quote:lijkt me niet echt te doen....in de eerste plaats moet iedereen dan een character hebben, en toch zeker een minimum van de regels kennen....daarnaast zie ik nog allerlei andere problemen:
Op vrijdag 25 april 2003 11:40 schreef Werik het volgende:
Kunnen we niet op de 1 of andere manier hier zo een soort topic openen, dat je dus het idee hebt dat je ook echt aan het D&D bent? Is wel lastig denk ik, maar ja. En het hoeft ook niet helemaal precies volgens de regels te gaan van mij. Dat krijg je toch bijna niet voor elkaar op een forum.En Dagobert en Pluisje moeten het hier natuurlijk mee eens zijn.
bijvoorbeeld de hoeveelheid posts die nodig zijn om 1 gevecht door te spelen als er meerdere mensen meespelen....als je dat wilt omzeilen krijg je gewoon verhaaltjes, en die hebben we al.....
quote:we moeten wel uitkijken dat we niet al te veel posten...dan is het voor JJ en Airraid ook minder leuk lijkt me...
Op vrijdag 25 april 2003 12:03 schreef Magneet het volgende:[..]
graag gedaan, maak alleen dat gat ff dicht wil je
![]()
![]()
(vandaar ook mijn voorstel om te splitsen en later weer bij elkaar te komen)
quote:Dat iedereen een karakter moet hebben, is denk ik geen probleem. Voor de rest heb je wel gelijk. Was ook maar een voorstel/idee.
Op vrijdag 25 april 2003 12:03 schreef Abbadon het volgende:[..]
lijkt me niet echt te doen....in de eerste plaats moet iedereen dan een character hebben, en toch zeker een minimum van de regels kennen....daarnaast zie ik nog allerlei andere problemen:
bijvoorbeeld de hoeveelheid posts die nodig zijn om 1 gevecht door te spelen als er meerdere mensen meespelen....als je dat wilt omzeilen krijg je gewoon verhaaltjes, en die hebben we al.....
quote:daarom, ff pauze nu tot zei er zijn, laat hun dat gatje maar dicht gooien
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Abbadon het volgende:[..]
we moeten wel uitkijken dat we niet al te veel posten...dan is het voor JJ en Airraid ook minder leuk lijkt me...
quote:Leuk voorstel hoor .. maar ik denk dat eerst lekker veel verhalen etc,. en meer fantasy related gebouwen leuker zijn. en vergeet niet te integreren met de dorpskern.
Op vrijdag 25 april 2003 12:08 schreef Werik het volgende:[..]
Dat iedereen een karakter moet hebben, is denk ik geen probleem. Voor de rest heb je wel gelijk. Was ook maar een voorstel/idee.
dus als je een gebouw plaatst, haal je spullen bij de lokale middenstand. dat werkt altijd goed.
quote:Lijkt me hartstikke leuk! We msn'en of icq'en nog wel ff
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef Werik het volgende:[..]
Ik zou kunnen voorstellen aan de overige leden van de party om je in mijn volgende quest mee te laten spelen. Als je dit wilt tenminste. (Flevoland naar Zaanstad is wel te doen denk) Het zal alleen nog wel even duren, want op het moment ben ik die quest nog druk aan het voorbereiden (zie deze link voor een kleine omschrijving van wat ik min of meer van plan ben DND Ervaringen dungeon Masters/spelers?) en zitten we in de huidige quest nog middenin 1 of andere demonische tempel. Meestal spelen we de hele middag en soms nog een deel van de avond.
quote:Heb ik alle 2 niet
Op vrijdag 25 april 2003 14:18 schreef nyphai het volgende:[..]
Lijkt me hartstikke leuk! We msn'en of icq'en nog wel ff
quote:IRC of yahoo messenger dan?
Op vrijdag 25 april 2003 14:38 schreef Werik het volgende:[..]
Heb ik alle 2 niet
Zal binnenkort er toch maar eens aan moeten geloven.
Ik zal proberen het morgen te doen, anders wordt het maandag of dinsdag.
quote:Mag me ook wel gewoon emailen hoor
Op vrijdag 25 april 2003 14:53 schreef Werik het volgende:
Neh, ook niet. Vroeger wel ICQ gebruikt, maar ik raakte altijd dat nummer kwijt. Maar zoals ik net al zei, ik zal het binnenkort wel weer eens gaan installeren, zet ik het ook meteen in mijn profiel.Ik zal proberen het morgen te doen, anders wordt het maandag of dinsdag.
Wordt beetje offtopic zo, sorry pluis
Enne nyphai. Op MSN is mijn bijnaam talon_drizzt. Heb je daar genoeg aan? Sneller dan verwacht he Ik had geen zin meer, dus vandaar.
quote:ja dat is goed ik probeer vanavond nog een stukje neer te zetten maar moet ook weer weg vanavond
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Abbadon het volgende:[..]
we moeten wel uitkijken dat we niet al te veel posten...dan is het voor JJ en Airraid ook minder leuk lijkt me...
quote:Meneer Magneet,
Op vrijdag 25 april 2003 21:53 schreef Magneet het volgende:
Verzoek aan jeng of het toegestaan is als irl poster af en toe ene boekje te komen lenen, tis heel erg fantasy en heel erg goed moet ik zeggen maar ik wil ook wel af en toe ene boekje lezen voor tijdens de wedstrijden van Fc Fok.
Ik voel me vereerd dat u als IRL poster mijn Magische Bibliotheek zoudt willen bezoeken. Echter... u gelieve in gedachte te houden dat het hier een magische bibliotheek betreft enkel en alleen gevuld met fantasy boeken. Gedraag u daarnaar en ik heet u van harte welkom. De voetbal zult u uiteraard buiten moeten laten. Voetbal en fantasy gaan nu eenmaal niet zo goed samen...
quote:dat snap ik daarom ook de vraag anders zou ik wel binnen zijn gestapt, dank je voor de info en als ik een keer wat magie nodig heb ergens kom ik het wel halen
Op vrijdag 25 april 2003 22:02 schreef Leng het volgende:[..]
Meneer Magneet,
Ik voel me vereerd dat u als IRL poster mijn Magische Bibliotheek zoudt willen bezoeken. Echter... u gelieve in gedachte te houden dat het hier een magische bibliotheek betreft enkel en alleen gevuld met fantasy boeken. Gedraag u daarnaar en ik heet u van harte welkom. De voetbal zult u uiteraard buiten moeten laten. Voetbal en fantasy gaan nu eenmaal niet zo goed samen...
Die was zeer zeker leuk , jammer van de af en toe aanwezige buitjes regen maar het was de moeite waard. Maar nu ben ik moe
quote:ook thuis is neergeploft. Jullie zijn net op tijd richting huiswaarts gegaan. Ik heb een doorweekte jas, tas en trui eraan overgehouden. Het was wel super om 3 hardstikke leuke eilandbewoners LD, Phoenix en Nyphai irl te ontmoeten. Ik ga nu filmpje kijken. Heb na het douchen mijn thema kleding aangedaan
Op zaterdag 26 april 2003 20:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fantasy posts en updaten site gebeurt morgen, we zijn terug van de EFFDie was zeer zeker leuk , jammer van de af en toe aanwezige buitjes regen maar het was de moeite waard. Maar nu ben ik moe
Maar de EFF was zeer leuk. Jammer dat ik de eilanders niet heb gezien.
quote:Sorry dat ik niet gebeld heb, we zien elkaar vast wel een ander keer ooit IRL.
Op zondag 27 april 2003 00:07 schreef Arutha het volgende:Nat .. regen .. moe .. ziek ..
Maar de EFF was zeer leuk. Jammer dat ik de eilanders niet heb gezien.
Ik heb iig m'n handtekeningen van Robin Hobb en Neil Gaiman binnen
* nyphai is happy as a pig in shit
is geupdated.....
------------
* Lord Dreamer vindt Bar Irl echt wel een toffe gast .. leuke vriendin trouwens ook
quote:ik stuur deze week ook wel iets op
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dreamersweb.nl/character.htmis geupdated.....
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dreamersweb.nl/character.htmis geupdated.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |