* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
Voorvakje:
Tampons (ah, die zitten er nog in van 2 weken terug)
Portemonaie (leeg
)
Borstel
Een briefje met 2 email adressen... geen idee van wie
Haarelastiekjes is verschillende soorten en maten
Batterij (9 V)
Lege batterij (9V)
Pen
Sportkaart
Kleine voorvakje
Spiegeltje
Puntenslijper
kwast
poederdinges
lippenstift/oogschaduw/aanverwante zooi
nog een spiegeltje (
)
Oude boterham (van dinsdag!
)
Grote vak:
Sportschoenen
Aerobickleding
deo
handoek
schone sokken/ondergoed
haarlak
nog een bortsel
wat los geld
fitness handschoenen
Leren klapdinges met wat boekhouding en rekeningen
nog meer haar elastiekjes
een verfrommeld boodschappenlijstje
3 CD doosjes met in totaal 5 cd's
Nog een batterij (onduidelijk of die vol is of leeg)
bakje joghurt
Tune-belt (neopreen riem waar ik mijn zendertje in doe als ik sportles geef)
Dit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad ![]()
en dan te bedenken dat mijn echtgenoot mij straks komt ophalen om mij naar mijn aerobiclessen te chaffeuren
en daarna naar de stal en dan NOG een tas van mij in de auto heeft staan waar mijn paardrijzooi in zit
quote:Jah, mensen vinden het vaak raar, voor een man
Op donderdag 1 mei 2003 12:08 schreef yavanna het volgende:
Geen vreemde tas inhoud
Krijg je er vaak vreemde reactie's op dan?
quote:Jah, nee, ja, nee
Op donderdag 1 mei 2003 12:40 schreef Nijntjuh het volgende:
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....
quote:
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
*waslijst*
Dit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad
en dan te bedenken dat mijn echtgenoot mij straks komt ophalen om mij naar mijn aerobiclessen te chaffeuren
en daarna naar de stal en dan NOG een tas van mij in de auto heeft staan waar mijn paardrijzooi in zit
![]()
Ok.. dit doe ik je niet na.. LOL
quote:haha, dus single mannen hebben een lekkerder kontje dan?
Op donderdag 24 april 2003 22:13 schreef IJzercookie het volgende:[..]
Maar hoe moet dat dan als je gaat stappen, en je je jas moet afgeven???
Nu snap ik waarom mannen vaker een lekker kontje hebben.... allemaal rommel, die ze niet bij hun vriendin konden dumpen omdat een tasje zo stom is!
quote:fitness?! dat hoeft dan toch niet meer? ik denk dat jouw arm gespierder zal zijn dan die van de gemiddelde man
Ik vrees dat de hoeveelheid rommel die ik achter me aansleep écht met geen mogelijkheid in welke jaszakken dan ook zou passen....* Nijntjuh kiepert dr tas (rugzak) die ze standaard meeneemt naar het werk maar eens op zijn kop:
Voorvakje:
dingetjesKleine voorvakje
nog wat dingetjesGrote vak:
nog een boel dingen+ fitness handschoenen en een leren klapdingesDit zeul ik dus standaard elke dag naar het werk....Hmz.... ja inderdaad, halve huisraad
Inhoud: brommerrijbewijs, id-kaart, auto-leervergunning, sleutels, kleingeld, enveloppe met wat geldbriefjes, kredietkaarten, flyers van fuiven die al lang geweest zijn, rekeninguittrekskels, sis-kaart, walkman, discman, oplaadbare batterijen, batterijlader, 3 setjes "oortjes", splitter om 2 setjes oortjes aan te sluiten op 1 disc/walkman, CD's, cassetjes, setje van de meest gangbare moersleutels, schroevendraaiertje met verwisselbare kop, kopjes voor die schroevendraaier, bougiesleutel, setje inbus-sleutels, zakmes, GSM, noodlader op batterijen voor een Nokia-gsm, 2 rode graffitti spuitbussen, zwarte spuitbus, spuitbus met uitwasbare haarverf (fluoroze), 2 bougie's, flesje water...
Ik vraag me af hoeveel vrouwen zoveel in hun handtas kunnen krijgen...
PS.: als ik ga fuiven of zo heb ik gewoon een portefeuille mee met was kleingeld, briefjes, id-kaart; een gsm, en de sleutel van mijn brommer (hopend dat ik geen panne heb onderweg)
quote:Ik héb geen handtas
Op donderdag 1 mei 2003 12:47 schreef baskick het volgende:[..]
Jah, nee, ja, nee
, di's je tas, di's geen handtas (mag ik hopen
)
quote:Precies, lekker laten kletsen
Op donderdag 1 mei 2003 12:43 schreef baskick het volgende:[..]
Jah, mensen vinden het vaak raar, voor een man
Maar dan denk ik toch lekker(Bla-die-bla-die-blaat
)
Ik vindt er iig niets vreemds aan, handig toch juist.
quote:Jep. En wel altijd gel/wax lenen, kauwgom kauwen, ...
Op donderdag 1 mei 2003 23:21 schreef yavanna het volgende:
Precies, lekker laten kletsen
Ik vindt er iig niets vreemds aan, handig toch juist.
Dus zelfde als frontje in tas van vriendin, enz...
quote:it's a men's bag!!!!!!!!!!!
Op maandag 28 april 2003 23:01 schreef Mike-D het volgende:
Niet alleen vrouwen hoorNou ja, handtas is wat overdreven, maar ik heb wel altijd een tas bij me.. zo een schouder tas zeg maar... waarom? Simpel. Ik heb er een hekel aan als ik een enorm dikke bobbel in mn broek heb door mn portomonee etc
ff op een rij: pakje sigaretten, "goed gevulde" portomonee, sleutels, zippo , zonnebril.. waar laat ik dat dan zonder jas etc waar je het eventueel in zou kunnen stoppen? Juist ja, een tas.
quote:Meer chippen, mensen
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Pascalle27 het volgende:
Is het iemand hier al opgevallen dat je sinds de invoering van de euro veel meer muntgeld in je portemonnee meezeult en dat dat ding dus ook veel boller staat tegenwoordig? Lijkt porem in je broekzak (of nog erger, een jurkje of rokje). En ik kijk met angst en beven uit naar de zomer, als het te warm is voor een jas, en mijn zomerkleren geen zakken hebben. En ik héb nog niet eens een handtasje
quote:ja, daar heb ik ook last van
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef Pascalle27 het volgende:
Is het iemand hier al opgevallen dat je sinds de invoering van de euro veel meer muntgeld in je portemonnee meezeult en dat dat ding dus ook veel boller staat tegenwoordig? Lijkt porem in je broekzak (of nog erger, een jurkje of rokje). En ik kijk met angst en beven uit naar de zomer, als het te warm is voor een jas, en mijn zomerkleren geen zakken hebben. En ik héb nog niet eens een handtasje
quote:En zomers dan??
Op zaterdag 3 mei 2003 20:05 schreef Karin het volgende:
Behalve naar mijn werk heb ik eigenlijk nooit een tas bij me (en daar zit behoorlijk wat onnodig spul in inderdaad). Vind het vreselijk gesleep en ik ben altijd bang dat ik hem weer vergeet. Mijn portemonnee, sleutels en soms mobieltje passen best in mijn jaszakken.
quote:Uhm, nu je het zegt, geen idee. Volgens mij heb ik altijd wel een jasje/vestje bij me waar ik dat in stop. En anders heeft Peet wel zakken om spullen in te stoppen. Maar vaak als ik met hem ergens heen ga neem ik niets mee, hij heeft dan sleutels en geld bij zich. En voor een lippenstiftje is er altijd wel een plekje te vinden.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:10 schreef schatje het volgende:[..]
En zomers dan??
Autopapieren
Autosleutels
Huissleutels
Sigaretten
Aansteker
Portemonnee
en muntgeldbeurs (dankzij die k*t euro)
verder wat te drinken omdat ik altijd dorst heb.
en soms een zonnebril en labello
Beurs
Sleutels
Mini Deodorant
Parfum (mini)
Sigaretten
Aansteker
Lipgloss
Labello
Zakdoekjes
Kauwgum
Gsm
Haarborstel
Elastiekjes
Paracetamol
en soms nog eens de beurs van me vriend en z,n autoradio
dus dan is m,n tassie wel vol!
ff een opsomming wat ik meestal in mijn tas heb;
portomonee ( en die van mijn vriend)
sleutels ( en die van mijn vriend)
aansteker
sigaretten
agenda
zakdoekjes
deodorant
autoradio
pen
portomonee
maku-up
autosleutels
sleutels van de zaak
telefoon
autoradio
tampons
digicam ( altijd )
dat was het wel zo'n beetje
als ik op stap ga neem ik geen tas mee. dat vind ik ongemakkelijk
mijn geld en mijn rijbewijs heeft mijn vriend in de portomonee. mijn telefoon laat ik thuis ( of in de auto ) de autosleutels heeft mijn vriend ook in zijn zak.
mijn radio en telefoon leg ik altijd in de kofferbak neer.
als men in je auto inbreekt doe ze dat altijd in de auto zelf en niet de kofferbak omdat dat een moelijk bereikbare plaatst is. en de telefoon staat uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |