abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:03:49 #126
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10003724
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:40 schreef Werik het volgende:
Kunnen we niet op de 1 of andere manier hier zo een soort topic openen, dat je dus het idee hebt dat je ook echt aan het D&D bent? Is wel lastig denk ik, maar ja. En het hoeft ook niet helemaal precies volgens de regels te gaan van mij. Dat krijg je toch bijna niet voor elkaar op een forum.

En Dagobert en Pluisje moeten het hier natuurlijk mee eens zijn.

lijkt me niet echt te doen....in de eerste plaats moet iedereen dan een character hebben, en toch zeker een minimum van de regels kennen....daarnaast zie ik nog allerlei andere problemen:

bijvoorbeeld de hoeveelheid posts die nodig zijn om 1 gevecht door te spelen als er meerdere mensen meespelen....als je dat wilt omzeilen krijg je gewoon verhaaltjes, en die hebben we al.....

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:05:41 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10003766
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:03 schreef Magneet het volgende:

[..]

graag gedaan, maak alleen dat gat ff dicht wil je

we moeten wel uitkijken dat we niet al te veel posten...dan is het voor JJ en Airraid ook minder leuk lijkt me...

(vandaar ook mijn voorstel om te splitsen en later weer bij elkaar te komen)

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_10003841
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

lijkt me niet echt te doen....in de eerste plaats moet iedereen dan een character hebben, en toch zeker een minimum van de regels kennen....daarnaast zie ik nog allerlei andere problemen:

bijvoorbeeld de hoeveelheid posts die nodig zijn om 1 gevecht door te spelen als er meerdere mensen meespelen....als je dat wilt omzeilen krijg je gewoon verhaaltjes, en die hebben we al.....

Dat iedereen een karakter moet hebben, is denk ik geen probleem. Voor de rest heb je wel gelijk. Was ook maar een voorstel/idee.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:08:48 #129
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10003849
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

we moeten wel uitkijken dat we niet al te veel posten...dan is het voor JJ en Airraid ook minder leuk lijkt me...

daarom, ff pauze nu tot zei er zijn, laat hun dat gatje maar dicht gooien
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:36:02 #130
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10004433
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:08 schreef Werik het volgende:

[..]

Dat iedereen een karakter moet hebben, is denk ik geen probleem. Voor de rest heb je wel gelijk. Was ook maar een voorstel/idee.

Leuk voorstel hoor .. maar ik denk dat eerst lekker veel verhalen etc,. en meer fantasy related gebouwen leuker zijn. en vergeet niet te integreren met de dorpskern.

dus als je een gebouw plaatst, haal je spullen bij de lokale middenstand. dat werkt altijd goed.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:18:32 #131
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10006713
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:29 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik zou kunnen voorstellen aan de overige leden van de party om je in mijn volgende quest mee te laten spelen. Als je dit wilt tenminste. (Flevoland naar Zaanstad is wel te doen denk) Het zal alleen nog wel even duren, want op het moment ben ik die quest nog druk aan het voorbereiden (zie deze link voor een kleine omschrijving van wat ik min of meer van plan ben DND Ervaringen dungeon Masters/spelers?) en zitten we in de huidige quest nog middenin 1 of andere demonische tempel. Meestal spelen we de hele middag en soms nog een deel van de avond.

Lijkt me hartstikke leuk! We msn'en of icq'en nog wel ff
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10007149
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:18 schreef nyphai het volgende:

[..]

Lijkt me hartstikke leuk! We msn'en of icq'en nog wel ff

Heb ik alle 2 niet Zal binnenkort er toch maar eens aan moeten geloven.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 25 april 2003 @ 14:48:54 #133
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10007399
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:38 schreef Werik het volgende:

[..]

Heb ik alle 2 niet Zal binnenkort er toch maar eens aan moeten geloven.

IRC of yahoo messenger dan?
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10007511
Neh, ook niet. Vroeger wel ICQ gebruikt, maar ik raakte altijd dat nummer kwijt. Maar zoals ik net al zei, ik zal het binnenkort wel weer eens gaan installeren, zet ik het ook meteen in mijn profiel.

Ik zal proberen het morgen te doen, anders wordt het maandag of dinsdag.

vrijdag 25 april 2003 @ 14:55:07 #135
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10007534
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:53 schreef Werik het volgende:
Neh, ook niet. Vroeger wel ICQ gebruikt, maar ik raakte altijd dat nummer kwijt. Maar zoals ik net al zei, ik zal het binnenkort wel weer eens gaan installeren, zet ik het ook meteen in mijn profiel.

Ik zal proberen het morgen te doen, anders wordt het maandag of dinsdag.

Mag me ook wel gewoon emailen hoor

Wordt beetje offtopic zo, sorry pluis

pi_10011365
Wij (ik en mijn vriendin) vragen ons eigenlijk af of er binnenkort niet nog zo een grote fair ergens is.

Enne nyphai. Op MSN is mijn bijnaam talon_drizzt. Heb je daar genoeg aan? Sneller dan verwacht he Ik had geen zin meer, dus vandaar.

pi_10011794
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ja dat is goed ik probeer vanavond nog een stukje neer te zetten maar moet ook weer weg vanavond
  vrijdag 25 april 2003 @ 21:53:53 #138
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10017088
Verzoek aan leng of het toegestaan is als irl poster af en toe ene boekje te komen lenen, tis heel erg fantasy en heel erg goed moet ik zeggen maar ik wil ook wel af en toe ene boekje lezen voor tijdens de wedstrijden van Fc Fok.
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:02:31 #139
53805 Leng
uw bibliothecaris
pi_10017308
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 21:53 schreef Magneet het volgende:
Verzoek aan jeng of het toegestaan is als irl poster af en toe ene boekje te komen lenen, tis heel erg fantasy en heel erg goed moet ik zeggen maar ik wil ook wel af en toe ene boekje lezen voor tijdens de wedstrijden van Fc Fok.
Meneer Magneet,

Ik voel me vereerd dat u als IRL poster mijn Magische Bibliotheek zoudt willen bezoeken. Echter... u gelieve in gedachte te houden dat het hier een magische bibliotheek betreft enkel en alleen gevuld met fantasy boeken. Gedraag u daarnaar en ik heet u van harte welkom. De voetbal zult u uiteraard buiten moeten laten. Voetbal en fantasy gaan nu eenmaal niet zo goed samen...

Lees en verrijk uw fantasie
  vrijdag 25 april 2003 @ 22:05:20 #140
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_10017383
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 22:02 schreef Leng het volgende:

[..]

Meneer Magneet,

Ik voel me vereerd dat u als IRL poster mijn Magische Bibliotheek zoudt willen bezoeken. Echter... u gelieve in gedachte te houden dat het hier een magische bibliotheek betreft enkel en alleen gevuld met fantasy boeken. Gedraag u daarnaar en ik heet u van harte welkom. De voetbal zult u uiteraard buiten moeten laten. Voetbal en fantasy gaan nu eenmaal niet zo goed samen...

dat snap ik daarom ook de vraag anders zou ik wel binnen zijn gestapt, dank je voor de info en als ik een keer wat magie nodig heb ergens kom ik het wel halen
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:02:34 #141
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10032646
Fantasy posts en updaten site gebeurt morgen, we zijn terug van de EFF

Die was zeer zeker leuk , jammer van de af en toe aanwezige buitjes regen maar het was de moeite waard. Maar nu ben ik moe

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zaterdag 26 april 2003 @ 20:57:54 #142
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10033580
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 20:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fantasy posts en updaten site gebeurt morgen, we zijn terug van de EFF

Die was zeer zeker leuk , jammer van de af en toe aanwezige buitjes regen maar het was de moeite waard. Maar nu ben ik moe

ook thuis is neergeploft. Jullie zijn net op tijd richting huiswaarts gegaan. Ik heb een doorweekte jas, tas en trui eraan overgehouden. Het was wel super om 3 hardstikke leuke eilandbewoners LD, Phoenix en Nyphai irl te ontmoeten. Ik ga nu filmpje kijken. Heb na het douchen mijn thema kleding aangedaan
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_10037201
Nat .. regen .. moe .. ziek ..

Maar de EFF was zeer leuk. Jammer dat ik de eilanders niet heb gezien.

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
  zondag 27 april 2003 @ 01:04:31 #144
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10038182
quote:
Op zondag 27 april 2003 00:07 schreef Arutha het volgende:
Nat .. regen .. moe .. ziek ..

Maar de EFF was zeer leuk. Jammer dat ik de eilanders niet heb gezien.

Sorry dat ik niet gebeld heb, we zien elkaar vast wel een ander keer ooit IRL.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_10041814
er komt straks weer een stukje van mij
  zondag 27 april 2003 @ 12:15:47 #146
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10042247
eff was \o/

Ik heb iig m'n handtekeningen van Robin Hobb en Neil Gaiman binnen

* nyphai is happy as a pig in shit

zondag 27 april 2003 @ 13:16:44 #147
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10043155
http://www.dreamersweb.nl/character.htm

is geupdated.....

------------

* Lord Dreamer vindt Bar Irl echt wel een toffe gast .. leuke vriendin trouwens ook

pi_10043205
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

is geupdated.....

ik stuur deze week ook wel iets op
pi_10043554
quote:
Op zondag 27 april 2003 13:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

is geupdated.....

pi_10046555