abonnement Unibet Coolblue
pi_19132871
Ik luister sinds vanmorge 10uur niks anders meer Hij's echt goed
pi_19133176
heeft Alanis er iets over gezegd waarom er zo weinig nummers op de cd staan?

wel leuk om te horen dat ze ook goede blije nummers kan maken, ipv de usual kwade nummers.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:30:48 #103
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19133322
Ja ze heeft er inderdaad wat over gezegd. Het directe artikeltje kan ik zo één, twee, drie niet vinden, maar het heeft er mee te maken dat haar woede inderdaad wat getemperd is, en dat ze zich nu écht kon focussen op een kern, wat betreft haar muziek. Dus niet zoveel mogelijk op één plaat jammen, maar gewoon keuzes maken. Alleen de écht sterke nummers op de plaat, de rest; vette pech...

Zoiets dus...
pi_19136707
Schitterend Top plaat. Heerlijk in de stijl van Under Rug Swept. Dit is typisch zo'n album waar ik over drie a vier jaar nog steeds prima naar kan luisteren .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_19155325
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 22:49 schreef Massive het volgende:
Schitterend Top plaat. Heerlijk in de stijl van Under Rug Swept. Dit is typisch zo'n album waar ik over drie a vier jaar nog steeds prima naar kan luisteren .
Helemaal mee eens. Behalve dat URS-ding. Dat vind ik niet. Nog niet, althans. Misschien als ik 'm vaker heb gehoord.

Is de SCC-versie van Everything anders dan de singleversie? Of lijkt dat maar?
pi_19157029
Mooie plaat! Jammer dat er maar zo weinig nrs op staan maar wel alleemaal goed.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_19164735
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is de SCC-versie van Everything anders dan de singleversie? Of lijkt dat maar?
De single versie is 3:32 en op het album 4:38. Langer dus
pi_19173039
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
Mooie plaat! Jammer dat er maar zo weinig nrs op staan maar wel alleemaal goed.
Ik vind het niet jammer dat er maar 10 nummers op staan. Het zijn namelijk 10 enorm sterke tracks. Het album staat van begin tot eind echt als een huis. In tegenstelling tot Supposed Former Infatuation Junkie; dat is een heel goed album, maar omdat er 17 tracks opstaan zijn die niet allemaal even goed. Ik ben nu op So-Called Chaos al helemaal verliefd, en dat na pas 3x luisteren. Geeneen zwak nummer staat er op. Eight Easy Steps is echt de perfecte opener (net als 21 Things op Under Rug Swept, maar dan nog beter). Everything is de perfecte sluiter.
Echt, ik ben nu al helemaal verliefd op So-Called Chaos.
pi_19179556
Nou op SFJI staan ook geen slechte nummers, de een is wel minder dan de ander, maar dat is bij dit album ook zo vind ik. Sorry hoe goed de nummers ook zijn ik ga geen cd met 10 nummers kopen, of hij moet echt lekker goedkoop zijn. Dit is de eerste Alanis cd die ik niet koop.

Mijn favoriete cd heeft 16 absolute topnummers. Dan moeten de artiesten maar wat meer tijd aan een cd besteden, want een Alanis kan best zo'n 70 minuten vullen met goede muziek. Maar goed, veel artiesten hebben 12 nummers waarvan veel vullers zijn, dus dan is dit eigenlijk wel beter ja..
pi_19179614
Ligt het trouwens aan mij of lijkt het begin van een van de nummers op een b-kant van Under Rug Swept?
pi_19188112
quote:
Op zondag 16 mei 2004 02:55 schreef AMFan het volgende:

[..]

De single versie is 3:32 en op het album 4:38. Langer dus
De album versie is een stuk langer, en beter, ja! Gister was ze bij TOTP en es even meegelezen met 't boekje in mij hand! Ze slaat hele stukken over bij de single versie. Vandaar ook dat de albumversie veel beter is dus!

Het album is trouwens top! dit hele weekend en vandaag mijn discman niet uitgeweest en wel een keer of zes gehoord! Wel jammer dat er maar tien nummers op staan maar gewoon errug goed!
pi_19188170
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:01 schreef Massive het volgende:
Out Is Through is een geweldig nummer. Prachtig. Zo catchy. Heerlijk.
Ja dat is op dit moment wel mijn favoriet! Samen met de albumversie van "Everything", die echt een stuk beter is dan de singleversie!
  maandag 17 mei 2004 @ 11:14:04 #113
21503 Vava
Zoix!!
pi_19189848
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het niet jammer dat er maar 10 nummers op staan. Het zijn namelijk 10 enorm sterke tracks. Het album staat van begin tot eind echt als een huis.
Daar heb je wel gelijk in. Er staat niks op het album wat niet goed is.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_19190164
Ik zou haar deze nummers trouwens best wel een live willen horen zingen....
Beetje jammer dat ze Nederland overslaat op haar (korte) Europse trip
pi_19192575
Ooh? Ze komt niet naar Nederland? Dat is erg zonde. Heb je een tourschema o.i.d?
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_19192983
quote:
Op maandag 17 mei 2004 13:28 schreef Massive het volgende:
Ooh? Ze komt niet naar Nederland? Dat is erg zonde. Heb je een tourschema o.i.d?
6/25 Aviero, Portugal Town Square
6/27 Nice, France Palais Nikala
6/28 Lyon, France Halle Toni Garnier
6/30 Stuttgart, Germany Killesberg Amphitheatre
7/1 Bonn, Germany Museumplatz
7/2 Berlin, Germany Museumsinel
7/4 Geneva, Switzerland
7/5 Salzburg, Austria Arena
7/7 Bologna, Italy Piazza
7/8 Locarno, Switzerland Picolo Grande
7/9 Milan, Italy Festival Bar
7/10 Taomina, Italy Teatro Romano

bron:Alanis

Lekker is dat
pi_19195687
Wat een trut.
pi_19196121
Kut .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_19197753
Bonn is niet zover! Ik ga naar Bonn! Ben al eens eerder naar Alanis in Bonn geweest en het is prima te doen hoor. Wil ik wel meteen nog een keertje, want dit wordt mijn 13e concert, meteen de 14e erachteraan!

Ik vind het een geweldige plaat!

Not all me is op dit moment mijn favoriet!
Fighting for peace is like fucking for virginity
pi_19197820
Trouwens: het eind van Excuses is hetzelfde als het eind van ' No pressure over Cappucino' dat nummer voor Wade haar tweelingbroer, echt wel mooi!
Fighting for peace is like fucking for virginity
  Lieve Belg maandag 17 mei 2004 @ 17:09:15 #121
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19198239
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
Mooie plaat! Jammer dat er maar zo weinig nrs op staan maar wel alleemaal goed.
agree
vanmiddag tijdens een 3 uur durende pauze cd gaan halen en het is een zalige cd. idd maar 10 nummers, maar het zijn verdomme 10 zéér goede nummers
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 20:25 schreef TuuT het volgende:
heeft Alanis er iets over gezegd waarom er zo weinig nummers op de cd staan?

wel leuk om te horen dat ze ook goede blije nummers kan maken, ipv de usual kwade nummers.
er staan ook een paar filmpjes op de cd, toch zo'n goeie 100 mb, zo moet je je muziek al een groot stuk inkorten

[ Bericht 28% gewijzigd door Jump op 17-05-2004 18:49:48 (laatste quote) ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19211117
quote:
Op maandag 17 mei 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een trut.
Defenitely, ik vind het ook een naaistreek! Terwijl Nederland altijd heel lief voor haar was
pi_19212855
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:51 schreef socalledchaos het volgende:
Trouwens: het eind van Excuses is hetzelfde als het eind van ' No pressure over Cappucino' dat nummer voor Wade haar tweelingbroer, echt wel mooi!
Alleen het eind? Ik vindt heel het nummer ERG veel op NPOC lijken. Met een vleugje "Heart of the house"....

Ik denk overigens dat dit mijn minst favoriete album van Alanis is. Ook de vormgeving, bluegh, het lijkt wel een TMF cd....en ja, voor mij maakt dat uit.

Het is weer zo onwijs hetzelfde. Nee, ze had wel iets meer een andere koers mogen varen. Niet dat het slecht is, maar ik heb het idee dat ze van alle vorige cd's mix-ups heeft gemaakt van songs. Het lijkt allemaal teveel op eerdere songs....
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:11:30 #124
2658 The Unforgiven
Pure Awareness
pi_19461739
ach.. gedownload en ik vindt het wel lekker... de dvd koop ik wel... al hoop ik dat deze keer dan de handy cam opnames er niet zijn :-/
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_19484258
Ik heb m ook gedownload, en vind het een errug goed album! Dit is voor mij de tweede Alanis cd die ik niet gekocht heb, maar als ik URS of SCC (over een tijdje) voor een zacht prijsje zie liggen neem ik m zo mee...

Echt balen dat ze niet naar nederland toe komt!!! Ik wil Alanis graag eens live aanschouwen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')