quote:wat is dat, vakantie
Op vrijdag 2 mei 2003 14:14 schreef Gorro het volgende:
Wanneer beginnen jullie vakanties eigenlijkDie van mij begint de eerste week van juli...
quote:Een soort weekend, maar dan langer.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:14 schreef dolle_hond het volgende:[..]
wat is dat, vakantie
5 juli
12 juli
19 juli
26 juli
2 augustus
9 augustus
16 augustus
Als iedereen nou bij elke datum aangeeft of je dan kan, dan kan er een datum gekozen worden. Als het op een zaterdag niet gaat werken, kunnen we altijd nog een andere dag gaan zoeken
quote:
Op zondag 4 mei 2003 12:26 schreef Gorro het volgende:
Het schiet nog steeds niet egt op met het kiezen van een datum. Het lijkt mij het handigst als we het op een zaterdag doen. De mensen die geen vakantie hebben zijn dan ook vrij en kunnen de volgende dag ook gewoon uitslapen5 juli Nee, dan heb ik nog geen vakantie.
12 juli Misschien, ivm wel of niet vakantie.
19 juli Wel.
26 juli Wel.
2 augustus Wel.(aangezien ik 3 dagen later jarig ben verwacht ik wel cadeautjes.
9 augustus Wel.
16 augustus Wel.Als iedereen nou bij elke datum aangeeft of je dan kan, dan kan er een datum gekozen worden. Als het op een zaterdag niet gaat werken, kunnen we altijd nog een andere dag gaan zoeken
uitslapen op zondag kan ik toch niet.
Zat nog te denken dat het misschien helemaal niet praktisch is om samen film te gaan kijken. met 20 man voor een klein scherm is niet echt leuk, toch.....
Dat van die vakantie weet ik niet precies, maar BS wel, dus daar ga ik maar even van uit dat dat dus ronde de 12de juli zou zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 08-05-2003 22:35]
quote:Kun je alleen die datum?
Op woensdag 7 mei 2003 12:18 schreef Sheridana het volgende:
19 juli
dolle_hond zou dan namelijk al niet kunnen...
Dit alles onder voorbehoud.
quote:ach, ik hoef die sheridana toch helemaal niet te meeten
Op woensdag 7 mei 2003 12:31 schreef Gorro het volgende:[..]
Kun je alleen die datum?
Onder voorbehoud
Maar grote kans dat als ik een vaste datum snel weet ik m zeker vast kan houden
quote:12 juli kan ook nog wel..
Op woensdag 7 mei 2003 12:31 schreef Gorro het volgende:[..]
Kun je alleen die datum?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:00 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ach, ik hoef die sheridana toch helemaal niet te meeten
dito!!
Maar er kan nog van alles tussenkomen...zoals tentamens.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 11-05-2003 21:22]
5 juli calvobbes?, BlaatschaaP niet
12 juli calvobbes?, BS?, sweek?, Mike niet
19 juli dolle_hond, B, Mike niet
26 juli sweek, Mike niet
2 augustus Mike niet
9 augustus Gorro, calvobbes niet
16 augustus Gorro, calvobbes niet
Eventueel kan ik 9 en 16 wel, moet ik gewoon mijn hertentamens leren anders in plannen
Hoe gaan we dit oplossen? Andere dagen? vrijdag/zondag bijv. of tog een zaterdag kiezen en dan dus een aantal mensen de mogelijkheid om te komen ontnemen
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 08-05-2003 23:03]
quote:Het zal toch niet lukken om een datum te vinden dat iedereen kan. Tenzij je zo'n datum een half jaar of zo vooruit plant.
Op donderdag 8 mei 2003 22:47 schreef Gorro het volgende:
Hmmm, met de reactie van Mike komen we bij het volgende probleem, van de voorgestelde datum, is er geen één waarop iedereen kan.5 juli calvobbes?, BlaatschaaP niet
26 juli sweek, Mike niet
2 augustus Mike niet
Eventueel kan ik 9 en 16 wel, moet ik gewoon mijn hertentamens leren anders in plannenHoe gaan we dit oplossen? Andere dagen? vrijdag/zondag bijv. of tog een zaterdag kiezen en dan dus een aantal mensen de mogelijkheid om te komen ontnemen
moeten we maar accepteren.
quote:Het lijkt me goed om te kijken of we een beter geheel krijgen als we het op een vrijdag of zondag plannen. Anders moeten we vrees ik toch mensen gaan teleurstellen.
Op donderdag 8 mei 2003 22:47 schreef Gorro het volgende:
Hmmm, met de reactie van Mike komen we bij het volgende probleem, van de voorgestelde datum, is er geen één waarop iedereen kan.5 juli calvobbes?, BlaatschaaP niet
26 juli sweek, Mike niet
2 augustus Mike niet
Eventueel kan ik 9 en 16 wel, moet ik gewoon mijn hertentamens leren anders in plannenHoe gaan we dit oplossen? Andere dagen? vrijdag/zondag bijv. of tog een zaterdag kiezen en dan dus een aantal mensen de mogelijkheid om te komen ontnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |