quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:34 schreef Olmo het volgende:
CLUB VAN DE AFGELOPEN 2 EEUWEN IS GEWOON AJAX PUNT UITfeyemoord stinkt
psv zuigtAJAX 4-EVERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:34 schreef Olmo het volgende:
CLUB VAN DE AFGELOPEN 2 EEUWEN IS GEWOON AJAX PUNT UITfeyemoord stinkt
psv zuigtAJAX 4-EVERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
quote:gezien je niveau niet, nee.
Op donderdag 24 april 2003 00:46 schreef LoekB het volgende:
Vind je het gek dat ik zo anti-Ajax reageer?
Om even een rijtje te maken met de spelers die volgend jaar eventueel
weggekocht/ er mee ophouden.
- Witschge
- Zlatan
- Chivu
- Didulica
voeg toe als dat nog mogelijk is.....
-edit- sorry voor de spelling
[Dit bericht is gewijzigd door -Spoon- op 24-04-2003 09:27]
quote:vd Meyde
Op donderdag 24 april 2003 09:12 schreef -Spoon- het volgende:
Goed even weer het niveau ophalen..Om even een rijtje te maken met de spelers die volgend jaar eventueel
weggekocht/ er mee ophouden.- Witschge
- Zlatan
- Chivu
- Didulicavoeg toe als dat nog mogelijk is.....
quote:Hebben die geen vast contract lopen?
Op donderdag 24 april 2003 09:19 schreef ChAoZ het volgende:[..]
vd Meyde
Trabelsi
quote:Trabelsi heeft een contract t/m 2004, wat dus neerkomt op "Verlengen of deze zomer verkocht worden". Ik dacht dat van der Meyde inderdaad nog een wat langer contract heeft. Witschge en Didulica gaan op zeker weg. Ik heb het vermoeden dat Chivu wel zal blijven mocht Ajax 2e worden en Zlatan gewoon volgend jaar in Amsterdam zal spelen. Die begint eigenlijk pas net wat te betekenen voor Ajax.
Op donderdag 24 april 2003 09:26 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Hebben die geen vast contract lopen?
En om eerlijk te zijn vind ik m.u.v. Chivu die andere gasten niet van het kaliber "ga jij je maar eventjes in de basis van Real spelen". Dus als ze het niet erg vinden om bankzitter te zijn bij een topclub, moeten ze vooral Ajax verlaten.
quote:
'Ajax verstopt de bal in een dodelijk web'Filippo Inzaghi werd door alle Italiaanse media uitgebreid geprezen als de held van AC Milan van het enerverende duel met Ajax. Toch hadden de Italianen veel bewondering voor het spel van het ongelukkige Ajax.
'Pippo draagt Milan naar de halve finale. Milan wint met 3-2 dankzij de goals van hun steraanvallers', concludeert La Gazzetta dello Sport. De roze sportkrant heeft desalniettemin mooie woorden over voor Ajax. 'Ondanks het ontbreken van Van der Vaart en Galásek was Ajax nauwelijks beschadigd. Met goed ingeslepen spel hield het Milan eronder, dat verrast was door de constante pressing waardoor de Milanezen niet de tijd kregen om uit te vinden hoe te reageren. Ook al ogen de combinaties wat monotoon, toch is het spel van de Hollanders verfijnd. Ajax verstopte de bal door een dodelijke web te spinnen', meent La Gazzetta.Twee spelers aan Amsterdamse kant sprongen eruit voor La Gazzetta: John O'Brien en Steven Pienaar. 'Vooral O'Brien spreekt tot de verbeelding. Hij is de regelaar op links, die bijspringt in de verdediging, de aanval ondersteunt en zich altijd centraal opstelt.' Pienaar verdient lof voor zijn rol bij de 2-2 van Ajax. 'Na de 2-1 van Milan was het slechts een kwestie van de zenuwen beheersen, van concentratie behouden, de ruimtes kleinhouden en van de juiste beslissingen nemen. Pienaar ontpopte zich tot een reus op het moment dat dat nodig was.'
La Repubblica benadrukte het wonderbaarlijke verloop van de wedstrijd. 'Milan van doodsbang tot dolblij', kopt la Repubblica. 'Mirakel in Milaan. Inzaghi maakt in de 91ste minuut het winnende doelpunt op het moment dat San Siro huilde om de aanstaande mislukking. Weer een ongelooflijke wedstrijd voor Italië in de Champions League', vatte de krant samen.
