quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
*kuch* slightly offtopic?*/kuch*
quote:Ik zeg niet dat ik LP goed vind.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:37 schreef Rancor het volgende:[..]
MMMooooeeeehhahhahahahaahhahahahahahaahahhahaahhaahah
quote:owja, en dan komen de Deftones, en dan is Chino naakt, met de coke nog onder z'n neus en wordt ie door de security in elkaar gerost... Dat zou heel vet zijn ja!
Op donderdag 15 mei 2003 01:12 schreef Acathla het volgende:
Deftones als supriseact zou ik echt een naai-streek vinden. Ik wil gewoon weten of ze komen ja of nee. Ik moet er vrij voor vragen nl.
quote:nauw ja okee op dat gedied wel ja
Op donderdag 15 mei 2003 09:43 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik LP goed vind.
Maar een zou een typische vervanger voor Limp zijn.
quote:ja, dat denk ik ook...
Op donderdag 15 mei 2003 13:09 schreef i_defy het volgende:[..]
owja, en dan komen de Deftones, en dan is Chino naakt, met de coke nog onder z'n neus en wordt ie door de security in elkaar gerost... Dat zou heel vet zijn ja!
quote:whoehoej, heb ik ook een reden om te gaan kijken ALS ze komen
Op donderdag 15 mei 2003 13:09 schreef i_defy het volgende:[..]
owja, en dan komen de Deftones, en dan is Chino naakt, met de coke nog onder z'n neus en wordt ie door de security in elkaar gerost... Dat zou heel vet zijn ja!
quote:Het niveau stijgt???? Kunnen jullie niet verder gaan bij het forum sextalk of hoe dat heet??? Haha. lol..
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 14 mei 2003 23:44 schreef Rancor het volgende:
[..]neej maar jij wel van die "lekkere knullen"!
maar goed we gaan offtopicdeftones komen of niet?
--------------------------------------------------------------------------------Ik kom op dit moment klaar op jouw fotoboek!
o.t.: Evergrey moet gewoon komen!!!
![]()
Kans is nihil.....
quote:heheheh ja lol
Op vrijdag 16 mei 2003 18:18 schreef Ibanez het volgende:[..]
Het niveau stijgt???? Kunnen jullie niet verder gaan bij het forum sextalk of hoe dat heet??? Haha. lol..
o.t.: Evergrey moet gewoon komen!!!
![]()
![]()
![]()
Kans is nihil.....
maar ja evergrey ja dat zauw cool zijn
01. Hit The Lights
02. Four Horsemen
03. Harvester of Sorrow
04. Frantic
05. Leper Messiah
06. Master Of Puppets
07. Welcome Home (Sanitarium)
08. No Remorse
09. Sad But True
10. Phantom Lord
11. Fade To Black
12. Damage Inc.
13. For Whom The Bell Tolls
14. Blackened
15. Ride The Lightning
16. Last Caress
17. Am I Evil (half)
18. Motorbreath
quote:Ik denk het niet. Dat ga je nooit redden met de tijd die ze waarschijnlijk gaan spelen (uurtje tot 75min)
Op dinsdag 20 mei 2003 11:27 schreef Danzig het volgende:
Ik heb ff de setlist gekopieerd van het Metallica optreden dat ze afgelopen 18 mei hebben gegegeven, en wat mij betreft wordt dit de setlist op F.O.R.!!01. Hit The Lights
02. Four Horsemen
03. Harvester of Sorrow
04. Frantic
05. Leper Messiah
06. Master Of Puppets
07. Welcome Home (Sanitarium)
08. No Remorse
09. Sad But True
10. Phantom Lord
11. Fade To Black
12. Damage Inc.
13. For Whom The Bell Tolls
14. Blackened
15. Ride The Lightning
16. Last Caress
17. Am I Evil (half)
18. Motorbreath
Daarnaast mis ik een hoop nummers die ik graag wel zou horen (Fuel bijvoorbeeld) en die ze waarschijnlijk wel zullen spelen omdat het bovenstaande concert voor de cdpromo was.
quote:Als het voor de cd promo was, waarom spelen ze dan 1 nieuw nummer en verder allemaal nummers van minstens 7 jaar geleden?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:45 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik denk het niet. Dat ga je nooit redden met de tijd die ze waarschijnlijk gaan spelen (uurtje tot 75min)
Daarnaast mis ik een hoop nummers die ik graag wel zou horen (Fuel bijvoorbeeld) en die ze waarschijnlijk wel zullen spelen omdat het bovenstaande concert voor de cdpromo was.
Sad But True mag wel.
Je mag ze wel leuk vinden hoor die bekendere nummers. Dat is niet verboden. Maar dat kan je natuurlijk niet, want jou smaak is underground... komop zeg...
quote:Minstens anderhalf uur denk ik toch wel.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:45 schreef Komakie het volgende:[..]
(uurtje tot 75min)
De locals doen er niet veel toe en heb ik ook niet uitgewerkt:
Mainstage.
: 13.10 - 14.00 Autumn
: 14.30 - 15.30 Disturbed
: 16.00 - 17.00 Monster Magnet
: 17.30 - 18.30 Stone Sour
: 19.00 - 20.15 Marlilyn Manson
: 21.00 - 23.00 Metallica
:
: Tent Stage.
: 12.00 - 12.40 Blood Brothers
: 12.55 - 13.35 Subway To Sally
: 13.50 - 14.35 Nile
: 14.50 - 15.35 Arch Enemy
: 15.50 - 16.35 Mudvayne
: 16.55 - 17.55 Opeth
: 18.15 - 19.15 Prong
: 19.35 - 20.35 Ministry
Wat mij betreft teleurstellend.. aangezien er nog een grote band bijna 100% zeker te verwachtten viel.. maar tog is men er goed in geslaagd een redelijke line-up te verzorgen.. en niet al te veel goede optredens die door elkaar lopen.. Alleen mensen die naar utrecht trug moeten.. (via arnhem) die mogen eerder weg tijdens metallica(ik dus
) Ik regel nu wanhopig vervoer..
oftewel, kijk op www.metalrage.com
Zelf vind ik het schema trouwens wel redelijk alleen een paar uitglijders.. en dat metallica 2 uur speelt zeg
(hopelijk weer met hetzelfde lekkere weer)
En ik denk dat ik ook maar ff locals ga bekijken dit jaar (vorig jaar bij ozzfest niet echt van gekomen...)
quote:De Locals zijn dit jaar zwakjes..
Op dinsdag 20 mei 2003 18:13 schreef Buzzin_Hornet het volgende:
ik heb ff timetable gemaakt... is te vinden op
http://www.metalrage.com/upload/Metalrage_Fields_Of_Rock_Schedule.jpgoftewel, kijk op www.metalrage.com
Zelf vind ik het schema trouwens wel redelijk alleen een paar uitglijders.. en dat metallica 2 uur speelt zeg
(hopelijk weer met hetzelfde lekkere weer)
En ik denk dat ik ook maar ff locals ga bekijken dit jaar (vorig jaar bij ozzfest niet echt van gekomen...)
Is het niet zo dat aangezien Limp Bizkit nu is weggevallen ze gewoon Metallica wat langer laten spelen?
[Dit bericht is gewijzigd door Betse op 20-05-2003 19:23]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |