abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2001 @ 16:55:39 #101
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_771237
*Marlo loopt het hele hotel door, maakt schoon, ruimt op, verschoont de bedden, doet de administratie en doet inkopen. Onder tussen wordt hij steeds kwader omdat Daggobert is weg gegaan. Hij wordt groter en groter, totdat hij niet meer herkenbaar is als de lieve, schattige Marlo. Het is een kwaad, angstaanjagend monster geworden. Zo angstaanjagend dat zelfs de naam Marlo niet meer past. Nu heet hij Marloniex.
Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_771240
GRRRRRRRRRRR...

*Marloniex verlaat het hotel en is uit op wraak

zondag 25 februari 2001 @ 18:06:43 #103
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_771406
*Ligt de hele dag al in bed, grote stapel tijdschriften vlakbij, grote kan koffie...
Lekker zo'n luie dag
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  maandag 26 februari 2001 @ 20:56:29 #104
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_774861
*Marlo is hard aan het werk

Das niet te doen in mn eentje, misschien moest ik Lara maar weer eens opzoeken.

*Marlo gaat naar het kasteel om Lara optezoeken.

dinsdag 27 februari 2001 @ 00:38:35 #105
8197 Lara44
Mooie hoorns he
pi_775445
Wij gaan slapen LWaS, ik hou Marlo wel in de gaten. Dan gaan we morgen wel naar Herne toe.

Slaap lekker

*Lara draagt Marlo naar boven en daar vallen ze samen in slaap.

Als er een koe over de dam is, ben ik het niet
  donderdag 1 maart 2001 @ 22:58:10 #106
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_784636
Poets poets poets

Veeg veeg veeg

Schoonmaak schoonmaak schoonmaak

Wat heb ik het druk

*MArlo gaat lekker verder en hoopt dat Dagobert snel weer terug is.

donderdag 1 maart 2001 @ 23:11:50 #107
9838 tijsje1
Life is all about ,choises,
pi_784682
****Komt binnen lopen en neemt plaats aan de bar****1 whiskey graag
De naam is Mathijs maar ze noemen me tijsje.......
  vrijdag 2 maart 2001 @ 15:23:24 #108
8197 Lara44
Mooie hoorns he
pi_786507
Druk druk druk

Sorry thijsje, het is op dit moment zo druk dat de bar gesloten is. Je kan daarvoor beter naar DJ gaan.

Moet weer verder, druk druk druk

Als er een koe over de dam is, ben ik het niet
  maandag 5 maart 2001 @ 02:35:21 #109
9838 tijsje1
Life is all about ,choises,
pi_792316
quote:
Op 02 maart 2001 15:23 schreef Lara44 het volgende:
Druk druk druk

Sorry thijsje, het is op dit moment zo druk dat de bar gesloten is. Je kan daarvoor beter naar DJ gaan.

Moet weer verder, druk druk druk

Sorry maar ik ga op zoek naar een eigen woning....ik check zeer binnenkort uit...Heb het wel gezien hier...(nauwelijks service) en uit gestorven.(p.s lara als je een baan zoekt ,wieltje de voorste b.v, bied je het dubbele salaris )
De naam is Mathijs maar ze noemen me tijsje.......
  maandag 5 maart 2001 @ 15:48:49 #110
5108 equilan
DE elfengodin
pi_793496
*Gandalf en Aurian landen op het dak van het hotel. Niemand heeft ze zien vliegen of ze zien landen op het dak.
Equilan laat zich van Gandalf's rug glijden en trekt the_russian naar beneden. Ze gooit hem over haar schouder en loopt samen met Gandalf over het dak naar de nooddeur. Ze sluipen het hotel binnen. Gelukkig worden op de bovenste verdieping de kamers weinig gebruikt.
De achterste kamer van de gang gaan ze naar binnen. Equilan legt the_russian in het bed en gaat aan het bureau zitten, een briefje schrijven. Gandalf doorzoekt de hele kamer en zoekt dan een mooi plekje vanwaar hij door het raam de toegangsdeur van het hotel in de gaten kan houden. Zijn scherpe oren hoedden hem voor verrassingen via het dak en de gang.
Als Equilan klaar is met schrijven gaat zij dezelfde weg terug naar het dak, nadat ze Gandalf op het hart heeft gedrukt goed op the_russian te passen.

Hai russian!!

Misshien kun je het je nog herinneren, maar je werd achterna gezeten door Highlander, hij heeft je bewerkt met een honkbalknuppel. Gelukkig hebben we hem tegen kunnen houden voor hij onherstelbare schade kon aanrichten
Ik heb je min of meer genezen (je zal je nog wel wat stijf voelen) en daarna ben je in slaap gevallen.
We hebben je hier heen gebracht omdat er een raar figuur rondsloop, volgens BlackAngel was dat SharpTooth, die jou wilde meenemen. Gandalf is hier om je te bewaken, hij kan je brengen naar waar je maar wilt

Tot ziens en pas goed op jezelf!!

Liefs Equilan

Elfensex is superspannend...
  maandag 5 maart 2001 @ 15:50:30 #111
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_793501
*Aurian staat op het dak te wachten als Equilan de nooddeur weer door komt. Snel klimt de elfengodin op Aurian's rug en dan vliegen ze weg.
  maandag 5 maart 2001 @ 18:23:54 #112
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_793950
*Shia komt aanvliegen met een grote mand in haar bek. Ze land op het dak en loopt door de nooddeur naar binnen.
In de gang steekt ze haar neus in de lucht en loopt dan zonder aarzelen naar de kamer waar the_russian en Gandalf verblijven. Voor de deur gromt ze zachtjes. Gandalf laat de deur openen en Shia loopt naar binnen. Daar zet ze de mand neer. In de mand zit eten voor Gandalf en een hartige taart voor the_russian. The_russian slaapt nog steeds.

Shia geeft Gandalf een kleine knuffel en gaat dan snel weer weg.

pi_794182
*Er komt een figuur in witte kleren binnen, hij loopt naar de bar, maar ziet daar niemand, dus schenkt hij zichzelf een wiskey in, de figuur wacht even en kijkt dan welke kamers bezet zijn. Hij ziet dat er een door equilan gehuurd is en neemt aan dat de rus daar slaapt. Hij staat op loopt naar de lift en neemt die naar de hoogste verdieping. Hier ruikt hij de geur van draken. Hij gaat bij de lift zitten en probeert een manier te verzinnen om de draken te ontwijken.

[Dit bericht is gewijzigd door SharpTooth op 05-03-2001 19:43]

pi_795316
[irl-offtopic]Ik lig werkelijk in een deuk van wat jullie ervan gebakken hebben[/irl-offtopic]

* Na een aantal uren geslapen te hebben wordt the-russian weer wakker

Waar ben ik nu weer, gister werd ik ook al wakker in een vreemd gebouw, en nu lig ik hier ineens weer in een of ander wazig bed??

He wat hangt hier, een briefje?? HE das een briefje van onze lieve equilan, hmmzz een effies lezen.

Hai russian!!

Misshien kun je het je nog herinneren, maar je werd achterna gezeten door Highlander, hij heeft je bewerkt met een honkbalknuppel. Gelukkig hebben we hem tegen kunnen houden voor hij onherstelbare schade kon aanrichten
Ik heb je min of meer genezen (je zal je nog wel wat stijf voelen) en daarna ben je in slaap gevallen.
We hebben je hier heen gebracht omdat er een raar figuur rondsloop, volgens BlackAngel was dat SharpTooth, die jou wilde meenemen. Gandalf is hier om je te bewaken, hij kan je brengen naar waar je maar wilt

Tot ziens en pas goed op jezelf!!

Liefs Equilan

Nou, ik kan me van het hele voorval eigelijk nix meer herinneren, wat is er gebeurt dan dat highlander zo kwaad op me was??

Wat stijf?? nou valt eigelijk wel mee, voel me wel weer aardig eigelijk. En ja die sharptooth is een vervelende, ben al weken voor um op de vlucht eigelijk, ik ga maar eens aangifte doen bij oom-agent.

dinsdag 6 maart 2001 @ 09:33:56 #115
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_795600
*Gandalf loopt voorzichtig naar the_russian toe, om hem niet te laten schrikken. The_russian is natuurlijk niet gewend aan draken op zn kamer!!
Zou the_russian hem nodig hebben om hem te vervoeren?? Het lijkt Gandalf wel zo verstandig want als the_russian het hotel via de gewone weg zou verlaten zou hij wel eens in de problemen kunnen komen; Gandalf ruikt de aanwezigheid van een mens die al een hele tijd op de gang zit te wachten. Maar hoe moet hij dat the_russian duidelijk maken??
  dinsdag 6 maart 2001 @ 13:57:34 #116
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_796314
*MArlo staat bij het raam te kijken en ziet hoe gezellig eidereen aan het jetskieen is.

Dat wil ik ook, maar ik meot werken.

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:09:07 #117
5108 equilan
DE elfengodin
pi_796360
*Equilan staat op het strand, ze heeft net de pizza's en drinken gehaald. Opeens ziet ze in de verte een kleine gedaante voor het raam van het hotel staan.

He dat lijkt Marlo wel!! Marlo joehoe kom je ook?? Er is eten genoeg en het jetskieen is enorm leuk!!

*Ze zwaait met beide armen en hoopt maar dat Marlo haar gehoord heeft.

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:34:28 #118
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_796437
*Marlo ziet Equilan zwaaien maar kan niet weg bij het hotel.

er is hier zoveel te doen, en Dagobert is weg

Marlo wordt boos...

pi_796441
*Marlo veranderdt in een boze Marloniex.

*Marloniex loopt stamvoetend door het hotel, spuuwd her en der vuur en binnen een paar tellen staat het hele hotel in brand. Maar Marloniex weet van geen ophouden.

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:41:22 #120
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_796462
*Gandalf ruikt opeens een brandlucht... Hij steekt zn neus in de lucht en snuift eens goed.. The_russian kijkt verbaasd naar Gandalf, "wat is er beessie??"
Gandalf opent de deur op een kier en ziet Lara in de gang lopen, ze was net de kamers aan het doen. Gandalf wenkt Lara dichterbij en als ze nieuwsgierig aan komt lopen, pakt hij haar snel in zn klauw. Hij draait zich om naar de kamer.

Met een snauw grijpt Gandalf the_russian tussen zn kaken (voorzichtig) en springt het raam uit. The_russian gilt van schrik maar merkt al snel dat Gandalf geen rare dingen van plan is. Lara is verstijfd van angst, maar als ze langs het hotel vliegen ziet ze de vlammen en begrijpt dat Gandalf haar gered heeft. Gandalf vliegt naar beneden en laat Lara uit zn klauw springen. Dan zet hij the_russian neer. Even is Gandalf in tweestrijd, hij moest op the_russain letten!! Maar in het hotel is nog een wezen, het lijkt heel in de verte wel familie te zijn!! Maar dat wezen steekt momenteel het hele hotel in de fik en zichzelf bijna ook!!

Gandalf rent moedig het hotel in (draken zijn niet zo bevattelijk voor de hitte van de vlammen) op zoek naar het beest.

[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 06-03-2001 14:44]

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:47:01 #121
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_796483
*marloniex is tevrdene en tranformeerd terug naar Marlo.

Het hotel staat in brand, allemaal vlammen die mij pijn doen. En het is zo warm.

*Marlo probeerd de uitgang te zoeken, maar de rook is al zo dicht dat hij niet ver komt.

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:51:15 #122
5108 equilan
DE elfengodin
pi_796502

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 06-03-2001 14:52]

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:52:42 #123
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_796506
*Gandalf stuift door de gangen van het hotel, op zoek naar het beest. Opeens ruikt hij het niet meer!! Hoe kan dat nou?? In verwarring blijft Gandalf staan, het si niet dood, dat ruikt anders... maar waar is het dan?? Twijfelend loopt hij nog een paar passen als hij opeens bijna struikelt. Hij brengt zijn hoofd naar de grond en ziet daar Marlo liggen. Zo, met zn neus erboven op, ruikt hij nog heel in de verte iets bekends...
Zou Marlo dat beest zijn?? Voorzichtig neemt Gandalf Marlo tussen zijn kaken en rent het hotel weer uit.

Buiten zijn intussen al een aantal mensen verschenen. Ze durven Gandalf niet te naderen, roodgloeiend als hij is. De punten van de bulten op zn zug zijn bijna witgloeiend, er straalt een enorme hitte van hem af.

dinsdag 6 maart 2001 @ 14:54:33 #124
5108 equilan
DE elfengodin
pi_796514
*Equilan komt buiten adem van de schrik struikelend aangerend. Ze prevelt wat voor zich uit, Hoekie kijkt naar haar alsof ze gek is. Bij het hotel aangekomen blijft ze nog even staan prevelen en dan opeens kolken er wolken boven hun hoofd, steeds meer. Het duurt geen tioen seconden voor er een enorme tropische bui valt.
  dinsdag 6 maart 2001 @ 14:54:46 #125
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_796515
*Dagobert komt aan bij het hotel en ziet Lara al veilig buiten staan.

Waar is Marlo??

*Op dat moment kotm Gandalf naar buiten.

MARLO!

*Dagobert rent naar Gandalf toe, als hij vlak bij is deinsd hij terug.

Warm, even wachten dan maar.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')