'De halve finale-plaats van Milan kan niet verdiend worden genoemd. Zeker niet verdiend omdat het schitterende Ajax, dat net zo ongelukkig als mooi was, daarmee tekort wordt gedaan.' Lichte kritiek had la Repubblica ook. 'Ajax ging ook na de 1-0 achterstand onverstoorbaar door met het eeuwig lijkende rondgaan van de bal. Gevaarlijke schoten levert het echter niet op.'
In La Corriere della Sera doet Carlo Ancelotti zijn verhaal. De coach van Milan is uiteraard blij met de winst maar geeft toe dat zijn ploeg over geluk niet te klagen had. 'In dit soort omstandigheden zeg je al snel dat onze ploeg er tot het laatste moment in is blijven geloven. In werkelijkheid hebben we geluk gehad. Zo is het voetbal', concludeerde Ancelotti net als alle Ajacieden. 'We wilden de kwaliteit van hun spel inperken. Soms lukte dat en soms niet. Zij zijn uitstekende balspelers. Het is onvermijdelijk om niet in de problemen te geraken tegen zo'n ploeg', prees Ancelotti zijn tegenstander.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:16 schreef Duiveltja het volgende:[tekst]
Ajax heeft een zeer goed seizoen gedraaid en hopelijk krijgen wij als Ajax fans de kers op de taart in de vorm van de tweede plek op de ranglijst. Want je moet er toch niet aan denken dat die kakkerlakken of die Eindhovuh de Gekste gasten Nederland gaan vertegenwoordigen? Dan is het na de eerste ronde bye bye met de Nederlandse inbreng.
Ik ben super trots op wat Ajax heeft laten zien tegen Milan. Het was zeker een wedstrijd om nooit meer te vergeten. De wedstrijd had alle elementen in zich die een wedstrijd aantrekkelijk maken. Daarom houden wij Ajax-fans ook zo van Ajax want het is altijd een genot om die gasten te zien voetballen. Heel jammer dat zij niet door gingen naar de kwartfinales, gezien de wedstrijd misschien wel terecht geweest als Ajax door zou gaan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als je objectief kijkt dat je Ajax nog niet tot de beste vier clubs van Europa kan rekenen. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met ervaring. Daarom zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet want de groei is er zeker nog niet uit.
quote:Idd AJAX word weer voor vol aangezien
Op donderdag 24 april 2003 14:02 schreef keeper het volgende:
Ze weten iig in Europa weer wie Ajax is en daar kan ik alleen maar blij om en trots op zijn.
quote:En Lommel heeft geeneens een competitie om in te voetballen.
Op donderdag 24 april 2003 14:12 schreef sklommel het volgende:
AC Milan wint de Cup!!! hehe!!![]()
![]()
Ach, je kan er alleen maar om lachen, al die mensen die nu reageren.
Toen Ajax goed speelde hoorde je niemand, maar nu komen ze uit hun vochtige, donkere hol gekropen. Waar is rentokill als je ze nodig hebt???
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:30 schreef Speed1971 het volgende:
Hoe dan ook Ajax is en blijft de onbetwiste nummer 1 van Nederland, ook al doet de ranglijst anders vermoeden. Het armetierige PSV heeft zich in alle rust kunnen richten op de titel, hadden geen Europese verplichtingen what so ever!Ajax heeft een zeer goed seizoen gedraaid en hopelijk krijgen wij als Ajax fans de kers op de taart in de vorm van de tweede plek op de ranglijst. Want je moet er toch niet aan denken dat die kakkerlakken of die Eindhovuh de Gekste gasten Nederland gaan vertegenwoordigen? Dan is het na de eerste ronde bye bye met de Nederlandse inbreng.
Ik ben super trots op wat Ajax heeft laten zien tegen Milan. Het was zeker een wedstrijd om nooit meer te vergeten. De wedstrijd had alle elementen in zich die een wedstrijd aantrekkelijk maken. Daarom houden wij Ajax-fans ook zo van Ajax want het is altijd een genot om die gasten te zien voetballen. Heel jammer dat zij niet door gingen naar de kwartfinales, gezien de wedstrijd misschien wel terecht geweest als Ajax door zou gaan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als je objectief kijkt dat je Ajax nog niet tot de beste vier clubs van Europa kan rekenen. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met ervaring. Daarom zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet want de groei is er zeker nog niet uit.
quote:welkom op fok!
Op donderdag 24 april 2003 14:40 schreef NOORD-414 het volgende:
HeheheAch, je kan er alleen maar om lachen, al die mensen die nu reageren.
Toen Ajax goed speelde hoorde je niemand, maar nu komen ze uit hun vochtige, donkere hol gekropen. Waar is rentokill als je ze nodig hebt???
quote:scheinheilige jood, voor de mensen die het niet begrijpen, zie topic, ik haat woensdag
quote:Je geeft een accurate beschrijving van het genus kakkerlak
quote:Ja, wat wil je daar nou mee zeggen? Mensen zullen alleen zien dat ik zeg dat ik me verrot voel (niet alleen omdat Ajax verloor, om meer belangrijkere redenen) en toch reageren er een stuk of 4 kakkerlakken die lollig proberen te doen. Als je het nu nog leest zie je dat ik ook al op jouw laatste post gereageerd had met een verontschuldiging. Maar ja, dan niet. Mij maakt het ook niet uit.
Op donderdag 24 april 2003 14:44 schreef F1908 het volgende:[..]
scheinheilige jood, voor de mensen die het niet begrijpen, zie topic, ik haat woensdag
quote:Hey noord je gaat toch niet je excuses maken aan een kakkerlak? Laat die kakkerlak toch lekker. Kan hij het helpen dat hij als ongediertje op deze aardkloot is tercht gekomen?
Op donderdag 24 april 2003 15:12 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Ja, wat wil je daar nou mee zeggen? Mensen zullen alleen zien dat ik zeg dat ik me verrot voel (niet alleen omdat Ajax verloor, om meer belangrijkere redenen) en toch reageren er een stuk of 4 kakkerlakken die lollig proberen te doen. Als je het nu nog leest zie je dat ik ook al op jouw laatste post gereageerd had met een verontschuldiging. Maar ja, dan niet. Mij maakt het ook niet uit.
quote:
Op donderdag 24 april 2003 13:30 schreef Speed1971 het volgende:
Hoe dan ook Ajax is en blijft de onbetwiste nummer 1 van Nederland in het buitenland dit seizoen. Het armetierigezakelijk spelende en dus punten verzamelende PSV heeft zich in alle rust kunnen richten op de titel, hadden geen Europese verplichtingen: kortom, exact dezelfde situatie als het afgelopen seizoen toen Ajax geen Europese verplichtingen had en zich alleen op de titel hoefde te richtenAjax heeft een Europees zeer goed seizoen gedraaid en hopelijk krijgen wij als Ajax fans de kers op de taart in de vorm van de tweede plek op de ranglijst, als we dat tenminste verdienen door meer punten te halen dan Feyenoord. Want je moet er toch niet aan denken dat die kakkerlakken Feyenoord of die Eindhovuh de Gekste gasten PSV Nederland gaan vertegenwoordigen? Dan is het na de eerste ronde bye bye met de Nederlandse inbreng in de Champions League. Het is tevens te hopen dat Ajax, als ze tweede worden, de voorronde van de CL overleeft, gebeurt niet zo vaak. Als Ajax derde wordt wacht de UEFA-Cup: ook geen bijster gunstig toernooi voor de Amsterdammers gezien de resultaten van de afgelopen jaren./b]
Ik ben super trots op wat Ajax heeft laten zien tegen Milan. Het was zeker een wedstrijd om nooit meer te vergeten. De wedstrijd had alle elementen in zich die een wedstrijd aantrekkelijk maken. Daarom houden wij Ajax-fans ook zo van Ajax want het is altijd een genot om die gasten te zien voetballen. Heel jammer dat zij niet door gingen naar de kwartfinales, gezien de wedstrijd misschien wel terecht geweest als Ajax door zou gaan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als je objectief kijkt dat je Ajax nog niet tot de beste vier clubs van Europa kan rekenen. Heeft niets met kwaliteit te maken maar alles met ervaring. Daarom zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet want de groei is er zeker nog niet uit. Bijna helemaal met je eens
quote:Ze kunnen alleen rellen en dingen kapotmaken, wat wel weer zal gebeuren als ze de tweede plaats niet halen dit jaar, losers
Op donderdag 24 april 2003 15:15 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hey noord je gaat toch niet je excuses maken aan een kakkerlak? Laat die kakkerlak toch lekker. Kan hij het helpen dat hij als ongediertje op deze aardkloot is tercht gekomen?
En je weet toch dat kakkerlakken niet kunnen lezen
quote:De frustratie zit diep he?
Op donderdag 24 april 2003 15:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ze kunnen alleen rellen en dingen kapotmaken, wat wel weer zal gebeuren als ze de tweede plaats niet halen dit jaar, losers
Ja, ik wil best mijn excuses maken als iemand het meent en ik een fout heb gemaakt. Maar ja, als ik dan weer zo'n zielige, nutteloze reactie krijg op mijn excuses dan houdt het op. Ik word echt moe van die mongolen.
Nu weer eentje.... en maar zeuren over dat Ajax niets heeft... blablabla
ja da's ook zeer belangrijk, maar ik heb wel wat anders aan m'n hoofd dan Ajax en Ajax alleen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |