abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9966104
hier komt mijn post hij is niet zo als ik wou maar ik heb geen tijd meer
  woensdag 23 april 2003 @ 18:42:12 #27
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9966210
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:37 schreef Jan-jaap het volgende:
hier komt mijn post hij is niet zo als ik wou maar ik heb geen tijd meer
Helemaal niets mis mee hoor ....

Lurky -> mooie post trouwens in het discussie topic , ik had dit topic al duidelijker gemaakt zoals je kan zien

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 23 april 2003 @ 18:53:24 #28
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9966475
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:24 schreef Dala het volgende:
Zeg waar blijft die beloofde post van de Questor?
Uw wil geschiede
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:28 schreef Arutha het volgende:
Asschen blijft ook al zo stil. Maar gaat die questor van jou nu verkleed naar de EFF?
Het gaat in ieder geval mee in de kofferbak. Maar ik weet niet zeker of ik het aandoe, het heeft een sexy invloed op vrouwen
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  woensdag 23 april 2003 @ 19:14:07 #29
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9967025
Zow luitjes wel liefst 2 fantasy posts van mij voor vandaag. Nu naar mijn ouders om daar te eten, te badderen en voetbal te kijken(met bier). Tja it could be worse.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  woensdag 23 april 2003 @ 20:30:40 #30
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9968872
quote:
Op woensdag 23 april 2003 19:14 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Zow luitjes wel liefst 2 fantasy posts van mij voor vandaag. Nu naar mijn ouders om daar te eten, te badderen en voetbal te kijken(met bier). Tja it could be worse.
wrong topic m'n beste

Wel mooie posts hoor ,erg mooi gedaan, kan ik er weer één in de kerkers maken , maar zo eerst ff wat toevoegen aan de character pagina

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_9968916
Misschien stuur ik alsnog alleen het verleden van mijn personage door. Dat zal niet zo'n probleem geven.
Omdat het een verhaal opzich is. Dan weet ook iedereen de drijfveer van Asschen om goed te doen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 23 april 2003 @ 21:39:48 #32
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9970527
http://www.dreamersweb.nl/character.htm

Voor de liefhebbers, De eerste personen staan er al op

woensdag 23 april 2003 @ 21:43:44 #33
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9970621
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://www.dreamersweb.nl/character.htm

Voor de liefhebbers, De eerste personen staan er al op

Het is werkelijkwaar prachtig.
*traantje wegpinkt*
Prachtig...
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 23 april 2003 @ 22:04:21 #34
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9971021
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:43 schreef portier het volgende:

[..]

Het is werkelijkwaar prachtig.
*traantje wegpinkt*
Prachtig...

dramaqueen

Maar hij's wel heel mooi

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  woensdag 23 april 2003 @ 22:12:45 #35
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9971284
dank u zonder de hand met de deegroller (Faat je wordt bedankt) van Phoenje zou het niet zo mooi zijn geworden

Dago -> ook nog bedankt voor de aanwijzingen

pi_9974330
Ziet er leuk uit Lord Dreamer. Mijn complimenten. Ik hoop mijn stukje ergens in de loop van volgende week te kunnen opsturen.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_9975388
Succes met het kistje. Al zou ik oppassen voor de inhoud.
Ik heb de vergissing ooit gemaakt. En zal doorvoor eeuwig boeten. Wees slim en laat het met rust, of weer avontuurlijk, en ga de uitdaging aan.
Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
  donderdag 24 april 2003 @ 00:41:30 #38
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9975419

ook de Questor zal niet ontbreken in het character rijtje, een deel van het sluimerende mysterie over het verleden van de Questor zal op deze manier worden onthuld. Deze onthulling is uniek en zal niet in de diverse landelijke en eilandrijke roddelbladen verschijnen, alleen op dreamersweb zal deze info komen staan
  donderdag 24 april 2003 @ 08:32:22 #39
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9976798
zow even wat gevaar van en kistje ontweken voor nu en laat die rare ridders maar komen
pi_9977076
Leuk hak en slachtpartij in de kerkers weer
  donderdag 24 april 2003 @ 09:22:42 #41
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9977313
Luitjes er wordt weer volop fantasy posts neergezet, echter een ding heeft me aan het denken gezet. Meestal komen de beste ideeen op de plee , maar ditmaal zat ik terug te denken aan wat oudere fantasy veteranen die de laatste tijd niet veel meer van zich hebben laten horen of gaande weg het verhaal zijn afgehaakt.

mij lijkt het een goed idee om een centrale topic te starten waar je zo 1x in de week een post neerzet en niet zoals ik bv vaak doe van topic naar topic hopt. Ik denk dat via zo een centrale topic vooral luitjes die tijdgebrek hebben, toch mee kunnen doen aan een lopende fantasy verhaaltopic.

Wat is jullie mening?

pi_9977385
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:22 schreef Bar_the_Grey het volgende:
[...]
Leuk idee, maar hoe wilde je dat aanpakken ?? een langzaam fantasy verhaal , maar op welke manier ?
  donderdag 24 april 2003 @ 09:34:15 #43
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_9977506
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:26 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Leuk idee, maar hoe wilde je dat aanpakken ?? een langzaam fantasy verhaal , maar op welke manier ?

Door in de titel de bedoeling te vermelden. Bv
Titel(1xpostperweekmax)
pi_9977583
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:34 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

Door in de titel de bedoeling te vermelden. Bv
Titel(1xpostperweekmax)

hmmmm .. hmmmmmm.. klikt leuk . dan kan je wel lange postst verwachten..

maar overleg wel ff met Pluisje en Dago zou ik zeggen.

pi_9978050
Kan iedereen daarin gewoon zijn eigen verhaallijn volgen ofzo of ben je verplicht om te reageren op de verhaallijn van een andere user?

Hoe heb je het in gedachten? Het idee vind ik top

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_9978088
pffff ik moet weer ff in de mood komen om veel te gaan posten.

Heb het gevoel de laatste tijd niet meer zo

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 24 april 2003 @ 10:09:52 #47
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9978114
quote:
Op donderdag 24 april 2003 09:22 schreef Bar_the_Grey het volgende:
mij lijkt het een goed idee om een centrale topic te starten waar je zo 1x in de week een post neerzet en niet zoals ik bv vaak doe van topic naar topic hopt. Ik denk dat via zo een centrale topic vooral luitjes die tijdgebrek hebben, toch mee kunnen doen aan een lopende fantasy verhaaltopic.

Wat is jullie mening?

the more the merrier
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_9978173
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:08 schreef Atrimar het volgende:
pffff ik moet weer ff in de mood komen om veel te gaan posten.

Heb het gevoel de laatste tijd niet meer zo

Komt wel goed man .. don't worrie .. Je mood komt terug !
pi_9978497
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:09 schreef nyphai het volgende:

[..]

the more the merrier

Moet het wel goed uitgewerkt zijn .. anders wordt het snel minder maar ik ga van het positieve uit !
pi_9978633
Dan zou je dus moeten beginnen met een omgeving te beschrijven, waar vele mensen zich in weten te vinden en hun karakters erin kunnen schrijven.

Of worden het allemaal apparte korte verhalen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')