quote:Ik neem aan dat je niet 4 jaar tegen een vreselijk lelijk iemand gaat aankijken en daar juist verliefd op worden
Op zondag 27 april 2003 14:28 schreef pink_panter het volgende:[..]
Kan erg leuk zijn als het een mooie man is zucht..
Maar inderdaad meer in de zin van gebeurde mij dat maar eens
(Wanneer ik wel vrijgezel was dan)
quote:Jah idd, ben ook erg blij met mijn huidige vriend.. maar als je vrijgezel bent lijkt me het wel leuk nu ook wel aabdacht is gewoon leuk haha
Op zondag 27 april 2003 15:39 schreef Tootoo het volgende:[..]
Ik neem aan dat je niet 4 jaar tegen een vreselijk lelijk iemand gaat aankijken en daar juist verliefd op worden
![]()
Maar inderdaad meer in de zin van gebeurde mij dat maar eens
(Wanneer ik wel vrijgezel was dan)
quote:Zeker leuk, en knap dat het dan 4 jaar lang wordt volgehouden
Op zondag 27 april 2003 15:41 schreef pink_panter het volgende:[..]
Jah idd, ben ook erg blij met mijn huidige vriend.. maar als je vrijgezel bent lijkt me het wel leuk nu ook wel aabdacht is gewoon leuk haha
quote:jah idd knap ik had het denk ik ook wel wat gedaan hoor.. zo van hier mijn nummer sms me eens ofzo.. of band laten leeglopen
Op zondag 27 april 2003 15:44 schreef Tootoo het volgende:[..]
Zeker leuk, en knap dat het dan 4 jaar lang wordt volgehouden
Ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar had moeten krijgen? Niet dat ik nu het meest snelle persoon ben als het gaat om op iemand afstappen....
Dus eerder petje af
quote:Is weer eens wat anders dan tenminste, als naar elkaar kijken
Op zondag 27 april 2003 15:46 schreef pink_panter het volgende:[..]
jah idd knap ik had het denk ik ook wel wat gedaan hoor.. zo van hier mijn nummer sms me eens ofzo.. of band laten leeglopen
[Dit bericht is gewijzigd door Tootoo op 27-04-2003 15:56]
quote:Zal het nooooooit meer doen
Op zondag 27 april 2003 15:48 schreef Moonah het volgende:
Psssst. Niet zo slowchatten hiero...
quote:Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen eten
Op zondag 27 april 2003 15:50 schreef Tootoo het volgende:[..]
Is weer eens wat anders dan tenminste, als naar elkaar kijken
Of anders vraag je of je samen eens een andere bus pakt? Deze heb je dan ook al wel gezien zou je onderhand denken?
[Dit bericht is gewijzigd door Mea op 27-04-2003 23:05]
quote:Ok ja dat hadden de meesten wel meegekregen. Ok dan en nu voor zetten he
Op zondag 27 april 2003 22:58 schreef Mea het volgende:
Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen etenIk zie haar dinsdagmiddag als ze geen vakantie heeft deze week, anders volgende week pas weer, maar ik heb er nu al 1 keer gesproken hoor, ik weet niet of jullie dat gemist hadden? Ze is net zo lief als ze eruit ziet, ze is geweldig gewoonweg. Zucht...
quote:Hebben we inderdaad meegekregen en absoluut dat we het leuk vinden
Op zondag 27 april 2003 22:58 schreef Mea het volgende:[..]
Ja, de beschuitbus, met haar zou ik nog wel eens een beschuitje willen eten
Ik zie haar dinsdagmiddag als ze geen vakantie heeft deze week, anders volgende week pas weer, maar ik heb er nu al 1 keer gesproken hoor, ik weet niet of jullie dat gemist hadden? Ze is net zo lief als ze eruit ziet, ze is geweldig gewoonweg. Zucht...
quote:Nee, GEEN 2 WEKEN VAKANTIE ALSJEBLIEFT!
Op zondag 27 april 2003 23:16 schreef Tootoo het volgende:[..]
Hebben we inderdaad meegekregen en absoluut dat we het leuk vinden
Dus we willen graag een meer als je meer hebt!
Trouwens wil niet lullig doen, ik heb 2 weken vakantie
Hopelijk zij niet
naja jij hebt iig moed
goedzo ga zo door
quote:Geniaal, daar ga ik een film over maken en rijk worden.
Op maandag 21 april 2003 19:07 schreef Conflict het volgende:
Btw, print dit topic uit en hang het op in de bushalte
quote:psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
Op maandag 28 april 2003 01:47 schreef Sai het volgende:[..]
Geniaal, daar ga ik een film over maken en rijk worden.
quote:ik lach me toch een slag in de ronte als blijkt dat ze op fok rondhangd en dit topic heeft gelezen. Ze weet nu precies hoe je met haar in contact probeerd te komen en of je eerder weggaat, zo kan ze je precies ontlopen.
Op maandag 28 april 2003 00:09 schreef Mea het volgende:Oh ja, ik weet ook d'r Fok! username niet
Zal wel niet hoor ![]()
suc6
quote:Of ze vindt het hardstikke lief, dat hij eerst niet durfde maar toch over die drempel is heen gestapt
Op maandag 28 april 2003 10:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik lach me toch een slag in de ronte als blijkt dat ze op fok rondhangd en dit topic heeft gelezen. Ze weet nu precies hoe je met haar in contact probeerd te komen en of je eerder weggaat, zo kan ze je precies ontlopen.
![]()
Zal wel niet hoor
suc6
quote:Fuk!
Op maandag 28 april 2003 10:43 schreef File het volgende:[..]
psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
quote:Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
Op maandag 28 april 2003 10:43 schreef File het volgende:[..]
psssssst http://us.imdb.com/Title?0279286
quote:Volgens mij zie jij het einde van de film dan niet
Op maandag 28 april 2003 14:43 schreef Mea het volgende:[..]
Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
quote:Ook al heeft de film op die site slechts een 3.9, ik vond het een leuke en romantische film (I'm just a succer for love
Ok, hoe heb je in vredesnaam deze film gevonden??? Als het wat word ga ik die film zeker een keer met d'r kijken, echt vet! Hartstikke bedankt!
quote:Haha mooi toepasselijk man.... wel een film met 2 gasten van 'N Sync zie ik, dat is nou ook weer niet alles
quote:Offtopic
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef Mea het volgende:
en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.
Ontopic:
Gewoon naast haar gaan zitten in de bus.... kan er bijna niets meer mis gaan! Dan blijf je haar aan zitten kijken totdat zij in de lach schiet. En dan vragen waarom ze lacht!
Ik heb het van voor tot achter gelezen, echt super dit ![]()
Hou ons op de hoogte, en succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |