En ik wil toch echt een nieuwe. Mijn oude is uit 1999. Kan qua mode nog best mee omdat hij enorm tijdloos is, ziet er nog goed uit, de zilvergrijze kleur staat me prachtig, maar 1 probleem.....Het is model hobbezak (vond ik toen nog o.k.). En ik heb onderhand behoefte aan iets meer taillering.
Vertel eens, heb jij ook zo'n moeite met het kopen hiervan? Is het jou gelukt om WEL zo'n ding te vinden? Zo ja, waar verkopen ze ze dan nog?
Maar verder is het idd bagger
quote:Misschien is dat eens te proberen (al is het maar uit nood). Uden, waar ik gezocht heb, heeft aardig wat kledingwinkels maar geen H&M dus moet ik even naar Den Bosch of zo.
Op dinsdag 22 april 2003 11:47 schreef sindell het volgende:
Ja ik heb een lange gevonden bij de H&M... normaal slaag ik daar eigenlijk niet meer maar met de zomerjas dan weer wel.Maar verder is het idd bagger
En dan maar bidden dat hij niet na een paar maanden uit elkaar ligt. Zoals het gemiddelde H&M-kledingstuk.
quote:Jij komt vast niet vaak op de Dam.
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef m24 het volgende:
Bestaat P&C nog dan?????? Dacht dat die jongens allang uitgestorven waren....
(Vanaf daar kan je overduidelijk de P&C zien bij Madame Tussaud)
quote:Ohw is dat zo? Ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehad.... misschien geluk, maar die jas bevalt me prima hoor! Succes dan maar
Op dinsdag 22 april 2003 11:51 schreef postinggirl het volgende:[..]
En dan maar bidden dat hij niet na een paar maanden uit elkaar ligt. Zoals het gemiddelde H&M-kledingstuk.
quote:Nee, er zijn zoveel steden leuker dan A'dam.....
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef postinggirl het volgende:[..]
Jij komt vast niet vaak op de Dam.
(Vanaf daar kan je overduidelijk de P&C zien bij Madame Tussaud)
quote:Lijkt me wel lastig in een drukke winkelstraat.
Op dinsdag 22 april 2003 11:55 schreef Maxxride62 het volgende:
ik heb een auto
geen zomerjas nodig
Past gewoon goed op een spijkerbroek bij de weg..
Uiteindelijk bij We Women toch een jas gevonden die 't dichtst in de buurt kwam bij wat ik leuk vind en naar op zoek was.
vooâh wènug, ¤ 49 ofzo
K heb nu een Relakz jas.. +/- 100 euries, dus prijs valt ook wel mee.
Trouwens, ik moet nu nog gaan kijken voor een zomerjas. Degene die ik nu heb is niet fijn meer. Ik hoop dat dat wat beter gaat. Hopelijk dat er wél veel aanbod is met herenzomerjassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |