quote:Ehm, die bushalte zit in de middle of nowhere, zitten niet echt huizen in de buurt, laat staan een wijk. Ze woont ongeveer een kilometer verderop in het dorp. Ik weet ongeveer in welk gedeelte van het dorp ze woont afgaande op waar ik haar tot nu toe ben tegengekomen. Maar dat is nog altijd een gebied van ehm, 3 krantenwijken, zo'n 1000 huizen. Mag wel een vette luidsprekerwagen hebben wil je dan ook nog enigzins kans maken dat je d'r te zien krijgt. Er van uitgaande dat ze thuis is op dat moment, anders heb je alleen maar jezelf belachelijk gemaakt, nee, lijkt me niet zo'n succes!
Op woensdag 30 april 2003 17:04 schreef Mister_Puke het volgende:
dan zit er niets anders op dan met je cabrio de buurt door te crossen.........
quote:Ok, eens rekenen, mijn bus maakt een reis van ruim een uur, elk kwartier een bus, is 4 bussen, op dat zelfde moment rijden er ook nog eens 4 bussen de andere kant op, dus 8 bussen moet ik van posters voorzien. EN ZELFS DAN NOG, dan moet ze het nog zien, besides, het kan subtieler...
Op donderdag 1 mei 2003 02:39 schreef wh00t het volgende:
Maar serieus... Iemand had hier in dit topic het idee om zo'n reclame poster in de bus te laten hangen, is idd niet zo duur.
Echt super origineel, als ze dan niet 'smelt' weet ik het ook niet meer
quote:Lol, maak maar over zou ik zeggen
Op donderdag 1 mei 2003 10:35 schreef Blommetje het volgende:
ik stel voor een inzamelingsactie te starten voor deze ongelofelijke casanova hier boven mij
ben best bereidt om 5 Euri op je rekening te storten zodat je deze sage tot een goed einde kan brengen!
Maar hoe is je kdag verlopen? Heb je haar nog gezien?
Koninginnedag was wel leuk, ze was in ieder geval niet in Utrecht, Amsterdam of Den Haag, in ieder geval niet waar ik was
Oh, en ook niet in Scheveningen trouwens, was wel een leuke dag op zich hoor, ontbrak alleen iemand he ![]()
Ik moest vandaag trouwens in het dorp zijn, dus langs 2 verschillende routes er doorheen gefietst maar nee, ik heb d'r niet gezien. Ik mis d'r nu al, en ik ken d'r nog niet eens, dat kan wat worden!
We dragen naamstickers trouwens, dus als zie je iemand met de naam Sjaak ziet dan ben ik het ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 02-05-2003 23:08]
Wat jullie je natuurlijk allemaal afvragen? Wanneer zie je d'r weer? Nou, ik heb wat rondgevraagd, scholieren hebben maandag nog vrij, en moeten dinsdag gewoon weer naar school. Dat betekend dus dat ze dinsdags weer bij me in de bus moet zitten. Ik zal proberen alles zo nauwkeurig mogelijk proberen te onthouden zodat ik weer uitgebreid verslag kan doen. Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
quote:Blijf jezelf en trek een witte blouse aan...
Op zondag 4 mei 2003 12:41 schreef Mea het volgende:
Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
quote:Mezelf ben ik altijd, maar een witte blouse? Ik dacht dat ik mezelf moest zijn
Op zondag 4 mei 2003 12:47 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Blijf jezelf en trek een witte blouse aan...
[Dit bericht is gewijzigd door Willaaam op 04-05-2003 16:14]
Beter als GTST
En Mea Keep up the good work, succes jongen ik leef met je mee
quote:Niet te lang wachten met het maken van je 'move', voor je het weet heeft ze opeens een vriend.
Op zondag 4 mei 2003 12:41 schreef Mea het volgende:
Hebben jullie nog tips voor deze grote dag?
Is dat wat ?
quote:Ach ja, overdrijven is ook een vak, is er geen opleiding voor, ik zoek nog een leuke opleiding
Op maandag 5 mei 2003 08:19 schreef asian8 het volgende:
he mea... Echt heel leuk dat je een meisje zo ontmoet heb enzo maar aan je posts te zien kom je redelijk desperate over zo van: Ik wil met haar trouwen en kinderen krijgen enzo... Ik zou me er niet al teveel op richten als ik jou was (begrijp me niet verkeerd ik vind dit echt leuk voor je!) maar als ik je posts lees dan verwacht je er zoveel van...begrijp je wat ik bedoel
I'll drown my beliefs
To have you be in peace
I'll dress like your niece
To wash your swollen feet
Just don't leave, don't leave
And true love waits
In haunted attics
And true love wins
On lollipops and crisps
Just don't leave, don't leave
I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kiss and smile
Just lonely, lonely..
Just lonely, lonely..
[Dit bericht is gewijzigd door Ronny2K op 05-05-2003 13:40]
quote:Mooi gedicht, of is het een muziek nummer? Ik heb nooit gedichten geschreven als ik eenzaam was eigenlijk, alleen als ik verliefd was. Doet me denken aan het nummer 'Love don't let me go' trouwens.
Op maandag 5 mei 2003 09:28 schreef Ronny2K het volgende:
Mea, ik leef nog steeds met je mea. Ehmm, me.I'll drown my beliefs
To have you be in peace
I'll dress like your niece
To wash your swollen feetJust don't leave, don't leave
And true love waits
In haunted attics
And true love wins
On lollipops and crispsJust don't leave, don't leave
I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kiss and smileJust lonely, lonely..
Just lonely, lonely..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |