Jammer dat deze groep nog geen eigen topic heeft, dus bij deze
Discografie
1996 Come find yourself
1998 100% Colombian
1999 Mimosa
2001 Loco
2002 Bag of hits
Wie zijn de Fun Lovin' Criminals
Fast, Huey & Mackie
Korte historie
Deze band werd in 1993 opgericht toen Huey 'DiFontaine' Morgan, en Brian 'Fast, Fisty, etc' Leiser, in een bar zaten en Steve Borovini ontmoetten, (hij werkte in die bar). Steve en Fast speelden al in een band en waren goed op de hoogte van hoe je een plaat moet produceren. Ondertussen speelde Huey gitaar en schreef hij samen met Fast een aantal nummers. Verder recruiteerde Huey en Fast, Steve als drummer en de Fun Lovin' Criminals waren gevormd. Iedereen ken de FLC wel sinds hun hit "scooby snacks", een humoristisch nummer over een bankoverval en een achtervolging door de politie.
Erg chille muziek idd. En live waren ze ook wel okay, hoewel het geluid in Paradiso nogal zoog dus het niet helemaal lekker overkwam.
Heb niet écht een favo-nummer.
Ik heb ze meerdere malen live gezien en het geluid was nooit echt goed behalve een keer in Vredenburg (17/11/96). Dat was een lekker concert trouwens, super relaxed en 200% fun.
Ik hoop dat men het dipje (loco) te boven komt en wacht de toekomst ons brengen zal.
erg goeie muziek alleen dat concert was niet veel. niet door de band maar door de techniek. Huey was vrijwel niet te horen.
best wel jammer....
heb 3 cd's van die lui, supercool!
100% Colombian vind ik ook erg prettig om te horen en de anderen, moet ik tot mijn spijt zeggen, draai ik wat minder. Niet omdat ze slecht zijn ofzo, maar ik heb zoveel andere goede cd's
Een van de mooiere nummer vind ik We're all very worried about you.
Live op Parkpop, tja..... misschien met een kratje bier al achterover en 13 joints is het te versmaden, maar anders niet.
Typisch een voorbeeld van een band die per ongeluk ooit 1 goed liedje heeft uitgebracht, en eigenlijk gewoon toen, direct, had moeten stoppen.
echt troep.
maar ja, ben zoals gewoonlijk weer de enige
quote:Mimosa is een heerlijke cd. Zeer relaxed.
Op dinsdag 22 april 2003 00:48 schreef beelz het volgende:
is idd erg goede muziek
jammer dat mimosa ondergewaardeerd is..is de perfecte zomer chill cd met wat verdovende middelen op in je achtertuintje in de zon
Ik wil ze wel eens live zien
of zijn ze uit elkaar
quote:Uit elkaar lijkt me stug daar ik ze dus in november heb zien optreden.
Op zondag 27 april 2003 22:29 schreef amnesiac het volgende:
Gaan ze ooit nog eens tourenIk wil ze wel eens live zien
of zijn ze uit elkaar
quote:Love Unlimited is zooooooo cool
Op maandag 21 april 2003 20:30 schreef Citroentje het volgende:
Goede muziek!mijn favoriete nummers zijn Love Unlimited en Up On The Hill
scooby snacks is ook heel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |