Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 16:16 |
Normaal gesproken vind ik het wat goedkoop om Autoweek nieuws rechtstreeks hier naar toe te knippen en plakken, maar dit vond ik toch wel zeer fraai...quote:Wat een beeldschone vormen! De achterkant deed mij zelf een beetje denken aan de Porsche 911 GT1 of Noble M12 GTO... | |
BobRooney | donderdag 24 april 2003 @ 16:20 |
gadverdamme wat lelijk | |
Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 16:22 |
quote:Nee, die kerel op je usericon ziet er lekker uit... ![]() | |
Rano | donderdag 24 april 2003 @ 16:23 |
Ik vind em ook niet mooi... | |
Herfst | donderdag 24 april 2003 @ 16:23 |
Het valt me op dat veel merken die kritiek hebben gekregen dat ze teveel met de trends meegaan en niet hun eigen lijnen trouw blijven, nu gewoon de badge groter maken om toch maar duidelijk te maken om welk merk het nou gaat. (zoals hier de grill met de seat badge). Het wordt er niet mooier op ![]() | |
QOnline | donderdag 24 april 2003 @ 16:24 |
Lekker voorkantje, maar ik vind de afwerking aan de achterkant wat magertjes. | |
EdSchouten | donderdag 24 april 2003 @ 16:25 |
Moowj bakkie ![]() | |
BobRooney | donderdag 24 april 2003 @ 16:25 |
quote:Wat dat ermee te maken heeft weet ik niet....maar die auto is gewoon niet mooi. Kan je er niet tegen dat iemand die auto niet mooi vind? *lol* | |
masterdave | donderdag 24 april 2003 @ 16:27 |
als jij die auto in het echt ziet,sta je echt wel ff ![]() | |
basset | donderdag 24 april 2003 @ 16:30 |
Mooi karretje, maar ook die zal ik wel niet kunnen betalen ![]() | |
Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 16:31 |
quote:Nee dat niet, maar er is wel een verschil tussen "Niet bepaald mijn smaak" en "Gadverdamme wat lelijk" ![]() | |
Kogando | donderdag 24 april 2003 @ 16:32 |
quote:Chopper ![]() | |
Kogando | donderdag 24 april 2003 @ 16:32 |
Mooi ding, vind de achterkant alleen minder.. lijkt wel een grote plastic bumper. | |
Pushit | donderdag 24 april 2003 @ 16:34 |
Die voorkant heeft een te hoog VW-concern gehalte als je het mij vraagt, zonder die S zou ik zweren dat het een Audi was maargoed ziet er toch lekker uit ![]() | |
Greyfox | donderdag 24 april 2003 @ 16:37 |
quote:Wat is, behalve de woordkeuze, het verschil dan ![]() | |
Pushit | donderdag 24 april 2003 @ 16:37 |
quote:Nuance e.d. | |
Greyfox | donderdag 24 april 2003 @ 16:41 |
quote:Dat is toch woordkeuze ![]() | |
Pushit | donderdag 24 april 2003 @ 16:42 |
quote:Niet helemaal maargoed ![]() | |
Greyfox | donderdag 24 april 2003 @ 16:43 |
Maar on topic: Ik kan Seat en dit soort modellen niet echt bij elkaar passen. Als ik het geld zou hebben voor een sportauto, dan zou ik een ander merk nemen puur en alleen al omdat Seat niet zo'n sportauto-uitstraling heeft. | |
Renoud | donderdag 24 april 2003 @ 16:43 |
erg mooie wagen om naar te kijken! | |
Greyfox | donderdag 24 april 2003 @ 16:44 |
quote:Leg uit, misschien kan ik nog iets leren ![]() | |
RaTz | donderdag 24 april 2003 @ 17:04 |
M'n eerste indruk was eigenlijk dat de voorkant op de Bugatti Veyron lijkt ![]() Opzich niks mis mee, en in zijn geheel is het wel een mooie wagen. En de specs liegen er ook niet om ![]() | |
Xtreem | donderdag 24 april 2003 @ 17:11 |
Uiterlijk niet HEEL origineel, maar super mooi ![]() | |
GizartFRL | donderdag 24 april 2003 @ 19:44 |
![]()
-edit- plaatjes dus. | |
Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 19:50 |
quote:Het eerste is genuanceerd, het tweede is behoorlijk bot. En ik hoor dan ook liever wat je er precies niet mooi aan vindt, dan kunnen we daar tenminste nog over discussiëren... Het is misschien niet zo'n goeie vergelijking, maar stel dat jij foto's van je vriendin post. Dan kan ik reageren met: "Gadverdamme, wat is dat een lelijk wijf zeg!" maar ik kan ook zeggen: "Ze is niet bepaald mijn smaak, want ik vind dít en dát niet zo mooi aan haar, maar goed, als jij er maar gelukkig mee bent." Om weer ontopic te gaan, hier een wat hogere kwaliteit foto: | |
Jordy-B | donderdag 24 april 2003 @ 19:51 |
wat zitten die wielen dicht op de kasten... gaat dat echt rijden, zo? | |
Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 19:51 |
Haahaha, ik ben weer lekker op tijd zie ik... ![]() ![]() | |
Svensson | donderdag 24 april 2003 @ 19:54 |
quote:Dat ding op die plaatjes is een computer animatie. Het lijkt me toch wel dat ze op de uiteindelijke versie de rijhoogte kunnen instellen... | |
22Jarige | donderdag 24 april 2003 @ 19:54 |
![]() ![]() | |
VanDread | donderdag 24 april 2003 @ 20:26 |
eerst op echte foto's / irl zien dan praat ik verder ![]() | |
StefanP | donderdag 24 april 2003 @ 20:57 |
Spuuglelijk.... en anti-Nederland met die lage carosserie. Zal lekker rijden met om de 100m een drempel/greppel/hobbel/anti-auto obstakel. | |
_Administr8or_ | donderdag 24 april 2003 @ 20:59 |
Helemaal niet mooi! ![]() | |
Mass | donderdag 24 april 2003 @ 20:59 |
Gelukkig istie vooral voor de racerij bedoeld (en dan niet voor een straatrace met drempels) ![]() | |
Nokiaringtone.org | donderdag 24 april 2003 @ 21:36 |
quote: ![]() Ziet deze auto er misschien uit alsof hij bedoeld is om mee naar de Aldi te rijden ? | |
Threepio | donderdag 24 april 2003 @ 21:43 |
wat is dat ding hoog zeg... het lijkt wel een bus ![]() | |
Menyo | vrijdag 25 april 2003 @ 13:48 |
quote:Helemaal mee eens. | |
Tjabbo | vrijdag 25 april 2003 @ 15:41 |
Beetje een kind van de trend zullen we maar zeggen. ieder merk heeft zo langzamerhand wel een flinke sportauto in het assortiment, en daar wil Seat niet achterblijven. Het is best een mooie auto, maar alleen omdat de lijnen van de auto zo "namaak" zijn, hij doet me vooral aan andere, al langer bestaande sportauto's denken. (ik weet ff zo niet welke, maar zoals hierboven al gezegd is: ik zou zweren dat het een audi is als die grote lelijke S niet volop in beeld was). Tuurlijk kijk je zo'n auto na, als je hem tegenkomt. en op zich is hij wel leuk, maar het is nog steeds geen foto die je ziet, maar een geperfectioneerde computerafdruk. De specs liegen er uiteraard niet om, hij gaat hard genoeg. maar ik betwijfel of er mensen zijn die zoveel geld (hij zal wel niet goedkoop worden) gaan uitgeven aan zo'n seat. voor dat geld koop je waarschijnlijk ook een rasechte duitser, italiaan, of jap. Maar dat is natuurlijk mijn eigen bescheiden mening. | |
WaSTeiL | vrijdag 25 april 2003 @ 15:53 |
quote:Seat is HET sportieve merk van het VAG concern in het personenwagen segment. Het is niet zo zeer dat ze plotseling een sportieve wagen willen maken, maar ze willen de lijn van sportieve wagens continueren. Kijk naar de Cupra modellen die uitkomen van de modellenseries... | |
Tjabbo | vrijdag 25 april 2003 @ 16:11 |
quote:Dat WILLEN ze ja, en dat lukt ze redelijk, maar niet geweldig. zeg nou zelf, als je die auto ziet en je denkt het S logo weg, van de achterkant lijkt het net de DTM uitvoering van de Audi TT. Ik zeg niet dat die auto niet mooi is, maar hij moet nogal wat creativiteit ontberen, wat zovaak het geval is bij VAG. Als ze dan een sportlijn willen opstellen, doe het dan goed en huur een paar echte designers in, en niet een paar van die halfbakken designers die teveel naar andere modellen hebben gekeken.
| |
Kreator | zaterdag 26 april 2003 @ 11:31 |
Geil ding dus... ![]() | |
GSX-R600 | zaterdag 26 april 2003 @ 12:13 |
Hmm, ze hebben wel met een schuin oog gekeken naar het studiemodel/productiemodel (?) van Bugatti. | |
Qarinx | zaterdag 26 april 2003 @ 12:15 |
WOW | |
Steve-O | zaterdag 26 april 2003 @ 12:20 |
quote:Zoiets dacht ik ook al die voorkant lijkt er een beetje op ![]() | |
GSX-R600 | zaterdag 26 april 2003 @ 12:34 |
EB 18/4 Veyron Seat zoek de verschillen [Dit bericht is gewijzigd door GSX-R600 op 26-04-2003 12:42] | |
ddZ | zaterdag 26 april 2003 @ 15:25 |
quote:Doe mij die Veron maar, U hoeft hem niet in te pakken; ik neem hem zo wel mee ![]() Maar die Seat mag er ook zijn! Vooral de achterkant (ander kleur gespoten) is erg strak | |
Steve-O | zaterdag 26 april 2003 @ 15:42 |
quote:Seat en bugatti vallen allebei onder het zelfde concern vandaar dat ze op elkaar lijken ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 26 april 2003 @ 17:17 |
quote:dat accentueert nog eens de enorme originaliteit in het beestje ![]() | |
Svensson | zondag 27 april 2003 @ 17:22 |
Woppa, nog een duidelijker plaatje van de achterkant: Hij heeft inderdaad veel weg van z'n grote broer, de Bugatti Veyron, maar ik vind de Cupra GT er net een beetje strakker, smoother en compacter uitzien. | |
Threepio | zondag 27 april 2003 @ 17:24 |
die achterkant is sowieso genept van de Porsche Carrera GT ![]() | |
Svensson | zondag 27 april 2003 @ 17:28 |
quote:Ik herkende er in eerste instantie meer 911 GT1 in, maar goed, de Carrera GT heeft daar natuurlijk ook veel stijlelementen vandaan... | |
Threepio | zondag 27 april 2003 @ 17:29 |
quote:Dat is de V12 uit de EB118, niet de W16 uit de 16/4 Veyron... | |
Svensson | zondag 27 april 2003 @ 17:36 |
quote:Dat is inderdaad de motor van de EB118, alleen is het geen V12, maar een W18-motor. Als je goed kijkt, zie je duidelijk de 3e cilinderbank aan de rechterkant van het blok zitten... | |
Threepio | zondag 27 april 2003 @ 19:57 |
quote:verrek.. naja het is iig geen W16 want die is heel anders opgebouwd (4 rijen van 4 geloof ik) | |
Svensson | zondag 27 april 2003 @ 20:20 |
quote:De W16 motor ("W" staat eigenlijk voor "dubbele V") bestaat volgens mij uit 2 VR8 motoren die in V vorm zijn geplaatst. Zo krijg je dus simpel gezegd inderdaad een blok van 4 cilinderrijen. De VR8 motoren hebben een hele kleine blokhoek van 15 graden, wat helpt de totale afmetingen van het W16-blok binnen de perken te houden. | |
StefanP | zondag 27 april 2003 @ 21:32 |
Jammer dat het allemaal V motoren zijn tegenwoordig. I (inline) levert meer kracht, alleen is V makkelijker te plaatsen en goedkoper waardoor er bijna geen I motoren gebruikt worden. De Supra mk4, sportauto-aller-tijden (tm), heeft ook een Inline motor. | |
Svensson | zondag 27 april 2003 @ 22:08 |
quote:Vergeet de Straight Six motoren van TVR en de BMW 6-in-lijn niet! Het probleem is: Hoe wil je 8, 10, 12 of nog meer cilinders-in-lijn in een auto plaatsen en tegelijkertijd de auto compact van formaat houden? | |
ddZ | zondag 27 april 2003 @ 22:45 |
quote:Verrek, nu je het zegt ![]() Ach, beter goed gejat dan slecht bedacht | |
Threepio | maandag 28 april 2003 @ 18:23 |
quote:Bentley gebruikt geloof ik nog steeds 8-in-lijn motoren ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 3 juni 2003 @ 12:47 |
quote:Waar was jou celica ook al weer een afreksel van ![]() quote:juist ja... persoonlijk... ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 3 juni 2003 @ 13:19 |
quote:Mijn celica is een origineel toyota ontwerp. Het feit dat jij daar een golf inziet geeft al aan in hoeverre jij rijp bent voor het gesticht ![]() quote:dat zeg ik. persoonlijk. En velen met mij. ![]() |