Ja, ik ben een wijf, maar toch echt een Feyenoordfan in hart en nieren!
quote:wanneer gan we samen naar feyenoord?
Op vrijdag 25 april 2003 16:19 schreef Kleintje het volgende:
al dat geroddel en gezeik altijd over andere spelers.
Hoe weten jullie nou dat Jon Dahl gelijk weg mag?
Hoe weten jullie nou dat het niet waar is?
De jongen heeft wel vaker mooie doelpunten voor AC gemaakt, ondanks dat hij verdomd weinig speelt.Ja, ik ben een wijf, maar toch echt een Feyenoordfan in hart en nieren!
quote:Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen???
Op vrijdag 25 april 2003 16:22 schreef F1908 het volgende:[..]
wanneer gan we samen naar feyenoord?
quote:Het trieste vind ik dat er sommige fnoorders denken dat Tommason die bal er nog intikte omdat hij een fnoord verleden heeft.
Op vrijdag 25 april 2003 16:19 schreef Kleintje het volgende:
al dat geroddel en gezeik altijd over andere spelers.
Hoe weten jullie nou dat Jon Dahl gelijk weg mag?
Hoe weten jullie nou dat het niet waar is?
De jongen heeft wel vaker mooie doelpunten voor AC gemaakt, ondanks dat hij verdomd weinig speelt.Ja, ik ben een wijf, maar toch echt een Feyenoordfan in hart en nieren!
quote:Ja, hij tikte de bal erin, want hij raakte hem als laatste aan.
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het trieste vind ik dat er sommige fnoorders denken dat Tommason die bal er nog intikte omdat hij een fnoord verleden heeft.
Maar wil jij dan zeggen dat hij nooit scoort omdat hij een Feyenoord verleden heeft? Deze was dan niet van zichzelf, maar er zijn er genoeg die hij wel zelf heeft gemaakt!
quote:Dat weet ik wel zeker, dat was echt een reden dat hij die bal nog een tikje gaf...
Op vrijdag 25 april 2003 16:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het trieste vind ik dat er sommige fnoorders denken dat Tommason die bal er nog intikte omdat hij een fnoord verleden heeft.
quote:Ja tuurlijk jongen, in het heetst van de strijd denkt hij nog ff aan de fnoordsupporters.
Op vrijdag 25 april 2003 16:40 schreef LoekB het volgende:[..]
Dat weet ik wel zeker, dat was echt een reden dat hij die bal nog een tikje gaf...
quote:Een ajacied snapt niet hoe fanatiek een Feyenoorder daarin kan zijn. Hij heeft volgens mij zelfs toegegeven dat ie graag tégen Ajax wou scoren, om z'n ouwe fans nog een eer te bewijzen...
Op vrijdag 25 april 2003 16:45 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ja tuurlijk jongen, in het heetst van de strijd denkt hij nog ff aan de fnoordsupporters.
quote:zo is het en niet anders
Op vrijdag 25 april 2003 16:50 schreef LoekB het volgende:[..]
Een ajacied snapt niet hoe fanatiek een Feyenoorder daarin kan zijn. Hij heeft volgens mij zelfs toegegeven dat ie graag tégen Ajax wou scoren, om z'n ouwe fans nog een eer te bewijzen...
quote:Leuk hoe naïef je bent
Op vrijdag 25 april 2003 16:50 schreef LoekB het volgende:[..]
Een ajacied snapt niet hoe fanatiek een Feyenoorder daarin kan zijn. Hij heeft volgens mij zelfs toegegeven dat ie graag tégen Ajax wou scoren, om z'n ouwe fans nog een eer te bewijzen...
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:54 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Leuk hoe naïef je bent
quote:Kreeg je een reactie en dan reageer je niet
Op vrijdag 25 april 2003 11:20 schreef oppie het volgende:
Eerst stond Feyenoord bekend als ploeg van vechters en doorzetters. Na wedstrijd tegen NEC, en laatst ook tegen ajakkes viel me toch wel heel erg op dat ze erg makkelijk gaan liggen, vooral rond de 16 meter. Echte overtreding..ok, maar al die schwalbes zodat pierre hem er na 4 keer proberen er misschien een keer in kan schoppen...jammer.Ik heb het dus niet over pierre die zelf graag gaat liggen maar over een aantal andere spelers die rond de 16 snel "spontaan inzakken".
Mijn mening: ik hoop dat hij speelt en dat hij zijn club naar de ronde's van de UEFA cup schopt! Ik hoop dat hij scoort. Laat hem maar even zien in de Kuip waarom we hem wilden kopen. Laat hem zijn club nog een dienst bewijzen.
Stel je voor dat Feyenoord een speler verkoopt en ze moeten tegen zijn nieuwe club, hoop je dan ook dat hij slecht speelt omdat zijn nieuwe club dat graag wil? Stukje doorzettingsvermogen en mentaliteit lijkt mij!
Terug naar Jon Dahl... voor de wedstrijd was hij gebrandt om te scoren, vooral omdat het zijn oude vijhand was.
In de wedstrijd moet je als spits er helemaal op gespitst zijn om te scoren. Dat is je werk, daar verdien je geld mee, welke club het ook is. Scoren om te winnen.
Dus ik denk niet dat hij op het moment supreme aan Feyenoord dacht. Denk wel dat het daarna en daarvoor door zijn hoofd is geschoten!
quote:Misschien wel, maar hij probeert zo wel heel gemakkelijk een wit voetje te halen bij fnoord.
Op vrijdag 25 april 2003 17:02 schreef Kleintje het volgende:
Terug naar Jon Dahl... voor de wedstrijd was hij gebrandt om te scoren, vooral omdat het zijn oude vijhand was.
In de wedstrijd moet je als spits er helemaal op gespitst zijn om te scoren. Dat is je werk, daar verdien je geld mee, welke club het ook is. Scoren om te winnen.
Dus ik denk niet dat hij op het moment supreme aan Feyenoord dacht. Denk wel dat het daarna en daarvoor door zijn hoofd is geschoten!
quote:Het enige wat Jon nog fout kan doen bij ons, is naar Ajax gaan.
Op vrijdag 25 april 2003 17:04 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Misschien wel, maar hij probeert zo wel heel gemakkelijk een wit voetje te halen bij fnoord.
quote:Misschien wil hij wel weer terug naar Feyenoord, komt hij tenminste eens van die bank af.
Misschien wel, maar hij probeert zo wel heel gemakkelijk een wit voetje te halen bij fnoord.
quote:Wat wil je nou? Wil je nou echt koste wat het kost gelijk hebben?
Ik heb toch al gezegd dat het doelpunt toch wel had gezeten, ook als hij hem NIET had aangeraakt. Maar hij liep al op die bal, zekere voor het onzekere, en ja... hij raakte hem en daardoor ging ie helemaal het doel in.
Toch goed dat een speler die zo weinig speelt toch al zijn inzet toont??
quote:En dat zegt genoeg over jullie
Op vrijdag 25 april 2003 17:10 schreef LoekB het volgende:[..]
Het enige wat Jon nog fout kan doen bij ons, is naar Ajax gaan.
.
quote:En ook over jou om gelijk overal op te happen en om iedereen in het gelijke te stellen!
Op vrijdag 25 april 2003 17:12 schreef aldostuta het volgende:[..]
En dat zegt genoeg over jullie
quote:Het is eerder triest dat hij in de basis tracht te komen door een doelpunt te stelen van een teamgenoot.
Op vrijdag 25 april 2003 17:12 schreef Kleintje het volgende:[..]
Wat wil je nou? Wil je nou echt koste wat het kost gelijk hebben?
Als je zo kots op feyenoorders, wat doe je dan hier???Ik heb toch al gezegd dat het doelpunt toch wel had gezeten, ook als hij hem NIET had aangeraakt. Maar hij liep al op die bal, zekere voor het onzekere, en ja... hij raakte hem en daardoor ging ie helemaal het doel in.
Toch goed dat een speler die zo weinig speelt toch al zijn inzet toont??
quote:Het is hem anders wel heel goed gelukt om een wit voetje te halen
Neh
Liever aids tbc dan een fan van rbc
tot zondag in murphy's
laterrrrrrr
Oh superweber...je kan nog zo'n t-shirt ophalen zondag...ze zijn weer te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |