abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2003 @ 09:22:00 #176
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10061438
zo, ben niet supertevreden maar hoop weer een lijntje gespannen te hebben met Lliki
  maandag 28 april 2003 @ 09:31:40 #177
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10061585
leuke posts, leuk topic in totaal trouwens !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 28 april 2003 @ 10:33:08 #178
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10062469
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
leuke posts, leuk topic in totaal trouwens !
Ik sluit me hierbij aan, begreep eerst overigens geen fluit over dat hele kistjes gedoe, maar dankzij Bar en LD snap ik het een beetje
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 april 2003 @ 11:11:58 #179
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10063347
quote:
Op maandag 28 april 2003 10:33 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan, begreep eerst overigens geen fluit over dat hele kistjes gedoe, maar dankzij Bar en LD snap ik het een beetje

Ach, ik snap dat hele kistjes-gedoe ook niet hoor...en ik was nog wel degene die het kistje 'vond'

Ik verzin wel ff wat, Magneet!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 april 2003 @ 11:13:53 #180
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063387
quote:
Op zondag 27 april 2003 12:15 schreef nyphai het volgende:
eff was \o/

Ik heb iig m'n handtekeningen van Robin Hobb en Neil Gaiman binnen

* nyphai is happy as a pig in shit

Leuk dat het nog gelukt is, heb je nog lang op de pendelbus moeten wachten? Toen wij naar huis gingen zijn we dus gaan lopen en in 25 minuten zijn we gepasseerd door welgeteld 1 pendelbus
Gelukkig had ik in de auto een droge trui was echt niet leuk meer die regen
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dreamersweb.nl/character.htm

is geupdated.....

------------

* Lord Dreamer vindt Bar Irl echt wel een toffe gast .. leuke vriendin trouwens ook

eensgelijks my friend. Alleen geldt voor jou ipv vriendin > vrouw Ow en Nyphai ik vind jou ook tof hoor
Btw ik heb het weer niet kunnen laten en heb op de EFF een fles mede gekocht plus...... Een hele gave poster van een kasteel met een draak van de artiest ciruelo. en ook nog een gave poster in het blauw van een vrouwenfiguur die haar handen ten hemel reikt en daar wit licht. Beide hangen ze nu in mijn woonkamer slechts op poster strips, vandaag maar eens 2 lijsten kopen. Al met al dus wel een duur dagje voor de WW-er. Maar het is dan ook maar 1x per jaar EFF.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 28 april 2003 @ 11:15:17 #181
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063411
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:11 schreef Leng het volgende:
Goedendag, geachte Taveerne-bezoekers,

Het is u hopelijk niet ontgaan dat ik mijn Bibliotheek heb geopend op dit fraaie Eiland. Ik ben me ervan bewust dat dit geen topic is geworden waar u makkelijk in kan reageren, ik heb nl. "van bovenaf" ingegeven gekregen dat mijn idee om een fantasy-boeken-bieb te openen niet zou mogen uitlopen op een zoveelste slowchat op het Eiland. Vandaar dat ik "regels m.b.t. het gedrag van de bezoekers" erin heb geschreven. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik graag wat "feedback" van jullie zou krijgen. Vinden jullie het leuk? Wat zouden jullie nog meer, of wat zouden jullie graag anders zien? Ik bedoel - ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar als ik de enige ben die het leuk vind, sja... dan kan ik er natuurlijk net zo goed mee stoppen!!

Ik hoor graag van u....

Om met de beroemde woorden van mijn naamgenoot B. Stevens te spreken: Vooral doorgaan Leuk leuk.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 28 april 2003 @ 11:18:00 #182
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10063470
woei ik ben tof \o/
Vond het ook erg leuk jullie irl te ontmoeten

Ik heb ongeveer een half uur in de rij gestaan voor Neil Gaiman, maar dan hebbie ook wat heh
Viel reuze mee met de pendelbus, moest denk een kwartiertje wachten ofzow.

Maarruh, wanneer doen we spelletjes avond?

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 april 2003 @ 11:18:27 #183
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10063481
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

[..]

We waren met de auto en die stond bij het kasteel. We konden dus direct de auto pakken zonder tussenkomst van een pendelbus. en onderweg hadden we nog een hoosbui .niet normaal meer, maar toen zaten we al in de auto.
quote:
eensgelijks my friend. .
Die posten van ciruelo heb je de grootste gekocht van 15 euro ??
deze dus ??? Ik vond 15 euro teveel , dus ik bestel die wel ergens anders

wij hebben niets gekocht daar verder, maar wel genoten van de mensen die verkleed waren etc.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 28 april 2003 @ 11:19:16 #184
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063501
quote:
Op zondag 27 april 2003 19:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Misschien wel interessant als algemenere vraag: Hoe schrijven de verschillende mensen die hier posten?

Soms net als jij reageer ik onmiddelijk op een geplaatste post en schrijf mijn gedeelte vol inspiratie en fantasie als aansluiting op het voorgaande neer. Maar soms dan ga ik even lekker weg van de pc en ga ik in gedachten over de verschillende mogelijkheden heen en werk dan in klad uit wat ik ga posten. En soms ja soms dan verstop ik in mijn posts opmerkingen en/of gebeurtenissen die pas na weken duidelijk worden of als een quote worden aangehaald in een nieuwe post zodat het zichtbaar is voor mensen die erover heen hebben gelezen met een
  maandag 28 april 2003 @ 11:19:36 #185
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10063509
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:18 schreef nyphai het volgende:
Maarruh, wanneer doen we spelletjes avond?
nee ik zeg het niet

lijkt me echt leuk dat te doen, zelfde als de D&D avond etc

Enne Bar heeft gelijk je bent tof \o/

maandag 28 april 2003 @ 11:24:36 #186
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10063629
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:19 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

nee ik zeg het niet

lijkt me echt leuk dat te doen, zelfde als de D&D avond etc

Enne Bar heeft gelijk je bent tof \o/

dank dank, fijne egoboost op de maandagochtend

Lijkt me heel leuk om wat van die fantasy spellen te doen

maandag 28 april 2003 @ 11:29:45 #187
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063778
15 minuten wachten op de pendelbus is wel te doen jah
uhm LD toen jullie in de auto zaten met de hoosbui zat denk ik nyphai in de tent voor de handtekeningen, maar ik en mijn vriendin liepen toen bij de witte tentjes waar het moeilijk schuilen was, maar juist toen zijn we tactisch even wijn gaan proeven(die kwamen ook uit rosmalen toevallig).

Yep die poster is het, 15 euro vind ik ook veel, maar ik wil iets moois aan de muur, niet iets wat je maar zo zo vind, en anders moet ik het via de post bestellen en dan betaal je ook 5 euro verzendkosten, dus toen ben ik toch maar overstag gegaan. Ik was wel blij dat ik een vuilniszak kreeg om het droog op te bergen.

spelletjesavond doen we wel een keertje binnen laten we zeggen nu en 2 maanden. Moet toch wel mogelijk zijn om dan een datumpje te prikken is het ook vakantie periode enzo. Ik zal es effe kijken of ik de andere poster ook op internet kan vinden.

maandag 28 april 2003 @ 11:32:17 #188
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063835
jawel hier issie:

maandag 28 april 2003 @ 11:32:24 #189
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10063838
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:29 schreef Bar_the_Grey het volgende:
[...]
we hebben op de pc erg veel van cruelo en als je het kasteel topic bekijk dan zie je dat het eerste plaatje die poster is Had ik hem bijna ook gekocht wel toevallig erg toevallig zelfde smaak posters

Die wijn had ik ook bij moeten gaan staan ,maar helemaal over het hoofd gezien.

maandag 28 april 2003 @ 11:35:35 #190
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10063914
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:32 schreef Bar_the_Grey het volgende:
jawel hier issie:

Hij is wel mooi, maar ook donker en dat vind ik weer niet zo mooi .. althans hij's appart !
  maandag 28 april 2003 @ 11:35:43 #191
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10063920
Ja ik herkende hem en heb hem ook eens vaker gezien hij is echter wel een stuk meer witter dan het plaatje op de pc. Ik heb echter niet de handtekening erop laten zetten, want ik vind dat afbreuk doen aan het tafereel. Als ik meer eurotjes had, dan zou ik ook het artboek hebben gekocht. Maar ja dat blijf ik maar over dreamen.
  maandag 28 april 2003 @ 11:39:15 #192
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10064000
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:35 schreef Bar_the_Grey het volgende:Maar ja dat blijf ik maar over dreamen.
Was dat cruelo zelf die er zat ?? nee toch ???
  maandag 28 april 2003 @ 11:42:23 #193
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10064083
Zo! weer een post geplaatst!...een wat langere deze keer....De spanning stijgt!

Mooie posters btw, Bar!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 april 2003 @ 11:50:07 #194
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10064275
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Was dat cruelo zelf die er zat ?? nee toch ???

Jazekers oliebol, ik heb zelfs nog even met hem(hij spreekt steenkoolengels) over koetjes draakjes en kalfjes krijgertjes gehad. een erg toffe gast.
  maandag 28 april 2003 @ 11:51:43 #195
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10064307
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:50 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Jazekers oliebol, ik heb zelfs nog even met hem(hij spreekt steenkoolengels) over koetjes draakjes en kalfjes krijgertjes gehad. een erg toffe gast.

gofterder gofterdorrie.. ik vroeg die mislukte engelsprekend fluitketel nog hoe duur die zooi was .. archh .... Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen... mDamn had ik dat geweten archhhhhhh
stomme eikel die ik ben
  maandag 28 april 2003 @ 12:32:54 #196
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10065430
hmm straks maar weer eens een stukie typen voor een verhaal , weet alleen nog niet wat en in welk topic.
  maandag 28 april 2003 @ 13:05:20 #197
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10066300
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

gofterder gofterdorrie.. ik vroeg die mislukte engelsprekend fluitketel nog hoe duur die zooi was .. archh .... Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen... mDamn had ik dat geweten archhhhhhh
stomme eikel die ik ben

je bedoeld die vent die de hele tijd stond met ik dacht bruin haar en een sikje, dat was denk ik de manager, die gast die relaxed op een stoeltje zat vriendelijk te lachen en leuk signeerde door een drakehoofd signature dat was de artist himself. Ik sloot af met mijn traditionele adios amigo waarop hij met een hand deed.
  maandag 28 april 2003 @ 13:12:26 #198
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10066531
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen...

rare combinatie LD...als je je voor de trein wil werpen, waar heb je dan een hoge flat voor nodig...of wil je je vanaf een hoge flat voor de trein werpen, wat nog best lastig is volgens mij?
  maandag 28 april 2003 @ 13:12:36 #199
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10066539
quote:
Op maandag 28 april 2003 13:05 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

je bedoeld die vent die de hele tijd stond met ik dacht bruin haar en een sikje, dat was denk ik de manager, die gast die relaxed op een stoeltje zat vriendelijk te lachen en leuk signeerde door een drakehoofd signature dat was de artist himself. Ik sloot af met mijn traditionele adios amigo waarop hij met een hand deed.

dat signeren heb ik niet gezien.. die gast die aan het brabbelen was wat een beetej een eikeltje 1e klas , er zat nog zón manneke naast dat moet dan cruelo geweest zijn.. toen wij er waren werd er niets gesigneerd
  maandag 28 april 2003 @ 15:35:15 #200
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10070641
Nocens_Veneficus - leuke username , met een leuke binnenkomende post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')