"en noem me geen mitsie" (moeder dus) zij heeft egt een heel vaag karakter (voor zovere die ze eig. wel heeft).
voor het tekenen geef ik een 5. je zou zeggen dat ze het met paint getekend hebben.
vind alleen zo jammer dat het al 10x herhaald moet worden... ik denk dat ik zo onderhand alle afleveringen al 2x gezien heb. maar toch, het blijft lachen.
Zit ie in zijn autotje en dan een knappe lerares, Vraagt die lerares: Wat zou jij doen als ik hier de straat zou oversteken? Shinchan: Jouw een lift geven, je bent namelijk een schatje.
Die lerares: en als er nou een heel lelijke vrouw zou oversteken, Shin chan: Ogendicht en heel hard doorijden
quote:ik dacht dat het japans was :S
Op zondag 24 augustus 2003 00:45 schreef AirRaid het volgende:[..]
je meent het
quote:Het is Japans
Op zondag 24 augustus 2003 14:32 schreef Dodec het volgende:[..]
ik dacht dat het japans was :S
mag 't in 't Japans?
Chin: "Daar ben ik iets te jong voor maar toch bedankt"
Die opa is ook kick, samen ze zijn echt heel vervelend
quote:Deze aflevering is de eerste die ik gezien heb en ik lag helemaal dubbel! Waarom heb ik deze serie niet eerder ontdekt??
Op zondag 24 augustus 2003 13:58 schreef HomerJ het volgende:
hehe, of dat ie rijles heeftZit ie in zijn autotje en dan een knappe lerares, Vraagt die lerares: Wat zou jij doen als ik hier de straat zou oversteken? Shinchan: Jouw een lift geven, je bent namelijk een schatje.
Die lerares: en als er nou een heel lelijke vrouw zou oversteken, Shin chan: Ogendicht en heel hard doorijden
quote:Precies. Als je het vergelijkt met andere tekenfilms is het lang nog niet zo erg. De Nederlandse Mad Jack the Pirate of Eek the Cat bijvoorbeeld ....
Op zondag 24 augustus 2003 18:50 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind de NLse versie best te pruimen. Zitten ook veel zelf verzonnen grappen in. Shin Chan is oke!
quote:Is dat die intellectueel met die rrrrrr?
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:45 schreef Cybart het volgende:
Eigenlijk is Cosmo het coolste van die hele serie
- Zouden hier beren zitten?
- Shin: zou best kunnen, ik heb afdrukken gezien
- Van een beer?
- Shin: nee van een blote kont
Hij is sowieso nogal anaal gefixeerd; ligt hij rustig in een grot met een brandend sterretje (vuurwerk ) in zijn blote reet geklemd
Shin-Chan
Cosmo: "Weet jij wel wat een hoge bal is, apenkop?!"
Shin-Chan: "Ja, jij als je iets langer zou zijn!"
"Effe chilluh, mamabillah!"
Vond de aflevering ook wel leuk toen shin met opa op een meidencampus was beland
Maare ik zag laast wel een nieuwe toen de Baby echt geboren was, (roodharige kreng)
Toen geilde Shin chan op "Grote broer"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |