abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2003 @ 15:45:54 #226
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10094661
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:19 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ja en u heeft ook visite

En doe mij ook es toevoegen op msn

weer terug is, ik wil wel maar ik weet je emailadres niet, voeg anders mij maar toe bee_bar@hotmail.com
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 29 april 2003 @ 16:00:30 #227
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10095078
Spannende weken zullen er weer aankomen
Ik voel een opleving van de fantasy

Hoezeeej

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 29 april 2003 @ 16:04:03 #228
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10095156
Bar krijgt een gevoel dat hij mot met zijn vriendin gat krijgen als hij ziet wat hij allemaal nog moet doen op het eiland kwa posts. en zaterdag is het D&D
ow om slowchat tegen te gaan: ik heb van het weekende de dvd met de titel Dwergen in mijn handen gehad speelduur 240 minuten iemand deze gezien aanrader of bagger?
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 29 april 2003 @ 16:10:08 #229
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10095331
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:04 schreef Bar_the_Grey het volgende:

Dan moet je haar maar goed verwennen, hopelijk vergeef ze je dan al dat fantasy spul..... geen ideee. ik kan geen dvd's bekijken
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 29 april 2003 @ 16:20:10 #230
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10095611
quote:
ik heb van het weekende de dvd met de titel Dwergen in mijn handen gehad speelduur 240 minuten iemand deze gezien aanrader of bagger?
Ik heb hem thuis liggen die dvd, maar het is nogal lang dus maar 1 aflevering gekeken... Was een mini-serie.
Geen hoogstaand kunstwerk van wat ik tot nog toe heb gezien, maar wel aardig
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10096747
quote:
Bar krijgt een gevoel dat hij mot met zijn vriendin gat krijgen als hij ziet wat hij allemaal nog moet doen op het eiland kwa posts. en zaterdag is het D&D
ow om slowchat tegen te gaan: ik heb van het weekende de dvd met de titel Dwergen in mijn handen gehad speelduur 240 minuten iemand deze gezien aanrader of bagger?
Is op zich wel een leuk bedachte film. Het gaat eigenlijk om de liefde tussen een dwerg en een elfenprinses. Hij is zeker aan te raden. Zeker voor de prijs van 9 euro was het geloof ik he?

Nog een paar aanraders die redelijk geprijsd zijn:

The 10th kingdom
De reis van de eenhoorn

Niet echt fantasy, maar nog wel op mijn verlanglijstje: Dinotopia.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 29 april 2003 @ 17:01:51 #232
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10096829
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 16:58 schreef Werik het volgende:

[..]

The 10th kingdom
De reis van de eenhoorn

Niet echt fantasy, maar nog wel op mijn verlanglijstje: Dinotopia.

Die 10th kingdom twijfelde ik best over, ga die dan toch maar aanschaffen...
Trouwens voor een Ok prijs ligt Labyrinth bij Fame (in a'dam) op dvd te koop en Dark Crystal was geloof ik ook niet zo duur meer bij de Free Record Shop
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10097028
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:01 schreef nyphai het volgende:

[..]

Trouwens voor een Ok prijs ligt Labyrinth bij Fame (in a'dam) op dvd te koop en Dark Crystal was geloof ik ook niet zo duur meer bij de Free Record Shop

Kijk dan wel uit waar je hem aanschaft, want bij de free record is hij een stuk duurder dan bijvoorbeeld de Blokker. Kwam ik ook na een paar uur achter. Maar ja te lui om hem te ruilen.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 29 april 2003 @ 17:41:53 #234
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10097549
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 17:01 schreef nyphai het volgende:

[..]

Bar kocht de Dark Crystal toen hij nog rijk was voor de prijs van f 70,-
Labyrinth is hoe duur?
de reis van de eenhoorn is dat die movie met die huppelepup bridges die zo stoer als zeeroverfiguur achte rop de kaft staat? mijn vriendin heeft die al bij de videotheek me de movie een paar keer in de handen gedrukt maar ergens iets staat hij me toch aan.
10th kingdom is toch van ome lars van trier?
pi_10097955
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:12 schreef AirRaid het volgende:
ik zal proberen vanaaf weer iets te posten, ben de rest van de dag namelijk weg
okee is goed dan post ik er meteen achteraan
pi_10098882
De omschrijving van the 10th kingdom:

Aan de rand van de menselijke wereld ligt een portal welke leidt naar de negen koninkrijken. Een fantastisch land waar sprookjes opnieuw uitgevonden worden... en niet altijd ophouden met een-en-ze-leefden-nog-lang-en-gelukkig-einde.

Een boosaardige koningin heeft Pris Wendell verdoemd tot het leven als een hond. Zijn doel om de troon te heroveren brengt hem bij de portal van het tiende-koninkrijk. Central Park, New york city. Met de hulp van de mooie Virginia en Tony vecht hij zich een weg door de slechte parallelle wereld vol trollen. Goblins en andere sprookjesfiguren.

het prachtige verhaal, de schitterende special effects en de sterke cast maken deze film tot een fantastiche en onvergetelijke filmervaring voor jong en oud

1 van de acteurs is in ieder geval Ed O'Neill (married with children)
Ook Rutger Hauer speelt erin.

Het hele verhaal is gebaseerd op de sprookjes die algemeen bekend zijn. Doornroosje, sneeuwwitje, de gemene heks etc. Maar ik vind het persoonlijk in en heel mooi jasje gestoken en een leuk verhaal. (Soms ietwat voorspelbaar, maar ja dat is de pietlut in mij)

Zo leggen ze een magische spiegel onder een stapel hooi in een boerenkar en jawel hoor bij terugkomst de kar natuurlijk weg.

De reis van de eenhoorn gaat idd over een zeereis. hierin spelen o.a. een elf en dwerg een hoofdrol. Het leuke hiervan is, is dat de dwerg groter en elastischer is dan de elf.

pi_10099709
the 10th kingdom heb ik toevallig hier thuis liggen wel een aardige film
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:51:41 #238
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10103389
ik probeerde gisteravond twee dingen die echt niet samengaan te combineren

eten en Heer der Wolven lezen

ik ga de afwas maschien ff in ruimen

brb

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_10103541
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:51 schreef Sitethief het volgende:
ik probeerde gisteravond twee dingen die echt niet samengaan te combineren

eten en Heer der Wolven lezen

ik ga de afwas maschien ff in ruimen

brb

hoezo gaat dat niet samen
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:02:58 #240
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10103652
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:57 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

hoezo gaat dat niet samen

Heb je het boek wel eens gelezen ?
pi_10103890
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:02 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Heb je het boek wel eens gelezen ?

ja daarom ook smile

leuk boek maar niet onder het eten

dinsdag 29 april 2003 @ 23:23:22 #242
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10104141
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:13 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

ja daarom ook smile

leuk boek maar niet onder het eten

Idd.... krijg er altijd zo'n raar gevoel van in mijn mond.......

Aan de ander kant wordt ik nooit echt bang van zulke verhalen, terwijl andere verhalen me juist wel bang kunnen maken.

dinsdag 29 april 2003 @ 23:24:34 #243
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10104164
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:23 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Idd.... krijg er altijd zo'n raar gevoel van in mijn mond.......

Aan de ander kant wordt ik nooit echt bang van zulke verhalen, terwijl andere verhalen me juist wel bang kunnen maken.

zoals?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 29 april 2003 @ 23:25:07 #244
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10104174
Ik heb trouwens net een mooi 'Fantasy' cd-tje samengesteld (daar bedoel ik muziek waar ik goed op kan schrijven mee) bestaand uit Tool, Era, WT, Nightwish.

Wat voor muziek haalt uit jullie het beste naar boven ?

dinsdag 29 april 2003 @ 23:27:04 #245
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10104231
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zoals?

Raar maaar waar maar asl ik op de kaft een schedel zie dan kan ik daar niet normaal naar kijken, toch kan ik Heer Der Wolven rustig lezen zonder bang te worden (je krijgt er wel een slechte eetlust van, maar goed dat kan je ook wel gebruiken als je aan het afvallen bent )
  woensdag 30 april 2003 @ 09:12:11 #246
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10108096
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 23:25 schreef Sitethief het volgende:
Radiohead - Ok Computer
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 30 april 2003 @ 10:17:03 #247
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10108373
quote:
Ik heb trouwens net een mooi 'Fantasy' cd-tje samengesteld (daar bedoel ik muziek waar ik goed op kan schrijven mee) bestaand uit Tool, Era, WT, Nightwish.

ik luister graag naar jimi en black sabbath dat zijn mijn favo's maar meestal als ik aan het voorbereiden ben voor een D&D speelavond of ik verwacht de spelers binnen het half uur dan vind ik het heerlijk om de middle earth cd(soundtrack LOTR) of een zelfsamengestelde celtic cd op te zetten. Over celtic gesproken ik ben aan het downloaden gegaan maar weten jullie nog tips van artiesten ik kan er geen genoeg van krijgen
  woensdag 30 april 2003 @ 10:28:25 #248
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10108464
quote:
Voor inspiratie gooi ik enya - fairytale, greame revell - bells books and candles, loreen mckennit - all souls night en mummers dance op repeat

misschien leuke tips voor je bar

pi_10108874
Ik heb liedjes van de Hobbit op CD. Is wel grappig om af en toe te luisteren. Verder hebben we wel een aantal celtic CD's liggen, maar daar luistert mijn vriendin meer naar. Alleen tijdens D&D willen we er nog wel eens 1 opzetten.
pi_10109666
En wat vonden jullie van mijn stukje? Ik zal even kijken of ik vandaag of morgen een vervolg kan schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')