quote:Dat zou voor mij in elk geval beter uitkomen....ik kan nl. niet zaterdag...een vriendin van me viert haar verjaardag..
Op zondag 6 juli 2003 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
dus we annuleren en plannen voor het najaar
quote:Want?
Op zondag 6 juli 2003 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
dus we annuleren en plannen voor het najaar
Dat het klein is of dat we de stad inmoeten (of strand) is toch niet zo'n probleem?
Als we het nu niet kunnen doen kan ik me niet voorstellen dat het wel in het najaar kan eigenlijk.
quote:Ja, jullie komen niet meer
Op maandag 7 juli 2003 13:19 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Want?
Dat het klein is of dat we de stad inmoeten (of strand) is toch niet zo'n probleem?
Als we het nu niet kunnen doen kan ik me niet voorstellen dat het wel in het najaar kan eigenlijk.
Nee serieus, misschien maar beter verplaatsen dan? Dan moeten we wel gelijk een dd prikken. 6 September ofzo?
Voor mijn part gaan me dan vanwege de budgetten bij de Mac langs en er draaien dit weekend toch wel een paar nieuwe films!?!?
quote:Precies!
Op maandag 7 juli 2003 13:23 schreef calvobbes het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon ergens een stad, een cafe en een bios in!?!?Voor mijn part gaan me dan vanwege de budgetten bij de Mac langs en er draaien dit weekend toch wel een paar nieuwe films!?!?
Een beetje allemaal de moed laten zakken is natuurlijk niet de bedoeling he . We kunnen er best wat leuks van maken maar dat lukt niet als we het nu al gaan annuleren.
Het lijkt mij ook hardstikke leuk om er een ouderwetse kroeghangmeet van te maken, en dan toch in Den Haag (of een andere plaats, I don't care!)
Denk mee, wees enthousiast! .
quote:Den Haag of Scheveningen lijkt me wel leuk
Op maandag 7 juli 2003 13:25 schreef BlaatschaaP het volgende:Het lijkt mij ook hardstikke leuk om er een ouderwetse kroeghangmeet van te maken, en dan toch in Den Haag (of een andere plaats, I don't care!)
Weer eens wat anders dan de ierse pub in Utrecht!
En Pathe heeft daar ook 2 bioscoopzalen, dus dat moet lukken!
quote:Ik ben er helemaal voor!
Op maandag 7 juli 2003 13:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Den Haag of Scheveningen lijkt me wel leuk
Weer eens wat anders dan de ierse pub in Utrecht!
En Pathe heeft daar ook 2 bioscoopzalen, dus dat moet lukken!
En als het dan nog hardstikke lekker weer is kunnen we altijd nog even langs Atreidez' huis gaan naar het strand .
Dan moeten we dat maar gaan doen
Met zoveel mensen in 1 huis gaan zitten lijkt me niet verstandig!
En het is zeker jammer dat niet iedereen mee kan, maar dat is denk ik onvermijdelijk!
quote:er komt er nog wel een keer eentje hoor. denk ik.
Op maandag 7 juli 2003 14:14 schreef Sheridana het volgende:
Veel plezier...zonder mij..![]()
quote:En dan hopen we dat Sheridana wel tijd heeft en QyRoz niet
Op maandag 7 juli 2003 14:24 schreef QyRoZ het volgende:er komt er nog wel een keer eentje hoor. denk ik.
Zo.
Aangezien Atreidez' huis waarschijnlijk te klein is en de buren het niet al te eens zijn met de BBQ gaat dat plan niet door. We willen, als men het er mee eens is, gewoon de stad in. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat voor weer het gaat worden maar met mooi weer is er altijd het strand (of een lekker terras) en met rukweer gewoon een leuke kroeg/bar/café/restaurant/ding in de stad . Het leek ons leuk om het gewoon in Den Haag te laten aangezien Utrecht nu toch wel een beetje afgezaagd wordt en nu kunnen we misschien toch nog even langs Atreidez' huis/strand
.
Dus: Als ik geen protest hoor zijn de volgende plannen:
Datum: 12 juli.
Waar: Den Haag/Scheveningen/kroeg
Wie: Gorro, mamamiep, dolle_hond, Atreidez, Mike, calvobbes, B(?), QyRoZ, JMG, Patch, Sleepie, Stranger en BlaatschaaP
Wat: Rondhangen in een kroeg en veel, veel praten/roddelen en natuurlijk naar de bios! .
Dat klinkt okay, toch? .
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 07-07-2003 16:12]
quote:Nederland.
Op maandag 7 juli 2003 15:55 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Rukwinden en stortregen
.
quote:Geen film?
Op maandag 7 juli 2003 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:Wat: Rondhangen in een kroeg en veel, veel praten/roddelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |