003 @ 15:26:11 #218
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10070337
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:22 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Klopt, maar als je geloofwaardig wil overkomen doe je dat wel

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10070374
we moeten zeker feyenoord inhalen haha
  maandag 28 april 2003 @ 15:28:21 #220
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10070412
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:22 schreef Qi het volgende:
Wie zou Ajax als nieuwe spits aan moeten trekken? Er doen wel wat namen de ronde:

-Batistuta:

Schijnt betrokken te kunnen worden bij de verkoop mocht Zlatan aan Inter Milan verkocht worden. Weet niet of Ajax wat aan hem heeft, hij is ook al erg oud en doet het de laatste tijd niet echt geweldig.

Zou ik persoonlijk wel leuk vinden om Batigol in Nederland te zien spelen
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 28 april 2003 @ 15:28:24 #221
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_10070415
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:27 schreef Olmo het volgende:
we moeten zeker feyenoord inhalen haha
met al dat offtopic gezeik zeker. nee een hele prestatiehoor .
852002IWASTHERE
pi_10070423
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:22 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Ik heb anders bedragen gezien varierend van 10m - 20m pound sterling. Dat zijn heel andere bedragen. 10m komt het vaakst voor. Man Utd wil 'm naar het schijnt hebben. Die komt dat sowieso niet meer naar Ajax, voor zover hij er ook maar enige interesse in mocht hebben.

Tja, wat PSG exact voor hem wil hebben weet ik natuurlijk niet, ik heb niet bij PSG geinformeerd ofzo. Ik moet het net zoals bijna iedereen met bronnen op internet doen, en dat is in dit geval de ManUtd. site. En ik heb ook niet gezegd dat Ajax concrete interesse heeft in Ronaldinho, ik haalde slechts aan dat hij waarschijnlijk betaalbaar is voor Ajax.
pi_10070539
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:22 schreef Qi het volgende:
-Batistuta:
Ja, een jaar of 6 geleden misschien. Nu niet meer.

En Batigol komt sowieso niet naar Nederland hoor.

pi_10070659
Het gesprek over de toekomst van Jari Litmanen bij Ajax is wegens interlandverplichtingen van de Fin uitgesteld. Na volgend weekend praten Ronald Koeman en de publiekslieveling.

Koeman zei al eerder dat hij en het bestuur al een beslissing hadden genomen. Het gesprek is slechts bedoelt om het de 32-jarige Fin als eerste te laten weten. Koeman zei dat Litmanen 'als hij fit is' veel aan Ajax toevoegd.

"Als Jari speelt dat kan hij veel betekenen voor het team. Jari is een geweldige speler, maar ik ben teleurgesteld dat hij zoveel geblesseerd is", aldus de coach. Het zijn dus geen positieve woorden van de Zaandammer.

Het lijkt er dus op dat de nummer 10 aan het eind van het seizoen moet vertrekken, wat voor de fans niet makkelijk te accepteren zal zijn. Litmanen liet tegen AC Milan en zondag tegen AZ nog wel even zijn klasse zien, nadat hij terug was na lang blessureleed. Eerder verloor het publiek al de publiekslieveling Richard Witschge en nu lijkt Jari Litmanen aan de beurt.

[Update]
Vanochtend werd in de Telegraaf bekend dat de technische staf van Ajax wil dat Litmanen blijft. De staf heeft het advies gegeven om Litmanen bij Ajax te houden.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10070700
Hmmm

Als het aan mij lag kocht Ajax helemaal niemand meer. Hoeveel (dure) spelers zijn er al wel niet mislukt bij Ajax? Wel ff beginnen bij de nadagen van Van Gaal. Volgens mij kom je dan gemakkelijk op een verspilling van 50-100 miljoen euro. Pure geldvernietiging. In de laatste 8 jaar zijn er maar een paar spelers gehaald die het niveau van Ajax (of: het niveau dat ik vind dat bij Ajax hoort) konden halen. Dan heb ik het over Chivu, Trabelsi enzovoorts. Ik denk maar liever niet terug aan aankopen als Mariano Juan, Gabrich, Ledezma, Kinkladze, Demtsjenko, Rudy, Hoekstra, Wamberto (ja, ondanks zijn mooie buitenspelgoal een tijdje geleden, toch genomineerd), Vierklau, Machlas, enz enz enz enz. Ook de opleiding draaide in die periode slecht (Splinter, De Cler, Pique, Longuet, Heije, Berckbeelenkamp weet ik veel wie nog meer), maar toch heeft de jeugd te toekomst (blijkt nu wel weer!). Ik ben er gewoon huiverig voor. Ik heb (nog steeds) geen vertrouwen in de scouts van Ajax. Voor elke goede aankoop staan er twee, drie slechte tegenover. Laat psv dan maar kopen (zijn ze namelijk erg bedreven in), laat ons dan maar spelertjes opleiden.

Maar goed, er is weldegelijk een spits nodig. Dit geval is dan wel weer zo extreem dat ook ik vind dat je wel iemand moet kopen. Op Babel wachten heeft geen zin, op een opleving van Zlatan of Mido evenmin. Koop dan maar meteen een goede, gearriveerde spits. En geen half-werk spitsen als Machlas of Arveladze.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')