quote:Wat een ontzettend stom dekbed
Op donderdag 24 april 2003 01:12 schreef Henk-E het volgende:
Mooi toch ???
quote:Haha wat een loser slaapkamer. Echt van een jochie. En inderdaad het is wel vette kamper-shit. Vooral die stekkerdoos is echt triest
Op donderdag 24 april 2003 01:12 schreef Henk-E het volgende:
Mooi toch ???
quote:Tsssk... Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij, hangt alleen een btje af van hoe ze de kaartverkoop regelen.
Op donderdag 24 april 2003 13:04 schreef hankie het volgende:
niemand??? teletext supporters
quote:ach jongen heb je een nieuw woord geleerd? Ben er trouwens sowieso bij
Op donderdag 24 april 2003 13:04 schreef hankie het volgende:
niemand??? teletext supporters
quote:Ik respecteer geen enkele ajacied... Op de een of andere manier hebben de slechte neuzen het voor de goeie verpest bij mij...
Op donderdag 24 april 2003 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan alleen jou en Doopy nog een "beetje" respecteren...de rest lach ik echt vierkant uit...
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Haha wat een loser slaapkamer. Echt van een jochie. En inderdaad het is wel vette kamper-shit. Vooral die stekkerdoos is echt triest
Ik een loser ,Hihihihihi !
quote:
Op donderdag 24 april 2003 12:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik kan alleen jou en Doopy nog een "beetje" respecteren...de rest lach ik echt vierkant uit...
quote:wees er maar trots op
Tomasson houdt Pippo van Italiaanse mijlpaalJon Dahl Tomasson voorkwam dat Filippo Inzaghi zich Italiaans topscorer aller tijden in de Champions League mag noemen. De Deen in dienst van AC Milan maakte in het duel met Ajax de beslissende 3-2, en kroonde zich daarmee letterlijk tot goaltjesdief.
Het tikje waarmee Tomasson de bal over de doellijn werkte, was nutteloos. Zonder zijn hulp was de bal toch al in het Amsterdamse doel gestuiterd. Zuur voor Filippo Inzaghi, die doelman Bogdan Lobont voor een tweede keer passeerde.Met die twee treffers zou hij zijn totaal in de Champions League hebben opgevoerd tot 28 treffers, evenveel als Alessandro Del Piero. De spits van Juventus is de Italiaan met de meeste goals in het kampioenentoernooi op zijn naam. Pippo komt vooralsnog één doelpunt tekort. Eén troost voor hem, hij krijgt nog minstens twee duels de kans om Alex te achterhalen.
quote:ah got
Op donderdag 24 april 2003 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wees er maar trots op
quote:Ik wist niet dat er ook nog een neuzenforumpje was... Heb eigenlijk ook wel zin om daar ff te zieken...
Op donderdag 24 april 2003 14:51 schreef Henk-E het volgende:
Nou moe ??
quote:oe stoer hoor internet hoolie
Nou moe ??
quote:Zo zo, stoere jongen ben jij
Nou moe ??
quote:Zie .. hij vindt dat ook...
Op donderdag 24 april 2003 15:10 schreef LoekB het volgende:[..]
.
.
Is je leven echt zo leeg dat dit dingen zijn waar je lol aan beleeft
quote:Wanneer je mensen niet meer op hun persoon kan beoordelen maar alleen op basis van het feit dat ze tot een groep behoren waar ook 'slechten' tussen zitten ben je ver heen...
Op donderdag 24 april 2003 14:10 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik respecteer geen enkele ajacied... Op de een of andere manier hebben de slechte neuzen het voor de goeie verpest bij mij...
Op cursus geweest bij Osama?
quote:Was niet nodig, maar ik zal even een goed voorbeeld geven...
Op donderdag 24 april 2003 19:41 schreef Doc het volgende:[..]
Wanneer je mensen niet meer op hun persoon kan beoordelen maar alleen op basis van het feit dat ze tot een groep behoren waar ook 'slechten' tussen zitten ben je ver heen...
Op cursus geweest bij Osama?
*SuperWeber loopt op een mooie lentedag ergens in 2001 in Emmen Ajax deed het in die tijd niet zo best en je ziet nergens ook maar iets wat met Ajax te maken heeft... Vervolgens kom ik gistermiddag in Emmen ook weer een mooie lentedag en op elke straathoek zie ik zo'n beetje zo'n neuzenshirt opduiken, op de een of andere manier begint dan alles bij mij te jeuken... Als Ajax het slecht doet hoor en zie je ze niet, doen ze het een keertje leuk staan ze ineens weer overal te springen, laat die lui nu eens in vredesnaam normaal doen...
Dit is gewoon mijn aversie tegen de Ajaxsupporter!!
quote:Dat is je aversie tegen successupporters. Geloof me daar heb ik ook een pleurishekel aan. Dat kan je dat gasten die al jaren een club aanhangen niet aanrekenen...
Op donderdag 24 april 2003 19:53 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Was niet nodig, maar ik zal even een goed voorbeeld geven...
*SuperWeber loopt op een mooie lentedag ergens in 2001 in Emmen Ajax deed het in die tijd niet zo best en je ziet nergens ook maar iets wat met Ajax te maken heeft... Vervolgens kom ik gistermiddag in Emmen ook weer een mooie lentedag en op elke straathoek zie ik zo'n beetje zo'n neuzenshirt opduiken, op de een of andere manier begint dan alles bij mij te jeuken... Als Ajax het slecht doet hoor en zie je ze niet, doen ze het een keertje leuk staan ze ineens weer overal te springen, laat die lui nu eens in vredesnaam normaal doen...
Dit is gewoon mijn aversie tegen de Ajaxsupporter!!
Het aantal F'noord shirts was na de UEFA cup OOK groter dan daarvoor. Kan ook geen die-hard supporter wat aan doen...
quote:Volgens mij kwam dat ook mede door het groene shirt , wat menig FeyenoordSupporter erg mooi vond!
Op donderdag 24 april 2003 20:19 schreef Doc het volgende:[..]
Dat is je aversie tegen successupporters. Geloof me daar heb ik ook een pleurishekel aan. Dat kan je dat gasten die al jaren een club aanhangen niet aanrekenen...
Het aantal F'noord shirts was na de UEFA cup OOK groter dan daarvoor. Kan ook geen die-hard supporter wat aan doen...
quote:Klopt. Wat ik dus wilde zeggen dat het feit dat er successupporters zijn zodra je club succesvol is niet iets is wat je in de hand kan houden als jaren lange fan van die club...
Op donderdag 24 april 2003 20:23 schreef Cart_man het volgende:
Toch raar dat veel diehards die ik ken, nooit een shirt dragen van Feyenoord
quote:En wat een toeval dat nou NET na het winnen van de UEFA cup F'noord met zo'n plotseling E-NORRUM- mooi Shirt aankomt zetten
Op donderdag 24 april 2003 20:22 schreef Henk-E het volgende:[..]
Volgens mij kwam dat ook mede door het groene shirt , wat menig FeyenoordSupporter erg mooi vond!
Of zou het zo zijn dat het shirt plots zo mooi gevonden wordt omdat ...
quote:Troost je, het uitshirt van komend seizoen is mooier...
Op donderdag 24 april 2003 20:26 schreef Doc het volgende:[..]
En wat een toeval dat nou NET na het winnen van de UEFA cup F'noord met zo'n plotseling E-NORRUM- mooi Shirt aankomt zetten
Of zou het zo zijn dat het shirt plots zo mooi gevonden wordt omdat ...
quote:Dus als het goed is moet ik dit jaar nog meer shirts tegenkomen dan na de UEFA-cup overwinning, óók al eindigt F'noord 3e?
Op donderdag 24 april 2003 20:33 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Troost je, het uitshirt van komend seizoen is mooier...
quote:Ach ja, alles beter dan een neuzenshirt toch
Op donderdag 24 april 2003 20:41 schreef twi het volgende:[..]
Dus als het goed is moet ik dit jaar nog meer shirts tegenkomen dan na de UEFA-cup overwinning, óók al eindigt F'noord 3e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |