Lucht is trouwens ook errug leuk. En iets wat je thuis goed kan oefenen.
quote:Jep , maar de wedstrijden/trainingen kwamen op verkeerder tijdstippen helaas...dus ik heb er maar van afgezien
Op donderdag 24 april 2003 19:49 schreef GSX-MAN het volgende:
O. Ok...Lucht is trouwens ook errug leuk. En iets wat je thuis goed kan oefenen.
Jagen zuigt, btw...
quote:Jagen roeleert!!!
Op donderdag 24 april 2003 19:53 schreef GSX-MAN het volgende:
Welk merk is dat?Jagen zuigt, btw...
Het is een Career II 707
http://www.air-rifles.com/career707.htm
edit: url foutje
Ik wil in principe wel lid worden van een vereniging, maar ik heb er helaas de tijd niet voor
Verder is het voor mij gewoon de ideale sport. Lekker individueel en 0% kans op blessures, in tegenstelling tot voetballende collega's die zich maandag ziek moeten melden.
Moet je dan eerst lid worden van een vereniging en dan een pistool gaan halen of hoe gaat dat in z'n werk?
quote:Nee.. ik denk dat iedereen je stelling aan neemt!
Op donderdag 24 april 2003 19:53 schreef GSX-MAN het volgende:
Welk merk is dat?Jagen zuigt, btw...
quote:Ik had er misschien bij kunnen zetten dat dat m'n mening was. Maar dat leek me zo al duidelijk genoeg. Natuurlijk zijn er mensen die van jagen houden. Leuk voor ze. Gewoon niet mijn hobby.
Op maandag 28 april 2003 13:38 schreef Wolter het volgende:[..]
Nee.. ik denk dat iedereen je stelling aan neemt!
Goed onderbouwt vooral! Door de jacht kan jij nog tenminste konijntjes zien ..!
quote:Stap 1: Je bent geinteresseerd in schietsport
Op zondag 27 april 2003 14:58 schreef imitated_error het volgende:
wat ik me altijd heb afgevraagd is hoe je aan zoiets begint. Ik bedoel, je kunt toch niet zomaar een pistool/geweer gaan kopen en zo'n schietclub binnenwandelen? Er is toch een strenge regelgeving m.b.t. tot wapens (ook luchtdruk)?Moet je dan eerst lid worden van een vereniging en dan een pistool gaan halen of hoe gaat dat in z'n werk?
Maar die regelgeving is er in de eerste plaats om de burger te beschermen. Dus als je serieus met een sport bezig bent, is er niets aan de hand.
quote:Tis gewoon zo dat ik t irri vind als mensen er hun "mening" neerzet zonder dat ze die onderbouwen.. Zo kan iemand nooit op hun punten ingaan.. Voor de rest is t natuurlijk jou mening.. Mn pa is jager, dus ik weet toevallig dat erg veeeeeeel meer werk bij komt kijken dan alleen dieren doodschieten en slachten..
Op maandag 28 april 2003 20:14 schreef GSX-MAN het volgende:[..]
Ik had er misschien bij kunnen zetten dat dat m'n mening was. Maar dat leek me zo al duidelijk genoeg. Natuurlijk zijn er mensen die van jagen houden. Leuk voor ze. Gewoon niet mijn hobby.
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:57 schreef GSX-MAN het volgende:
Verder is het voor mij gewoon de ideale sport. Lekker individueel en 0% kans op blessures, in tegenstelling tot voetballende collega's die zich maandag ziek moeten melden.
quote:Hoogst onwaarschijnlijk.
Op maandag 5 mei 2003 22:15 schreef Killa_Bee het volgende:[..]
O¨kans op blessures
op die verdwaalde kogel na dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |