quote:Hints tot nu toe:
Op donderdag 24 april 2003 11:34 schreef NoSigar het volgende:
Wel te doen lijkt me:
geen actrice, geen Amerikaanse (ander werelddeel), haar partnerkeuze maakte haar bekend, "Upside down, boy you turn me"
Wel een beetje witjes op deze foto!
quote:heeer beeer. Wat fijn dat mijn argumenten u zo overtuigen dat u ze overneemt
Op donderdag 24 april 2003 14:20 schreef beeer het volgende:
Ze kijkt wat mij betreft betoverend. Maar dat plaatje daar links onderin was ook aanwezig op ik dacht dat plaatje van die onfeilbare meneer Von Schlieffen. Dus ik ga er even van uit dat deze vrouw een Duitse is zo omstreeks het begin van de vorige eeuw.Slotje!
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:37 schreef Parabola het volgende:
Ach nee, het ICA-D logo. Ze is Pruisisch!Zij schreef?
Ze is zeker Europees. En die verwijzing naar dat nummer van Diana Ross is een smakeloze grap.
Ze was trouwens niet getrouwd.
Mag ik hier uit afleiden dat haar partner een psychopaat is, die mevrouw letterlijk binnenstebuiten heeft gekeerd, of wordt het nu toch echt tijd dat ik me weer meld bij de poorten van de instelling waaruit ik ontsnapt ben
Met mijn excuus aan heer G voor het gebruik van het -icoon, maar hij blijkt zo toepasselijk
quote:Nou, hij deed niks en was onschuldig hieraan,
Op donderdag 24 april 2003 15:52 schreef Parabola het volgende:Hij hing haar aan haar voeten op?
quote:GeenSigaar, wilt u nu eens ophouden met het schrijven van halfslachtige paradoxale zinnen en geef eens een concrete hint, man.
Op donderdag 24 april 2003 16:03 schreef NoSigar het volgende:[..]
Nou, hij deed niks en was onschuldig hieraan,
quote:Soms moet je hier gewoon even krachtig optreden, Parabol, want voor dat je 't weet kakelen ze hier in het wilde weg als koppen zonder kip.
Op donderdag 24 april 2003 16:20 schreef Parabola het volgende:
Tsssk
quote:U meent te zeggen dat ze wel ondersteboven werd opgehangen, maar dat haar echtgenoot hier niets mee van doen had?
Op donderdag 24 april 2003 16:03 schreef NoSigar het volgende:[..]
Nou, hij deed niks en was onschuldig hieraan,
quote:Sterker nog, die hing er gezellig naast. Het ging de daders ook meer om die echtgenoot eigenlijk. Inkoppen.
Op donderdag 24 april 2003 16:28 schreef naar het volgende:[..]
U meent te zeggen dat ze wel ondersteboven werd opgehangen, maar dat haar echtgenoot hier niets mee van doen had?
[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 24-04-2003 17:12]
Nu terug naar de te raden plaat, of eigenlijk haar partner, naar ik begrijp. Was mevrouw, danwel haar partner Fransoos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |