quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:16 schreef silver-surfer het volgende:[..]
*Aan Cho's ballen zit*
quote:Nee niet gezien, Ker en Silver wel, maar nee kijk er nooit naar eigenlijk.
Op vrijdag 25 april 2003 13:12 schreef PPL het volgende:[..]
Is ik weer.
Ook nog Southpark gezien gisteren ?Ik heb een Canadese collega binnen de toko.
Hij zit officieel in Belgie, maar komt vaak langs.
Als ie dan binnenkomt begin ik altijd "Blame Canada" te zingen !
[Dit bericht is gewijzigd door Sennaistop op 25-04-2003 13:24]
quote:* eventjes uit dit topic gaat *
Op vrijdag 25 april 2003 13:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
wel voorzichtig he
Je kent ze jaren (of tenminste dat denk je), je gaat er zelfs mee op vakantie. Die vakantie wordt gewoon helemaal verneukt door hun a-relaxte gedrag waarna je het contact wederzijds eigenlijk verbreekt.
Bijna een jaar later hangen ze schijnheilig aan de telefoon om details te vragen omdat ze je flat op TV hebben gezien!
quote:je hebt gewoon de hoorn op de haak gegooid ?? toch !
Op vrijdag 25 april 2003 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Sommige mensen hebben echt een plaat voor de kop!
![]()
quote:Ik heb dat ook meegemaakt. Vakanties met meerdere zijn killers. Ben er 2 goede vrinden mee kwijtgeraakt
Sommige mensen hebben echt een plaat voor de kop!Je kent ze jaren (of tenminste dat denk je), je gaat er zelfs mee op vakantie. Die vakantie wordt gewoon helemaal verneukt door hun a-relaxte gedrag waarna je het contact wederzijds eigenlijk verbreekt.
Bijna een jaar later hangen ze schijnheilig aan de telefoon om details te vragen omdat ze je flat op TV hebben gezien!
![]()
quote:
Sommige mensen hebben echt een plaat voor de kop!Je kent ze jaren (of tenminste dat denk je), je gaat er zelfs mee op vakantie. Die vakantie wordt gewoon helemaal verneukt door hun a-relaxte gedrag waarna je het contact wederzijds eigenlijk verbreekt.
![]()
quote:Niet opgenomen, waarna die schijnheil zijn vriendin naar mijn vriendin heeft laten bellen (die heeft wel opgehangen, die kon dat nu echt niet gebruiken
Op vrijdag 25 april 2003 13:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
je hebt gewoon de hoorn op de haak gegooid ?? toch !
quote:Opzouten, zulke mensen kan ik op dit moment echt niet in mijn leven gebruiken.
Hoi x,Ik vind het opmerkelijk dat je na bijna één jaar pas telefonisch iets van je laat horen wanneer er iets ernstigs, maar voor mij hoeft verder contact eerlijk gezegd niet meer.
Ik vind het jammer dat onze vriendschap afgelopen zomer op zo'n vervellende manier is beëindigd. Maar we allebei een nieuwe weg in ons leven ingeslagen, en die wegen lijken nu eenmaal uit elkaar te gaan.
Mark
quote:Heel goed!!! Optieften dat soort "vrienden".
Op vrijdag 25 april 2003 13:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet opgenomen, waarna die schijnheil zijn vriendin naar mijn vriendin heeft laten bellen (die heeft wel opgehangen, die kon dat nu echt niet gebruiken
). Nu krijg ik allemaal SMS-jes en emails. Ik heb deze maar terug gestuurd:
[..]Opzouten, zulke mensen kan ik op dit moment echt niet in mijn leven gebruiken.
quote:jep ! zo is het.
Op vrijdag 25 april 2003 13:30 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Heel goed!!! Optieften dat soort "vrienden".
Iedereen kent volgens mij wel zo iemand... die toch anders blijken te zijn als dat je dacht!!
quote:steppen is gaaf ! mijn stuur is een jaar geleden afgebroken
Op vrijdag 25 april 2003 13:32 schreef Nadientje het volgende:
ik heb een half uur gestept
quote:Ik dacht dat het vriendschap was, maar ik heb me er lelijk in vergist. Toen ik nog studeerde en hij al aan het werk was (niet verder gestudeert) was alles goed. Hij had immers een huis, een auto, meer geld (lees macht). Toen ik na mijn afstuderen opeens meer ging verdienen veranderde de vriendschap (naar mijn idee) opeens in afgunst. Hele tijd kut-opmerkingen maken en steken onder de gordel uitdelen.
Op vrijdag 25 april 2003 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt. Vakanties met meerdere zijn killers. Ben er 2 goede vrinden mee kwijtgeraakt
Sorry, maar echte vrienden zijn blij als het je goed gaat!
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik kreeg die mails net binnen en er is hier verder niemand, even stoom afbazen.
quote:Nog ff wippen zo dan ?
Op vrijdag 25 april 2003 13:32 schreef Nadientje het volgende:
ik heb een half uur gestept
quote:Vrienden komen en gaan,....... das een feit !
Op vrijdag 25 april 2003 13:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik dacht dat het vriendschap was, maar ik heb me er lelijk in vergist. Toen ik nog studeerde en hij al aan het werk was (niet verder gestudeert) was alles goed. Hij had immers een huis, een auto, meer geld (lees macht). Toen ik na mijn afstuderen opeens meer ging verdienen veranderde de vriendschap (naar mijn idee) opeens in afgunst. Hele tijd kut-opmerkingen maken en steken onder de gordel uitdelen.
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik kreeg die mails net binnen en er is hier verder niemand, even stoom afbazen.
quote:maar soms zie je zie liever gaan dan komen, helaas
Op vrijdag 25 april 2003 13:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vrienden komen en gaan,....... das een feit !
quote:niet erg hoor .. bij echte gijzen kan dat toch ?
quote:Ik kan je geen ongelijk geven !
Ik dacht dat het vriendschap was, maar ik heb me er lelijk in vergist. Toen ik nog studeerde en hij al aan het werk was (niet verder gestudeert) was alles goed. Hij had immers een huis, een auto, meer geld (lees macht). Toen ik na mijn afstuderen opeens meer ging verdienen veranderde de vriendschap (naar mijn idee) opeens in afgunst. Hele tijd kut-opmerkingen maken en steken onder de gordel uitdelen.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
niet erg hoor .. bij echte gijzen kan dat toch ?
Ik wil niet sentimenteel doen, maar ik ervaar het wel als positief dat ik in dit topic dit soort zaken van me af kan schrijven. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 25-04-2003 13:43]
quote:Klopt helemaal... sommige voormalig beste vrienden zie je nooit meer!!!
Op vrijdag 25 april 2003 13:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vrienden komen en gaan,....... das een feit !
quote:*Armen opent*
Op vrijdag 25 april 2003 13:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik wil niet sentimenteel doen, maar ik ervaar het wel als positief dat ik in dit topic dit soort zaken van me af kan schrijven.
Kom hier.......
quote:effe bezig was een hele generaliserende quote op te zoeken
Op vrijdag 25 april 2003 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
*Topic killer is en genegeerd wordt*
quote:gevonden
Op vrijdag 25 april 2003 13:24 schreef big fan het volgende:[..]
waarom doe je tegen iedereen zo bot?
quote:Zo is 't!
Op vrijdag 25 april 2003 13:44 schreef silver-surfer het volgende:[..]
*Armen opent*
Kom hier.......
een voor allen en allen voor een