quote:Mooiste zin ..
'De halve finale-plaats van Milan kan niet verdiend worden genoemd. Zeker niet verdiend omdat het schitterende Ajax, dat net zo ongelukkig als mooi was, daarmee tekort wordt gedaan.'
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:15 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hey noord je gaat toch niet je excuses maken aan een kakkerlak? Laat die kakkerlak toch lekker. Kan hij het helpen dat hij als ongediertje op deze aardkloot is tercht gekomen?
En je weet toch dat kakkerlakken niet kunnen lezen
Tomasson: IK twijfelde zelf nog of ik buitenspel stond, voor mn gevoel niet maar ik was er niet helemaal zeker van. Tegen elk andere tegenstander had ik de bal er gewoon in laten gaan want Pipo verdiende deze goal natuurlijk. Maar nu staat wel dat doelpunt op mijn naam en daar heb ik heel veel mensen in Rotterdam een groot plezier mee gedaan, je moet het zien als een soort eerbetoon aan hun. Gelukkig begreep Inzaghi het na afloop.
HAHAHA
En ach leuk voor jullie dat jullie de kwart finale hebben gehaald maar daar heben ze het over 10 jaar toch niet meer over. Dan hebben ze het nog steeds over dat jaar ervoor toen de Nederlandse trots van de 21e eeuw de uefa cup won.
quote:
[b]Op donderdag 24 april 2003 16:43 schreef Vikingo het Dan hebben ze het nog steeds over dat jaar ervoor toen de Nederlandse trots van de 21e eeuw de uefa cup won.![]()
Dan hebben ze het over Ajax die na uitgeschakeld te zijn door AC Milan alle jaren daarna de champions league won.
quote:Inzaghi begreep het niet. Die had met die goal Italiaanse geschiedenis kunnen schrijven en het schijnt na afloop erg onrustig geweest te zijn in de Milan-kleedkamer, waar Jon Dahl voorlopig persona non grata is....
Op donderdag 24 april 2003 16:43 schreef Vikingo het volgende:
Heerlijke voetbalavond gehad gisteren.
Bedankt ajax !!!!!
Lekker he dat laatste doelpunt door een ex Feyenoorder.Tomasson: IK twijfelde zelf nog of ik buitenspel stond, voor mn gevoel niet maar ik was er niet helemaal zeker van. Tegen elk andere tegenstander had ik de bal er gewoon in laten gaan want Pipo verdiende deze goal natuurlijk. Maar nu staat wel dat doelpunt op mijn naam en daar heb ik heel veel mensen in Rotterdam een groot plezier mee gedaan, je moet het zien als een soort eerbetoon aan hun. Gelukkig begreep Inzaghi het na afloop.
HAHAHA
![]()
![]()
Maar ja, voor Jon is het wel stoer een verhaaltje te vertellen natuurlijk.
"Goh wat goed van die club, dat ze de UEFA-cup wonnen, tien jaar geleden. Zullen we nu, in 2013, nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Laten we dat doen, het schijnt dat ene Ajax altijd al beter is geweest dan feyenoord. Ze hebben gewoon 4 keer de CL gewonnen, pardon 5 keer, vergeet 2007 niet. Ach ja, die rotterdammers waren maar wat jaloers in die tijd. Geen wonder, met zo'n kleine prijzenkast vergeleken met het onoverwinnelijke Amsterdam."
Maar ja nogmaals, blijf reageren, het is een goede indicatie voor het aantal personen dat Ajax zo ongelooflijk veel haat, omdat Ajax zo vele malen beter is dan hun eigen club.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:14 schreef NOORD-414 het volgende:
Je bedoelt zeker dat ze zeggen:"Goh wat goed van die club, dat ze de UEFA-cup wonnen, tien jaar geleden. Zullen we nu, in 2013, nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Laten we dat doen, het schijnt dat ene Ajax altijd al beter is geweest dan feyenoord. Ze hebben gewoon 4 keer de CL gewonnen, pardon 5 keer, vergeet 2007 niet. Ach ja, die rotterdammers waren maar wat jaloers in die tijd. Geen wonder, met zo'n kleine prijzenkast vergeleken met het onoverwinnelijke Amsterdam."
Maar ja nogmaals, blijf reageren, het is een goede indicatie voor het aantal personen dat Ajax zo ongelooflijk veel haat, omdat Ajax zo vele malen beter is dan hun eigen club.
quote:Nog niet zo diep als de frustratie in dat gehucht waar jij vandaan komt. Relhenkies!!
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef FLR het volgende:[..]
De frustratie zit diep he?
quote:Je bent op dreef
Op donderdag 24 april 2003 17:14 schreef NOORD-414 het volgende:
Je bedoelt zeker dat ze zeggen:"Goh wat goed van die club, dat ze de UEFA-cup wonnen, tien jaar geleden. Zullen we nu, in 2013, nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Laten we dat doen, het schijnt dat ene Ajax altijd al beter is geweest dan feyenoord. Ze hebben gewoon 4 keer de CL gewonnen, pardon 5 keer, vergeet 2007 niet. Ach ja, die rotterdammers waren maar wat jaloers in die tijd. Geen wonder, met zo'n kleine prijzenkast vergeleken met het onoverwinnelijke Amsterdam."
quote:Inzaghi had dan Del Piero bijgehaald als Italiaans CL-topscorer ooit en dat was voor Inzaghi een mooie wraak geweest op Juventus. Tevens tellen dat soort cijfers voor Italiaanse spitsen als voor geen anderen. Vandaar...
Op donderdag 24 april 2003 17:11 schreef kreischer2000 het volgende:
hoezo geschiedenis kunnen schrijven
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ben super trots op wat Ajax heeft laten zien tegen Milan. Het was zeker een wedstrijd om nooit meer te vergeten. De wedstrijd had alle elementen in zich die een wedstrijd aantrekkelijk maken. Daarom houden wij Ajax-fans ook zo van Ajax want het is altijd een genot om die gasten te zien voetballen. Heel jammer dat zij niet door gingen naar de kwartfinales, gezien de wedstrijd misschien wel terecht geweest als Ajax door zou gaan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als je objectief kijkt dat je Ajax nog niet tot de beste vier clubs van Europa kan rekenen. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met ervaring. Daarom zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet want de groei is er zeker nog niet uit.
quote:Inderdaad, schitterende zin. Ajax kan gewoon meedoen met de absolute top in Europa en hoe jaloers de arrogante PSV-ers en Feyenoorders ook zijn, who cares
Op donderdag 24 april 2003 15:44 schreef Cheiron het volgende:[..]
Mooiste zin ..
Tevens heeft Litmanen gisteren ook maar weer eens bewezen dat die als die fit is op gelijke hoogte met een Zidane mag worden geplaatst. Nu maar hopen dat Ajax de spelers wat langer kan houden dan in 95 aangezien de cups met de met grote oren dan vanzelf wel zullen komen.
quote:Gezien zijn verleden en zijn rust die die in het spel brengt vind ik wel dat die in zo'n rijtje thuishoort.
Op donderdag 24 april 2003 18:39 schreef mitt het volgende:![]()
Litmanen vergelijken met Zidane
quote:Zidane is zwaar overschat vind ik, als Litmanen niet blessure gevoelig zou zijn zou die echt een belangrijke speler zijn.
Op donderdag 24 april 2003 18:39 schreef mitt het volgende:![]()
Litmanen vergelijken met Zidane
quote:401
Op donderdag 24 april 2003 15:46 schreef NOORD-414 het volgende:
Zijn er overigens nog meer seizoenskaarthouders hier ??Waar ik sta lijkt me wel logisch !!
Ik denk dat als Litmanen het rest van het seizoen fit blijft en goed blijft spelen Ajax hem wel een nieuw contract aanbiedt. Maar de transfers hangen ook af van het al dan niet halen van de 2e plaats.
Verder zou ik het ongelofelijk kut vinden als Trabelsi niet bij wil tekenen of nog erger als Ajax geen nieuw contract aanbiedt... Toch wel een van de sterspelers van dit Ajax. Doet me altijd aan roberto carlos denken als hij zo naar voren schiet. Vraag me af wie sneller is
Chivu haalt mooi de aandacht weg van de andere talentvolle verdedigers, die dude van Milan is zelfs de eerste die O'brien specifiek noemt volgens mij. Ik ben al een tijdje fan van John maar vond het zelf gister niet eens zo goed spelen.
Jammer dat Richard ten eerste niet is ingebracht gister (ipv Bergdolmo) volgens mij had hij meer kunnen brengen in zowel verdedigend als aanvallend opzich maargoed dat is achteraf. Ten tweede blijft het jammer dat hoewel zowat heel het Ajax-aanhang wilt dat hij blijft, hij toch weg moet. Denk dat ie wel naar een andere eredivisie ploeg gaat.
Ben ook benieuwd welke spitsen volgend jaar voor Ajax gaan spelen. Grote kans dat Zlatan weggaat mooi bedrag krijgen ze ervoor dus is opzich niet erg als ze een waardige vervanging kunnen vinden. Machlas komt ook wel terug denk ik. (als die uit het gevang is )
Maargoed eerst maar eens de 2e plaats halen!
quote:
24/4/2003 - Zlatan: 'Opwaardering contract belangrijk voor toekomst bij Ajax'
(Van onze verslaggever P.)BRON: Sportjournaal
Zlatan Ibrahimovic heeft voor de camera's van het Sportjournaal verklaard dat de besprekingen met Ajax over de opwaardering en verlenging van zijn contract zeer belangrijk is. De spits is van mening dat zijn huidige contract niet in overeenstemming is met zijn prestaties op het veld en wil de waardering van die prestaties terugzien. Hij geeft eveneens de indruk Ajax te willen verlaten indien de club en zijn zaakwaarnemer(s) er niet uit zullen komen.
En ik hoorde dat AS Roma 10 miljoen euro wilde bieden, toe maar, graag zelfs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |