quote:En nu ben ik weer weg
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Maar omdat het een vrouw is , is ze plotseling een gijs en moet ik haar leuk en lief vinden..
quote:Ik heb nog wel een plaatsje in m'n trailer hoor
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Aangezien Surfer mijn huis gebombed heeft vroeg ik me af of ik bij iemand kan logeren
quote:Nee...
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,... is het weer niet goed
quote:Maar ik wil maar even zeggen als voorbeeld dat ik in werkelijkheid ook met Uier omga en op Fok zijn we water en vuur dusseee
Zijn wij dan wel een groep die iedereen die tegen usuals met open armen accepteerd. Ik weet nog hoe bv boebiedoe af gemaakt is terijl hij normaal mee probeerde te posten.
Maar omdat het een vrouw is , is ze plotseling een gijs en moet ik haar leuk en lief vinden..
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:27 schreef TrailerParkBoy het volgende:[..]
Ik heb nog wel een plaatsje in m'n trailer hoor
quote:Ja geintje hier of daar moet kunnen, en die user was ook niet bepaald een serieus type ofzo.
Zijn wij dan wel een groep die iedereen die tegen usuals met open armen accepteerd. Ik weet nog hoe bv boebiedoe af gemaakt is terijl hij normaal mee probeerde te posten.
quote:ik als smi gijs neem het zeker serieus alleen doe ik dat alleen maar tijdens werktijd.
Op vrijdag 25 april 2003 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
Naaa.... iedereen neemt dat Gijs zijn zo serieus!!! Doe toch eens normaal en neem een leven!!
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja klopt.. heb ik gezegd.
Maar ik ben niet van plan om me vijandig op te stellen tegenover nieuwe mensen zoals andere reeksen. Ja soms, voor een geintje ofzo.. of als het een boers type is.
Tis een openbaar forum.. en zolang je geen wachtwoord hebt op een reeks kan iedereen met alle recht gewoon naar binnen.
quote:*PETS*
Op vrijdag 25 april 2003 11:28 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Nee...
quote:Jij mag ook komen hoor
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef Nadientje het volgende:[..]
![]()
quote:Uier is ook gewoon een irritante kwast, talloze keren hier komen trollen maakt geen vrienden.
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef Nadientje het volgende:[..]
Maar ik wil maar even zeggen als voorbeeld dat ik in werkelijkheid ook met Uier omga en op Fok zijn we water en vuur dusseee
quote:klopt een fucking gijs newbee, maar vanwaar deze uitzondering ???
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja geintje hier of daar moet kunnen, en die user was ook niet bepaald een serieus type ofzo.
Trouwens, tot zover zijn er veel die een soort ontgroenings bullshit krijgen.. je bent de eerste posts toch een fucking gijs newbee
quote:en jij komt uit Amsterdam
Op vrijdag 25 april 2003 11:30 schreef big fan het volgende:
blabla keiblabla
quote:zwaaizwaai
Op vrijdag 25 april 2003 11:31 schreef Bastard het volgende:
*Weg is*
quote:je bent de zoveelste al
Op vrijdag 25 april 2003 11:32 schreef kepler het volgende:[..]
en jij komt uit Amsterdam
quote:mee gaat.. vanavond wel een keer terug komt.
Op vrijdag 25 april 2003 11:31 schreef Bastard het volgende:
*Weg is*
quote:zoveelste wat
Op vrijdag 25 april 2003 11:33 schreef big fan het volgende:[..]
je bent de zoveelste al
Is iedereen nu klaar met dat Gijs zijn ja of de nee. Iedereen is toch godverdomme welkom hier ?
zo moet het ook blijven. Op den duur zie je vanzelf als Gijs zijnde wie er op den duur Gijsjes worden, zijn of al waren. Dat rolt en gaat vanzelf. Tis net als met apen. Je wordt geaccepteerd in een groep of niet. Dat gaat helemaal vanzelf.
Let is be mensen,...... let it be ![]()
Dat gezeik de hele tijd
Godverdomme
quote:wat ben jij ontzettend geil als je kwaad bent
Op vrijdag 25 april 2003 11:36 schreef Chocobo het volgende:
HEEEEEEE![]()
Is iedereen nu klaar met dat Gijs zijn ja of de nee. Iedereen is toch godverdomme welkom hier ?
zo moet het ook blijven. Op den duur zie je vanzelf als Gijs zijnde wie er op den duur Gijsjes worden, zijn of al waren. Dat rolt en gaat vanzelf. Tis net als met apen. Je wordt geaccepteerd in een groep of niet. Dat gaat helemaal vanzelf.
Let is be mensen,...... let it be
Dat gezeik de hele tijd
Godverdomme
quote:die opmerkt dat ik altijd het woordje kei gebruikt
Op vrijdag 25 april 2003 11:36 schreef kepler het volgende:[..]
zoveelste wat
quote:Jah ik zie het , erg jammer .. dat vind ik heel erg jammer..
Op vrijdag 25 april 2003 11:35 schreef Nadientje het volgende:
je hebt Nuon weggejaagd
ach waarom regeageer ik nog
kan beter wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |