Alle presidentskandidaten hebben Koeman hoog op het lijstje om volgend jaar de manschappen van FC Barcelona te gaan trainen en coachen. Er wordt verwacht dat de Nederlander aan het eind van dit seizoen wordt benaderd voor die functie.
In het TV-programma Barend & van Dorp meldde Koeman gisteren nog dat 'het 100% zeker was dat hij volgend seizoen nog trainer van Ajax was'. Als zijn contract in medio 2004 afloopt, weet hij nog niet wat er gebeurt.
quote:Het lijkt mij erg sterk dat Koeman na dit seizoen al de overstap naar Barca zal gaan maken. De club verkeerd in zeer grote financiële problemen. Ook qua bestuur zit het nog lang niet goed. Ook het gegeven dat Barca naar alle waarschijnlijkheid geen Europees voetbal zal spelen komend seizoen zijn allemaal zaken die het niet aantrekkelijk maken voor Koeman om naar Barca te verkassen. Dat hij daar ooit trainer zal worden staat natuurlijk als een paal boven water. Ik hoop dat hij komend seizoen nog bij Ajax zit en dat hij van Basten verder kan klaar gaan stomen om het over te nemen. Krol zou ook een goeie zijn.
Op zaterdag 26 april 2003 13:27 schreef superjoden het volgende:
Ajax trainer Ronald Koeman lijkt een grote troef te gaan worden tijdens de volgende verkiezingen van een nieuw bestuur en president voor FC Barcelona. Vooral de prestaties die de voormalige Barça ster Europees heeft geleverd met Ajax dit seizoen, zijn niet onopgemerkt gebleven in Catalonië. Ook heeft Koeman nog altijd een zeer goede band met de supporters van FC Barcelona.
quote:Die is volgend seizoen van de partij. Betrouwbaar bronnetje
Hoewel er niets over op papier staat is er volgens de technisch directeur de afspraak dat Ajax als eerste met de jonge aanvaller mag gaan praten als hij voldoet aan de eisen voor een werkvergunning in Nederland (hij moet dan o.a. regelmatig actief zijn op het hoogste niveau). In dat geval zal wel het meerjarig contract van de aanvaller moeten worden afgekocht.
quote:Je ziet gewoon het verschil als hij meedoet, als hij meedoet gaat het spel snel vooruit (zie ook afgelopen woensdag) maarja hij is wel erg vaak geblesseerd voor z'n salaris en dat zal ook wel niet veranderen
Op zaterdag 26 april 2003 12:38 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Inderdaad, en Litmanen moet gewoon blijven.
quote:Als ik Koeman gisteren zo hoorde dan denk ik dat die misschien wel het domste besluit na Witschge gaat nemen en dat ze niet verder gaan met Litmanen.
Op zaterdag 26 april 2003 14:51 schreef robinvdt het volgende:[..]
Je ziet gewoon het verschil als hij meedoet, als hij meedoet gaat het spel snel vooruit (zie ook afgelopen woensdag) maarja hij is wel erg vaak geblesseerd voor z'n salaris en dat zal ook wel niet veranderen
Witschge is een goede technische voetballer met overzicht. Hij mist echter de snelheid en doelgerichtheid die bij het moderne voetballen horen. Hij scoort nooit, wint nooit een kopduel. Had Ajax dit jaar niet zoveel blessures gehad had ie niet één minuut gespeeld. Laat die jonge jongens zich maar ontwikkelen. Volgend jaar van der Gun er nog bij die wel goed is voor diepgang en 15 doelpunten per jaar.
Bedankt Richard je was geweldig. Een echte Ajacied.
quote:Tegen Milan deed Witschge alweer niet mee, ik snap hem echt niet hoor, wat een vreemde vogel is het toch.
Op zaterdag 26 april 2003 15:03 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als ik Koeman gisteren zo hoorde dan denk ik dat die misschien wel het domste besluit na Witschge gaat nemen en dat ze niet verder gaan met Litmanen.
Ik vind Litmanen overigens als spelbepaler nog verreweg de beste bij Ajax v/d Vaart en Pienaar kunnen daar nog lang niet aan tippen.
Maxwell deed niet mee, dan lijkt het mij MEER dan logisch dat Witschge meedoet, maar nee hoor, nog niet eens een invalbeurt.
quote:Idd dat vond ik ook raar ik had Witschge erin gebracht ipv bergdolmo.
Op zaterdag 26 april 2003 15:15 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Tegen Milan deed Witschge alweer niet mee, ik snap hem echt niet hoor, wat een vreemde vogel is het toch.
Maxwell deed niet mee, dan lijkt het mij MEER dan logisch dat Witschge meedoet, maar nee hoor, nog niet eens een invalbeurt.
quote:Amen.
Op zaterdag 26 april 2003 15:15 schreef tong80 het volgende:
Bedankt Jari je was geweldig. Een echte Ajacied.Bedankt Richard je was geweldig. Een echte Ajacied.
.
Ik weet dat Jari meer geld kost dan dat ie opleverd (alloewel toen Jari terug kwam waren ineens alle Ajax-uit shirtjes uitverkocht). Maar ik kan niet geloven dat Jari weg zou moeten bij Ajax. Hij is samen met Van der Sar m'n "jeugd idool" En nog steeds zijn beide mijn lievenlings voetballers. Jari kan wat Van der Vaart en Pienaar nog missen en dat is de bal precies goed leggen voor de spits, of met een pass de spits zo voor open doel zetten.
Eigenlijk zou Jari gewoon de prive coach van Van der Vaart moeten worden
quote:Hij maakte de winnende treffer tegen Roma die Ajax naar de kwartfinale sluisde (mede daardoor dus).
Op zaterdag 26 april 2003 16:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jari wordt gewoon jeugd trainer bij Ajax, Jari moet gewoon hoe dan ook bij Ajax blijven desnoods als steward ofzo.Ik weet dat Jari meer geld kost dan dat ie opleverd [..]
Hij maakte de 2-0 tegen Feyenoord wat later de winnende treffer zou zijn.
Hij is dus goud waard.
quote:Percies!!!
Op zaterdag 26 april 2003 16:26 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij maakte de winnende treffer tegen Roma die Ajax naar de kwartfinale sluisde (mede daardoor dus).
Hij is dus goud waard.
Jari moet hoe dan ook blijven!
quote:Yep. Fout was het gevolg van een Zoek en vervang opdracht (was een kopie van een post in het F'noord topic)
Op zaterdag 26 april 2003 15:30 schreef Ajaxno1 het volgende:
Doc, snel je post aanpassen en mijnes weghalen he
Daarentegen als je kijkt naar de wedstrijd AC Milan - Ajax, is dat de perfecte reden waarom Litmanen moet blijven. Zijn eerste balcontact was dacht ik een perfecte dieptepass naar Trabelsi op de rechterkant Je zag gewoon dat Ajax veel beter ging spelen met Litmanen in het veld, hij stond bijna altijd vrij en vond ook vrijwel altijd zijn medespelers, de linies sloten ineens keurig bij elkaar aan.
Het domste wat Ajax zou kunnen doen, is Litmanen laten gaan. Zijn ervaring kan echt van super-belang zijn, zowel binnen als buiten het veld. Alle routiniers wegdoen zou echt niet verstandig zijn, zeker omdat Witschge ook al vertrekken moet.
quote:Daarom heb ik ook liever dat ie blijft, mischien een protest actie als ze Jari laten gaan....
Op zaterdag 26 april 2003 16:26 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij maakte de winnende treffer tegen Roma die Ajax naar de kwartfinale sluisde (mede daardoor dus).
Hij is dus goud waard.
quote:Piet Keizer maakte eens een schitterende schaarbeweging en dito voorzet waaruit wijlen Dick van Dijk de 1-0 in de Europacup 1 finale tegen Panathinaikos kon maken. Ook goud waard dus.
Op zaterdag 26 april 2003 16:28 schreef Speed1971 het volgende:
Percies!!!Jari moet hoe dan ook blijven!
Terughalen?
quote:Er is een verschil tussen terughalen en niet laten vertrekken
Op zaterdag 26 april 2003 16:56 schreef keeper het volgende:
Terughalen?
quote:Ok, was het onverstandig om hem te laten vertrekken
Op zaterdag 26 april 2003 16:58 schreef Leshy het volgende:
Er is een verschil tussen terughalen en niet laten vertrekken
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 15:15 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Litmanen nu allemaal laten zien dit seizoen ?
Ik had er veel meer van verwacht. En het valt niet te ontkennen dat ie door zijn blessure-gevoeligheid nooit de stabiele factor zal kunnen worden die bij een routinier hoort. Ajax bulkt van de talentvolle middenvelders.
Er is geen noodzaak hem te behouden. Er is een tijd van komen en gaan. Bedankt Jari je was geweldig. Een echte Ajacied.Witschge is een goede technische voetballer met overzicht. Hij mist echter de snelheid en doelgerichtheid die bij het moderne voetballen horen. Hij scoort nooit, wint nooit een kopduel. Had Ajax dit jaar niet zoveel blessures gehad had ie niet één minuut gespeeld. Laat die jonge jongens zich maar ontwikkelen. Volgend jaar van der Gun er nog bij die wel goed is voor diepgang en 15 doelpunten per jaar.
Bedankt Richard je was geweldig. Een echte Ajacied.
en jij noemt jezelf Ajacied
quote:OK, sorry.
Op zaterdag 26 april 2003 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
en jij noemt jezelf Ajacied
Beiden spelers zullen we nog hard nodig hebben.
Vooral Litmanen heeft de laatste jaren zijn nut bewezen bij iedere club waar hij speelde. Vooral het afgelopen seizoen was ie weer eens weergaloos. Vooral het feit dat ie vrijwel nooit geblesseerd is, maakt hem onvervangbaar.
Laat de jongere spelers nog maar een paar jaartjes wachten.
Op de bank zitten en kijken naar Litmanen is even belangrijk dan speelminuten.
Witschge kan ook nog jaren mee. Maxwel, vd Vaart, Pienaar en de Jong kunnen nog veel leren van deze grootmeester.
Ze moeten echt een paar jaartjes geduld hebben.
De doorstroming van jong talent is nooit de beste kant van Ajax geweest. Eerst de oudere spelers tot het einde der tijden laten staan. Ook op de bank kan Witschge nog van belang zijn. Een jongere speler op de bank heeft geen nut. Laat die maar speelminuten opdoen in het tweede.
Litmanen en Witschge, ik verwacht nog grootse daden van jullie de aankomende jaren.
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 18:12 schreef tong80 het volgende:[..]
OK, sorry.
Beiden spelers zullen we nog hard nodig hebben.
Vooral Litmanen heeft de laatste jaren zijn nut bewezen bij iedere club waar hij speelde. Vooral het afgelopen seizoen was ie weer eens weergaloos. Vooral het feit dat ie vrijwel nooit geblesseerd is, maakt hem onvervangbaar.
Laat de jongere spelers nog maar een paar jaartjes wachten.
Op de bank zitten en kijken naar Litmanen is even belangrijk dan speelminuten.Witschge kan ook nog jaren mee. Maxwel, vd Vaart, Pienaar en de Jong kunnen nog veel leren van deze grootmeester.
Ze moeten echt een paar jaartjes geduld hebben.
De doorstroming van jong talent is nooit de beste kant van Ajax geweest. Eerst de oudere spelers tot het einde der tijden laten staan. Ook op de bank kan Witschge nog van belang zijn. Een jongere speler op de bank heeft geen nut. Laat die maar speelminuten opdoen in het tweede.Litmanen en Witschge, ik verwacht nog grootse daden van jullie de aankomende jaren.
quote:Jeuh
Vandaag werd duidelijk dat Rafael van der Vaart voldoende hersteld is van zijn hersenschudding om morgen uit te komen in de competitiewedstrijd tegen AZ. Hij zal in de spits gaan spelen met Jari Litmanen achter zich. Dat geldt niet voor Jelle van Damme. De Belg heeft nog steeds last van zijn blessure, opgelopen in het duel tegen AC Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |