quote:Mij kunnen al die kakkerlakken die zout in de wonden niet schelen omdat hun club de prestaties van AJAX nooit zullen evenaren.
Op vrijdag 25 april 2003 15:35 schreef Henk-E het volgende:
Speed , het is weer alles over 1 kan scheren he !Jullie strooide ook weleens zout in de wonden !
Een paar voorbeelden voor als je het vergeten was :
Beker vorig jaar
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat Ajax er wel uitkomt met Zlatan hoor. Leo speelt gewoon weer even zijn rol, net als toen met Pienaar. Overigens is Leo een belangrijk figuur in de successen van Ajax. Hij zit daar goed op zijn plaats.
Verder heeft ons aller Andy gesteld dat hij helemaal niet zo geïnteresseerd is in een transfer naar Inter.
quote:Weet iemand welke clubs er dit jaar komen naar het Amsterdam Tournament?
25/4/2003 - Schema voorbereidingen komend seizoen bekendBRON: WWW.AJAX.NL
Evenals vorig jaar zal de oefencampagne van Ajax ter voorbereiding op het seizoen 2003/2004 naar De Lutte en het Verenigd Koninkrijk leiden. Op 23 juli speelt de selectie een oefenwedstrijd tegen Nottingham Forest FC, twee dagen later zal tegen Derby County FC aangetreden worden. De traditionele opening van het seizoen, het Amsterdam Tournament, zal op 1 en 3 augustus plaatsvinden. Op 6 augustus volgt dan de jaarlijkse Open Dag op het terrein van Ajax jeugdopleiding De Toekomst.
Het volledige oefenschema luidt als volgt:
12-07, 14.30 uur: Blauw Wit - Ajax, Amsterdam
14-07, 19.30 uur: VV De Lutte - Ajax, De Lutte
15-07, 19.30 uur: Achilles 12 - Ajax, Hengelo
17-07, 19.30 uur: Koninklijke UD - Ajax, Deventer
19-07, 14.30 uur: DVS 33 - Ajax, Ermelo23-07, 19.45 uur: Nottingham Forest FC - Ajax, Nottingham (ENG)
25-07, 19.30 uur: Derby County FC - Ajax, Derby (ENG)01-08: Amsterdam Tournament, Amsterdam ArenA
03-08: Amsterdam Tournament, Amsterdam ArenA
06-08: Open Dag, De Toekomst
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 16:35 schreef erikh het volgende:[..]
en waar zie jij een quote van speed daartussen staan?
quote:Ik meen Galatasaray en dan een Engelse en Italiaanse ploeg, maar ik kan je het niet met zekerheid zeggen.
Op vrijdag 25 april 2003 16:42 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Weet iemand welke clubs er dit jaar komen naar het Amsterdam Tournament?
En Speed leer nu eens te begrijpen dat ik ajax nooit zal respecteren, simpelweg omdat ik de club en het merendeel van de supporters verafschuw.
quote:dat is geheel wederzijds,kak
Op vrijdag 25 april 2003 16:55 schreef Cart_man het volgende:
Niet gekapt dus? Dat is duidelijk, voortaan gaan jullie bij mij door het leven als knkrjoden.En Speed leer nu eens te begrijpen dat ik ajax nooit zal respecteren, simpelweg omdat ik de club en het merendeel van de supporters verafschuw.
quote:Volgens mij is de Engelse ploeg Liverpool
Op vrijdag 25 april 2003 16:50 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik meen Galatasaray en dan een Engelse en Italiaanse ploeg, maar ik kan je het niet met zekerheid zeggen.
quote:Dacht het ook ja, maar ik weet het niet zeker.
Op vrijdag 25 april 2003 17:19 schreef aldostuta het volgende:[..]
Volgens mij is de Engelse ploeg Liverpool
Ik meen vaak in de feyenoord topics te hebben gelezen dat er een apart topic voor Ajacieden is (al dan niet zo verwoord), dus bij deze
Al die Feyenoorders denken hier dat ze nog wel even de 2de plek gaan pakken, ik zou daar niet zo zeker van zijn, ze moeten nog naar Utrecht en tegen PSV en dat zijn nou niet bepaald makkelijke tegenstanders.
Zolang Ajax nog steeds een punt voorstaat en de Feyenoorders roepen dat ze wel 2de worden mogen ze zichzelf arrogant noemen
quote:Kan hem niet vinden, dus val ik jullie maar lastig
Op vrijdag 25 april 2003 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezellig hier...Ik meen vaak in de feyenoord topics te hebben gelezen dat er een apart topic voor Ajacieden is (al dan niet zo verwoord), dus bij deze
quote:Staat ie zo laag dan?
Op vrijdag 25 april 2003 17:46 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kan hem niet vinden, dus val ik jullie maar lastig
En Liverpool kan niet naar het A'dam Tournament komen, die waren vorig jaar of zo al geweest.
Galatasaray kan nog leuk worden
quote:zondag az uit altijd lastig
Op vrijdag 25 april 2003 17:44 schreef GerardVanAs het volgende:
HahahaAl die Feyenoorders denken hier dat ze nog wel even de 2de plek gaan pakken, ik zou daar niet zo zeker van zijn, ze moeten nog naar Utrecht en tegen PSV en dat zijn nou niet bepaald makkelijke tegenstanders.
Zolang Ajax nog steeds een punt voorstaat en de Feyenoorders roepen dat ze wel 2de worden mogen ze zichzelf arrogant noemen
quote:Nou niet zo ongeduldig. Als je denkt dat met 1 post mensen veranderen in hun postings ben je wat naïef
Op vrijdag 25 april 2003 16:55 schreef Cart_man het volgende:
Niet gekapt dus? Dat is duidelijk, voortaan gaan jullie bij mij door het leven als knkrjoden.
Verbeter de wereld begin bij je zelf
quote:Ik was al begonnen met verbeteren, maar hunnie houden niet op
Op vrijdag 25 april 2003 18:21 schreef Doc het volgende:[..]
Nou niet zo ongeduldig. Als je denkt dat met 1 post mensen veranderen in hun postings ben je wat naïef
Verbeter de wereld begin bij je zelf
quote:We dachten ook dat NAC uit zo lastig ging worden, AZ gaat Ajax gewoon winnen, ondanks dat ik ook fan van AZ ben.
Op vrijdag 25 april 2003 18:14 schreef CAZZO het volgende:[..]
zondag az uit altijd lastig
wat gaat dat worden van as?
quote:Ben je nu voor AZ of voor ajax, deze wedstrijd?
Op vrijdag 25 april 2003 18:37 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
We dachten ook dat NAC uit zo lastig ging worden, AZ gaat Ajax gewoon winnen, ondanks dat ik ook fan van AZ ben.
quote:Ajax natuurlijk, belangen zijn veel groter. Voor AZ is UEFA cup toch al bijna onmogelijk.
Op vrijdag 25 april 2003 18:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ben je nu voor AZ of voor ajax, deze wedstrijd?
quote:Was maar voor het zingen het veld uit gegaan...
Op vrijdag 25 april 2003 19:18 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Je bent een raar ventje...
Op vrijdag 25 april 2003 19:08 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ajax natuurlijk, belangen zijn veel groter. Voor AZ is UEFA cup toch al bijna onmogelijk.
Je was oorspronkelijk toch al voor AZ? Dan hoor je toch gewoon je eigen ploeg te steunen en dan ga je toch niet naar de belangen van een ploeg kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |