Stel: Je leert een leuke jongen kennen, zoent met die jongen en vindt hem helemaal leuk.. MAAR wil absoluut geen vaste relatie op dit moment.... (dat is een beetje de situatie, al is hij echt wel leuk )
Maar nu weet ik eigenlijk niet goed of ik sex met hem moet hebben of niet.. ik voel me absoluut tot hem aangetrokken, maar wel hem weer geen valse hoop geven zeg maar. En misschien verwacht hij na 'de daad' wel meer van me dan ik hem kan en wil geven...
En om het nou bespreekbaar te maken.. Tja ik kan moeilijk zeggen: He liefje, als we nou met elkaar naar bed gaan verwacht je dan dat ik ook mee ga naar de verjaardag van je moeder?? (bijvoorbeeld dan he...)
Wat deed jij of zou je doen in zo'n situatie??
quote:eerst even lekker rampetampen, kijken of dat sowieso al de moeite waard is. Zo ja, vragen wanneer ie weer een uurtje ofzo heeft, en zo niet, ben je meteen van je probleem verlost
Op donderdag 24 april 2003 15:35 schreef Ezmeetje het volgende:
Ik heb ff een 'probleempje'...Stel: Je leert een leuke jongen kennen, zoent met die jongen en vindt hem helemaal leuk.. MAAR wil absoluut geen vaste relatie op dit moment.... (dat is een beetje de situatie, al is hij echt wel leuk
)
Maar nu weet ik eigenlijk niet goed of ik sex met hem moet hebben of niet.. ik voel me absoluut tot hem aangetrokken, maar wel hem weer geen valse hoop geven zeg maar. En misschien verwacht hij na 'de daad' wel meer van me dan ik hem kan en wil geven...
En om het nou bespreekbaar te maken.. Tja ik kan moeilijk zeggen: He liefje, als we nou met elkaar naar bed gaan verwacht je dan dat ik ook mee ga naar de verjaardag van je moeder?? (bijvoorbeeld dan he...)
En ik ben bang dat hij wel serieuze plannen heeft..
quote:Doe mij zo'n vrouw
Ik heb ff een 'probleempje'...Stel: Je leert een leuke jongen kennen, zoent met die jongen en vindt hem helemaal leuk.. MAAR wil absoluut geen vaste relatie op dit moment.... (dat is een beetje de situatie, al is hij echt wel leuk
)
quote:huh?? sinds wanneer is sex een huwelijksaanzoek
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef Ezmeetje het volgende:
Als je er allebei achterstaat kan het ook wel fijn en makkelijk zijn... denk ik! Maar ik vind het nu dus een beetje lastig om erachter te komen wat ik kan doen zonder hem het idee te geven dat ik wil trouwen ofzo
maare 'k zou het er gewoon over hebben, dan is het duidelijk voor hem waar hij aan toe is.
quote:mwah volgens de bijbel blablabal.....
Op donderdag 24 april 2003 15:50 schreef PvD het volgende:[..]
huh?? sinds wanneer is sex een huwelijksaanzoek
maare 'k zou het er gewoon over hebben, dan is het duidelijk voor hem waar hij aan toe is.
Persoonlijk heb ik iets van: begin er niet aan. 't Heeft toch geen toekomst.
quote:topic: geen relatie, wel sex.
Op donderdag 24 april 2003 16:44 schreef displaced het volgende:
Maak het dus wel bespreekbaar. communicatie is het belangrijkste in een relatie, weet van elkaar hoe je ergens over denkt. Anders heeft het geen zin.
Zorg dat hij weet hoe jij denkt en luister allebij naar je gevoel (wordt ook nog wel eens over het hoofd gezien)
Dus wel sex maar geen relatie
wat een uitvinding overigens!
quote:ik heb er een voor zo lang als het goed gaat, nu al 5 weken
Op donderdag 24 april 2003 15:40 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Doe mij zo'n vrouw
Wel sex, geen relatie, klinkt mij wel goed.
(Ps. Ik ben leuker, ervaren in bed.. en wil geen relatie..dusseh.. )
quote:wel eens van een sex-relatie gehoord ? Om het even ingewikkeld te maken voor je..
Op donderdag 24 april 2003 16:46 schreef BrokenToe het volgende:[..]
topic: geen relatie, wel sex.
Dus wel sex maar geen relatie
wat een uitvinding overigens!
Ik heb op dit moment ook zo'n relatie... is supah!!!
quote:ah dude, dacht dat jij op relatie-relatie doelde.
Op donderdag 24 april 2003 17:15 schreef displaced het volgende:[..]
wel eens van een sex-relatie gehoord ? Om het even ingewikkeld te maken voor je..
[Dit bericht is gewijzigd door BrokenToe op 24-04-2003 17:35]
quote:Ik zou denk ik toch wel even vragen wat hij van je verwacht en verwacht hij meer dan jou dan zou ik er niet eens aan beginnen. Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee, oh enne denkt hij hetzelfde over de situatie als jou dan uhm.. genietse he
)
quote:Woohoooooo, is het zo'n jongen die na 1x sex denkt dat je wilt
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef Ezmeetje het volgende:
Als je er allebei achterstaat kan het ook wel fijn en makkelijk zijn... denk ik! Maar ik vind het nu dus een beetje lastig om erachter te komen wat ik kan doen zonder hem het idee te geven dat ik wil trouwen ofzo
Maar goed, als jij nog geen vaste relatie wilt moet je dat natuurlijk zelf weten. Ik zou wel oppassen met wat je doet. Als je hem echt leuk vind, en er eigenlijk wel mee naar bed wilt, waarom probeer je het dan niet gewoon? Maak hem duidelijk dat je een beetje een losse relatie wil, en dat je wel ziet wat er van komt.
Ik had zelf ook niet echt zin in een relatie, maar op 1 of andere manier had ik bij m'n vriendin zoiets van; ik zie wel waar het schip strandt.. En tot nu toe heb ik er écht nog geen spijt van gehad!
Succes ermee iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |