abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:36:15 #176
33294 Qlimax
- original -
pi_10004437
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Om een negatieve reactie uit te lokken. En laat DAT nou net trollen zijn. En dat wordt niet gewaardeerd. Net zoals post die volledig bestaat uit "F'noord is een kutclub" in het F'noord topic OOK een troll is en OOK verwijderd wordt.
[..]

Tuurlijk begrijp ik het wel, maar jij begrijpt ook hopelijk dat als er alleen maar getrolled wordt in deze topics het tamelijk zinloos is. Dan wordt de 99% van de topics in VBL alleen maar ":r Ajax" en ":r F'noord". En dat is NIET wat we willen in VBL. Als je dat niet begrijpt snap ik niet waarom je hier post.
[..]

Je mag best een kritische discussie voeren hier, maar een post als "Ajax zuigt" of "Ajax wint helemaal niets" is niet bepaald een aanzet tot een discussie...

owke ... point is clear.... laten we er maar mee nokken....
biertje....????
- 010 -
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 12:38:27 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10004487
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:33 schreef Qlimax het volgende:
"Je zou 'm kunnen stellen en dan zou ik antwoorden dat ik een pleuris hekel heb aan F'noord maar wel enig respect op kan brengen voor sommige van de F'noord fans."

deze post die je net plaatst in FEYENOORD forum zegt denk ik alles en dus genoeg....

weten we wat we aan je hebben..... jij mag wel en wij niet....want jij bent een FOK slaaf... nee laat maar ....

alles is duidelijk....

Als je opgelet hebt weet je dat ik OOK uit het F'noord topic trolls weg haal. Je mag in dit topic rustig zeggen dat je een bloedhekel aan Ajax hebt en de reden waarom en zo voorts. Dat gaat verder dan "Ajax wint helemaal niets"...

Ik zou zeggen: geef maar aan waarom je zo'n hekel aan Ajax hebt.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 12:39:11 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10004500
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:36 schreef Qlimax het volgende:

[..]

owke ... point is clear.... laten we er maar mee nokken....
biertje....????

Okidoki
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:50:05 #179
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10004700
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:38 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: geef maar aan waarom je zo'n hekel aan Ajax hebt.

Waarom niet vragen aan dat ventje om eens 1 echte rede te noemen waarom Feyenoord een betere ploeg is dan Ajax. Redenen als mooi of iets in die richting gaan over smaak. Ik wil feiten horen waarom feyenoord een betere ploeg zou zijn dan Ajax.

Laat ik eens een voorzetje geven door te stellen dat Ajax een betere ploeg is omdat Ajax de meeste landstitels heeft, de meeste grote voetballers voortbrengt, de meeste Europa Cups heeft gepakt....zo kan ik nog wel even door gaan. Feiten dus.

Laat de feiten maar komen waarom volgens jullie feyenoord een betere ploeg is.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 12:52:48 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10004738
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waarom niet vragen aan dat ventje om eens 1 echte rede te noemen waarom Feyenoord een betere ploeg is dan Ajax. Redenen als mooi of iets in die richting gaan over smaak. Ik wil feiten horen waarom feyenoord een betere ploeg zou zijn dan Ajax.

Laat ik eens een voorzetje geven door te stellen dat Ajax een betere ploeg is omdat Ajax de meeste landstitels heeft, de meeste grote voetballers voortbrengt, de meeste Europa Cups heeft gepakt....zo kan ik nog wel even door gaan. Feiten dus.

Laat de feiten maar komen waarom volgens jullie feyenoord een betere ploeg is.

Je hoeft niet vinden dat [eigen ploeg] beter is om er fan van te zijn. Als dat zo zou zijn zou iedereen real Madrid fan zijn...

Beetje onzin dus.

vrijdag 25 april 2003 @ 12:56:34 #181
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10004797
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Je hoeft niet vinden dat [eigen ploeg] beter is om er fan van te zijn. Als dat zo zou zijn zou iedereen real Madrid fan zijn...

Beetje onzin dus.

Mee eens. Maar een beetje meer respect voor Ajax zou zeker op z'n plaats zijn. Zeker in het Ajax topic! Als je dom wilt blaten over hoe kut of slecht joden/Ajacieden wel niet zijn doen ze dat maar lekker in hun eigen topic van Feyenoord of PSV of weet ik veel welk ander topic. Als je het hier doet prima maar dan graag onderbouwt met goede argumenten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2003 @ 13:01:17 #182
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10004880
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Mee eens. Maar een beetje meer respect voor Ajax zou zeker op z'n plaats zijn. Zeker in het Ajax topic!

Wat mij betreft hoeven F'noord supporters helemaal geen respect voor Ajax te hebben, als ze maar naar de supporters als indivdueen blijven kijken en ieder op de eigen daden beoordeelt en niet op de daden van de groep.
quote:
Als je dom wilt blaten over hoe kut of slecht joden/Ajacieden wel niet zijn doen ze dat maar lekker in hun eigen topic van Feyenoord of PSV of weet ik veel welk ander topic. Als je het hier doet prima maar dan graag onderbouwt met goede argumenten.

Als het alleen trollen is wordt het hier inderdaad niet gewaardeerd; als er argumenten genoemed worden kan het hier (dan valt er namelijk wat over te discussieren; of je het eens wordt is wat anders )
pi_10005079
. Doc wat ben je toch een goede mod. . Beter iig dan die FA-hielenlikkende modjes op andere fora's .
pi_10005308
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Beetje onzin dus.

Mooi gesproken Doc
pi_10005376
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 00:35 schreef FLR het volgende:

[..]

Echt wel... Emmen Hooligans! (ofsjow...)
Magoe, t viel me altijd op dat jij de helft van de tijd in VBL bezig bent met denigrerend doen over Feyenoordsupporters, dus dan moet er toch ergens wat diepe frustratie zitten...

Ja, idd! Ik haat ze!
Fysieke afkeer tegen alles wat met die club te maken heeft, is meestal het teken van een echte ajacied
Maar dat zal een jongetje uit Emmen niet begrijpen denk ik
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:36:00 #186
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10005611
quote:

[..]

Mee eens. Maar een beetje meer respect voor Ajax zou zeker op z'n plaats zijn. Zeker in het Ajax topic! Als je dom wilt blaten over hoe kut of slecht joden/Ajacieden wel niet zijn doen ze dat maar lekker in hun eigen topic van Feyenoord of PSV of weet ik veel welk ander topic. Als je het hier doet prima maar dan graag onderbouwt met goede argumenten.

Respect moet van twee kanten komen vriend!

Weet je waar ik me aan irriteer?

Zlatan!

Ten eerste heeft hij losse handjes. Behoeft geen verdere uitleg.

Ten tweede heeft hij weinig respect voor 'zijn' supporters. Maat van me was naar Milan gegaan, Zlatan reageerde in de warming-up amper op liederen aan zijn adres, en ook na de wedstrijd toen de spelers de supporters meerdere malen bedankte stond hij er maar een beetje bij te kijken.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10005651
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ja, idd! Ik haat ze!
Fysieke afkeer tegen alles wat met die club te maken heeft, is meestal het teken van een echte ajacied
Maar dat zal een jongetje uit Emmen niet begrijpen denk ik

Ghehe, neej deze post van je is duidelijk. Ik begrijp je nu Biertje?
pi_10005813
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:37 schreef FLR het volgende:

[..]

Ghehe, neej deze post van je is duidelijk. Ik begrijp je nu Biertje?

Accept!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:47:04 #189
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10005876
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ajax-topic.. anti-opmerkingen over Ajax.. nou, wat zal je dan verwachten..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_10005979
Mido wil niet terug naar Amsterdam
Uitgegeven: 24-4-2003 16:20:58 Bron: Soccerage

De onruststoker van Ajax is bij Celta de Vigo een ware revelatie geworden. Mido doet het zo goed in Spanje en heeft het er zo naar zijn zin dat hij wil blijven. Op dit moment speelt hij op huurbasis van Ajax. Mido zei:

De atmosfeer hier spreekt me zeer aan. Ik ben hier heel gelukkig en wil dolgraag in Vigo blijven. Helaas behoort mijn contract toe aan Ajax en het is dus aan hun om over mijn toekomst te bepalen.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10006076
Zlatan wil weg als ie geen aanmerkelijk beter contract krijgt en Mido wil ook niet terug.
Dat wordt spitsen zoeken
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:55:38 #192
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_10006098
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:54 schreef ChAoZ het volgende:
Zlatan wil weg als ie geen aanmerkelijk beter contract krijgt en Mido wil ook niet terug.
Dat wordt spitsen zoeken
Ajax moet zich gewoon een nuchtere (Nederlandse) jongen kopen, die een ajaxhart heeft, en er voor gaat.

Zal wel moeilijk worden!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_10007420
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:54 schreef ChAoZ het volgende:
Dat wordt spitsen zoeken
Als ie nou eens aanmerkelijk beter gaat spelen verdient ie het misschien maar nu echt nog niet. Zlatan meot ees leren wat samenspelen is, hi wil zo vaak zelf de actie maken wat weer tot balverlies lijdt dat ik het echt jammer vind dat we geen andere goede spits hebben bij ajax.
pi_10007535
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:50 schreef erikh het volgende:

[..]

Als ie nou eens aanmerkelijk beter gaat spelen verdient ie het misschien maar nu echt nog niet. Zlatan meot ees leren wat samenspelen is, hi wil zo vaak zelf de actie maken wat weer tot balverlies lijdt dat ik het echt jammer vind dat we geen andere goede spits hebben bij ajax.

Ik snap ook niet helemaal waarom hij meende zodanig belangrijk te zijn voor Ajax dat ie dat verdiende. Mogelijk heeft ie een heel slecht contract, maar dat lijkt me niet.
Maar het spel is niet vaak echt goed. 12 goals in de eredivisie is nou niet echt veel. Geregeld geschorst Ik pleit voor een salarisverlaging.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 25 april 2003 @ 15:16:57 #195
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10008143
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Weet je waar ik me aan irriteer?

Zlatan!

Ten eerste heeft hij losse handjes. Behoeft geen verdere uitleg.

Ten tweede heeft hij weinig respect voor 'zijn' supporters. Maat van me was naar Milan gegaan, Zlatan reageerde in de warming-up amper op liederen aan zijn adres, en ook na de wedstrijd toen de spelers de supporters meerdere malen bedankte stond hij er maar een beetje bij te kijken.

Ja respect komt van twee kanten maar het over grote deel van met name de feyenoorders zitten hier alleen maar een beetje dom te posten. Ik noem er een aantal.
LoekB
Henk-E
Qlimax
Deze gastjes zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dylan Dog die tenminste normaal reageerd en ook vaak nog wat humor in zijn berichten verwerkt. En dat voor een PSV-er
Maar ik heb totaal geen respect voor boven genoemde gastjes die hier alleen maar een beetje zout op de wonden komen gooien.
pi_10008328
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:16 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja respect komt van twee kanten maar het over grote deel van met name de feyenoorders zitten hier alleen maar een beetje dom te posten. Ik noem er een aantal.
LoekB
Henk-E
Qlimax
Deze gastjes zouden een voorbeeld moeten nemen aan Dylan Dog die tenminste normaal reageerd en ook vaak nog wat humor in zijn berichten verwerkt. En dat voor een PSV-er
Maar ik heb totaal geen respect voor boven genoemde gastjes die hier alleen maar een beetje zout op de wonden komen gooien.

pi_10008723
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:16 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

LoekB
Henk-E
Qlimax

.
pi_10008794
Speed , het is weer alles over 1 kan scheren he !

Jullie strooide ook weleens zout in de wonden !

Een paar voorbeelden voor als je het vergeten was :

Beker vorig jaar

quote:
Op maandag 13 mei 2002 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

LOSER!!!!!!
TADADADADA DAH DAH DAH TADA DAH DAH TADADADA DAH DAH DAH TADA DAH DAH TADADADA!!
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 01:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik geniet van dit soort momenten..Leedvermaak is heel leuk..
Natrappen is een gave, daar moet je gebruik van maken.

[..]

quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:43 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

TRALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat werelds :>

rook de overwinning lekker kereltje? HHAHAHAHA, heel dat domme utreg stond al te feesten maar DAT ging helaas ff niet door, it's never over till the fat lady sings....

en nou niet zo mauwen, jullie zijn met veel mazzel in de finale gekomen (winst op Ajax 2 was onverdient), jullie hebben onterechte pingel gehad, en tsja, wie de bal kaasts

misschien over 16 jaar weer, tot dan!

quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:02 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ben liever een Duitser met een Amstel-cup dan een Hollander zonder

quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Speciaal voor Frenkie
Frenkie, voel jij jezelf nou niet ongelovelijk K*T?
Een beetje als die Italianen in de finale van het EK 2000?
God wat zal jij slecht slapen..ZO dichtbij..
Echt, het was maar een half minuutje joh..30 miezerige seconden..
Ik weet dat je al stond te juigen met die trommelboerenvriendjes van je..
Oh wat zal jij je KUT hebben gevoeld zeg toen in de allerlaatste minuut pipo scoorde..
En daarna die goal van ons aller Zlatan..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
NET GOED..
MWOEAHAHAHAHAHAHA
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:11 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad, over 17 jaar weer een kans...

vrijdag 25 april 2003 @ 15:50:05 #199
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_10009243
Speed1971 heeft een selectief geheugen.
Ben blij dat je nu weet hoe dat voelt.
quote:
Op maandag 13 mei 2002 02:17 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

....

Nee heerlijk dit. Vooral die jankende Utrecht spelers! Geweldig van genoten Jammer dat ik Vreeven niet zag janken dan had je nij echt kunnen weg dragen.

En dan die Adelaar wat een sukkel is dat. We hebben te weinig gekregen zei hij. Alsof je die beker krijgt!?

....

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_10010481
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 15:35 schreef Henk-E het volgende:
Speed , het is weer alles over 1 kan scheren he !

Jullie strooide ook weleens zout in de wonden !

Een paar voorbeelden voor als je het vergeten was :

Beker vorig jaar
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

en waar zie jij een quote van speed daartussen staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')