Alanis Morissette Lyric Generator
....Dus....
  vrijdag 25 juli 2003 @ 21:15:47 #27
46794 Berkery
Fat bastard
pi_12020987
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 16:37 schreef ranja het volgende:
Voor Jagged little pill had ze volgens mij een paar pop/disco cd's gemaakt. Of die leuk zijn? Ik ken ze niet, maar ik denk alleen voor de verzamelaar...
Dit was ook de reden dat Canada als een van de laatste landen overstag ging voor Alanis. Ze kenden haar nog als top 40 zangeresje, en niemand in Canada kon geloven dat ze een serieuze plaat had gemaakt met echte muziek
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zaterdag 26 juli 2003 @ 11:19:03 #28
61353 Celibatair
Maagdelijk wit.
pi_12027972
Natuurlijk zat Alanis ook in South Park the Movie: Bigger, Larger and Uncut.

Alanis-trivia: hoe kwam ze in die film voor?

Een dag niet geneukt, is een dag geleefd.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:18:09 #29
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_12478341
Zo te zien had dit beter het kleine Alanis Morissette is passé topic kunnen heten
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_12481262
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:18 schreef Vibromass het volgende:
Zo te zien had dit beter het kleine Alanis Morissette is passé topic kunnen heten
Als je de rest van de topics in een zo voegen dan zou deze wel acht paginas volhebben.
Maar het is alweer een tijdje geleden. Is ze bezig met iets nieuws? Album of iets dergelijks? Het concert vorig jaar was erg goed, en wel voor herhaling vatbaar .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_14980524
Wear it out, the way a three year old would do.
Melt it down, you're gonna have to eventually anyway.
The firetrucks are coming up around the bend.

Mijn favoriete Alanis-stukje .

pi_14982042
You live, you learn.
You love, you learn.
You cry, you learn.
You lose, you learn.
pi_14982583
How can you just throw words around like grieve and heal and mourn?
I feel fine, we may not have been born as awake as you were
It was much harder in those days we had paper routes up hill both ways.
We went from school to a job to a wife to instant parenthood

eeeeeeen

I wouldn't have sold myself short
I wouldn't have kept my eyes glued to the ground.
If I had've known my invisibility
would not make a difference
I would've run around screaming proudly at the top of my voice

It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_16327207
Goed, dames en heren! Hij komt er aan, het nieuwe album. Via via heb ik er wat van, zo ook de *mogelijke* voorkant. Dit kan natuurlijk gewoon gemaakt zijn door een fan, maar er is een kans dat dit hem is:

pi_16344858
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:43 schreef Massive het volgende:
Goed, dames en heren! Hij komt er aan, het nieuwe album. Via via heb ik er wat van, zo ook de *mogelijke* voorkant. Dit kan natuurlijk gewoon gemaakt zijn door een fan, maar er is een kans dat dit hem is:

[afbeelding]

So Called Clues?
pi_16344890
heb alle cd's

bruut wijffie

anger managment trainee

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_16345015
Als het de echte cover is is het een mooie foto.
pi_16346073
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:25 schreef karoltje het volgende:

[..]

So Called Clues?

So Called Chaos. Het album komt in April uit, en de single "Everything" in Februari.
pi_16407851
Ben benieuwd...
Hoop dat dit album wat beter is dan Under Rug Swept, want die vond ik niet echt geweldig. De rest wel overigens !
pi_16407975
Under Rug Swept is zo ontzettend underrated. Geweldig gewoon.
pi_16439133
Tsja misschien is Under Rug Swept wel 'underrated' maar voor mij haalt het gewoon niet het niveau van bijvoorbeeld Supposed Former Infatuation Junkie. Das ook een geweldige plaat die echt wel ondergewaardeerd is... Maar al met al is Alanis helemaal ok!
pi_16439381
quote:
ALANIS MORISSETTE READY TO TAKE ON 'SO-CALLED CHAOS'
NEW STUDIO ALBUM TO BE RELEASED
APRIL 13

FIRST SINGLE AND VIDEO IS EVERYTHING

"I want to invite this so-called chaos that you think I dare not be"
--from the song "So-Called Chaos

ALANIS MORISSETTE will release her new album SO-CALLED CHAOS April 13 on Maverick Records. Co-produced by ALANIS, John Shanks and Tim Thorney, the album features 10 new songs written by ALANIS that set her free-flowing vocals, luminescent melodies and fervent introspection in a seamless mix of rock, pop, folk, electronic and Eastern stylings. The seven-time Grammy Award winner will shoot a video for the albums first single Everything-due out February 23.

SO-CALLED CHAOS marks ALANIS fourth Maverick studio album, following 2002s three million worldwide-seller, the critically acclaimed UNDER RUG SWEPT, which she also wrote and self-produced. SO-CALLED CHAOS also comes on the heels of FEAST ON SCRAPS, the combination DVD/CD package (released in late 2002) that contained eight songs that didn't make it onto UNDER RUG SWEPT.

This time around, MORISSETTE chose to share producing responsibilities. I had spent a few years rising to my own occasion in terms of wanting to see, out of curiosity, what producing a record on my own would be like, Morissette explains. Then once I tasted what that was like, I realized my favorite aspect of making a record was the writing of it. This way was so much more relaxing for me.

The sessions for SO-CALLED CHAOS--held primarily at Groove Masters studio in Santa Monica, California--featured performances from MORISSETTEs touring band (guitarists David Levita and Jason Orme; bassist Eric Avery; keyboardist Zac Rae; and drummer Blair Sinta) as well as some favorite associates of Shanks, including drummer Kenny Aronoff.

SO-CALLED CHAOS builds on elements from all of ALANIS albums: it moves from the rockers Eight Easy Steps and Excuses, to the mid-tempo, introspective pop songs Out Is Through and Everything, to songs like So-Called Chaos and Spineless, both of which combine emotionally gripping lyrics with adventurous soundscapes.

MORISSETTE is excited to take the songs from SO-CALLED CHAOS on the road. I am beside myself with anticipation to tour, she says. Im really excited to travel the world even more than I have over the last couple of years. In keeping with wanting my life to be a little bit more balanced, Id love to make it that Im touring whether I have a record out or not, and the tours themselves wont be breakneck year-and-a-half tours. I choose to balance everything out a little bit more. We also recorded 14 acoustic songs from the last five records--including this onewith the intention of releasing that mid year. I am inspired to balance my energy expenditure and my energy rejuventation, regardless of what it is that Im doing with my days.

The complete track listing for SO-CALLED CHAOS:
Eight Easy Steps
Out Is Through
Excuses
Doth I Protest Too Much
Knees Of My Bees
Not All Me
So-Called Chaos
This Grudge
Spineless
Everything

Dit vond ik op de site van Maverick. De foto hierboven is ook de voorkant van het album.

Ben benieuwd. Under Rug Swept vindt ik ook zeker een heel goed album, die absoluut niet onder doet aan SFIJ of JLP, er stonden alleen wat weinig tracks op. Helaas op het nieuwe album nog minder, 10 maar.

pi_16439673
Interessante info! Wel weinig 10 nrs, maar als ze goed zijn interesseert het aantal niet. Hoop dat ze met een tour snel deze kant op komt.
pi_16439834
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:48 schreef Mach1 het volgende:
Interessante info! Wel weinig 10 nrs, maar als ze goed zijn interesseert het aantal niet. Hoop dat ze met een tour snel deze kant op komt.
Alanis

Is wel jammer dat ze tegenwoordig alleen tourt in de grotere zalen, dus Ahoy' ed. Het eerste concert waar ik bij was, was in Vredenburg en dat was "knus" (belachelijk woord trouwens)....
Toen was ze ook nog niet zo "groot", zeg maar...
Het eerste concert in A'dam kon ik helaas niet naar toe

Dat concert in Utrecht was ook beter dan de latere in Ahoy' (persoonlijke mening), maar misschien was dat omdat het de eerste keer was.

A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_16441547
Een world tour komt er dus weer aan, en ook hopelijk weer een bezoek aan Nederland .

Ook zijn er dus plannen voor een akoustisch album. Na het geweldige MTV Unplugged ben ik daar wel benieuwd naar .

pi_16442296
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:49 schreef Massive het volgende:
Ook zijn er dus plannen voor een akoustisch album. Na het geweldige MTV Unplugged ben ik daar wel benieuwd naar .
Oeh . Unplugged is geweldig!

En leuk, een nieuw album. Maar 10 tracks is wel erg karig hoor .

pi_16448880
Na Jagged Little Pill (het beste album ooit door een vrouwelijke artiest gemaakt) wel een beetje weg gezakt vind ik. Met als dieptepunt de verkrachting van het Beatles-nummer 'Dear Prudence' (mag toch hopen dat daar niet ook nog een studioversie van is) ...
pi_16463591
quote:
Het eerste concert in A'dam kon ik helaas niet naar toe
Ik was daar wel ! En het concert was geweldig. Had 'You oughta Know' wel eens op MTV gezien en de CD uiteindelijk kunnen kopen. Bijna niemand kende Alanis verder alhier. Uiteindelijk op een dinsdagavond vanaf een uur of 22:30u in de oude zaal van de Melkweg genoten van Alanis. Herinner mij dat ze opkwam in een hoerig bontjasje met rood kort haar en de hele zaal (plm. 500 man) keek elkaar aan van.....huh? Wie is dat?

Na twee nummers gooide ze die pruik (van dat was het) af en schudde ze haar haar los en die jas uit en rockte er op los. Was echt een gaaf concert !

Haar latere muziek kan me niet zo boeien, te langdradig, te overdreven maatschappelijk betrokken en overdone (maar dat is slechts mijn mening).

Take on the situation, but not the torment ...
pi_16471687
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:22 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

. Bijna niemand kende Alanis verder alhier.

Dat concert in Vredenburg, daar bedoel ik haar eerste concert mee. Dat was niet zo gek lang na A'dam. Ook toen was ze nog lang niet bekend. Ze heeft blijkbaar een tweede keer in Vredenburg gestaan (tussen de twee Ahoy' - concerten in, maar dat heb ik even gemist
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_16474236
Ik heb alle cd's, leuk dat er een nieuwe uitkomt! Ben erg benieuwd...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')