Zwitserland is een prachtig land ! In de jaren 90 vaak heen geweest met mijn ouders, alleen maar in Wallis geweest, maarja, Wallis is dan ook meteen één van de mooiste Cantons van Zwitserland.
Er is voor ieder wat wils ! De cultuursnuiver kan naar steden als St Gallen, Zermatt en Geneve, de luie vakantieganger kan zich vermaken op vele campings die breed-uit voorzien zijn van toffe zwembaden en de mensen die van een lekker potje sturen houden, zijn er tig mooie stuurmanswegen, of je nu 2 of 4 wielen hebt, elke bergpas heeft zo zijn charme's. (Vooral op de vroege ochtenden heb je het rijk alleen).
Voor het uitgaan, waar het topic een aantal jaar geleden voor geopend is, heb ik altijd begrepen dat de stad Brig (ook in Wallis) erg tof is met een groot aanbod aan diverse soorten cafe's/pub's en nachtclubs. En als je zomers gaat, mag je eigenlijk ook niet het jaarlijkse festival meemaken, dat volgens mij in de nacht van 1 op 2 augustus word gegeven. En dat word vooral geviert met veel eten en heel tof vuurwerk !!