quote:Ja ik zag het net. Zal toch wel wat zijn he. Hebben ze toch uit van verloren met 3-2 dacht ik
Op zondag 27 april 2003 15:44 schreef fotoloog het volgende:
feyenoord-rbc 0-0 nog steeds!
... ach ja ze zullen wel winnen, omdat van hooijdonk zes keer een vrije trap mag over doen, en net als hij de zesde wil schieten krijgt rbc twee rode kaarten voor de een of andere onzin reden.
quote:
Op zondag 27 april 2003 15:54 schreef NOORD-414 het volgende:
feyenoord kan ook alleen voetballen als ze tegen ons moeten.. Dan kan die hele biobak (ook wel bekend als 010) zich opladen en uitleven hoor... ach ja ze zullen wel winnen, omdat van hooijdonk zes keer een vrije trap mag over doen, en net als hij de zesde wil schieten krijgt rbc twee rode kaarten voor de een of andere onzin reden.
Ja ze zullen wel weer winnen in de laatste minuut. Mazzelgoaltje van van Hooijdonk idd. Net zoals toen tegen Juve, mocht hij die vrije trap 3x overnemen.
En dan lopen die kakkerlakken te janken dat wij altijd mazzel hebben.
* Speed1971 hoopt mee met fotoloog
quote:tering kakkerlakken...........ja hoor de scheids laat een kwartier doorspelen zodat de kakkerlakken op 1-o kunnen komen! kots
Op zondag 27 april 2003 16:26 schreef Speed1971 het volgende:
Em jahoor......de kakkerlakken hebben weer mazzel. Ook al tegen Vitesse en nu weer!
quote:Ach 1 troost. Het gaat niet goed met fnoord
Op zondag 27 april 2003 16:35 schreef fotoloog het volgende:[..]
tering kakkerlakken...........ja hoor de scheids laat een kwartier doorspelen zodat de kakkerlakken op 1-o kunnen komen! kots
Ik blijf optimistisch
* Speed1971 geeft fotoloog een biertje, proost met hem op het feit dat er ergere dingen in het leven zijn dan dat fnoord wint met de overtuigende cijfers van 1-0 tegen RBC Roosendaal!
quote:Nee hoor, wij worden gewoon 2de zodat we volgend seizoen de CL winnen.
Op zondag 27 april 2003 17:04 schreef toxi het volgende:
Ajax valt buiten alle prijzen dit voetbaljaar
quote:lol jew
Op zondag 27 april 2003 17:15 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, wij worden gewoon 2de zodat we volgend seizoen de CL winnen.
2de is geen prijs en de cl kunnen jullie nooit en tennimmer winnen.
quote:We hebben hem toch al vaker gewonnen dan jullie
Op zondag 27 april 2003 17:17 schreef toxi het volgende:[..]
lol jew
2de is geen prijs en de cl kunnen jullie nooit en tennimmer winnen.
![]()
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, veel succes in de UEFA cup
quote:
Ajax B1 met grote afstand kampioen
Amsterdam, 27 april 2003
De Ajax B1 is zondag kampioen van Nederland geworden. Namens de KNVB deelde Heinrich Welling de kampioensschaal uit. Uit handen van Danny Blind kregen de B1-spelers bloemen. Coach Wim Kwakman is trots op het elftal. ,,Het is hartstikke leuk voor ze en als je met zoveel punten verschil op de nummer twee, PiSVee, kampioen wordt dan zegt dat wel wat."
De B1 toonde dit seizoen vooral aan dat de jonge spelers al over een behoorlijke dosis mentale veerkracht beschikken. Voor coach Kwakman is dit een van de kenmerken van dit elftal. ,,We kwamen in veel wedstrijden achter, maar de jongens knokten zich vaak terug in de wedstrijd waardoor we wonnen. Tegen PiSVee thuis kwamen we met 3-1 achter en wonnen we met 4-3. Ook uit stonden we achter, maar uiteindelijk scoorden we nog drie keer", vertelt de kampioenscoach. Overigens vindt Kwakman het kampioenschap niet het belangrijkte van het afgelopen jaar. ,,Natuurlijk is het hartstikke leuk, maar het gaat mij erom dat ik de jongens individueel beter maak. Aan het einde van de rit moeten ze kunnen doorstromen naar het eerste elftal."
Kwakman krijgt volgend jaar een hele nieuwe groep. Alle spelers, behalve de keepers, stromen door naar hogere elftallen.
quote:biertje terug!
Op zondag 27 april 2003 16:45 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach 1 troost. Het gaat niet goed met fnoord
En gezien het programma wat fnoord nog moet afwerken zie ik ze niet al die wedstrijden winnen. Maar aan de andere kant is het ook weer zo dat ik Ajax geen foutjes zie maken. Zij hebben een makkelijker programma dan fnoord.
Ik blijf optimistisch
* Speed1971 geeft fotoloog een biertje, proost met hem op het feit dat er ergere dingen in het leven zijn dan dat fnoord wint met de overtuigende cijfers van 1-0 tegen RBC Roosendaal!
quote:Ze zijn zo goed, dat ze het volgend jaar zonder keepers gaan proberen?
Kwakman krijgt volgend jaar een hele nieuwe groep. Alle spelers, behalve de keepers, stromen door naar hogere elftallen
quote:och jee, ons aller laagste levensvorm leeft ook nog!
Op zondag 27 april 2003 17:39 schreef LoekB het volgende:. 90+, olé,olé.
quote:Het gaat een keer mis LoekB olé,olé.
Op zondag 27 april 2003 17:39 schreef LoekB het volgende:. 90+, olé,olé.
Spreek je volgende week wel weer
quote:absoluut!
Op zondag 27 april 2003 17:43 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Het gaat een keer mis LoekB olé,olé.
Spreek je volgende week wel weer
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:40 schreef keeper het volgende:[..]
Ze zijn zo goed, dat ze het volgend jaar zonder keepers gaan proberen?
.
Kan je je dat voorstellen?
Ajax op de 2e plaats met niets, maar wel CL feyenoord op 3 met uefa cup.. nee dat is pas HELEMAAL NIETS
quote:Ik kan me dat niet voorstellen......dat is gewoon realiteit man!
Op zondag 27 april 2003 18:29 schreef NOORD-414 het volgende:
Ik hou er eigenlijk niet van, maar ik begin steeds meer voor fc utrecht te raken. Het zijn wel stomme mongolen, maar ik hoop op een bekerwinst van utrecht.Kan je je dat voorstellen?
Ajax op de 2e plaats met niets, maar wel CL feyenoord op 3 met uefa cup.. nee dat is pas HELEMAAL NIETS
quote:Hij stond aan de basis van dit Ajax.
Op zondag 27 april 2003 19:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lol, Co'tje was net flink over de zeik bij de NOS!
Lekker respectloos tov van Koeman.
Hij leert het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |