quote:Maar, dat laat Ninty dan niet toe he
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vergis je niet, Capcom brengt ook een boel bagger uit hoor. Zelfs Resident Evil wordt als melkkoe gebruikt.
quote:Aan de andere kant hebben ze er toch ook genoeg juweeltjes tussen zitten dus ik snap dit echt niet. Zou dit over het hele bedrijf gaan of over enkele afdelingen zoals Japan/USA of Europa?
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vergis je niet, Capcom brengt ook een boel bagger uit hoor. Zelfs Resident Evil wordt als melkkoe gebruikt.
quote:bron: http://www.gamingcubed.com/article.php?aid=169
News: ESRB Reveals New ONLINE Titles!
Posted on 25/04/2003The website for ESRB seems to have revealed that Nintendo are planning to release multiple online titles of their #1 franchises, head inside for the first news on what may become Zelda and Mario online!
In Rumour Mill 9 (available now here), our staff member C Smyth seems to have uncovered the first evidence of the existence of Mario Kart online, Mario Tennis online, Paper Mario online and Zelda Univers, also online. None of these games have been previously announced by Nintendo and all of them will (of course) be Cube exclusives.
Taken from Rumour Mill 9...
"· Mario Tennis Heavily rumoured to have online features for a while now but could have ESRB made this official? Mario Golf wont be online though.
· Mario Kart Super Circuit Maybe this was a mistake from ESRBs part but this game has also been listed on ESRB as being an online game. Maybe they are taking about Mario Kart Double Dash? I dont know.
· Paper Mario Excellent!! I loved the game on the N64 and am delighted to see a sequel coming to the Gamecube. What makes it even more exciting is the fact the game has been listed as an online game."and:
"Yes, ESRB has listed a game called Zelda Universe. It doesnt have any details on the game except that it will be an online game. I originally thought that a mistake was made but apparently not as Wind Waker was released above the mystery game. Online Zelda (drool), more details at E3! Update I have just been off the phone to Nintendo of Europe where I asked them about the Mario games and this Zelda game. He could not confirm or deny if these games are in development and is not allowed to comment on any games that are set to appear at the E3 games show in May. Sounds like it could be true!"
Great! It seems we're in for even more surprises at E3 than we thought, this is certainly good news as far as Nintendo Online goes!
More information as it breaks.
- Chris ( Discuss in forums! )
De vraag is natuurlijk wanneer deze games dan uitkomen. Als we twee jaar moeten wachten, dan doet Nintendo gewoon wat ze gezegd hebben, namelijk nog een aantal jaren wachten met online gaming. Maar het vooruitzicht op een online Zelda is om bij te kwijlen
quote:Het lijkt me cool als het waar blijkt te zijn maar ik verwacht dat dit weer zo'n grote spraakverwarring is (Mario kart super circuit?!) en dat het over de LAN-functionaliteit gaat. Mede omdat meerdere nintendo-officials hebben gezegd dat ze niet overtuigd zijn van de winstgevendheid van on-line games.
Op vrijdag 25 april 2003 16:55 schreef Lexie het volgende:
Toch online games van Nintendo?
[..]bron: http://www.gamingcubed.com/article.php?aid=169
De vraag is natuurlijk wanneer deze games dan uitkomen. Als we twee jaar moeten wachten, dan doet Nintendo gewoon wat ze gezegd hebben, namelijk nog een aantal jaren wachten met online gaming. Maar het vooruitzicht op een online Zelda is om bij te kwijlen
quote:De vraag is echter of Nintendo niet bij zichzelf te rade moet gaan. Want zijn zij immers niet degenen die een spel in een ander gebied in de eerste plaatst een stuk eerder en in de tweede plaats een stuk goedkoper aanbieden? En is het dan verbazingwekkend dat de consument het spel liever nu en voor een zachte prijs heeft, in plaats van over drie maanden en ook nog eens een stukje duurder?
Nintendo dreigt met gerechtelijke stappen tegen importPokemon Sapphire en Pokemon Ruby zullen op 25 juli in Europa op de markt komen maar zijn in Amerika reeds volop beschikbaar. Gezien het feit dat GBA cartidges geen regiocode bevatten worden de games door Europese winkels dan ook lustig geimporteerd. Nintendo wil hier echter een stokje voor steken.
Nintendo is dan ook van plan gerechtelijke stappen te ondernemen tegen winkels die de US-versie van deze twee Pokemon games te koop aanbieden. Vaak gebeurt dit zelfs onder de prijs waarvoor de Europese versie over een drietal maanden beschikbaar zal zijn, een doorn in het oog van de Japanse gamegigant.
Met de release van de Freeloader van Datel ziet het er naar uit dat ook op de GameCube Nintendo dit soort problemen zal gaan ondervinden. Of men voor dit platform gelijkaardige plannen heeft is echter nog onduidelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 25-04-2003 22:45]
Het grote GBA (SP) Topic deel 8
quote:Waar slaat dit nou op, eerst vet laat in Europa uitbrengen en dan ook nog import verbieden, straks mogen freeloaders ook niet meer!
Op vrijdag 25 april 2003 19:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De vraag is echter of Nintendo niet bij zichzelf te rade moet gaan. Want zijn zij immers niet degenen die een spel in een ander gebied in de eerste plaatst een stuk eerder en in de tweede plaats een stuk goedkoper aanbieden? En is het dan verbazingwekkend dat de consument het spel liever nu en voor een zachte prijs heeft, in plaats van over drie maanden en ook nog eens een stukje duurder?
Valt me tegen van Nintendo, dat importeren is hun eigen schuld, moeten ze ons europeanen maar gelijk behandenlen
pssssst, Strolie ik vind je icoon niet zo mooi, de oude is mooier
quote:Seconds that.
Op vrijdag 25 april 2003 20:00 schreef HomerJ het volgende:[..]
...pssssst, Strolie ik vind je icoon niet zo mooi, de oude is mooier
quote:Ik geloof dat de releases wel steeds sneller achter elkaar komen en dat Europa de laatste tijd wel getrakteerd wordt op extra's. Ik noem Special Editions, laatste gameplay tweaks etc etc.
Op vrijdag 25 april 2003 20:00 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waar slaat dit nou op, eerst vet laat in Europa uitbrengen en dan ook nog import verbieden, straks mogen freeloaders ook niet meer!
Ik snap zoie zo niet waarom ze het in europa veel later uitbregen,Valt me tegen van Nintendo, dat importeren is hun eigen schuld, moeten ze ons europeanen maar gelijk behandenlen
pssssst, Strolie ik vind je icoon niet zo mooi, de oude is mooier
sorry voor dit off-topic gelul
Burnout 2

quote:Met onlinemogelijkheid! Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen
Op vrijdag 25 april 2003 22:49 schreef SmashBro het volgende:
Dat artikel van Gaming Cubed... Een Paper Mario sequel...,
,
!
On the GameCube, on sale at the end of June are Wario World and the GameCube Game Boy Player. Also, Nintendo Germany finally announced that during the second half of the year, Nintendo is selling F-Zero, Mario Golf, 1080 Avalanche and, ta-dah, Mario Kart. Result. Expect top multiplayer driving action in time for Christmas!
quote:Dat dacht ik toch. Het zou schandalig zijn als ze nog lang met Mario Kart zouden wachten, aangezien hij al af is. Ze kunnen in principe nu al beginnen met vertalen. Maar ja, ze hebben vast wel weer een goede reden om ons weer een paar maanden langer te laten wachten
Op vrijdag 25 april 2003 22:51 schreef Chocobo het volgende:
Mario Golf en Mario Kart nog dit jaar PALOn the GameCube, on sale at the end of June are Wario World and the GameCube Game Boy Player. Also, Nintendo Germany finally announced that during the second half of the year, Nintendo is selling F-Zero, Mario Golf, 1080 Avalanche and, ta-dah, Mario Kart. Result. Expect top multiplayer driving action in time for Christmas!
quote:Zal die ook niet doen denk ik
Op vrijdag 25 april 2003 23:09 schreef HomerJ het volgende:
Hey, storilie heeft nog niet ge-reageerd, op zijn negatiefe recaties op zijn icoontje![]()
quote:Als we lang genoeg offtopic zijn, komt hij wel even waarschuwen, inclusief icoon
Op vrijdag 25 april 2003 23:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zal die ook niet doen denk ik
Vind zijn icon wel cool eerlijk gezegd
Maar dat was wel weer genoeg offtopic denk ik
quote:Als dat echt zo is dan komt er dit jaar voor
Mario Golf en Mario Kart nog dit jaar PALOn the GameCube, on sale at the end of June are Wario World and the GameCube Game Boy Player. Also, Nintendo Germany finally announced that during the second half of the year, Nintendo is selling F-Zero, Mario Golf, 1080 Avalanche and, ta-dah, Mario Kart. Result. Expect top multiplayer driving action in time for Christmas!
quote:Tis echt zo. Tis een official persbericht van Nintendo Duitsland geplaatst door CVG.
Op vrijdag 25 april 2003 23:25 schreef Zooi het volgende:[..]
Als dat echt zo is dan komt er dit jaar voor
. de baas
. absoluut nog een GC in huis.
quote:[off topic]
Op vrijdag 25 april 2003 22:40 schreef gieling.com het volgende:
jow, choco, ga is ff snel naar diehard ofzo kijken, anders moet ik alter al die posts van jou gaan lezensorry voor dit off-topic gelul
quote:pffft...
Mario Golf en Mario Kart nog dit jaar PAL
On the GameCube, on sale at the end of June are Wario World and the GameCube Game Boy Player. Also, Nintendo Germany finally announced that during the second half of the year, Nintendo is selling F-Zero, Mario Golf, 1080 Avalanche and, ta-dah, Mario Kart. Result. Expect top multiplayer driving action in time for Christmas!
monkeyball, Sega Soccer Slam, Nba Courtside (speel ik dat nog wel ?), SSB:M en misschien PSO ook
maar meer kan geen kwaad
quote:
Metroid Prime 2 Video at E3Cube.ign is reporting that Retro will be showing off a short video clip of the sequel to Metroid Prime at E3 next month. The game is not expected until sometime next year.
Met zo'n korte ontwikkelingstijd zal het denk ik niet echt vernieuwend zijn, maar dat hoeft ook niet! Dat spel was gewoon "af". Nieuwe werelden en ik ben al tevreden. ![]()
En trouwens, dit icon geeft mijn stemming beter weer dus die hou ik voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |