abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9985003
Ik heb ff een 'probleempje'...

Stel: Je leert een leuke jongen kennen, zoent met die jongen en vindt hem helemaal leuk.. MAAR wil absoluut geen vaste relatie op dit moment.... (dat is een beetje de situatie, al is hij echt wel leuk )

Maar nu weet ik eigenlijk niet goed of ik sex met hem moet hebben of niet.. ik voel me absoluut tot hem aangetrokken, maar wel hem weer geen valse hoop geven zeg maar. En misschien verwacht hij na 'de daad' wel meer van me dan ik hem kan en wil geven...

En om het nou bespreekbaar te maken.. Tja ik kan moeilijk zeggen: He liefje, als we nou met elkaar naar bed gaan verwacht je dan dat ik ook mee ga naar de verjaardag van je moeder?? (bijvoorbeeld dan he...)

Wat deed jij of zou je doen in zo'n situatie??

pi_9985050
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:35 schreef Ezmeetje het volgende:

Stel: Je leert een leuke jongen kennen, zoent met die jongen en vindt hem helemaal leuk.. MAAR wil absoluut geen vaste relatie op dit moment.... (dat is een beetje de situatie, al is hij echt wel leuk )

Maar nu weet ik eigenlijk niet goed of ik sex met hem moet hebben of niet.. ik voel me absoluut tot hem aangetrokken, maar wel hem weer geen valse hoop geven zeg maar. En misschien verwacht hij na 'de daad' wel meer van me dan ik hem kan en wil geven...

En om het nou bespreekbaar te maken.. Tja ik kan moeilijk zeggen: He liefje, als we nou met elkaar naar bed gaan verwacht je dan dat ik ook mee ga naar de verjaardag van je moeder?? (bijvoorbeeld dan he...)

eerst even lekker rampetampen, kijken of dat sowieso al de moeite waard is. Zo ja, vragen wanneer ie weer een uurtje ofzo heeft, en zo niet, ben je meteen van je probleem verlost
pi_9985065
Wees duidelijk tegen 'm. Denk ook niet dat ie er erg veel bezwaar tegen zal hebben
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_9985110
Hij is ook leuk om gewoon leuke dingen mee te doen (naast sexen ) maar ik wil gewoon geen verplichtingen verder...

En ik ben bang dat hij wel serieuze plannen heeft..

donderdag 24 april 2003 @ 15:40:41 #5
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_9985116
quote:

Doe mij zo'n vrouw Wel sex, geen relatie, klinkt mij wel goed.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_9985172
Als je er allebei achterstaat kan het ook wel fijn en makkelijk zijn... denk ik! Maar ik vind het nu dus een beetje lastig om erachter te komen wat ik kan doen zonder hem het idee te geven dat ik wil trouwen ofzo
  donderdag 24 april 2003 @ 15:48:17 #7
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_9985276
ik zou het er eens gewoon in een gesprek gooien maar meer in de vorm van een geintje of dubbelzinnige opmerking over samen sex hebben dan kan je er altijd nog wel onderuit komen als hij het niet wil toch?
You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_9985306
Duidelijk zijn. Dat lijkt me wel het handigste.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9985336
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef Ezmeetje het volgende:
Als je er allebei achterstaat kan het ook wel fijn en makkelijk zijn... denk ik! Maar ik vind het nu dus een beetje lastig om erachter te komen wat ik kan doen zonder hem het idee te geven dat ik wil trouwen ofzo
huh?? sinds wanneer is sex een huwelijksaanzoek

maare 'k zou het er gewoon over hebben, dan is het duidelijk voor hem waar hij aan toe is.

Pot-Ver-Dikke!
pi_9986452
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:50 schreef PvD het volgende:

[..]

huh?? sinds wanneer is sex een huwelijksaanzoek

maare 'k zou het er gewoon over hebben, dan is het duidelijk voor hem waar hij aan toe is.

mwah volgens de bijbel blablabal.....
pi_9986473
ah stel je niet aan joh... sex is okay
  donderdag 24 april 2003 @ 16:41:01 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9986579
Communicatie.. Communicatie.. Praat erover. Alleen hij kan antwoord geven op wat jij je afvraagt.

Persoonlijk heb ik iets van: begin er niet aan. 't Heeft toch geen toekomst.

(Un)masking for the greater good.
pi_9986653
Maak het dus wel bespreekbaar. communicatie is het belangrijkste in een relatie, weet van elkaar hoe je ergens over denkt. Anders heeft het geen zin.
Zorg dat hij weet hoe jij denkt en luister allebij naar je gevoel (wordt ook nog wel eens over het hoofd gezien)
pi_9986708
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:44 schreef displaced het volgende:
Maak het dus wel bespreekbaar. communicatie is het belangrijkste in een relatie, weet van elkaar hoe je ergens over denkt. Anders heeft het geen zin.
Zorg dat hij weet hoe jij denkt en luister allebij naar je gevoel (wordt ook nog wel eens over het hoofd gezien)
topic: geen relatie, wel sex.

Dus wel sex maar geen relatie

wat een uitvinding overigens!

According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  donderdag 24 april 2003 @ 16:47:34 #15
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_9986735
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:40 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Doe mij zo'n vrouw Wel sex, geen relatie, klinkt mij wel goed.

ik heb er een voor zo lang als het goed gaat, nu al 5 weken
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_9986848
Praat er over.. heb nu ook een sexvriendin die eerst iets met me wou, maar ik niets met haar. Ik heb dat haar verteld en ze vind het nu ook prima zoals het nu is. Allebei lekker vrijheid en toch dat beetje extra's
Maar, mocht een van ons een ander tegen komen is het ook meteen afgelopen natuurlijk.
pi_9986886
Een vrouw naar mijn hart..

(Ps. Ik ben leuker, ervaren in bed.. en wil geen relatie..dusseh.. )

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9986898
zo'n meiske moet ik nou eens een keer tegenkomen!
Gewoon gezellie samen zijn, sex maar meer ook niet!
pi_9986938
ze moeten ezmeetje klonen
"If you feel like you're in control, you're not going fast enough."
pi_9987357
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:46 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

topic: geen relatie, wel sex.

Dus wel sex maar geen relatie

wat een uitvinding overigens!

wel eens van een sex-relatie gehoord ? Om het even ingewikkeld te maken voor je..
  donderdag 24 april 2003 @ 17:28:19 #21
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_9987629
heet dat niet sex-appart relatie....?! volgens mij was het zoiets... zal het me zus eens vragen die weet daar meer van af...
(zij weet de goede woorden en ik voer het uit)

Ik heb op dit moment ook zo'n relatie... is supah!!!

pi_9987726
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:15 schreef displaced het volgende:

[..]

wel eens van een sex-relatie gehoord ? Om het even ingewikkeld te maken voor je..

ah dude, dacht dat jij op relatie-relatie doelde.

[Dit bericht is gewijzigd door BrokenToe op 24-04-2003 17:35]

donderdag 24 april 2003 @ 17:35:24 #23
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9987785
quote:

Ik zou denk ik toch wel even vragen wat hij van je verwacht en verwacht hij meer dan jou dan zou ik er niet eens aan beginnen. Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee, oh enne denkt hij hetzelfde over de situatie als jou dan uhm.. genietse he
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 24 april 2003 @ 17:38:13 #24
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9987840
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef Ezmeetje het volgende:
Woohoooooo, is het zo'n jongen die na 1x sex denkt dat je wilt ? Of ben jij nu gewoon ietsjepietsje (tja ik weet het niet hoor ) te zelfverzekerd
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 24 april 2003 @ 17:42:13 #25
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_9987922
Ik hou niet zo van sexrelaties..
Heb toch graag wel wat meer gevoel bij de sex, buiten dan het gewoon lekker is. Vind zowieso dat deel het mooiste aan de sex; elkaar zoiets kunnen geven
Als je nix hebt met elkaar verder, heb ik toch al snel zo'n 'down to earth' gevoel na de sex. Echt zo'n gevoel van en nu wegwezen hier..
Terwijl als je echt van elkaar houdt, de liefde gewoon doorgaat zeg maar.. Lekker samen bij liggen komen

Maar goed, als jij nog geen vaste relatie wilt moet je dat natuurlijk zelf weten. Ik zou wel oppassen met wat je doet. Als je hem echt leuk vind, en er eigenlijk wel mee naar bed wilt, waarom probeer je het dan niet gewoon? Maak hem duidelijk dat je een beetje een losse relatie wil, en dat je wel ziet wat er van komt.
Ik had zelf ook niet echt zin in een relatie, maar op 1 of andere manier had ik bij m'n vriendin zoiets van; ik zie wel waar het schip strandt.. En tot nu toe heb ik er écht nog geen spijt van gehad!

Succes ermee iig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')