quote:Als jij thuis Feist hebt liggen dan is het een aarader.
Op donderdag 24 april 2003 14:57 schreef Magneet het volgende:[..]
is het leuk terug te gan zoeken wat voor een kistje het is of is het leuker dat juist niet te doen?
Feist, Krondor serie, boek twee.....
quote:ooow boek, d8 ff ergens in een topique
Op donderdag 24 april 2003 14:59 schreef Sitethief het volgende:[..]
Als jij thuis Feist hebt liggen dan is het een aarader.
Feist, Krondor serie, boek twee.....
quote:hmmm het verhaal moet natuurlijk niet afhangen van een boek
Op donderdag 24 april 2003 15:02 schreef Magneet het volgende:[..]
ooow boek, d8 ff ergens in een topique
Nee als je dat kistje opent zal er iets heel anders gebeuren
quote:dat weet ik maar inspiratie moet je ook ergens vandaan halen en ash zegt ook al dat het een ander kissie is
Op donderdag 24 april 2003 15:24 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
hmmm het verhaal moet natuurlijk niet afhangen van een boek
eigen fantasie is leuker
Ik denk om even terug te komen op bar zijn idee, dat je in eerste instantie moet beginnen met iets wat je eigenlijk in real life ook tegen kan komen. Een land met bergen, meren etc. Dan hou je het zeker voor beginnende posters nog redelijk simpel. Als je meteen met demonische planes enzo begint te gooien, kunnen er meteen wel eens een hele hoop mensen afvallen.
quote:het is idd deel 3 , ik had me verteld
Op donderdag 24 april 2003 15:56 schreef Werik het volgende:
He, heb ik iets gemist of is de naam van het Topic inene veranderd. (naar deel 3)Ik denk om even terug te komen op bar zijn idee, dat je in eerste instantie moet beginnen met iets wat je eigenlijk in real life ook tegen kan komen. Een land met bergen, meren etc. Dan hou je het zeker voor beginnende posters nog redelijk simpel. Als je meteen met demonische planes enzo begint te gooien, kunnen er meteen wel eens een hele hoop mensen afvallen.
hmm een natuurlijk landschap lijkt me idd een ideale begin positie
quote:schrijf jij het brute gevecht er maar achteraan JJ!
Op donderdag 24 april 2003 18:26 schreef Jan-jaap het volgende:
ik ga vanavond maar weer een stukje schrijven moet nu wel een iets langere stukje omdat er zoveel is gebeurd
ohja, en zorg er als het ff kan voor dat één van die gasten een zwaard bij zich heeft, want Abbadon vind het een beetje genant om met een pook te staan zwaaien
Nette beschrijving !!!
quote:
Op donderdag 24 april 2003 23:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Airraid, thx voor de karakter beschrijving. Ze komen vrijdag avond wel op de site. Heb er vandaag nog geen tijd voor gehad , ben net een uurtje thuis.Nette beschrijving !!!
als jij mijn naam verbeterd in jouw bijdrage a/h verhaal, verbeter ik jouw naam in mijn bijdrage
deal?
Abbalon.....grmbl
quote:okiedokie ik moet nog wel effe me mail doornemen. Trouwens ik kan pas laat bij de EFF komen, waarschijnlijk pas rond lunchtijd
Op vrijdag 25 april 2003 09:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
Bar , Ik stuur je straks effe een mailtjeof gooi anders je msn ff aan .
dan zetten we de puntjes op de ï voor de EFF
1. The Real Man - "Hot Diggity!! Gnoll outpost at twelve o'clock!! CHAAAAAAAARGE!!!"
2. The Real Roleplayer - "Don't start yet!! I need my two minutes to get properly into character."
3. The Loonie - "I sheathe my longsword and kiss the ogre on the lips."
4. The Munchkin - "Five arch-devils and two demigods? That's ALL?! I guess I'll only need to use six of my rings for this encounter."
5. The Coward - "Yikes! Three kobolds!! Retreat! Retreat!"
6. The Troublemaker - "Just before the Mayor gives his speech to the town, I cast 'command - vomit' on him."
7. The Novice - "I just rolled a 2 on my 'to hit' roll. Did I want high or low?"
8. The Tactician - "The archer will move silently into position behind the podium, carefully aiming at the sergeant. The mage will remain behind the door in preparation of a 'sleep' spell which will be centered at the table around which are the bulk of the guards. Meanwhile, the fighter and I . . ."
9. The Quiet Type - "I dunno . . . I lob off another arrow at the monster this round, I guess."
10. The Punster - "You know how many clerics it takes to fix a light bulb? One to cast 'cure light'."
11. The PC Infighter - "Since Ruth's been such a twit, I hit her in the face with my flail while she's casting her 'find familiar' spell."
12. Joe I-Got-the-Rules-Down-Pat - "No, if you look in the DMG, page 87, paragraph 5, you'll find this spell won't affect griffons."
13. The Whiner - "Three points?! I take THREE POINTS OF DAMAGE!?! Frank, what the hell kind of grudge do you have against me?"
14. The Bully - "Are you sure I don't make my saving throw? Are you ABSOLUTELY sure? Do you want to keep your nose the way it is, Lou?"
15. Mr. Greedy - "So it's not evil? And it's not attacking? So what! I WANT THAT XP!!!!"
16. The Cheater - "I roll an... 18! It hits!" [Quickly grabs dice.]
17. The Chastiser - "And you DIDN'T SEE THAT TRAP COMING? Hahahaha!! Just how long did you say you've been playing this game?"
18. The Kamikaze Guy - "I jump off our perch, taking careful aim to land dead center on the hobgoblin patrol. Just before I hit the ground, though, I set off the "fire trap' on all my nine flasks of oil."
19. The Good Roller - "Oh, looky here. An 03 on percentile dice. If that door was trapped, I just found something."
20. The Bad Roller - "Oh, damn it all!! *Another* critical fumble!!"
21. The Braggart - "The thought of you attacking me isn't even interesting. I could get off a 'sleep' spell and slit your unconscious throat before you even get your longsword out of its sheath."
22. The Reminiscer - "Say, y'know, this is like the time our party thief spent twenty minutes trying to lock-pick an unlocked door."
23. Goody Two-Shoes - "Wait a minute. Even if they are orcs, we just can't kill them when they're asleep and can't defend themselves."
24. The Overoptimistic Daydreamer - "After we get through this campaign, and have gained about nine, ten levels, I'm going to buy me the finest battle axe +3 money can buy."
25. Short-Attention-Span Man - "Hmmm? What? Are we attacking now?"
quote:ahhh dat is balen ..how come ??
Op vrijdag 25 april 2003 09:21 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
okiedokie ik moet nog wel effe me mail doornemen. Trouwens ik kan pas laat bij de EFF komen, waarschijnlijk pas rond lunchtijd
quote:Er moet nog het een en ander gedaan worden voordat we gaan. Niets ernstigs ofzo, maar dat houdt wel in dat we niet om 08u00 - 09u00 vertrekken maar pas rond 11u00. Wie weet lukt het toch nog om eerder te vertrekken maar dat is allemaal niet zeker.
Op vrijdag 25 april 2003 09:22 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
ahhh dat is balen ..how come ??
nog 1 nachtje, nog 1 nachtje en dan fijn naar de eff
quote:zekers .. gezellieeeeeeeeeee .. heb er zin in ....
Op vrijdag 25 april 2003 10:06 schreef nyphai het volgende:
* nyphai begrijpt geen klap van Bar's lijstjenog 1 nachtje, nog 1 nachtje en dan fijn naar de eff
quote:* werik Is dat helemaal met je eens
Op vrijdag 25 april 2003 10:06 schreef nyphai het volgende:
* nyphai begrijpt geen klap van Bar's lijstjenog 1 nachtje, nog 1 nachtje en dan fijn naar de eff
quote:uhm, welk gedeelte?
Op vrijdag 25 april 2003 10:18 schreef Werik het volgende:[..]
* werik Is dat helemaal met je eens
Uitleg svp
van bar dan he!
quote:De types aldaar in het lijstje zijn voorbeelden van soort spelers van role playing gamers. Telkens een beschrijving hoe ze handelen in situaties. Dus voor de dungeons and Dragons spelers bv is dit een herkenbaar iets. Ik dacht leuk om even te vermelden, maar voor de niet fantasy gamers kan dit als vaag en onbekend overkomen idd. sorry
Op vrijdag 25 april 2003 10:22 schreef Werik het volgende:
Het lijstje daarom had ik hem ook in het rood staanUitleg svp
![]()
![]()
van bar dan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |