Dan komt er nog eens bij dat ik in de zomer graag aan het zwembad lig en heel graag in discotheken etc. uitga. Die vriend die mij heeft uitgenodigd is totaal geen disco- & zwembadganger. Ik ben bang dat ik me ga vervelen en dat zou ik zo zonde vinden van de vakantie.
Ik ben nog nooit op vakantie geweest en misschien zit ik er totaal naast.
Wat vinden jullie ervan?
quote:Dat vind ik er van. Zwitserland is ook in de zomer leuk hoor.
Op dinsdag 22 april 2003 14:34 schreef Freel het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
quote:Oei, cultuur en natuur in de zomer! stel je voor.....
Ik heb een aanbieding gekregen om (bijna) gratis 2 weken naar zwitserland op vakantie te gaan in de zomervakantie.
Eigenlijk heel erg tof maar toch zie ik het niet zo erg zitten. Zwitserland is toch raar om daar in de zomer heen te gaan? Of niet?Dan komt er nog eens bij dat ik in de zomer graag aan het zwembad lig en heel graag in discotheken etc. uitga. Die vriend die mij heeft uitgenodigd is totaal geen disco- & zwembadganger. Ik ben bang dat ik me ga vervelen en dat zou ik zo zonde vinden van de vakantie.
Wat vinden jullie ervan?
quote:Wat raar??? helemaal niet, heb er echt super zin in om in de zomer naar zwitserland te gaan. Kandersteg RULES
Ik heb een aanbieding gekregen om (bijna) gratis 2 weken naar zwitserland op vakantie te gaan in de zomervakantie.
Eigenlijk heel erg tof maar toch zie ik het niet zo erg zitten. Zwitserland is toch raar om daar in de zomer heen te gaan? Of niet?Dan komt er nog eens bij dat ik in de zomer graag aan het zwembad lig en heel graag in discotheken etc. uitga. Die vriend die mij heeft uitgenodigd is totaal geen disco- & zwembadganger. Ik ben bang dat ik me ga vervelen en dat zou ik zo zonde vinden van de vakantie.
Wat vinden jullie ervan?
en vervelen??? je kan er bergbeklimmen, kanooen, raften, abseilen etc. Of gewoon door de bergen wandelen en er zijn genoeg kroegen hoor. veel beter dan de hele zomer saai aan een af ander strand te liggen.
quote:Precies, en de grote steden, en waarschijnlijk ook wel provinciestadjes, zullen ongetwijfeld voldoende uitgaansgelegenheden hebben.
Op dinsdag 22 april 2003 14:52 schreef Joz het volgende:[..]
Wat raar??? helemaal niet, heb er echt super zin in om in de zomer naar zwitserland te gaan. Kandersteg RULES
en vervelen??? je kan er bergbeklimmen, kanooen, raften, abseilen etc. Of gewoon door de bergen wandelen
en er zijn genoeg kroegen hoor. veel beter dan de hele zomer saai aan een af ander strand te liggen.
quote:couldn't agree more
Op dinsdag 22 april 2003 14:52 schreef Joz het volgende:[..]
Wat raar??? helemaal niet, heb er echt super zin in om in de zomer naar zwitserland te gaan. Kandersteg RULES
en vervelen??? je kan er bergbeklimmen, kanooen, raften, abseilen etc. Of gewoon door de bergen wandelen
en er zijn genoeg kroegen hoor. veel beter dan de hele zomer saai aan een af ander strand te liggen.
Ik zou het wel weten iig.
Geen verkeerde keuze! Zwitserland is MOOI!
Helaas ook best duur.....
Holy shit wat zou ik er voor over hebben om daar naar toe te gaan (misschien mag ik met jouw positie ruilen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |