abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9981350
Ik ben al een tijdje fan van GG Allin. Ik heb er muziek van en dvd's en tja hij is gewoon de ultieme held van de punk rock (n roll).

Hier wat pics. Zijn er nog meer GG fans??

Favo songs??

Up against the wall
Laying up with Linda
You hate me and i hate you
Scumf*ck Tradition

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_9982313
Voor de fans:

** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_9984127
Muzikaal is GG Allin echt drie keer niks, het is wel aan de smakelijke plaatjes te zien waar de man z'n reputatie aan te danken heeft...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 24 april 2003 @ 15:09:03 #4
16494 Riert
rrrataputata
pi_9984368
Fan niet. Ik heb me wel kapot gelachen om die video.
Met zn broer volgens mij die zn wenkbrauwen had geschoren en een bizar optreden op een of andere school (lang geleden)
hophop
pi_9984418
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:09 schreef Riert het volgende:
Fan niet. Ik heb me wel kapot gelachen om die video.
Met zn broer volgens mij die zn wenkbrauwen had geschoren en een bizar optreden op een of andere school (lang geleden)
die is goed he?? Dan gaat ie met stoelen naar die studenten smijten. Hij is ook wel eens bij Jerry Springer geweest.
pi_9984488
quote:
Op donderdag 24 april 2003 14:58 schreef Zander het volgende:
Muzikaal is GG Allin echt drie keer niks, het is wel aan de smakelijke plaatjes te zien waar de man z'n reputatie aan te danken heeft...
Ik vind het muzikaal echt toppie, gewoon zo als punk hoort, maar dan met betere teksten ( luister ook needle up my cock, i wanna rape you, i wanna fuck myself en Gimme some head). Oke zijn reputatie komt mede door zijn coole shows, waarbij hij binnen een minuut helemaal onder de stront en bloed cq wonden zit, maar de muziek is gewoon rete gaaf!!
pi_13805692
GG is inderdaad de grootste punkrocker aller tijden, muzikaal wel in orde, maar de productie is ver onder de maat waardoor de aggressie er niet helemaal uitkomt. Die documantaire is echt geweldig! De mensen die hem moesten filmen tijdens concerten droegen geel/oranje fluoriserende schuimrubberpakken zo hoopte ze dat GG ze zo zou kunnen onderscheiden als ie in een vlaag van blinde aggressie zijn publiek te lijf ging. Geweldig!
Satan Stole My Teddybear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')