abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9985198
quote:
'De halve finale-plaats van Milan kan niet verdiend worden genoemd. Zeker niet verdiend omdat het schitterende Ajax, dat net zo ongelukkig als mooi was, daarmee tekort wordt gedaan.'
Mooiste zin ..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9985233
Zijn er overigens nog meer seizoenskaarthouders hier ??

Waar ik sta lijkt me wel logisch !!

pi_9985630
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:15 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hey noord je gaat toch niet je excuses maken aan een kakkerlak? Laat die kakkerlak toch lekker. Kan hij het helpen dat hij als ongediertje op deze aardkloot is tercht gekomen?
En je weet toch dat kakkerlakken niet kunnen lezen

^O^
  donderdag 24 april 2003 @ 16:43:15 #79
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_9986635
Heerlijke voetbalavond gehad gisteren.
Bedankt ajax !!!!!
Lekker he dat laatste doelpunt door een ex Feyenoorder.

Tomasson: IK twijfelde zelf nog of ik buitenspel stond, voor mn gevoel niet maar ik was er niet helemaal zeker van. Tegen elk andere tegenstander had ik de bal er gewoon in laten gaan want Pipo verdiende deze goal natuurlijk. Maar nu staat wel dat doelpunt op mijn naam en daar heb ik heel veel mensen in Rotterdam een groot plezier mee gedaan, je moet het zien als een soort eerbetoon aan hun. Gelukkig begreep Inzaghi het na afloop.

HAHAHA

En ach leuk voor jullie dat jullie de kwart finale hebben gehaald maar daar heben ze het over 10 jaar toch niet meer over. Dan hebben ze het nog steeds over dat jaar ervoor toen de Nederlandse trots van de 21e eeuw de uefa cup won.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_9986652
quote:
[b]Op donderdag 24 april 2003 16:43 schreef Vikingo het Dan hebben ze het nog steeds over dat jaar ervoor toen de Nederlandse trots van de 21e eeuw de uefa cup won.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9987175
Nee hoor.

Dan hebben ze het over Ajax die na uitgeschakeld te zijn door AC Milan alle jaren daarna de champions league won.

pi_9987198
quote:
Op donderdag 24 april 2003 16:43 schreef Vikingo het volgende:
Heerlijke voetbalavond gehad gisteren.
Bedankt ajax !!!!!
Lekker he dat laatste doelpunt door een ex Feyenoorder.

Tomasson: IK twijfelde zelf nog of ik buitenspel stond, voor mn gevoel niet maar ik was er niet helemaal zeker van. Tegen elk andere tegenstander had ik de bal er gewoon in laten gaan want Pipo verdiende deze goal natuurlijk. Maar nu staat wel dat doelpunt op mijn naam en daar heb ik heel veel mensen in Rotterdam een groot plezier mee gedaan, je moet het zien als een soort eerbetoon aan hun. Gelukkig begreep Inzaghi het na afloop.

HAHAHA

Inzaghi begreep het niet. Die had met die goal Italiaanse geschiedenis kunnen schrijven en het schijnt na afloop erg onrustig geweest te zijn in de Milan-kleedkamer, waar Jon Dahl voorlopig persona non grata is....

Maar ja, voor Jon is het wel stoer een verhaaltje te vertellen natuurlijk.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9987252
hoezo geschiedenis kunnen schrijven
pi_9987344
Je bedoelt zeker dat ze zeggen:

"Goh wat goed van die club, dat ze de UEFA-cup wonnen, tien jaar geleden. Zullen we nu, in 2013, nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Laten we dat doen, het schijnt dat ene Ajax altijd al beter is geweest dan feyenoord. Ze hebben gewoon 4 keer de CL gewonnen, pardon 5 keer, vergeet 2007 niet. Ach ja, die rotterdammers waren maar wat jaloers in die tijd. Geen wonder, met zo'n kleine prijzenkast vergeleken met het onoverwinnelijke Amsterdam."

Maar ja nogmaals, blijf reageren, het is een goede indicatie voor het aantal personen dat Ajax zo ongelooflijk veel haat, omdat Ajax zo vele malen beter is dan hun eigen club.

pi_9987386
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:14 schreef NOORD-414 het volgende:

"Goh wat goed van die club, dat ze de UEFA-cup wonnen, tien jaar geleden. Zullen we nu, in 2013, nog meer ouwe koeien uit de sloot halen? Laten we dat doen, het schijnt dat ene Ajax altijd al beter is geweest dan feyenoord. Ze hebben gewoon 4 keer de CL gewonnen, pardon 5 keer, vergeet 2007 niet. Ach ja, die rotterdammers waren maar wat jaloers in die tijd. Geen wonder, met zo'n kleine prijzenkast vergeleken met het onoverwinnelijke Amsterdam."

Maar ja nogmaals, blijf reageren, het is een goede indicatie voor het aantal personen dat Ajax zo ongelooflijk veel haat, omdat Ajax zo vele malen beter is dan hun eigen club.

pi_9987460
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:43 schreef FLR het volgende:

[..]

De frustratie zit diep he?

Nog niet zo diep als de frustratie in dat gehucht waar jij vandaan komt. Relhenkies!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9987480
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:14 schreef NOORD-414 het volgende:

Je bent op dreef
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9987482
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:11 schreef kreischer2000 het volgende:
hoezo geschiedenis kunnen schrijven
Inzaghi had dan Del Piero bijgehaald als Italiaans CL-topscorer ooit en dat was voor Inzaghi een mooie wraak geweest op Juventus. Tevens tellen dat soort cijfers voor Italiaanse spitsen als voor geen anderen. Vandaar...
www.thuisuiteten.nl
pi_9987681
kijk dat vind ik dan wel weer geinig om te horen ik zie het helemaal voor mij: Inzaghi in de kleedkamer matten met tomasson omdat die de bal heeft aangerarakt
pi_9987835
Nu lijkt het mij niet zo imponerend als je dat halve wijf van een Inzaghi op je af ziet komen met gebalde vuist, maar zo moet het ongeveer gegaan zijn ja....
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 april 2003 @ 17:42:30 #91
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_9987926
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ben super trots op wat Ajax heeft laten zien tegen Milan. Het was zeker een wedstrijd om nooit meer te vergeten. De wedstrijd had alle elementen in zich die een wedstrijd aantrekkelijk maken. Daarom houden wij Ajax-fans ook zo van Ajax want het is altijd een genot om die gasten te zien voetballen. Heel jammer dat zij niet door gingen naar de kwartfinales, gezien de wedstrijd misschien wel terecht geweest als Ajax door zou gaan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als je objectief kijkt dat je Ajax nog niet tot de beste vier clubs van Europa kan rekenen. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met ervaring. Daarom zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet want de groei is er zeker nog niet uit.
  donderdag 24 april 2003 @ 17:48:30 #92
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9988071
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:44 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Mooiste zin ..

Inderdaad, schitterende zin. Ajax kan gewoon meedoen met de absolute top in Europa en hoe jaloers de arrogante PSV-ers en Feyenoorders ook zijn, who cares
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9989159
Ik heb gisteren ondanks de enorme kater na afloop genoten van het spel van het jonge Ajax wat Ac-milan bij vlagen van de mat speelde.
Dat ze in 1 jaar zoveel progressie boekten had ik nooit durven dromen, nu is het wel van essentieel belang dat ze 2de worden.
Dit omdat Feyenoord de Uefacup beter ligt en omdat Ajax volgend misschien wel al eens de finale kan halen.

Tevens heeft Litmanen gisteren ook maar weer eens bewezen dat die als die fit is op gelijke hoogte met een Zidane mag worden geplaatst. Nu maar hopen dat Ajax de spelers wat langer kan houden dan in 95 aangezien de cups met de met grote oren dan vanzelf wel zullen komen.

donderdag 24 april 2003 @ 18:39:47 #94
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9989191
Litmanen vergelijken met Zidane
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9989322
quote:
Op donderdag 24 april 2003 18:39 schreef mitt het volgende:
Gezien zijn verleden en zijn rust die die in het spel brengt vind ik wel dat die in zo'n rijtje thuishoort.
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat die dezelfde manier van spelen heeft.
  donderdag 24 april 2003 @ 18:44:23 #96
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9989324
quote:
Op donderdag 24 april 2003 18:39 schreef mitt het volgende:
Zidane is zwaar overschat vind ik, als Litmanen niet blessure gevoelig zou zijn zou die echt een belangrijke speler zijn.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9989710
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:46 schreef NOORD-414 het volgende:
Zijn er overigens nog meer seizoenskaarthouders hier ??

Waar ik sta lijkt me wel logisch !!

401
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  donderdag 24 april 2003 @ 19:05:33 #98
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_9989746
Was een leuk rentree in de Chapions League met af en toe mazzel af en toe pech maar vooral een super boost in de ontwikkeling van de spelers. Vorig jaar was alleen Chivu in de aandacht van buitenlandse rijke clubs nu zowat iedereen.

Ik denk dat als Litmanen het rest van het seizoen fit blijft en goed blijft spelen Ajax hem wel een nieuw contract aanbiedt. Maar de transfers hangen ook af van het al dan niet halen van de 2e plaats.

Verder zou ik het ongelofelijk kut vinden als Trabelsi niet bij wil tekenen of nog erger als Ajax geen nieuw contract aanbiedt... Toch wel een van de sterspelers van dit Ajax. Doet me altijd aan roberto carlos denken als hij zo naar voren schiet. Vraag me af wie sneller is

Chivu haalt mooi de aandacht weg van de andere talentvolle verdedigers, die dude van Milan is zelfs de eerste die O'brien specifiek noemt volgens mij. Ik ben al een tijdje fan van John maar vond het zelf gister niet eens zo goed spelen.

Jammer dat Richard ten eerste niet is ingebracht gister (ipv Bergdolmo) volgens mij had hij meer kunnen brengen in zowel verdedigend als aanvallend opzich maargoed dat is achteraf. Ten tweede blijft het jammer dat hoewel zowat heel het Ajax-aanhang wilt dat hij blijft, hij toch weg moet. Denk dat ie wel naar een andere eredivisie ploeg gaat.

Ben ook benieuwd welke spitsen volgend jaar voor Ajax gaan spelen. Grote kans dat Zlatan weggaat mooi bedrag krijgen ze ervoor dus is opzich niet erg als ze een waardige vervanging kunnen vinden. Machlas komt ook wel terug denk ik. (als die uit het gevang is )

Maargoed eerst maar eens de 2e plaats halen!

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_9989995
quote:
24/4/2003 - Zlatan: 'Opwaardering contract belangrijk voor toekomst bij Ajax'
(Van onze verslaggever P.)

BRON: Sportjournaal

Zlatan Ibrahimovic heeft voor de camera's van het Sportjournaal verklaard dat de besprekingen met Ajax over de opwaardering en verlenging van zijn contract zeer belangrijk is. De spits is van mening dat zijn huidige contract niet in overeenstemming is met zijn prestaties op het veld en wil de waardering van die prestaties terugzien. Hij geeft eveneens de indruk Ajax te willen verlaten indien de club en zijn zaakwaarnemer(s) er niet uit zullen komen.

Over clubspelers gesproken.
pi_9990087
Ik vind het op zich wel jammer voor hem (persoonlijk), maar hij heeft bij Ajax meer 1 korte periode van roem gehad (ook echt maar heel ff, toen vlak na Lyon) en tja, Ajax heeft gewoon een spits nodig die er altijd staat en niet 2 weken per seizoen....

En ik hoorde dat AS Roma 10 miljoen euro wilde bieden, toe maar, graag zelfs!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')