quote:Enkel winnaars in deze topic, Parabolus, enkel winnaars.
Op dinsdag 22 april 2003 11:25 schreef Parabola het volgende:[..]
U wilt toch niet doorgaan voor slecht verliezer heeer beeer? Verman u en stuur een plaat in!
quote:Napoleon?
Op dinsdag 22 april 2003 11:41 schreef beeer het volgende:[..]
Enkel winnaars in deze topic, Parabolus, enkel winnaars.
[Dit bericht is gewijzigd door Gellius op 22-04-2003 11:49]
quote:Ik dacht het eerst ook, maar dat kruis om 's mans nek is geen Oranje-kruis. Noch is het een christus-kruis. Het is derhalve de zoveelste Pruis in RJP!
Op dinsdag 22 april 2003 11:48 schreef Gellius het volgende:
Is het een dienaar van Oranje, Beer heer?
Frans-Duitse oorlog, kan dat?
Oceanograaf?
Willem2 tijdens 1e wereldoorlog
quote:Zoals ik wel verwacht had zit u er een stuk dichter bij dan de rest, Heer Gellius.
Op dinsdag 22 april 2003 11:52 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het nogal een bescheiden uniform voor een Pruis. maar goed, het zal allemaal wel weer.
Oceanograaf?
Misschien was hij hiervoor wel duikbootcommadant in het duitse leger, weet jij veel!
Toch maar doen dan: Is meneer een Pruisisch marine-of'cier?
Edit: Ah kijk. gerechtigheid.
quote:Je bent veel te gefixeerd op die verdomde Pruisen, Parabolletje. Deze meneer was doodeenvoudig een Brit van Engelse afkomst en heeft als Brit in de Britse marine gediend als Britse officier en hij is overigens nog tot de Britse ridderorde toegelaten. Postuum dat was. Hij stierf overigens al vóórdat de Eerste Wereldoorlog begon en hij is mij niet bekend om zijn eventuele gevechtsakties.
Op dinsdag 22 april 2003 12:06 schreef Parabola het volgende:
Maar wat doet dat Fok!king Pruisen-kruis dan op zijn boord. Was onze man een Brit in Duitschen dienst wellicht?
quote:Ik weet niet wat zijn rang was. In ieder geval lager dan admiraal. Maar dat doet er ook niet toe bij deze meneer.
Op dinsdag 22 april 2003 12:15 schreef Gellius het volgende:
Was het een rear-admiral?
En het is geen Fox, Sports.
En als je hem raadt zou je jezelf met een hamer voor je kop kunnen slaan dat je 't niet gelijk na de eerste hint wist.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 22-04-2003 12:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |