quote:There's been another change of plans!!!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:00 schreef mamamiep het volgende:
Change of plans!!!Waarschijnlijk kom ik toch. Op aandringen van verscheidene mensen
.
Door de verscheidene omstandigheden en de uitspraken van bepaalde personen die een uitje hadden gepland voor mij en mijn welgewaardeerde collega's kan ik de bbq en de filmavond misschien niet attenderen op de laatstgenoemde datum. Misschien dat de uitkomst van de uitspraken van de desbetreffende personen anders uitpakt, maar zolang er geen uitspraak over de uitkomst van de uitspraken is houd ik mij van harte aanbevolen om het culinaire en entertainende avondje te attenderen.
Of te wel: ik weet nog niet zeker of ik kan komen .
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 22:24 schreef Sheridana het volgende:[..]
Ik mag bij Dolle Hond op schoot...toch?
quote:dus
Op zaterdag 7 juni 2003 13:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil wel mijn Les Valseuses meenemen. zien jullie ook eens een echte topfilmis wel regio 1 dvd met engelse subs
ik weet, zoals reeds gezegd, nog niet zeker of ik kom, weet t pas 12 juli, ligt aan thuissituatie.
quote:Jammer dat het zo moet, maar ik snap ook wel dat het niet samen gaat.
Op woensdag 2 juli 2003 21:38 schreef sweek het volgende:
Ik zeg toch maar af, wegens te veel persoonlijke problemen met Zorah zou ik mezelf denk ik te veel pijn doen als ik wel zou komen.
Ik kan trouwes nog wel wat meer films meenemen. In principe elke film die hier tussen staat http://www.origons.com/movies/?user=gorro
Dus als je nog voorkeuren daar van hebt, laat het ff weten, anders kies ik zelf wel 12 cds (past mooi in mijn cd-mapje).
Veel plezier allemaal! .
Jammer
.
Ik kom namelijk waarschijnlijk wel, steeds meer zekerheid. Dat andere wat ik had is waarschijnlijk verplaatst .
De meet komt namelijk met rasse schreden dichterbij en dingen moeten nu echt geregeld worden . Ik denk dat de films wel gecovered zijn aangezien Gorro wat mee zal zeulen als niet genoeg mensen hier schreeuwen.. en trouwens, het strand is dichtbij!
. Maar dan zitten we natuurlijk nog met het eten. Hoe gaan we dat nou regelen? Neemt iedereen wat apart mee of stoppen we geld bij elkaar zodat Atreidez vantevoren alles inkoopt?
Hier moet echt even duidelijkheid over komen.
En nogmaals: Tot hoe lang gaat het duren? Kunnen er mensen blijven slapen (is hier opzich animo voor?) of worden we om 10 uur 's avonds op het lokale stationnetje afgezet? Ik moet hier ook echt even de mening van anderen over horen hoor .
Please, geef even je mening zodat we alles bijtijds kunnen regelen! .
quote:Weet niet, ik zal zoeken
Op donderdag 3 juli 2003 21:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Atreidez? Ben je er nog ergens?
quote:*mee eens is*
De meet komt namelijk met rasse schreden dichterbij en dingen moeten nu echt geregeld worden.
quote:Woei, dat scheelt mij weer zeulwerk
Ik denk dat de films wel gecovered zijn aangezien Gorro wat mee zal zeulen als niet genoeg mensen hier schreeuwen..
quote:Was je altijd al zo goed in topografie
en trouwens, het strand is dichtbij!.
quote:Daar blijven we toch niet mee zitten
Maar dan zitten we natuurlijk nog met het eten.
quote:Ik denk dat iedereen wat apart meeneemt. Of we kunnen ook geld bij elkaar stoppen zodat Atreidez van tevoren wat inkoopt
Hoe gaan we dat nou regelen?
quote:Plagiaat
Neemt iedereen wat apart mee of stoppen we geld bij elkaar zodat Atreidez vantevoren alles inkoopt?
Ik denk dat we dat nog even moeten kijken hoe de rest het wil. Mij maakt het niet uit, ik vind het alle twee best.
quote:Inderdaad
Hier moet echt even duidelijkheid over komen.
quote:Ik denk dat dat ligt aan van hoever de mensen komen.
En nogmaals: Tot hoe lang gaat het duren?
quote:Huis was niet al te groot, maar dat zal je aan hemzelf moeten vragen. Ik hoef iig niet te blijven slapen, want ik heb die volgende dag nog een feest.
Kunnen er mensen blijven slapen (is hier opzich animo voor?)
quote:Ik liever wel, dan ben ik om 12 uur thuis
of worden we om 10 uur 's avonds op het lokale stationnetje afgezet?
quote:Is wel handig als iedereen het er een beetje mee eens is ja
Ik moet hier ook echt even de mening van anderen over horen hoor.
quote:Zie bovenstaande punten
Please, geef even je mening zodat we alles bijtijds kunnen regelen!.
Geef over deze punten je mening:
quote:Altijd
Op donderdag 3 juli 2003 21:46 schreef BlaatschaaP het volgende:Heb je nog iets onzinnigs toe te voegen?
ik heb de rest van de post maar niet beantwoord, anders komt het wel erg flauw over
Ik heb 16 juni aangegeven dat ik mijn huis te klein vond worden voor het aantal mensen dat langskwam (10+) maar daar werd nogal lacherig op gereageerd Al met al is het nog erger geworden, ik heb nl. vorige week geBBQ'd bij mij achter
Alleen de buren dachten daar anders over, want na flink wat beklag over rook en geur heb ik de conclusie moeten trekken dat BBQ'en in een woonblok niet werkt
Slapen is helemaal uitgesloten (daar hadden we t ook niet over gehad toch?) want ik heb al een loge uit Brazilie en ik heb verder gewoon simpelweg de ruimte niet. De datum is nog steeds ok, en het strand ligt er ook nog hoor Maar hoe we t verder op gaan lossen moeten we even gezamelijk doornemen.. Misschien kan ik beter even op #ftr komen daarvoor. Ik heb t onverwacht nog steeds erg druk (ja ik weet het, modetrend) en daardoor heb ik voor IRC gewoon simpelweg geen tijd meer gehad.
Dan hebben we 3 opties:
Nouja, mij maakt het werkelijk hol uit of we nou de hele dag op het strand zitten (dan moet het weer natuurlijk wel meewerken) of dat we BBQ'en... als ik jullie maar onmoet . Dus dit laat ik aan jullie over..
De wil is er wel, maar ik wil er wel van alles aan doen om er een goede meet van te maken en niet eentje die figuurlijk in het water valt (en letterlijk in de zee) Sorry
Ben zo op irc, moet even 5 computers verhuizen eerst
Nouja, ik heb werkelijk geen problemen met een beetje op elkaar gepropt film kijken maar ik kan me voorstellen dat ik daar alleen zo over denk. Het belangrijkste is nu gewoon dat iedereen(!) even meldt wat hij/zij ervan vindt om de kans te lopen dat we nogal op elkaar gepropt film kijken (in het ergste geval). Als we geluk hebben zitten we toch de helft van de dag op het strand .
Atrei, heb je trouwens wel grote kussens ofzo waar mensen op kunnen zitten?
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:33 schreef Atreidez het volgende:
Ohja, en als laatste, een meet zonder mamamiep is geen complete #ftr meet!
Jullie kunnen op #ftr in om mij heen, aangezien ik duidelijk op 1 sta met zinnen etc. . Groot spamster dus
.
.
Strand maakt me ook niet uit, ik kom nooit in Den Haag, dus zo zie ik gelijk wat cultuur etc. .
Ruzie met de buren is inderdaad niet leuk . Dus eventueel bij iemand anders zou een oplossing zijn, als het maar niet te ver weg wordt
.
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit .
quote:Ok, bij jou dus
Op vrijdag 4 juli 2003 22:46 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, en mij maakt het op zich niet uit dat we op elkaar gepropt zitten, want we gingen toch al bij elkaar op schoot. BS komt bij mij op schoot.
Strand maakt me ook niet uit, ik kom nooit in Den Haag, dus zo zie ik gelijk wat cultuur etc.
.
Ruzie met de buren is inderdaad niet leuk
. Dus eventueel bij iemand anders zou een oplossing zijn, als het maar niet te ver weg wordt
.
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit
.
quote:eindhoven is dichterbij
Op vrijdag 4 juli 2003 22:59 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ok, bij jou dus
quote:Als we naar Eindhoven gaan: hoe groot denk je dat een gemiddelde studentenkamer is
Op vrijdag 4 juli 2003 22:59 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ok, bij jou dus
Als ik in Zeeland zit (wat ik dus zit): zit ik met mijn ouders en het feit dat het nog verder weg is voor iedereen .
quote:Maar ik zit in Zeeland en dat is nog verder weg
Op zaterdag 5 juli 2003 11:52 schreef dolle_hond het volgende:[..]
eindhoven is dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |