abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9983228
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:34 schreef NoSigar het volgende:
Wel te doen lijkt me:

Hints tot nu toe:

geen actrice, geen Amerikaanse (ander werelddeel), haar partnerkeuze maakte haar bekend, "Upside down, boy you turn me"

Slaapt winter
en zomer
  donderdag 24 april 2003 @ 14:25:00 #2
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9983316
Diana Ross (gene simons)

Wel een beetje witjes op deze foto!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_9983355
quote:
Op donderdag 24 april 2003 14:20 schreef beeer het volgende:
Ze kijkt wat mij betreft betoverend. Maar dat plaatje daar links onderin was ook aanwezig op ik dacht dat plaatje van die onfeilbare meneer Von Schlieffen. Dus ik ga er even van uit dat deze vrouw een Duitse is zo omstreeks het begin van de vorige eeuw.

Slotje!

heeer beeer. Wat fijn dat mijn argumenten u zo overtuigen dat u ze overneemt
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:37 schreef Parabola het volgende:
Ach nee, het ICA-D logo. Ze is Pruisisch!

Zij schreef?

Slaapt winter
en zomer
  donderdag 24 april 2003 @ 14:27:21 #4
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9983378
eva braun?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_9983398
Was ze zangeres van gekwelde liedern, wellicht?
pi_9983405
Mijn ongemeende excuses, Heer Parabolus. Ik las uit totale desinteresse over uw posts heen.

pi_9984872
Ah, ze is geen Duitse trouwens.
Helpt waar hij kan!
pi_9985046
Ach, heer geensigaar is weer daar

Wel een Aussie, of toch Europe-ene?

Slaapt winter
en zomer
pi_9985173
Was even een schoonheidsslaapje aan het doen.

Ze is zeker Europees. En die verwijzing naar dat nummer van Diana Ross is een smakeloze grap.
Ze was trouwens niet getrouwd.

Helpt waar hij kan!
pi_9985298
Mijn zieke geest associeert het nummer van DR als volgt (idd smakeloos): de volgende regel begint met de woorden 'inside out'.

Mag ik hier uit afleiden dat haar partner een psychopaat is, die mevrouw letterlijk binnenstebuiten heeft gekeerd, of wordt het nu toch echt tijd dat ik me weer meld bij de poorten van de instelling waaruit ik ontsnapt ben

Met mijn excuus aan heer G voor het gebruik van het -icoon, maar hij blijkt zo toepasselijk

Slaapt winter
en zomer
pi_9985339
In de buurt, maar het gaat echt om de woorden 'upside down'.
Helpt waar hij kan!
pi_9985365
Mmmmmmmmmmmmm, dit wordt spannend!

Hij hing haar aan haar voeten op?

Slaapt winter
en zomer
pi_9985422
was dit haar partner?

Slaapt winter
en zomer
pi_9985614
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:52 schreef Parabola het volgende:

Hij hing haar aan haar voeten op?

Nou, hij deed niks en was onschuldig hieraan,
Helpt waar hij kan!
pi_9986056
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:03 schreef NoSigar het volgende:

[..]

GeenSigaar, wilt u nu eens ophouden met het schrijven van halfslachtige paradoxale zinnen en geef eens een concrete hint, man.
pi_9986077
Tsssk
Slaapt winter
en zomer
pi_9986262
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:20 schreef Parabola het volgende:
Tsssk
Soms moet je hier gewoon even krachtig optreden, Parabol, want voor dat je 't weet kakelen ze hier in het wilde weg als koppen zonder kip.
pi_9986289
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:03 schreef NoSigar het volgende:

[..]

U meent te zeggen dat ze wel ondersteboven werd opgehangen, maar dat haar echtgenoot hier niets mee van doen had?
The password is: Ken sent me
pi_9986355
Op de ochtend van de drie manen, als de verdwaalde jager in kazuivel thuiskomt, behangen met herinnerningen aan de vaalbleke Paasnacht, dan eerst zal de beer geschoten zijn.
Helpt waar hij kan!
pi_9986396
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:28 schreef naar het volgende:

[..]

U meent te zeggen dat ze wel ondersteboven werd opgehangen, maar dat haar echtgenoot hier niets mee van doen had?

Sterker nog, die hing er gezellig naast. Het ging de daders ook meer om die echtgenoot eigenlijk. Inkoppen.

[Dit bericht is gewijzigd door NoSigar op 24-04-2003 17:12]

Helpt waar hij kan!
pi_9988085
U spreekt louter in raadselen heer GeenSigaar. Ik begrijp dat u wat in de war bent van beeerheeer's norse toon, maar om hem nu meteen te gaan schieten, schiet imho wat door. Ik kan me zijn ergernis over uw onduidelijke hints wel enigszins voorstellen.

Nu terug naar de te raden plaat, of eigenlijk haar partner, naar ik begrijp. Was mevrouw, danwel haar partner Fransoos?

Slaapt winter
en zomer
pi_9989611
Dat was een overdrachtelijke beer,

Italiaans, ongeveer midden vorige eeuw.

Helpt waar hij kan!
pi_9989749
Dan is dit natuurlijk Rachele, de vrouw van Benito Mussolini. Goed, uw sigaren spraken hints, heer Boekdeel, maar het had toch wel iets makkelijker gemogen hoor.
pi_9989920
Ik durf het bijna niet te zeggen heer beer, maar dit is de minnares van Bennie, en aangezien het nu een kwestie van Googlen is zeg ik het maar en geef de prijs aan Beer voor het raden van Clara Pettaci.
Helpt waar hij kan!
pi_9990187
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')