quote:Ik sluit me hierbij aan, begreep eerst overigens geen fluit over dat hele kistjes gedoe, maar dankzij Bar en LD snap ik het een beetje
Op maandag 28 april 2003 09:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
leuke posts, leuk topic in totaal trouwens !
quote:Ach, ik snap dat hele kistjes-gedoe ook niet hoor...en ik was nog wel degene die het kistje 'vond'
Op maandag 28 april 2003 10:33 schreef nyphai het volgende:[..]
Ik sluit me hierbij aan, begreep eerst overigens geen fluit over dat hele kistjes gedoe, maar dankzij Bar en LD snap ik het een beetje
Ik verzin wel ff wat, Magneet!
quote:
Op zondag 27 april 2003 12:15 schreef nyphai het volgende:
eff was \o/Ik heb iig m'n handtekeningen van Robin Hobb en Neil Gaiman binnen
* nyphai is happy as a pig in shit
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dreamersweb.nl/character.htmis geupdated.....
------------
* Lord Dreamer vindt Bar Irl echt wel een toffe gast .. leuke vriendin trouwens ook
quote:Om met de beroemde woorden van mijn naamgenoot B. Stevens te spreken: Vooral doorgaan
Op zondag 27 april 2003 17:11 schreef Leng het volgende:
Goedendag, geachte Taveerne-bezoekers,Het is u hopelijk niet ontgaan dat ik mijn Bibliotheek heb geopend op dit fraaie Eiland. Ik ben me ervan bewust dat dit geen topic is geworden waar u makkelijk in kan reageren, ik heb nl. "van bovenaf" ingegeven gekregen dat mijn idee om een fantasy-boeken-bieb te openen niet zou mogen uitlopen op een zoveelste slowchat op het Eiland. Vandaar dat ik "regels m.b.t. het gedrag van de bezoekers" erin heb geschreven. Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik graag wat "feedback" van jullie zou krijgen. Vinden jullie het leuk? Wat zouden jullie nog meer, of wat zouden jullie graag anders zien? Ik bedoel - ik vind het ontzettend leuk om te doen, maar als ik de enige ben die het leuk vind, sja... dan kan ik er natuurlijk net zo goed mee stoppen!!
Ik hoor graag van u....
Ik heb ongeveer een half uur in de rij gestaan voor Neil Gaiman, maar dan hebbie ook wat heh
Viel reuze mee met de pendelbus, moest denk een kwartiertje wachten ofzow.
Maarruh, wanneer doen we spelletjes avond?
quote:We waren met de auto en die stond bij het kasteel. We konden dus direct de auto pakken zonder tussenkomst van een pendelbus. en onderweg hadden we nog een hoosbui .niet normaal meer, maar toen zaten we al in de auto.
Op maandag 28 april 2003 11:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
![]()
[..]
quote:Die posten van ciruelo heb je de grootste gekocht van 15 euro ??
eensgelijks my friend. .
wij hebben niets gekocht daar verder, maar wel genoten van de mensen die verkleed waren etc.
quote:Soms net als jij reageer ik onmiddelijk op een geplaatste post en schrijf mijn gedeelte vol inspiratie en fantasie als aansluiting op het voorgaande neer. Maar soms dan ga ik even lekker weg van de pc en ga ik in gedachten over de verschillende mogelijkheden heen en werk dan in klad uit wat ik ga posten. En soms ja soms dan verstop ik in mijn posts opmerkingen en/of gebeurtenissen die pas na weken duidelijk worden of als een quote worden aangehaald in een nieuwe post zodat het zichtbaar is voor mensen die erover heen hebben gelezen met een
Op zondag 27 april 2003 19:15 schreef Abbadon het volgende:[..]
Misschien wel interessant als algemenere vraag: Hoe schrijven de verschillende mensen die hier posten?
quote:
Op maandag 28 april 2003 11:18 schreef nyphai het volgende:
Maarruh, wanneer doen we spelletjes avond?
lijkt me echt leuk dat te doen, zelfde als de D&D avond etc
Enne Bar heeft gelijk je bent tof \o/
quote:dank dank, fijne egoboost op de maandagochtend
Op maandag 28 april 2003 11:19 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
nee ik zeg het niet
![]()
lijkt me echt leuk dat te doen, zelfde als de D&D avond etc
Enne Bar heeft gelijk je bent tof \o/
Lijkt me heel leuk om wat van die fantasy spellen te doen
Yep die poster is het, 15 euro vind ik ook veel, maar ik wil iets moois aan de muur, niet iets wat je maar zo zo vind, en anders moet ik het via de post bestellen en dan betaal je ook 5 euro verzendkosten, dus toen ben ik toch maar overstag gegaan. Ik was wel blij dat ik een vuilniszak kreeg om het droog op te bergen.
spelletjesavond doen we wel een keertje binnen laten we zeggen nu en 2 maanden. Moet toch wel mogelijk zijn om dan een datumpje te prikken is het ook vakantie periode enzo. Ik zal es effe kijken of ik de andere poster ook op internet kan vinden.
quote:we hebben op de pc erg veel van cruelo en als je het kasteel topic bekijk dan zie je dat het eerste plaatje die poster is
Op maandag 28 april 2003 11:29 schreef Bar_the_Grey het volgende:
[...]
Die wijn had ik ook bij moeten gaan staan ,maar helemaal over het hoofd gezien.
quote:Hij is wel mooi, maar ook donker en dat vind ik weer niet zo mooi .. althans hij's appart !
Op maandag 28 april 2003 11:32 schreef Bar_the_Grey het volgende:
jawel hier issie:
quote:Was dat cruelo zelf die er zat ?? nee toch ???
Op maandag 28 april 2003 11:35 schreef Bar_the_Grey het volgende:Maar ja dat blijf ik maar over dreamen.
Mooie posters btw, Bar!
quote:Jazekers oliebol, ik heb zelfs nog even met hem(hij spreekt steenkoolengels) over koetjes draakjes en kalfjes krijgertjes gehad.
Op maandag 28 april 2003 11:39 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Was dat cruelo zelf die er zat ?? nee toch ???
quote:gofterder gofterdorrie.. ik vroeg die mislukte engelsprekend fluitketel nog hoe duur die zooi was .. archh .... Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen... mDamn had ik dat geweten
Op maandag 28 april 2003 11:50 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
Jazekers oliebol, ik heb zelfs nog even met hem(hij spreekt steenkoolengels) over koetjes draakjes en kalfjes krijgertjes gehad.
een erg toffe gast.
quote:je bedoeld die vent die de hele tijd stond met ik dacht bruin haar en een sikje, dat was denk ik de manager, die gast die relaxed op een stoeltje zat vriendelijk te lachen en leuk signeerde door een drakehoofd signature dat was de artist himself. Ik sloot af met mijn traditionele adios amigo waarop hij met een hand
Op maandag 28 april 2003 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
gofterder gofterdorrie.. ik vroeg die mislukte engelsprekend fluitketel nog hoe duur die zooi was .. archh .... Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen... mDamn had ik dat geweten
![]()
archhhhhhh
stomme eikel die ik ben
quote:rare combinatie LD...als je je voor de trein wil werpen, waar heb je dan een hoge flat voor nodig...of wil je je vanaf een hoge flat voor de trein werpen, wat nog best lastig is volgens mij?
Op maandag 28 april 2003 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik ga een hoge flat op zoeken en me voor de treinw werpen...
quote:dat signeren heb ik niet gezien.. die gast die aan het brabbelen was wat een beetej een eikeltje 1e klas , er zat nog zón manneke naast dat moet dan cruelo geweest zijn.. toen wij er waren werd er niets gesigneerd
Op maandag 28 april 2003 13:05 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
je bedoeld die vent die de hele tijd stond met ik dacht bruin haar en een sikje, dat was denk ik de manager, die gast die relaxed op een stoeltje zat vriendelijk te lachen en leuk signeerde door een drakehoofd signature dat was de artist himself. Ik sloot af met mijn traditionele adios amigo waarop hij met een hand
deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |