quote:Laat ik in ieder geval zeggen dat het meer regel dan uitzondering is
Op woensdag 23 april 2003 23:25 schreef FLR het volgende:
kuch - generalisatie - kuch
quote:Ik ben de laatste die zal zeggen dat ik m.b.t. Ajax niet arrogant ben
Op woensdag 23 april 2003 23:27 schreef FLR het volgende:
Tsssk... Mag ik jullie dan arrogant noemen, want dat is ook meer regel als uitzondering
quote:Ja duh. Logisch dat ajaxieden arrogant zijn. Daar hebben ze ook alle reden toe.
Op woensdag 23 april 2003 23:27 schreef FLR het volgende:
Tsssk... Mag ik jullie dan arrogant noemen, want dat is ook meer regel als uitzondering
quote:Ach gut, t gaat ook weer s een jaartje goed Europees gezien. Ik herinner me oa. Kopenhagen nog wel... En btw. ga eerst s de naam van de groep ajax-supporters goed schrijven en dan pas zeuren
Op woensdag 23 april 2003 23:32 schreef Ulx het volgende:[..]
Ja duh. Logisch dat ajaxieden arrogant zijn. Daar hebben ze ook alle reden toe.
quote:Nee, dan denk ik, daar zit die grootmuil van een Chelloboy ook tussen, die je nooit ziet als PSV verliest...
Op woensdag 23 april 2003 23:06 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou echt niet,als wij over een paar weken het kampioensfeest vieren dan denk je ook van shit waren wij dat maar.
quote:....
SEVILLA, 23 april 2003 21:36 - De Griek Nikos Machlas is woensdag in Sevilla in de gevangenis beland na een handgemeen met twee politieagenten. De door Ajax uitgeleende spits was op weg naar de training in het verkeer vastgeraakt en nam in een poging niet te laat te komen de rijbaan van het tegemoetkomende verkeer.
Agenten hielden hem aan, waarna Machlas slaags raakte met hen. Volgens een verklaring van de politie wilde Machlas zich niet identificeren. Daarna zou hij de agenten beledigd hebben. Toen die hem wilden arresteren, zou de Griek een van de agenten verwond hebben. Pogingen van zijn werkgever Sevilla om hem op vrije voeten te krijgen, liepen 's middags vooralsnog op niets uit.
quote:Volgens mij ben je de 8e die dit post...
Op woensdag 23 april 2003 23:52 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
....
quote:Kan je nagaan wat discipline die Machlas tegenwoordig heeft! Wat 'ie al niet zou doen om op tijd te komen voor de training!
Op woensdag 23 april 2003 23:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
...en nam in een poging niet te laat te komen de rijbaan van het tegemoetkomende verkeer...
quote:Sorry, ben er niet helemaal meer bij. Heb vandaag nog geen website gezien. En wou nu ff kijken naar het commentaar op Ajax enzo en toen kwam ik dit tegen...
Op woensdag 23 april 2003 23:55 schreef Doc het volgende:[..]
Volgens mij ben je de 8e die dit post...
Scheelt mij heel vaak vertellen dat jullie er al uit liggen...
quote:joh, ga jij es effe in het feyenoord topic hopen dat ze de voorronde van de CL mogen spelen, om daarna net zo'n fantastische serie als Ajax daarin neer te zetten. Tegen de tijd dat ze dat hebben gedaan mag je je muil weer opentrekken.
Op donderdag 24 april 2003 00:00 schreef SuperWeber het volgende:
Gaan jullie je nu ook wat minder arrogant gedragen nu jullie uit de CL geknikkerd zijn??Scheelt mij heel vaak vertellen dat jullie er al uit liggen...
quote:Nee. Want wij zijn Ajax.
Gaan jullie je nu ook wat minder arrogant gedragen nu jullie uit de CL geknikkerd zijn??
quote:Ik hoop dat je stikt tijdens een van die keren
Scheelt mij heel vaak vertellen dat jullie er al uit liggen...
quote:Ik was al niet arrogant...
Gaan jullie je nu ook wat minder arrogant gedragen nu jullie uit de CL geknikkerd zijn??Scheelt mij heel vaak vertellen dat jullie er al uit liggen...
quote:Dit vind ik nou weer een beetje jammer, dat jullie de kwartfinale gehaald hebben ok... Maar een fantastische reeks wil ik niet zeggen, met 8 gelijke spelen kun je dat volgens mij geen fantastische reeks noemen!! Dat jullie vervolgens bij de Neuzen Omroep Stichting helemaal de hemel ingeprezen worden en dat vervolgens alle neusjes dat overnemen kan ik niks aan doen...
Op donderdag 24 april 2003 00:06 schreef twi het volgende:[..]
joh, ga jij es effe in het feyenoord topic hopen dat ze de voorronde van de CL mogen spelen, om daarna net zo'n fantastische serie als Ajax daarin neer te zetten. Tegen de tijd dat ze dat hebben gedaan mag je je muil weer opentrekken.
nu duidelijk kleutertjes?
quote:opzich vind ik het wel een mooie reeks als je
Op donderdag 24 april 2003 00:09 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Dit vind ik nou weer een beetje jammer, dat jullie de kwartfinale gehaald hebben ok... Maar een fantastische reeks wil ik niet zeggen, met 8 gelijke spelen kun je dat volgens mij geen fantastische reeks noemen!! Dat jullie vervolgens bij de Neuzen Omroep Stichting helemaal de hemel ingeprezen worden en dat vervolgens alle neusjes dat overnemen kan ik niks aan doen...
uit 1-1 speelt tegen valencia
2 keer gelijk speelt tegen arsenal
wint van AS roma en gelijk speelt
gelijkspeeld tegen AC Milan en uiteindelijk nipt verliezen
psv verloor 1 ronde ervoor met 4-0 van arsenal... dus beetje meer respect
quote:Ajax ging het tegen Europese topploegen toch een stuk beter af dan de lampies de "Tweede club van Nederland". Bovendien bleef het lange tijd ongeslagen tegen Europese topclubs. Dat is zelfs Feyenoord en PSV niet gelukt tegen middelmatige oostblok-teams.
Op donderdag 24 april 2003 00:09 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Dit vind ik nou weer een beetje jammer, dat jullie de kwartfinale gehaald hebben ok... Maar een fantastische reeks wil ik niet zeggen, met 8 gelijke spelen kun je dat volgens mij geen fantastische reeks noemen!! Dat jullie vervolgens bij de Neuzen Omroep Stichting helemaal de hemel ingeprezen worden en dat vervolgens alle neusjes dat overnemen kan ik niks aan doen...
quote:GDV die irritante italianen met hun kut voetbal! BIJNA net zo saai als duits voetbal!
Zowieso zal een shotgun op Inzaghi vannacht in veel Nederlanders zn dromen te zien zijn...
quote:
Op woensdag 23 april 2003 23:23 schreef twi het volgende:
LoekB, tot vandaag had ik vanwege je sportiviteit als Feyenoorder nog best wel wat respect voor je. Maar sinds vandaag blijkt dat de woorden "Feyenoorder" en "respect" toch niet in één zin samen passen.
quote:Dat was ook gelijk m'n eerste zin toen de bal over de lijn was:"Wat een kutmoffen zijn die Italianen ook, zeg!
Op donderdag 24 april 2003 00:20 schreef DaMayan het volgende:[..]
GDV die irritante italianen met hun kut voetbal! BIJNA net zo saai als duits voetbal!
quote:En dat noemt Ajacieden arrogant
Op donderdag 24 april 2003 00:22 schreef LoekB het volgende:[..]
. Wat boeit het mij wat ajacieden van mij vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |