quote:Ja, nou de opnames voor TTI2 schijnen al vorig jaar in juni te zijn gemaakt. Ik weet alleen dat het "niet goed gaat in de liefde" met Tineke en Raymond schijnt in een cafe gezegd te hebben dat hij nog een tijd met een van de vrouwelijke vrijgezellen iets heeft gehad na de opnames.
Op maandag 12 mei 2003 19:32 schreef SmashBro het volgende:[..]
Raymond en Tineke zouden toch gaan trouwen? Hun relatie zat zo goed, ze gingen op zeker trouwen... Is het toch mis gelopen? Raymond begon zich deze week (op de Nederlandse buis) al meer zorgen te maken...
Ze zijn wel allemaal als koppel het eiland afgegaan.
Katrien "wou" Tim trouwens nog
Terwijl Tim helemaal niets gedaan heeft en zij de slet heeft uitgehangen. ![]()
edit: Ohja, Tineke verzwijgt tegen Tine v/d Brande (op laatste kampvuur gesprek) dat ze gekust en gesekst heeft met vrijgezel David, maar weet niet dat alles met een verborgen infrarood(groen;p)camera gefilmt is + sound (laten ze trouwens enkel horen/zien van kussen) en laat haar door Raymond ten huwelijk vragen, en zegt ja. ![]()
Volgende maandag is de laatste aflevering.
quote:Dit is niet waar! James heeft nog steeds met Cindy en ze heeft een dochtertje gekregen!
Op donderdag 15 mei 2003 01:05 schreef interp het volgende:
Dat James (die dat na 1 week gone was) niet meer met dat zwangere meisje was (ook geen baby gezien).

quote:Ik zei ook niet dat het zo was, ik veronderstelde het door de previews.
Op donderdag 15 mei 2003 20:55 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dit is niet waar! James heeft nog steeds met Cindy en ze heeft een dochtertje gekregen!
Thats it.
Tineke & Raymond gaan uit elkaar. Tineke wil nl. niet met Raymond trouwen. Hij is ook niks met Barbara begonnen trouwens.
Tim & Katrien kortstondig nog bij elkaar, ondanks Ralph. Katrien zegt dat Ralph irl enorm tegenvalt ![]()
Echter: na een periode samenwonen blijken ze niet de ware voor elkaar te zijn en gaan ze uit elkaar.
Reshum & Leon blijven bij elkaar en Kathleen en Mike proberen het ook nog een keer, al beschaamt Mike Kathleen's vertrouwen door stiekem een afspraak met een vrouw te maken.
En Cindy & James hebben een dochter genaamd Emily gekregen ![]()
*ultieme spoiler*
quote:Ik zag hem pas later
Op vrijdag 23 mei 2003 01:10 schreef interp het volgende:
ECHO?Mike en Kathleen waren niet meer samen na zijn afspraakje..
quote:Dus Tineke zwijgt, daarna vraagt hij haar ter huwelijk zij zegt 'ja' en dan laten ze de beelden zien, en nu zijn ze uit elkaar?
Op donderdag 15 mei 2003 01:05 schreef interp het volgende:edit: Ohja, Tineke verzwijgt tegen Tine v/d Brande (op laatste kampvuur gesprek) dat ze gekust en gesekst heeft met vrijgezel David, maar weet niet dat alles met een verborgen infrarood(groen;p)camera gefilmt is + sound (laten ze trouwens enkel horen/zien van kussen) en laat haar door Raymond ten huwelijk vragen, en zegt ja.
Volgende maandag is de laatste aflevering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |