quote:download een Divxje
Op maandag 21 april 2003 19:13 schreef Conflict het volgende:
Huur een leuke film
quote:andersom lijkt mij beter
Op maandag 21 april 2003 19:15 schreef Haanibal het volgende:
ff je kamer laten zien, daarna ff samen naar de videotheek gaan ofzo?
quote:ja, niet na 1.5 week al naar je ouders toe gaan
Op maandag 21 april 2003 19:11 schreef Sneakie het volgende:
hebben jullie misschien goeie tips voor wat ik misschien kan doen als mijn vriendin voor de eerste keer bij mij thuis is? we hebben nu ongeveer anderhalve week maar ze is nog niet bij mij thuis geweest.
Ontopic:
Gewoon de eerste keer niet te lang thuis blijven zitten.
Je kamer laten zien, evt je ouders even gedag zeggen en daarna eruit om iets te gaan doen lijkt me het handigst.
Just go with the flow
enneuh...voorstellen aan je ouders (vraag ze vooral vriendelijk niet te veel vragen te stellen )
enneuh...jah, go with the flow...
Ik zou eten gaan koken, tip: maak vis, want bij vis hoort (zoete!) witte wijn, witte wijn=geil, geil=neuken!
quote:Hehehe lol.
Op maandag 21 april 2003 21:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat ze meegaat naar je huis betekent eigenlijk dat ze ook sex wil, anders gaat ze niet naar je huis natuurlijk.Ik zou eten gaan koken, tip: maak vis, want bij vis hoort (zoete!) witte wijn, witte wijn=geil, geil=neuken!
Nee .. ik zou gewoon lekker jezelf blijven. Als het de bedoeling dat je thuis blijft ga samen lekker naar de videotheek huur een leuke film of DVD. Als er niets vast staat. Stel haar even voor. Ga lekker de stad in.. gezellig wat drinken en maak er wat van.
quote:Natuurlijk,
Dat ze meegaat naar je huis betekent eigenlijk dat ze ook sex wil, anders gaat ze niet naar je huis natuurlijk.
quote:Je hebt wel een hele zonnige kijk op het leven
Dat ze meegaat naar je huis betekent eigenlijk dat ze ook sex wil, anders gaat ze niet naar je huis natuurlijk.
quote:Waarom willen zoveel mensen de ouders de deur uitwerken? Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat je met je nieuwe vriend/vriendin ging zitten 'mens erger je niet' en samen met de ouders??
Op maandag 21 april 2003 20:26 schreef Sylvana het volgende:
werk je ouders de deur uit
ruim je kamer op
huur een dvd'tje
ga de stad in
quote:of rummicubben enzo. En oude fotoboeken doorbladeren met je lief enzo
Op maandag 21 april 2003 22:37 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Waarom willen zoveel mensen de ouders de deur uitwerken? Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat je met je nieuwe vriend/vriendin ging zitten 'mens erger je niet' en samen met de ouders??
quote:jij snapt hem
Op maandag 21 april 2003 22:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
of rummicubben enzo. En oude fotoboeken doorbladeren met je lief enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |