abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9978674
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:43 schreef Werik het volgende:
Dan zou je dus moeten beginnen met een omgeving te beschrijven, waar vele mensen zich in weten te vinden en hun karakters erin kunnen schrijven.

Of worden het allemaal apparte korte verhalen?

Moet je aan Bar vragen .. volgens mij heeft die wat leuks in z'n hoofd zitten en hopelijk kan hij het beschrijven.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 24 april 2003 @ 10:45:42 #52
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9978676
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:34 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Moet het wel goed uitgewerkt zijn .. anders wordt het snel minder maar ik ga van het positieve uit !

That's the spirit! Always look on the bright side of life

Btw, hoe laat doen we afspreken bij EFF ?

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_9978771
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:45 schreef nyphai het volgende:

[..]

That's the spirit! Always look on the bright side of life

Btw, hoe laat doen we afspreken bij EFF ?

Moet het ff aan phoentje vragen, maar wel vroeg hoop ik .. weet iemand het weerbericht ??
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 24 april 2003 @ 10:58:39 #54
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9978899
Wat ik dus in feite bedoel is:
Het starten van een topic waar men maar maximaal 1x in de week een post kan plaatsen. Post actie geeft een post reactie, kortom samen schrijven. De reden van max 1x per week is om luitjes die gewoonweg te weinig tijd hebben om regelmattig in te loggen, toch aan een verhaal mee te laten doen met hun eigen inbreng. Er zijn genoeg andere topics war je zovaak kunt posten als je wilt, maar deze is speciaal voor de personen die dus niet zo vaak kunnen internetten of inloggen op fok. Het is maar een idee. De locatie van de topic kan later bepaald worden, maar het moet in ieder geval niet een locatie worden als een eiland binnen het eiland. Dat zeker niet. Het verhaal kan zich afspelen in bv een dorpje, een vervallen toren, een demonische plane, van alles is mogelijk. input people!
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_9978968
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:58 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Wat ik dus in feite bedoel is:. input people!
klink goed Een langzaam lopend verhaal binnen één topic lijkt me leuk ja..
  donderdag 24 april 2003 @ 11:10:13 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9979132
Klinkt als een goed plan...kan me voorstellen dat het frustrerend is voor mensen die niet zo vaak posten mee te doen aan een verhaal dat in een week enorm veranderen kan...zo'n 'traag' topic zou daar een uitkomst voor zijn....

(zo, mijn stukje weer geschreven! ready for some action!)

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 24 april 2003 @ 11:10:45 #57
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9979143
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Moet het ff aan phoentje vragen, maar wel vroeg hoop ik .. weet iemand het weerbericht ??

hey het is een fantasy fair, we toveren gewoonweg mooi weer
* Bar_the_Grey doet een stupide uitziende oudindiaans vreugdedansje en het begint spontaan te regenen
Ik vertrek tussen 08u00 en 09u00 vanuit den bosch dus als de file meezit....
Of zal ik toch op de bezemsteel gaan.

ps. bij de ingang afspreken is leuk maar als er mensen later komen? uren bij de ingang staan lijkt me niet handig. Dus we spreken vroeg af of......
Waarom niet bv een tastbare plek bv. bij de ehbo post(die zal er toch wel zijn?) of een van de passende plekken:
zie boekje:
04 Heksenkring
05 Kapel
06 Fantasymarkt
09 Veldslag(waar LD zeker te vinden zal zijn)
14 Lugh nederzetting
15 Kunstplein
16 muziek en danstent
20 Verhallenverteller

Tip: Achter het kasteel zijn nummers 14 en 15 gevestigd. Op het plattegrondje staat daar een I bij als teken van informatiepunt. Daar kunnen we bv ons melden en vragen naar het fokeiland groepje? Het is dan kwestie om daar informatie achter te laten waar de groep zich heeft neergestreken?

Of ben ik nu te vaag en is dit niet realiseerbaar?
Want dan is het kwestie van gewoon op tijd bij de ingang opduiken(er zijn er 2(1=ingang met kassa,2=ingang voor voorverkoop zonder kassa)

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  donderdag 24 april 2003 @ 11:18:21 #58
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9979281
wat dacht je van 06'en uitwisselen?? Als je dan arriveert gewoon ff bellen

Ik ben niet zo voorstander van afspreken bij de ehbo of iets dergelijks want ik verdwaal altijd

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_9979455
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:18 schreef nyphai het volgende:
wat dacht je van 06'en uitwisselen?? Als je dan arriveert gewoon ff bellen

Ik ben niet zo voorstander van afspreken bij de ehbo of iets dergelijks want ik verdwaal altijd

Sommige mensen gebruiken geen mobiel ik wel (moet wel ) .. gooi die vanavond wel ff via de chat naar je toe

maar afspreken op een punt lijkt me sowieso ook wel handig.

pi_9979759
.. 10:30 zit ik bij de lezing van Hobb. Dat is gewoon zoiets waar je bij moet zijn. Misschien na afloop daarvan dat ik me even los kan maken van de groep waarmee ik daar ben, om op zoek te gaan naar de maffe eilanders
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 24 april 2003 @ 11:47:09 #61
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9979865
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Sommige mensen gebruiken geen mobiel ik wel (moet wel ) .. gooi die vanavond wel ff via de chat naar je toe

maar afspreken op een punt lijkt me sowieso ook wel handig.

LoL bereid je dan maar voor op een verdwaald nymfje

Vriendin van me gaat kaartje en boekje halen dus die heb ik morgen \o/

pi_9979915
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:47 schreef nyphai het volgende:

[..]

LoL bereid je dan maar voor op een verdwaald nymfje

Vriendin van me gaat kaartje en boekje halen dus die heb ik morgen \o/

Ik moet dus een kaartje bij de kassa helen . enne verdwalen doe je niet want we leiden je wel via de phone naar het ontmoetings punt
pi_9981565
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
.. 10:30 zit ik bij de lezing van Hobb. Dat is gewoon zoiets waar je bij moet zijn. Misschien na afloop daarvan dat ik me even los kan maken van de groep waarmee ik daar ben, om op zoek te gaan naar de maffe eilanders
Lijkt me leuk !!!!
  donderdag 24 april 2003 @ 13:24:59 #64
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9981890
quote:
Op donderdag 24 april 2003 11:49 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik moet dus een kaartje bij de kassa helen . enne verdwalen doe je niet want we leiden je wel via de phone naar het ontmoetings punt

de questor heeft geen mobieltje(en dat voor iemand die bij een maker van dit product jaren werkzaam was) maar de dame die ik vergezel wel, dus ld mail je foonnummer effe. dan bellen we zodra we voet binnen de poorten zetten.
  donderdag 24 april 2003 @ 13:25:56 #65
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9981908
quote:
Hum ik denk dat ik dar ook zal zitten nog andere aanraders asschen?
pi_9982035
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:25 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Hum ik denk dat ik dar ook zal zitten nog andere aanraders asschen?

De stukken die opgevoerd worden door HEI lijken me erg leuk.

programma

donderdag 24 april 2003 @ 13:31:39 #67
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9982036
quote:
Hrm staat allemaal in het boekje ofzow wanneer wie een lezing geeft en gaat signeren???

* nyphai wilt graag Hobb's en Gaiman's handtekening!

pi_9982140
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

De stukken die opgevoerd worden door HEI lijken me erg leuk.

programma

* Gaat het boekje erg goed lezen .. wil niets missen eigenlijk
pi_9982161
Hobb:
quote:
14, Lugh-nederzetting: 10.30-11.00u lezing, 11.00-11.30u signeren, 14.00-14.30u lezing, 14.30-15.00u signeren.
Gaiman
quote:
14, Lugh-nederzetting, Dromen & Demonen-tent: 12.30-13.00u lezing, 13.00-13.30u signeren, 15.30-16.00u lezing, 16.00-16.30u signeren.
  donderdag 24 april 2003 @ 13:53:56 #70
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9982560
Dank assie!

* nyphai pakt haar boeken vast in

pi_9982573
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:53 schreef nyphai het volgende:
Dank assie!

* nyphai pakt haar boeken vast in

* Lord Dreamer print ff het boekje uit
pi_9982629
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:54 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

* Lord Dreamer print ff het boekje uit

26 pagina's
pi_9982707
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:56 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

26 pagina's

remember waar ik nu zit Ik verheug me er echt op damn echt wel
  donderdag 24 april 2003 @ 14:55:47 #74
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_9984063
quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:39 schreef Arutha het volgende:
Succes met het kistje. Al zou ik oppassen voor de inhoud.
Ik heb de vergissing ooit gemaakt. En zal doorvoor eeuwig boeten. Wees slim en laat het met rust, of weer avontuurlijk, en ga de uitdaging aan.
Ach, dat huisje kan igg niet meer afbranden

toevallig weet ik welk kistje je bedoelt

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 24 april 2003 @ 14:57:19 #75
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9984097
quote:
Op donderdag 24 april 2003 14:55 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ach, dat huisje kan igg niet meer afbranden

toevallig weet ik welk kistje je bedoelt

is het leuk terug te gan zoeken wat voor een kistje het is of is het leuker dat juist niet te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')