abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9934979
Ik heb een aanbieding gekregen om (bijna) gratis 2 weken naar zwitserland op vakantie te gaan in de zomervakantie.
Eigenlijk heel erg tof maar toch zie ik het niet zo erg zitten. Zwitserland is toch raar om daar in de zomer heen te gaan? Of niet?

Dan komt er nog eens bij dat ik in de zomer graag aan het zwembad lig en heel graag in discotheken etc. uitga. Die vriend die mij heeft uitgenodigd is totaal geen disco- & zwembadganger. Ik ben bang dat ik me ga vervelen en dat zou ik zo zonde vinden van de vakantie.

Ik ben nog nooit op vakantie geweest en misschien zit ik er totaal naast.
Wat vinden jullie ervan?

pi_9935011
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:34 schreef Freel het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Dat vind ik er van. Zwitserland is ook in de zomer leuk hoor.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9935070
ze hebben in zwitserland wel hele toffe zwembaden iig
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:38:40 #4
17729 SP
I hate my interests
pi_9935080
quote:
Ik heb een aanbieding gekregen om (bijna) gratis 2 weken naar zwitserland op vakantie te gaan in de zomervakantie.
Eigenlijk heel erg tof maar toch zie ik het niet zo erg zitten. Zwitserland is toch raar om daar in de zomer heen te gaan? Of niet?

Dan komt er nog eens bij dat ik in de zomer graag aan het zwembad lig en heel graag in discotheken etc. uitga. Die vriend die mij heeft uitgenodigd is totaal geen disco- & zwembadganger. Ik ben bang dat ik me ga vervelen en dat zou ik zo zonde vinden van de vakantie.

Wat vinden jullie ervan?

Oei, cultuur en natuur in de zomer! stel je voor.....
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:42:39 #5
47214 Nemaapje
Shoarma roelt alles!
pi_9935186
zwitserland is mooi land hoor, echt zeer novelijk om met groepje in de bergen te chillen bij stromend riviertje met biertje in de hand
pi_9935258
Zwitserland is heel mooi in de zomer.. Ik ben er zelf twee keer geweest in 1999 en 2002.. Raar?? Ik vind van niet, wij (ik + vrienden) stonden op een camping in Brienz. Erg gezellige tijd gehad, ik ga er zeker nog een keer heen.
pi_9935260
Helemaal niet raar hoor, is een erg mooi land, en ook in de zomer is er van alles te doen.
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:52:08 #8
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_9935477
quote:

Wat vinden jullie ervan?

Wat raar??? helemaal niet, heb er echt super zin in om in de zomer naar zwitserland te gaan. Kandersteg RULES

en vervelen??? je kan er bergbeklimmen, kanooen, raften, abseilen etc. Of gewoon door de bergen wandelen en er zijn genoeg kroegen hoor. veel beter dan de hele zomer saai aan een af ander strand te liggen.

Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_9935581
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:52 schreef Joz het volgende:

[..]

Wat raar??? helemaal niet, heb er echt super zin in om in de zomer naar zwitserland te gaan. Kandersteg RULES

en vervelen??? je kan er bergbeklimmen, kanooen, raften, abseilen etc. Of gewoon door de bergen wandelen en er zijn genoeg kroegen hoor. veel beter dan de hele zomer saai aan een af ander strand te liggen.

Precies, en de grote steden, en waarschijnlijk ook wel provinciestadjes, zullen ongetwijfeld voldoende uitgaansgelegenheden hebben.
pi_9935582
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:52 schreef Joz het volgende:

[..]

couldn't agree more
pi_9935660
schopje TRV?

En ga nou maar gewoon, dan weet je het tenminste.

dinsdag 22 april 2003 @ 16:18:06 #12
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_9937814
Lekker de bergen ingaan . Zwitserland is hartstikke mooi in de zomer, en uitgaan kun je overal, ook daar. (2 jaar geleden kwam ik toevallig op de Street Parade (Zürich) terecht, soort Love Parade maar dan groter )

Ik zou het wel weten iig.

"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_9941076
Hoort thuis in Travel.
  dinsdag 22 april 2003 @ 22:35:12 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9948208
Zwitserland vindt ik zelf mooi in de zomer. Ik ben er ook alleen nog maar zomers geweest, ik kan niet skieen

Geen verkeerde keuze! Zwitserland is MOOI!

Helaas ook best duur.....

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9967078
Ik heb 12 jaaren in Zwitserland gewoont
  woensdag 23 april 2003 @ 19:54:39 #16
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_9967971
Wij zijn 10 jaar achter elkaar naar Zwitserland op vakantie geweest. Vooral mijn ouders, maar eigenlijk wij allemaal, vonden het er altijd erg mooi en we maakten dan ook vaak tochten van hele dagen.
Je moet ervan houden, maar zwitserland is goed te doen en kan erg leuk zijn in de zomer.
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_9968043
zwitserland rulezz in de zomer
pi_9968081
Gast, je bent vaag - Zwitserland heeft in de zomer het grootste indoor feest van de wereld.
Goliath.

Holy shit wat zou ik er voor over hebben om daar naar toe te gaan (misschien mag ik met jouw positie ruilen?).

pi_33588820
Hmmz...
Ik wil vooraf of na afloop van mijn zomervakantie in Italië twee nachten doorbrengen in Zwitserland. Heeft iemand DE Budget-tip voor me? Wat is trouwens eigenlijk DE stad in Zwitserland?
pi_33589038
Dé stad in Zwitserland om te gaan stappen? Als je geld hebt: Zürich.

Veel Zwitsers zeggen zelf dat Lausanne een grote is partystad is. Zelf vind ik dat eigenlijk wel meevallen; okee, er zitten een paar heel coole clubs, er zijn altijd veel optredens overal maar alles is zo dúúr...

Ben ook paar keer in Bern wezen stappen, vond ik erg cool. Basel is ook leuk (daar zou je zo 1-2-3 niet terecht komen namelijk!).
pi_33661438
Yep, Lausanne leek me ook al wel wat, maar het is echt reteduur om daar te overnachten.
Vooralsnog heb ik al een adres in Oostenrijk om de heenreis te breken, nu dus nog een adres voor zaterdag op zondag en zondag op maandag. Misschien moet ik het trouwens nog wat noordelijker gaan zoeken. Is Basel niet ontzettend grauw?
pi_33663325
Ik ben er 2x zomers geweest en we zijn 2x weggeregend..

Succes met de keuze! .
pi_33663457
ben ook een paar jaar naar Zwitserland geweest in de zomer, beviel me prima
Ik vindt het wel een duur land maarja als de reis zowat al gratis is
Zwembad en weet ik veel wat gaat geen enkel probleem worden denk ik, discotheek... tsja WAAR in zwitserland ga je naar toe?
Ik zat ergens op een berg vlakbij Sion, had je wel wat kroegen en een discotheek maar in de zomer was het daar toch vrij rustig.
How rude!
pi_33664330
Wij zijn meer volk van de Ierse Pub, zal ik maar zeggen. Nou weet ik dat die echt overal wel te vinden zijn, maar waar vind je zo'n uitgaanscultuur nou bij uitstek. Discotheken interesseren ons niet zo, dus daar ben ik niet zo op uit.
pi_33693288
Ik zit nu 4 maanden in Swiss. En dat terwijl ik niet ski! Maar ik had hier liever in de zomer gezeten met veel meer groen enzo. Ik zou hier graag terugkomen in de zomer. Kortom, het is niet vreemd om hier in de zomer naartoe te gaan.

Overigens, als je cultuur wilt bezoeken, kijk dan op http://www.planetware.com(...)-destinations-ch.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')