abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10406931
quote:
Op maandag 12 mei 2003 19:32 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Raymond en Tineke zouden toch gaan trouwen? Hun relatie zat zo goed, ze gingen op zeker trouwen... Is het toch mis gelopen? Raymond begon zich deze week (op de Nederlandse buis) al meer zorgen te maken...

Ja, nou de opnames voor TTI2 schijnen al vorig jaar in juni te zijn gemaakt. Ik weet alleen dat het "niet goed gaat in de liefde" met Tineke en Raymond schijnt in een cafe gezegd te hebben dat hij nog een tijd met een van de vrouwelijke vrijgezellen iets heeft gehad na de opnames.
pi_10414176
Vorige aflevering (nog niet gezien) was het de confrontatie.
Op die moment waren ze allemaal dus nog samen.
Volgende week is het drie maand later..
Maar vermits hier al gezegt is dat het uit is tussen tineke & raymond..
Katrien & Tim zaten in 'De keuze van de kijker'
Reshum? & vriend zullen ook nog wel bij elkaar zijn.
Het laatste koppel zal wel uit elkaar zijn.
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:31:25 #28
54265 ThaViper
Once again
pi_10417858
En weet iemand inmiddels al meer. Zijn ze nog bij elkaar. T schijnt dat Tim en Katrien nog bij elkaar zijn.
Alleen Tineke is niet met die gast getrouwnd en hij heeft nu een nieuwe vriendin.
Maar iemand de feiten???
Je krijgt altijd wat je geeft. "Wanneer komt dat dan??"
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:03:42 #29
19178 Skylar
Kiekeboe!
pi_10429004
Schopje! Weet iemand hoe het nu met de koppels gaat? Graag feiten en details!
The sky is unlimited!
pi_10440194
Ja hebben wel previews getoont voor volgende week..
Daaruit kon ik afleiden dat Tineke idd niet getrouwt is met Raymond en terug single/met iemand anders is.
Dat James (die dat na 1 week gone was) niet meer met dat zwangere meisje was (ook geen baby gezien).
Tim en Katrien gaan nogwel samen zijn. Bleek uit previews en omdat ze in een tv-show zaten (die live was).
Reshum en Leon.. ja en nee, twijfel geval
Mike en whats-here-name waren precies ook nog samen.
Maar dit alles zonder zekerheid.

Ze zijn wel allemaal als koppel het eiland afgegaan.

Katrien "wou" Tim trouwens nog Terwijl Tim helemaal niets gedaan heeft en zij de slet heeft uitgehangen.

edit: Ohja, Tineke verzwijgt tegen Tine v/d Brande (op laatste kampvuur gesprek) dat ze gekust en gesekst heeft met vrijgezel David, maar weet niet dat alles met een verborgen infrarood(groen;p)camera gefilmt is + sound (laten ze trouwens enkel horen/zien van kussen) en laat haar door Raymond ten huwelijk vragen, en zegt ja.

Volgende maandag is de laatste aflevering.

pi_10441694
Wie heeft de feiten??
Wie weet of ze echt nog bij elkaar zijn. Ben best benieuwd. Ik heb heel het internet afgezocht over informatie over de koppels. Maar op internet staat niets van deuitslag. Er moet toch wel iemand zijn die meer weet. Iemand die de koppels persoonlijk kent of zo??
Je krijgt altijd wat je geeft. "Wanneer komt dat dan??"
pi_10443542
Mijn vriendin had Leon en Reshum gezien in de stad... neem dus aan dat ze nog wel samen zijn...
We all went to heaven in a little row boat....
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:01:19 #33
55558 GekkuhMeid
Wanna Be Crazy?
pi_10444140
Ik weet de feiten:-)
Reshum en Leon zijn bij elkaar, die hebben namelijk pasgeleden ook een interview gegeven voor een krant.
Katrien en is nog steeds samen met Tim.
Tineke niet meer met Raymond.
Ralph heeft wat met Sofie en als je wilt chatten met Reshum, Leon of Raymond kijk dan snel op:
www.viva.nl daar zitten ze al een tijd op.
Ga dan naar forum, media en dan Temptation Island. Uren leesplezier!
pi_10459817
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 01:05 schreef interp het volgende:
Dat James (die dat na 1 week gone was) niet meer met dat zwangere meisje was (ook geen baby gezien).
Dit is niet waar! James heeft nog steeds met Cindy en ze heeft een dochtertje gekregen!

pi_10614654
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dit is niet waar! James heeft nog steeds met Cindy en ze heeft een dochtertje gekregen!

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zei ook niet dat het zo was, ik veronderstelde het door de previews.
Facts.
Tineke en Raymond zijn uitelkaar.
Tim en Katrien hebben direct na aankomst nog 3 weken (door omstandigheden) samengewoont en alles ging goed, voor drie weken dan toch. Het is uit nu.
Leon en Reshum zijn nogalijtd bij elkaar.
Mike en whats-here-name zijn ook uit elkaar omdat Mike met een meisje had afgesproken zonder dat whats-here-name het wist. En ze kon hier niet mee leven.
James en whats-here-name2 zijn zoals gezegt nog bij elkaar.

Thats it.

donderdag 22 mei 2003 @ 22:38:44 #36
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_10617963
Hoe heet dat nummer wat ze in die zwoele reclame draaien eigelijk>???
Echt vet? Je gezicht insmeren met boter, dan ben je pas vet! >> Bruisend.tk
  donderdag 22 mei 2003 @ 23:00:52 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10618588
Gelezen op de belgische site:

Tineke & Raymond gaan uit elkaar. Tineke wil nl. niet met Raymond trouwen. Hij is ook niks met Barbara begonnen trouwens.
Tim & Katrien kortstondig nog bij elkaar, ondanks Ralph. Katrien zegt dat Ralph irl enorm tegenvalt
Echter: na een periode samenwonen blijken ze niet de ware voor elkaar te zijn en gaan ze uit elkaar.
Reshum & Leon blijven bij elkaar en Kathleen en Mike proberen het ook nog een keer, al beschaamt Mike Kathleen's vertrouwen door stiekem een afspraak met een vrouw te maken.

En Cindy & James hebben een dochter genaamd Emily gekregen

*ultieme spoiler*

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10621090
ECHO?

Mike en Kathleen waren niet meer samen na zijn afspraakje..

vrijdag 23 mei 2003 @ 01:43:14 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10621304
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 01:10 schreef interp het volgende:
ECHO?

Mike en Kathleen waren niet meer samen na zijn afspraakje..

Ik zag hem pas later
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 1 juni 2003 @ 19:23:38 #40
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_10809648
Kathleen is dan ook een verschrikkelijke slet, als ik Mike was geweest dan zou ik haar echt niet meer terug hebben genomen na die serie en die uitspraken die ze gedaan heeft, maar ja, ik snap uberhaupt niet waarom dat domme wijf nog de schijn ophoud dat ze van Mike houd. Als een trut als Kathleen al na 1 week kan zeggen dat Mike toch echt niet de man voor haar is, dan moet ze ook maar gewoon een partij opzouten.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_10815205
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 01:05 schreef interp het volgende:

edit: Ohja, Tineke verzwijgt tegen Tine v/d Brande (op laatste kampvuur gesprek) dat ze gekust en gesekst heeft met vrijgezel David, maar weet niet dat alles met een verborgen infrarood(groen;p)camera gefilmt is + sound (laten ze trouwens enkel horen/zien van kussen) en laat haar door Raymond ten huwelijk vragen, en zegt ja.

Volgende maandag is de laatste aflevering.

Dus Tineke zwijgt, daarna vraagt hij haar ter huwelijk zij zegt 'ja' en dan laten ze de beelden zien, en nu zijn ze uit elkaar? Is dat de goede volgorde?
  maandag 2 juni 2003 @ 13:32:15 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10825159
nee, TIneke vertelt David dat ze hem mist en daar kan raymond niet mee leven en dus cancelen ze de trouwplannen, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')