abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9924761
hoi

het is 3 maanden geleden uitgegaan met mijn (nu dus) exvriendin waar ik toen 1 jaar en 4 maanden iets mee had. vlak voordat het uitging (was al van plan het uit te maken maar had haar nog niet gezien) leerde ik een ander meisje kennen. dat was op het eerste gezicht. ik zag haar zitten en vond haar meteen geweldig

2 maanden later, na veel kletsen en ndat ik haar nog een paar keer had gezien kregen we verkering.
ik vind haar echt super leuk! ik zie haar niet echt vaak (2 - 3 keer in de week) maar toch gaat het super.
nu is sinds vorige week zondag de competitie weer begonnen. mijn ex zit in hetzelfde competitie team als ik.

nu zijn we 3 maanden geleden als vrienden uit elkaar gegaan en we zijn nog steeds hele goeie vrienden. toen wij iets hadden, zat ze ook al bij mij in de trainings groep ik ging haar altijd ophalen met de scooter om naar de training gegaan. zij vroeg of ik dat bleef doen, of dat ik dat niet meer wou nu het uit was. ik zei dat dat nog best kon.

nu ging ik haar weer ophalen om te tennissen. nou, we waren klaar met tennissen (7-1 verloren btw ) en ze ging dus weer achterop de scooter. ik had haar thuis afgezet en we stonden nog wat te praten (oa over het tennis enzo en nog wat zaken)

toen was het tijd dat ik naar huis ging. ze vroeg of ze een knuffel mocht want ze vind mij nog steeds wel leuk en mist me een beetje. ik vond dat geen probleem en gaf haar een knuffel. na de knuffel begon ze mij opeens een beetje te zoenen enzo, af en toe ook met tong. ik heb me toen terug getrokken omdat ik een "nieuwe" vriendin heb (wat ze trouwens al wist) dit snapte ze wel en vond het eigenlijk ook wel stom dat ze dat in 1x deed maar ze kon haar niet inhouden toen ze mij weer zag.

nu is mijn probleem dat ik niet goed weet wat ik hier mee moet doen. moet ik het mijn vriendin vertellen dat mijn ex mij heeft gezoend? dan krijgen die 2 dikke ruzie en dat wil ik niet want dan zit ik ertussen en het zijn toch 2 vriendinnen die veel voor mij betekenen.
ik kan het ook niet vertellen maar dan krijg ik weer een schuldgevoel dat ik dingen (die toch redelijk belangrijk zijn denk ik zo) niet vertel.

wat ik wel nog even duidelijk maak, is dat ik echt nu 100% voor mijn vriendin ga. en dat weet mijn ex ook dus ze verw8 er ook niks van.

iemand die dit ook ooit heeft meegemaakt ofzo? of tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?

pi_9924785
ow
  maandag 21 april 2003 @ 23:02:49 #3
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_9924830
dump je ex. zeg dat je dat liever niet meer hebt en zeg tegen je vriendin wat je hebt gedaan. wel een beetje liegen natuurlijk!
  maandag 21 april 2003 @ 23:02:49 #4
52363 Logix
love the cow..
pi_9924831
jeuz aardappelmoestuintje wat een nuttige reactie

Ik vind iig dat je het je huidige vriendin moet vertellen dat je ex je heeft gezoend (je hebt t zelf ook toegestaan!), en kijk dan eerst maar eens naar haar reactie! Mocht ze dan nog verder willen ('t is tenslotte vreemdgaan, toch!), ga er dan voor de volle 100% voor en NIET meer met je ex klooien!

ginormous, egantic!
  maandag 21 april 2003 @ 23:03:21 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_9924837
Je hoeft je nieuwe vriendin natuurlijk NIETS te vertellen (immers, je wilde het zelf toch niet?) maar als je haar echt leuk vindt, moet je wel NU alle relaties met je ex afbreken. Niet meer ophalen, van team veranderen, email adres blokkeren, alles. Anders heeft je nieuwe relatie geen schijn van kans.

groetjes,

K.

pi_9924844
Niet doen.
  maandag 21 april 2003 @ 23:04:56 #7
52363 Logix
love the cow..
pi_9924879
Wat niet doen?
ginormous, egantic!
pi_9924975
Niet zeggen dat je gezoend hebt met je ex!!
Tegen niemand niet.

Het is gewoon iets tussen je ex en jou en dat blijft zo, dat geeft zij ook aan. Misschien is het een foutje geweest, maar zolang je nog niet getrouwd bent met die huidige vriendin van jouw is er weinig aan de hand.

Wil je je ex dan niet terug?

Billie Holiday is Lady Day!
pi_9925042
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:02 schreef Logix het volgende:

Ik vind iig dat je het je huidige vriendin moet vertellen dat je ex je heeft gezoend (je hebt t zelf ook toegestaan!), en kijk dan eerst maar eens naar haar reactie! Mocht ze dan nog verder willen ('t is tenslotte vreemdgaan, toch!), ga er dan voor de volle 100% voor en NIET meer met je ex klooien!

ik zelf zie het niet echt als vreemdgaan. het duurde in totaal nog geen 2 seconden want ik schrok er een beetje van. en toen ik het "in de gaten kreeg" zeg maar trok ik meteen terug.
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:03 schreef Casey het volgende:
Je hoeft je nieuwe vriendin natuurlijk NIETS te vertellen (immers, je wilde het zelf toch niet?) maar als je haar echt leuk vindt, moet je wel NU alle relaties met je ex afbreken. Niet meer ophalen, van team veranderen, email adres blokkeren, alles. Anders heeft je nieuwe relatie geen schijn van kans.

groetjes,

K.

maar dat vind ik ook weer zo extreem. ik kan toch best nog contact met haar hebben (msn of misschien wel sms ofzo). en tja, ik kan wel naar ander team gaan, maar we zitten dan nog steeds bij dezelfde club dus we zien elkaar dan toch nog.
en om nou helemaal naar een andere club te gaan enz enz enz voor haar dat doe ik niet.
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tegen niemand niet.

Het is gewoon iets tussen je ex en jou en dat blijft zo, dat geeft zij ook aan. Misschien is het een foutje geweest, maar zolang je nog niet getrouwd bent met die huidige vriendin van jouw is er weinig aan de hand.

Wil je je ex dan niet terug?

ja, voor deze optie voel ik eigenlijk zelf ook het meest. ik weet gewoon dat zij mij ontzettend mist. ze had het er ook erg moeilijk mee toen ik het uit maakte. nu zag ze haar kans schoon en greep die kans. bewust of onbewust.
en ik wil mijn ex niet terug nee
pi_9925156
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:11 schreef handyman het volgende:

ja, voor deze optie voel ik eigenlijk zelf ook het meest. ik weet gewoon dat zij mij ontzettend mist. ze had het er ook erg moeilijk mee toen ik het uit maakte. nu zag ze haar kans schoon en greep die kans. bewust of onbewust.
en ik wil mijn ex niet terug nee

Maar als ze je zo enorm mist, dan geef je haar nu toch weer valse hoop?
Maak haar in ieder geval aljeblieft duidelijk dat het bij deze kus is gebleven.
pi_9925252
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Maar als ze je zo enorm mist, dan geef je haar nu toch weer valse hoop?
Maak haar in ieder geval aljeblieft duidelijk dat het bij deze kus is gebleven.

ik quote mezelf even:
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:59 schreef handyman het volgende:

wat ik wel nog even duidelijk maak, is dat ik echt nu 100% voor mijn vriendin ga. en dat weet mijn ex ook dus ze verw8 er ook niks van.

dat was dus ook meer naar mijn ex toe. ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik van mijn huidige vriendin hou en dat ik haar niet kwijt wil.
mijn ex betekend wel meer dan de meeste andere vriendin van mij. maar van mijn kant uit zijn er geen verliefde gevoelens meer. dat weet ze ook heel goed.
pi_9925308
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:23 schreef handyman het volgende:

[..]

ik quote mezelf even:
[..]

dat was dus ook meer naar mijn ex toe. ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik van mijn huidige vriendin hou en dat ik haar niet kwijt wil.
mijn ex betekend wel meer dan de meeste andere vriendin van mij. maar van mijn kant uit zijn er geen verliefde gevoelens meer. dat weet ze ook heel goed.

Okay dat is dan goed.
Ik vind persoonlijk dat je het goed hebt opgelost.
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen voor je huidige vriendin, misschien, als je over 30 jaar nog met haar hebt en jullie zitten aan de thee, dat jullie het er dan eens over gaan hebben...
Ze hoeft nu nog niet alles te weten.
pi_9925402
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Okay dat is dan goed.
Ik vind persoonlijk dat je het goed hebt opgelost.
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen voor je huidige vriendin, misschien, als je over 30 jaar nog met haar hebt en jullie zitten aan de thee, dat jullie het er dan eens over gaan hebben...
Ze hoeft nu nog niet alles te weten.

dank je
en over 30 jaar zien we wel weer verder
en ze hoeft idd niet alles te weten. maar de belangrijke dingen vertel ik haar toch wel. en vreemdgaan is toch zeker wel belangrijk (niet dat ik nu echt vreemd ben gegaan, maar toch)
pi_9925418
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:31 schreef handyman het volgende:

[..]

dank je
en over 30 jaar zien we wel weer verder
en ze hoeft idd niet alles te weten. maar de belangrijke dingen vertel ik haar toch wel. en vreemdgaan is toch zeker wel belangrijk (niet dat ik nu echt vreemd ben gegaan, maar toch)

dus je gaat het haar wel vertellen.
ik zie het niet als vreemdgaan... je speelt in op de lust van iemand van wie je heel erg hebt gehouden, of wat je misschien nog steeds wel doet.
  dinsdag 22 april 2003 @ 02:29:17 #15
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_9927685
Handyman, some things are better left unspoken ;-)
pi_9929900
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Tegen niemand niet.

Het is gewoon iets tussen je ex en jou en dat blijft zo, dat geeft zij ook aan. Misschien is het een foutje geweest,

Ben ik het ook mee eens. Het was een bevlieging van haar kant.. kan gebeuren.. en het kan zijn dat je vriendin het niet zal begrijpen dus waarom vertellen.. tis onbelangrijk.
pi_9930006
Laat die ex hangen, en ga verder met je nieuwe vriendin. Succes verzekerd.
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you..
pi_9936573
allemaal bedankt voor jullie reacties

ik ben dus van plan helemaal niks vertellen en het gewoon te vergeten. dan komt het vanzelf allemaal goed denk ik zo

pi_9936658
Gewoon je ex ophalen, met dr mee naar huis... beetje zoenen, en dan als je geluk heb met dr naar bed.
Lambo of Rekt
pi_9936816
ik vind persoonlijk dom van je dat je haar laat knuffelen omdat ze je nog leuk vind.
pi_9936840
Je ex "warm houden" en doorgaan met je nieuwe vriendin, zodat je altijd nog wat achter de hand hebt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9936858
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:42 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Je ex "warm houden" en doorgaan met je nieuwe vriendin, zodat je altijd nog wat achter de hand hebt.
Whahahaha wat een misselijkmakende opmerking... prachtig
Lambo of Rekt
pi_9974277
Niet aan je vriendin vertellen en niet meer met je ex zoenen.
en haalt het maar net!
pi_9976035
Wat erg lullig voor je is, is dat zij niet alleen jou met de tong heeft gezoend, maar dat jij je mond ook dusdanig ver open had en dat hebt toegelaten. Je bent dus technisch gezien "niet trouw" geweest.
Ik zou het lef niet hebben om het haar zelf mee te delen, maar ze komt er hoe dan ook achter, "Mark my words". Niet echt slim dus..

Groeten,

-E-

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
pi_9976786
Verdraai de waarheid...

Zeg dat je ex je probeerde te zoenen, maar dat je dr hebt weggeduwd. Maak je huidige vriendin duidelijk dat zij degene is bij wie je wilt zijn en dat je je ex dat ook gezegd hebt.

Ik denk dat het dan wel los zal lopen...

Andere optie, ex nog een keer wippen en keihard op straat kicken dan....

Dan is ze meteen genezen van enige gevoelens voor je. Overigens later wel melden dat het was om haar te 'genezen'...

donderdag 24 april 2003 @ 09:20:41 #26
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_9977288
quote:
Andere optie, ex nog een keer wippen en keihard op straat kicken dan....

Dan is ze meteen genezen van enige gevoelens voor je. Overigens later wel melden dat het was om haar te 'genezen'...

Ik denk niet helemaal dat dat gaat werken

Maar even serius je moet gewoon even melden dat je echt niks met haar wilt. En ik denk ook dat je het wel aan je vriendin moet zeggen want anders kan miscchien je ex er wat lulligs van maken bijvoorbeeld dat je haar het willen zoenen.... onder het motto All is fare in love and war dus ik zou het maar wel vertellen al is het om een schoon geweten te krijgen.

Maar veel succes met dit probleem wil wel weten hoe het is afgelopen, en hoop voor je dat alles goed blijft (komt)

Better to reign in Hell then serve in Heaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')