quote:Meer blijft er niet over voorlopig.
Op vrijdag 25 april 2003 10:38 schreef Henk-E het volgende:[..]
150 welgeteld
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 25-04-2003 10:46]
quote:Daar is tie weer
Op vrijdag 25 april 2003 10:44 schreef Speed1971 het volgende:
Wat zijn die kakkerlakken toch een sneu volkje.Vorig jaar piste die kakkerlakken op die beker en nu is het opeens een prijs die telt. Verder ook lekker arrogant om er vanuit te gaan dat die kakkerlakken de beker pakken. Jullie moeten eerst winnen van Utrecht. Zal niet makkelijk worden die hebben immers iets recht te zetten........
Verder blijft het sneu zoals jullie reageren op de uitschakeling van Ajax. Maar ik had niet anders verwacht. Dom en voorspelbaar zijn de kakkerlakken
quote:En aan die 2e plek.
Op vrijdag 25 april 2003 10:38 schreef aldostuta het volgende:[..]
Klamp je vooral zo veel mogelijk aan de Amstel Cup vast joh.....................
quote:Ach, niet iedereen kan even intelligent zijn he
Op vrijdag 25 april 2003 10:44 schreef Speed1971 het volgende:
Verder blijft het sneu zoals jullie reageren op de uitschakeling van Ajax. Maar ik had niet anders verwacht. Dom en voorspelbaar zijn de kakkerlakken
quote:Je mag blijven dromen knulletje
Op vrijdag 25 april 2003 10:46 schreef LoekB het volgende:[..]
En aan die 2e plek.
.
Goed gedaan AT5!
quote:liever 150 echte supporters als 40.000 suc6 supporters
Op vrijdag 25 april 2003 10:45 schreef LoekB het volgende:[..]
Meer blijft er niet over voorlopig.
.
quote:Welk succes? Zoveel succes heeft Feyenoord niet gehad het laatste seizoen hoor. En toch blijft iedereen ze steunen.
Op vrijdag 25 april 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
liever 150 echte supporters als 40.000 suc6 supporters
quote:JA zo zie ik het dus ook , maarja wat doe je eraan hè tegen die 40.000 ajax supporters?
Op vrijdag 25 april 2003 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
liever 150 echte supporters als 40.000 suc6 supporters
(kunnen ipv foru-bans geen topic-bans worden ingevoerd ofzo?)
Vorig jaar pisten die kakkerlakken op juichden die joden nog om die beker en nu is het opeens een prijs die niet meer meetelt. Verder ook lekker arrogant om er vanuit te gaan dat die kakkerlakken de beker pakken. En wat deden jullie dinsdag nog? Jullie moeten eerst winnen van Utrecht. Zal niet makkelijk worden die hebben immers iets recht te zetten........ jullie kunnen het weten, jullie konden het ook niet zonder hulp van het arbitrale trio af
Verder blijft het sneu zoals jullie reageren op de uitschakeling van Ajax. goede reeks waar Feyenoord mee bezig is. Maar ik had niet anders verwacht. Dom en voorspelbaar zijn de kakkerlakken joden
quote:Lul nou niet zo slap. Je weet best dat het aantal Feyenoord supporters vorig jaar verdubbeld is door die UEFA cup. Daar teren ze nog op voort. Duurt even voordat die suc6 supporters doorhebben dat er geen successen voor Feyenoord meer komen.
Op vrijdag 25 april 2003 10:51 schreef LoekB het volgende:
Welk succes? Zoveel succes heeft Feyenoord niet gehad het laatste seizoen hoor. En toch blijft iedereen ze steunen.
quote:thanx fotoloog! was eigenlijk om aan te geven dat het altijd van twee kanten zo werkt. jullie verliezen, wij stangen, andersom net zo goed. Wij kunnen amstelcup winnen, wij blij. Vorig jaar wonnen jullie em, jullie blij. enz
zielige puber
quote:Is het dan niet makkelijker om 2 topics te maken?
Op vrijdag 25 april 2003 11:03 schreef F-Lo het volgende:
thanx fotoloog! was eigenlijk om aan te geven dat het altijd van twee kanten zo werkt. jullie verliezen, wij stangen, andersom net zo goed. Wij kunnen amstelcup winnen, wij blij. Vorig jaar wonnen jullie em, jullie blij. enz
Het schijnt altijd zo te moeten zijn dat iedere supporter allereerst andere supporters moet beledigen om zich goed te kunnen voelen.
Beetje jammer wel...
Iedereen wil respect krijgen, maar niemand krijgt het en zo blijven we doorgaan. Als je respect wilt hebben moet je het wel verdienen, begin dus eens bij jezelf....
quote:Het blijft toch een welles-nietes spelletje.
Op vrijdag 25 april 2003 11:25 schreef Magicfrankie het volgende:[..]
Is het dan niet makkelijker om 2 topics te maken?
'Feyenoord verliest, Ajax blij'
'Ajax verliest, Feyenoord blij'
Dat scheelt heel veel onzinnige generalisaties en 'discussies'...Het schijnt altijd zo te moeten zijn dat iedere supporter allereerst andere supporters moet beledigen om zich goed te kunnen voelen.
Beetje jammer wel...
Iedereen wil respect krijgen, maar niemand krijgt het en zo blijven we doorgaan. Als je respect wilt hebben moet je het wel verdienen, begin dus eens bij jezelf....
Wint Feyenoord dan heeft ajax weer argumenten om de overwinning in twijfel te trekken en vice versa.
Verliest Feyenoord dan lacht heel amsterdam zich ziek en vice versa.
Ik ben gewoon eerlijk en zeg dat ik me woensdag ziek heb gelachen en dat ik ajax nix gun! En voor veel ajacieden zal dat gevoel wederzijds zijn!
quote:De enigste ajaxcied die ik in mn directe omgeving ken is geestelijk gehandicapt
Op donderdag 24 april 2003 20:59 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als ik in mijn familie/vrienden kring kijk valt mij ook op dat de feyenoorders meestal de middelbare school of niet hebben afgemaakt of op een laag niveau hebben afgerond.
quote:En weer een mooi staaltje onvermogen dat toch weer in het voordeel van Speed1971 pleit
Op vrijdag 25 april 2003 11:43 schreef Vikingo het volgende:[..]
De enigste ajaxcied die ik in mn directe omgeving ken is geestelijk gehandicapt
![]()
De enige ajacied die ik in m'n directe omgeving ken, is geestelijk gehandicapt.
quote:Weet je wat: als je blijft trollen wil ik je wel helpen het te laten: een ban is zo gezet...
Op vrijdag 25 april 2003 10:39 schreef Qlimax het volgende:
[Doc edit: troll verwijderd]
(kan het niet laten)
quote:huh.... volgens mij begrijp jij het niet helemaal... en moet je een paar pagina's teruglezen....
Op vrijdag 25 april 2003 12:05 schreef Doc het volgende:[..]
Weet je wat: als je blijft trollen wil ik je wel helpen het te laten: een ban is zo gezet...
HELEMAAL NIETS is een uitdrukking die de laatste tijd veel gebruikt wordt.... en je weet toch hoe het werkt hier...???? waarom denk je dat er een speciaal voetbal forum is gemaakt.....???? vraag maar aan GOLFER....
viel spass hoor...
quote:Als het je post aleen bestaat uit de opmerking "helmaal niets ole ole" is het in een topic als dit simpelweg trollen en biedt het weinig stof tot discussie. Een speciaal VBL forum is gemaakt om te discussieren over voetbal, niet om te trollen. Vraag DAT maar aan golfer.
Op vrijdag 25 april 2003 12:10 schreef Qlimax het volgende:[..]
huh.... volgens mij begrijp jij het niet helemaal... en moet je een paar pagina's teruglezen....
HELEMAAL NIETS is een uitdrukking die de laatste tijd veel gebruikt wordt.... en je weet toch hoe het werkt hier...???? waarom denk je dat er een speciaal voetbal forum is gemaakt.....???? vraag maar aan GOLFER....
viel spass hoor...
Als iemand simpel trollt in het F'noord topic pak ik dat ook aan.
als je DAT niet begrijpt begrijp ik niet waarom JIJ een voetbal mod bent....
nee laten we hier allemaal simpele dingen neerzetten en geen leuke discussies gaan voeren....
"He rafael heeft zijn teennagels geknipt gisteravond, laten we daarover gaan discussieren" zal vast wel gaan werken....
maar owke... jij je zin.....
quote:Normaal interesseert me spelling 0,0. Maar ik kon het dit keer even niet laten
Op vrijdag 25 april 2003 12:00 schreef F-Lo het volgende:
Voor iemand met de naam chaoz let je wel erg op de spellingsregelsJe vergeet trouwens zelf ook een punt aan het einde van je zin, of het moet die smiley zijn...
deze post die je net plaatst in FEYENOORD forum zegt denk ik alles en dus genoeg....
weten we wat we aan je hebben..... jij mag wel en wij niet....want jij bent een FOK slaaf... nee laat maar ....
alles is duidelijk....
quote:Om een negatieve reactie uit te lokken. En laat DAT nou net trollen zijn. En dat wordt niet gewaardeerd. Net zoals post die volledig bestaat uit "F'noord is een kutclub" in het F'noord topic OOK een troll is en OOK verwijderd wordt.
Op vrijdag 25 april 2003 12:27 schreef Qlimax het volgende:
"trollen" ????... jij je zin.... het is alleen om een reactie uit te lokken....
quote:Tuurlijk begrijp ik het wel, maar jij begrijpt ook hopelijk dat als er alleen maar getrolled wordt in deze topics het tamelijk zinloos is. Dan wordt de 99% van de topics in VBL alleen maar ":r Ajax" en ":r F'noord". En dat is NIET wat we willen in VBL. Als je dat niet begrijpt snap ik niet waarom je hier post.
als je DAT niet begrijpt begrijp ik niet waarom JIJ een voetbal mod bent....
quote:Je mag best een kritische discussie voeren hier, maar een post als "Ajax zuigt" of "Ajax wint helemaal niets" is niet bepaald een aanzet tot een discussie...
nee laten we hier allemaal simpele dingen neerzetten en geen leuke discussies gaan voeren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |