quote:Pas op hoor, anders vraag ik Fannetje of ze je nog wat punten in mindering wil brengen
Op 21 januari 2001 01:12 schreef marky het volgende:
Misschien wel nooit. Al was het alleen maar om jou te pesten
Ik vind dat er nog wel redenen om dit forum nog even open te houden, omdat het nieuws hierover nog niet verdwenen is.
Ook loopt er nog een aktie van Marky !
Tevens staat hier elders vermeldt (maar dat zul je wel overslaan...), dat we hier een reunie willen gaan houden.
De bedoeling is om het forum daarna te gaan sluiten.
De datum van deze reunie wordt waarschijnlijk 3 febr.
quote:Klopt.
Op 21 januari 2001 03:10 schreef Harry het volgende:
Dit is je tweede post/topic over het sluiten van dit forum.
quote:Nee, dat heb je fout. Kan lang duren voor ik jaloers op een forum/TV-programma word hoor.
Heb ik het goed, dat je jaloers bent dat BB veel populairder is dan 'jouw' Bus ?
't Gaat mij er alleen maar om dat BB hier op FOK! heilig lijkt te zijn. Ik snap die adoratie van 't programma niet zo. Zeker niet na de wanvertoning tijdens de laatste uitzending. Het zou eigenlijk uitgekotst moeten worden, maar we gaan stug door hier.
En daar komt ook nog bij ja dat ik De Bus veel leuker vond.
Hoe dan ook: ze hadden ook beide evenlang open kunnen blijven, als was het alleen al uit principe.
quote:Op dit soort opmerkingen volgt vaak hetzelfde antwoord. Het is dus een cliché, maar daarom niet minder to-the-point:
Op 21 januari 2001 03:37 schreef Arcee het volgende:
't Gaat mij er alleen maar om dat BB hier op FOK! heilig lijkt te zijn.
Blijf dan lekker weg hier als jij je er zo aan ergert!
Of, als je zo verzot bent op orde & regeltjes, doe het dan correct en ga niet hier maar in Feedback lopen zeuren om het sluiten van het BB2-forum.
Ik ga daar ook een actie beginnen, want ik heb me gestoord aan dat hele Bus-forum. Ik wil er dus voor pleiten om de volgende keer maar helemaal geen forum meer over De Bus te openen. Als er uberhaupt nog een volgende keer is dan, voor dit programma. Want het is me toch een partijtje ranzige smakeloze bagger! De Jerry Springer onder de reality-soaps. Ze zetten bewust alleen maar rand-debielen in die Bus, anticiperend op het verlangen van de kijker om zich te kunnen identificeren.
Maar serieus: zolang er regelmatig mensen zijn die in dit forum posten en nieuwe topics openen (mensen zoals Arcee dus) lijkt het mij gerechtvaardigd om dit forum open te houden.
Aanstaande maandag begint "Hoe is het nu met..." Nog een reden om het forum niet nu al te sluiten.
En... BB is op FOK inderdaad een heel klein beetje heilig, sinds vorig jaar de landelijke media keer op keer werden gehaald met FOK-primeurs.
Tenslotte: troost je met de gedachte dat aan alles een eind komt. Zo goed gaat het niet meer met dit forum, ondanks jouw op zich geslaagde poging om hier weer een beetje leven in de brouwerij te brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 21-01-2001 12:36]
quote:Pcies, zo'n provocerend topic doet 't toch altijd goed dan?
Op 21 januari 2001 12:24 schreef Gert het volgende:
Tenslotte: troost je met de gedachte dat aan alles een eind komt. Zo goed gaat het niet meer met dit forum, ondanks jouw op zich geslaagde poging om hier weer een beetje leven in de brouwerij te brengen.
quote:Nou, niet zo lief als jouw userpic hoor... *zucht
Op 21 januari 2001 13:04 schreef fashionably_late het volgende:
Arcee....t ís dat je zo'n lieve userspic hebt maar ánders.......
quote:Dat gebeurt toch? Havoc is toch de moderator van De Bus én van Big Brother? Dus je mag aannemen dat hij dit leest.
Op 21 januari 2001 14:56 schreef Harry het volgende:
Zoals Gert al aangeeft ; begeef je bij de juiste perso(o)n(en) !
*LEKKER BELANGRIJK!!
Ik heb het zowiezo niet zo op slotjes, dus van mij mag elk forum openblijven overigens...
quote:En al die andere redenen?
Op 21 januari 2001 19:35 schreef Havoc het volgende:
Morgen begint 'hoe is het nu met de bewoners' en dat zal zeker weer stof tot nadenken geven en er zal zeker weer genoeg om over te praten zijn. Dat is slechts 1 van de redenen waarom BB nog steeds open is.
quote:Hoe bedoel je???
Op 22 januari 2001 15:41 schreef Sanne het volgende:Wanneer houd jij eens op met vervelende vragen stellen?
quote:a. Het is nog niet zo rustig als jij claimt dat het is en in vergelijking tot sommige andere forums wordt er in mijn ogen zeker nog regelmatig hier gepost.
Op 22 januari 2001 14:52 schreef Arcee het volgende:
En al die andere redenen?
b. De Reunie die nog plaats moet vinden in dit forum.
c. Stukje nostalgie wat we wel met BB hebben maar niet zo zeer met de bus.
Genoeg redenen zo voor je Arcee
quote:Dan moeten die andere forums dus ook dicht
Op 22 januari 2001 16:01 schreef Havoc het volgende:
a. Het is nog niet zo rustig als jij claimt dat het is en in vergelijking tot sommige andere forums wordt er in mijn ogen zeker nog regelmatig hier gepost.
quote:Kan ook wel in een topic op Film & TV.
b. De Reunie die nog plaats moet vinden in dit forum.
quote:Ik wel... ik mis 't De Bus 2 forum
c. Stukje nostalgie wat we wel met BB hebben maar niet zo zeer met de bus.
quote:Nee
Genoeg redenen zo voor je Arcee
quote:Ik had het eigenlijk tegen Arcee als antwoord op zijn topic titel, maar wist dat je zou reageren
Op 22 januari 2001 15:44 schreef Smike het volgende:
Hoe bedoel je???
quote:Het kwam door die
Op 22 januari 2001 16:13 schreef Sanne het volgende:
Ik had het eigenlijk tegen Arcee als antwoord op zijn topic titel, maar wist dat je zou reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |