Das niet te doen in mn eentje, misschien moest ik Lara maar weer eens opzoeken.
*Marlo gaat naar het kasteel om Lara optezoeken.
Slaap lekker
*Lara draagt Marlo naar boven en daar vallen ze samen in slaap.
Veeg veeg veeg
Schoonmaak schoonmaak schoonmaak
Wat heb ik het druk
*MArlo gaat lekker verder en hoopt dat Dagobert snel weer terug is.
Sorry thijsje, het is op dit moment zo druk dat de bar gesloten is. Je kan daarvoor beter naar DJ gaan.
Moet weer verder, druk druk druk
quote:Sorry maar ik ga op zoek naar een eigen woning....ik check zeer binnenkort uit...Heb het wel gezien hier...(nauwelijks service) en uit gestorven.(p.s lara als je een baan zoekt ,wieltje de voorste b.v, bied je het dubbele salaris
Op 02 maart 2001 15:23 schreef Lara44 het volgende:
Druk druk drukSorry thijsje, het is op dit moment zo druk dat de bar gesloten is. Je kan daarvoor beter naar DJ gaan.
Moet weer verder, druk druk druk
Hai russian!!
Misshien kun je het je nog herinneren, maar je werd achterna gezeten door Highlander, hij heeft je bewerkt met een honkbalknuppel. Gelukkig hebben we hem tegen kunnen houden voor hij onherstelbare schade kon aanrichten
Ik heb je min of meer genezen (je zal je nog wel wat stijf voelen) en daarna ben je in slaap gevallen.
We hebben je hier heen gebracht omdat er een raar figuur rondsloop, volgens BlackAngel was dat SharpTooth, die jou wilde meenemen. Gandalf is hier om je te bewaken, hij kan je brengen naar waar je maar wilt
Tot ziens en pas goed op jezelf!!
Liefs Equilan
Shia geeft Gandalf een kleine knuffel en gaat dan snel weer weg.
[Dit bericht is gewijzigd door SharpTooth op 05-03-2001 19:43]
* Na een aantal uren geslapen te hebben wordt the-russian weer wakker
Waar ben ik nu weer, gister werd ik ook al wakker in een vreemd gebouw, en nu lig ik hier ineens weer in een of ander wazig bed??
He wat hangt hier, een briefje?? HE das een briefje van onze lieve equilan, hmmzz een effies lezen.
Hai russian!!
Misshien kun je het je nog herinneren, maar je werd achterna gezeten door Highlander, hij heeft je bewerkt met een honkbalknuppel. Gelukkig hebben we hem tegen kunnen houden voor hij onherstelbare schade kon aanrichten
Ik heb je min of meer genezen (je zal je nog wel wat stijf voelen) en daarna ben je in slaap gevallen.
We hebben je hier heen gebracht omdat er een raar figuur rondsloop, volgens BlackAngel was dat SharpTooth, die jou wilde meenemen. Gandalf is hier om je te bewaken, hij kan je brengen naar waar je maar wilt
Tot ziens en pas goed op jezelf!!
Liefs Equilan
Nou, ik kan me van het hele voorval eigelijk nix meer herinneren, wat is er gebeurt dan dat highlander zo kwaad op me was??
Wat stijf?? nou valt eigelijk wel mee, voel me wel weer aardig eigelijk. En ja die sharptooth is een vervelende, ben al weken voor um op de vlucht eigelijk, ik ga maar eens aangifte doen bij oom-agent.
Dat wil ik ook, maar ik meot werken.
He dat lijkt Marlo wel!! Marlo joehoe kom je ook?? Er is eten genoeg en het jetskieen is enorm leuk!!
*Ze zwaait met beide armen en hoopt maar dat Marlo haar gehoord heeft.
er is hier zoveel te doen, en Dagobert is weg
Marlo wordt boos...
*Marloniex loopt stamvoetend door het hotel, spuuwd her en der vuur en binnen een paar tellen staat het hele hotel in brand. Maar Marloniex weet van geen ophouden.
Met een snauw grijpt Gandalf the_russian tussen zn kaken (voorzichtig) en springt het raam uit. The_russian gilt van schrik maar merkt al snel dat Gandalf geen rare dingen van plan is. Lara is verstijfd van angst, maar als ze langs het hotel vliegen ziet ze de vlammen en begrijpt dat Gandalf haar gered heeft. Gandalf vliegt naar beneden en laat Lara uit zn klauw springen. Dan zet hij the_russian neer. Even is Gandalf in tweestrijd, hij moest op the_russain letten!! Maar in het hotel is nog een wezen, het lijkt heel in de verte wel familie te zijn!! Maar dat wezen steekt momenteel het hele hotel in de fik en zichzelf bijna ook!!
Gandalf rent moedig het hotel in (draken zijn niet zo bevattelijk voor de hitte van de vlammen) op zoek naar het beest.
[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 06-03-2001 14:44]
Het hotel staat in brand, allemaal vlammen die mij pijn doen. En het is zo warm.
*Marlo probeerd de uitgang te zoeken, maar de rook is al zo dicht dat hij niet ver komt.
Buiten zijn intussen al een aantal mensen verschenen. Ze durven Gandalf niet te naderen, roodgloeiend als hij is. De punten van de bulten op zn zug zijn bijna witgloeiend, er straalt een enorme hitte van hem af.
Waar is Marlo??
*Op dat moment kotm Gandalf naar buiten.
MARLO!
*Dagobert rent naar Gandalf toe, als hij vlak bij is deinsd hij terug.
Warm, even wachten dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |