echt wel erg om te zien hoe jong sommigen sterven..
42, 37, 46...veels te vroeg
quote:Op natuurlijke wijze, zoals de mijne??
Op woensdag 23 april 2003 10:32 schreef Separeertje het volgende:
mijn pa is in 1985 ( ik was 15 ) op 37 jarige leeftijd overleden
Maar als ik vragen mag waar zijn al jullie ouders zo vroeg aan gestorven, want een natuurlijke dood op 40 jarige leeftijd???
Hebben ze dan in hun errug slecht gegeten of veel gerookt ofzo, of een verkeersongeval?
quote:Zover ik begrepen heb was het natuurlijk. Ik kwam er achter omdat ie ooit bij een fabriek had gewerkt in de jaren 70 en daar had ie een keer pensioen premie betaald. Dus ik kreeg een brief met daarin de melding dat ie op 5 mei was overleden en dat ik nog 13 gulden kreeg.
Op woensdag 23 april 2003 10:47 schreef Chevron het volgende:
mijn oprechte condoleances.Maar als ik vragen mag waar zijn al jullie ouders zo vroeg aan gestorven, want een natuurlijke dood op 40 jarige leeftijd???
Hebben ze dan in hun errug slecht gegeten of veel gerookt ofzo, of een verkeersongeval?
quote:dat is wel bizar dat je niet weet waar hij begraven ligt, hoe komt dat?
Op woensdag 23 april 2003 10:51 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Zover ik begrepen heb was het natuurlijk. Ik kwam er achter omdat ie ooit bij een fabriek had gewerkt in de jaren 70 en daar had ie een keer pensioen premie betaald. Dus ik kreeg een brief met daarin de melding dat ie op 5 mei was overleden en dat ik nog 13 gulden kreeg.
Ik weet niet waar ie begraven ligt, dat vind ik wel kut.
quote:Hoe kan je op je 42ste op natuurlijke wijze overlijden? Dat is toch geen ouderdom meer?
Op woensdag 23 april 2003 10:35 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Op natuurlijke wijze, zoals de mijne??
quote:Ik weet het gewoon niet, de laatste gemeente waar hij woonde zeggen dat ze het niet weten waar hij ligt, ze hebben alles na gekeken. Ik heb van alles geprobeert, maar niets...
Op woensdag 23 april 2003 10:54 schreef mister-ious het volgende:[..]
dat is wel bizar dat je niet weet waar hij begraven ligt, hoe komt dat?
btw ik was nog maar 10 dagen, heb haar dus niet erg goed gekend, maar het blijft pijn doen
[Dit bericht is gewijzigd door maple-leaf op 23-04-2003 11:10]
quote:Dit is echt verschrikkelijk. Heb je wel broers of zussen? Hoe gaat het met je?
Op woensdag 23 april 2003 11:02 schreef H2elpme het volgende:
Mijn moeder overleed op 49 jarige leeftijd (1998) en mijn vader op 52 jarige leeftijd (2000). Hersentumor respectievelijk hersenbloeding.
quote:Tja misschien had het topic beter Ouders overleden kunnen heten ofzo.
Op woensdag 23 april 2003 11:09 schreef maple-leaf het volgende:
niet mijn vader, mijn moeder stierf toen ze 30 was, aan een hersenbloedingbtw ik was nog maar 10 dagen, heb haar dus niet erg goed gekend, maar het blijft pijn doen
quote:Nope, geen broers en/of zussen. Maar het gaat prima met mij, dankje.
Op woensdag 23 april 2003 11:09 schreef MissAlPacino het volgende:[..]
Dit is echt verschrikkelijk. Heb je wel broers of zussen? Hoe gaat het met je?
quote:Dat heb ik nou met 5 mei!
Op woensdag 23 april 2003 11:53 schreef dutchie het volgende:
*hand opsteekt*
30 april 1992 is mijn vader overleden, hij was 46 jaar. Auto-ongeluk.
30 april blijft een vreemde dag, ook na 11 jaar.
m.b.t. data heb ik ook een leuke; op 24/9 waren mijn ouders 24 jaar getrouwd, op 25/9 overleed m'n vader.
quote:Ik vind alles onder de 75 jong. Mijn moeder wordt 65 en ik zou het niet kunnen verdragen om haar al te verliezen.
Op woensdag 23 april 2003 12:06 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat is jong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |